Jump to content

CiastekD

użytkownik
  • Content Count

    848
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    2h 46m 10s

1 Follower

About CiastekD

  • Rank
    kierowca
  • Birthday 08/27/1988

Profile Information

  • Name
    Daro
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Zainteresowania
    wiadomo
  • Car
    najlepszy w teren

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Z własnego doświadczenia, po tym jak w pół roku przeszperałęm polski rynek używek danego modelu zdecydowałem się na zakup bezpośrednio w Niemczech. Skorzystałem z pomocy jakiegoś człowieka z forum tej marki. Ja wyszukiwałem model na Mobile a on weryfikował jego historię w systemach. Potem razem ze mną pojechał na oględziny i pomoc przy zakupie. Polecieliśmy aż do Oberhausen ( koło Holandii). Rano na miejscu oględziny, jazda testowa, dali sprawdzić na podnośniku wszystko. Po sprawdzeniu i kupnie pojechaliśmy do urzędu po tablice i ubezpieczenie. Po godzinie wracałem już na żółtych tablicach do domu. Z ekscytacji zrobiłem całą trasę na strzał 😄 Generalnie zero problemów, ale trzeba umieć niemiecki, żeby w urzędzie ogarnać temat papierów.
  2. Ale to jakiś nielegal....
  3. Insignia A 2.0 CDTI 130 KM spalanie na trasie wakacyjnej z dystansu ponad 3kkm --> 4.4l/100km Prędkości autostradowe zwykle 130-135 kph, czyli żadne rajdy o kropelce 😁 klima, tempomat. I duże europejskie aglomeracje. Więc to była oszczędna bestia
  4. Jak się ma Routexa, to nie potrzeba Amber Go
  5. jak jakieś 2 lata temu sprowadzałęm auto, to wystarczył ważny TUV. Dostałem żółte tablice i ubezpieczenie i tak wróciłem. W Polsce na tych tablicach polski przegląd i oddałem do urzędu otrzymując polskie tablice. Czyżbym zrobił to nielegalnie? Nikt się do niczego nie przyczepił po drodze...
  6. Kurczę, przyzwyczaił ten Opel do dobrego. Czyli reszta z tymi światłami to jak przypuszczałem... Chyba zatem jeszcze wstrzymam się z zakupami. Nowy Superb po lifcie będzie dl mnie zbyt brzydki 😁
  7. Hej, pojawia się koncept zmiany auta. Ostatnimi czasy chwilę pojeździłem sobie Insignia B z Intelliluxami, czyli LED Matrix ( 32 panele na lampę). Fajna rzecz ponieważ wycinała wiązkę długich żeby jedynie nie oślepiać innych. Jeździło sie tym dość przyjemnie. No i teraz pojawia się pytanie, czy inni reprezentanci klasy D również mają takie rozwiązania? W Mondeo czy Passacie czytam o Dynamic LED etc. Jak rozumieć te pojęcia? Może ktoś napisze z doświadczenia, czy chodzi jedynie o zwykły AFL czy również jest to rozwiązanie matrycowe jak w premiumach. A może jest tak, że tylko marki premium i Opel to oferuje na dzień dzisiejszy?
  8. Ale kończą się przy 200..😁 Ale zaskakująco dobre odejście potrafią mieć tak do 180
  9. Powtórzę, Ja Mam A119. Nie mam opcji przycinania lub nie zamykania filmików. Kamerka załącza się po jakichś 2-3 sekundach od odpalenia. Ale żeby nie było ja kupowałem w Polsce.
  10. zgłaszać trzeba każdą. To, że w skarbówce nic za to nie naliczą, to co innego.
  11. A spróbuj dwóch właścicieli ale jako główny Ty a nei żona. To może tez coś zmienić w kalkulacjach.
  12. czyli trochę jak w tramwaju starym na pedały tez widziałem, że de facto jednym pedałym wszystko obsługiwali
  13. A wystarczyło wymienić fotel. To mleko chyba tylko było pretekstem do sprzedazy auta
  14. Zmienić po zrobienia przeglądu bo inaczej z marszu stracisz jedno miejsce...
  15. Ale wnętrze niech się nie zmienia...👎
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.