Skocz do zawartości

arek1992

użytkownik
  • Zawartość

    568
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O arek1992

  • Tytuł
    kierowca
  • Urodziny 17.01.1992

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    EL
  • Samochód
    Mercedes Benz W124
  1. rozbierz pająka, wyczyść styki i poskładaj z powrotem do kupy tylko odepnij prąd jak będziesz jaśka wyjmował
  2. arek1992

    Płyn do wspomagania ?

    Nic się nie powinno stać. Ja jak wymieniam płyn to zdejmuje przewód powrotny i daje go w bańkę. W zbiorniczku zaślepiam króciec, zalewam układ świeżym płynem na pracującym silniku i jak już z powrotu zaczyna lecieć czysty płyn kończę zabawę. Przydaje się pomoc drugiej osoby która uruchomi i zgasi silnik, żeby pompa na sucho nie chodziła.
  3. arek1992

    Co się przelewa z przodu w kropku?

    sprawdź czy nie masz zapchanych odpływów wody z podszybia, czasem potrafi się tam zrobić niezłe bajoro
  4. arek1992

    Płyn do wspomagania ?

    śmiało możesz wlać ATF dextron 2
  5. arek1992

    Broblem ze ściąganiem auta.

    Może jest nie te ET na jednej feldze, sprawdzałeś to czy są 4 jednakowe? Posyłam ci na PW namiar na sprawdzonego człowieka do którego sam jeżdżę.
  6. arek1992

    Problem ! Ciśnienie oleju 1.2 8v

    przychodzi mi na myśl smok zapchany jakimś syfem po robocie uszczelki albo resztkami sylikonu
  7. arek1992

    Dziwne buczenie - skąd dobiega?

    Przyjrzyj się bliżej alternatorowi, zdejmij pasek i pokręć nim ręcznie. Zobacz czy obudowa nie jest gdzieś pęknięta.
  8. arek1992

    Wzrost płynu chłodzącego

    Zaraz po odpaleniu na zimnym złap za węża od chłodnicy i zobacz czy się robi twardy. W miarę nagrzewania węże powinny twardnieć od ciśnienia w układzie, jeśli po nagrzaniu węże są miękkie to masz gdzieś nieszczelność.
  9. arek1992

    głowica z punto 1.2 8V a aparat zapłonowy

    wałek ma nacięcie pod aparat
  10. arek1992

    Uno stanęło w polu....

    jak jest iskra to sprawdź ustawienie rozrządu i dolne kółko rozrządu czy klina nie obcięło
  11. arek1992

    Wymiana paska napędu alternatora

    Da sie zrobić to od góry ale jest troche gimnastyki, niejasności sa z tego powodu iż wychodziły dwie wersje koła pasowego, różniły się umieszczeniem wieńca zębatego z którego czyta czujnik, w tej drugiej był on od wewnętrznej strony i pasek wychodził bez odkręcania czujnika
  12. arek1992

    Ustawienie rozrządu

    tutaj masz schemat do seicento 1.1 ale to te same silniki praktycznie, żeby dostać się do znaków na dole musisz zdjąć pasek, odkręcić 3 śruby i zdjąć koło pasowe
  13. arek1992

    Obrotomierz świruje

    układ zapłonowy sieje zakłucenia
  14. arek1992

    Silnik 1.1 fire, pęknięcie paska rozrządu

    mi ścieło klina na wale przy około 5-6 tys obr/min i nic sie nie stało, silnik 1.2
  15. arek1992

    Problemy po tankowaniu

    tankujesz pod korek, czy może do pierwszego odbicia? zatankuj do pierwszego odbicia i wtedy zobacz
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.