arek1992
użytkownik-
Liczba zawartości
554 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
arek1992's Achievements
wyciszony kierowca (10/20)
0
Reputacja
-
Wycieruchy - czasem się włączą, czasem nie
arek1992 odpowiedział Lynda na temat - Punto i Grande Punto
rozbierz pająka, wyczyść styki i poskładaj z powrotem do kupy tylko odepnij prąd jak będziesz jaśka wyjmował -
Nic się nie powinno stać. Ja jak wymieniam płyn to zdejmuje przewód powrotny i daje go w bańkę. W zbiorniczku zaślepiam króciec, zalewam układ świeżym płynem na pracującym silniku i jak już z powrotu zaczyna lecieć czysty płyn kończę zabawę. Przydaje się pomoc drugiej osoby która uruchomi i zgasi silnik, żeby pompa na sucho nie chodziła.
-
sprawdź czy nie masz zapchanych odpływów wody z podszybia, czasem potrafi się tam zrobić niezłe bajoro
-
śmiało możesz wlać ATF dextron 2
-
Może jest nie te ET na jednej feldze, sprawdzałeś to czy są 4 jednakowe? Posyłam ci na PW namiar na sprawdzonego człowieka do którego sam jeżdżę.
-
przychodzi mi na myśl smok zapchany jakimś syfem po robocie uszczelki albo resztkami sylikonu
-
Przyjrzyj się bliżej alternatorowi, zdejmij pasek i pokręć nim ręcznie. Zobacz czy obudowa nie jest gdzieś pęknięta.
-
Zaraz po odpaleniu na zimnym złap za węża od chłodnicy i zobacz czy się robi twardy. W miarę nagrzewania węże powinny twardnieć od ciśnienia w układzie, jeśli po nagrzaniu węże są miękkie to masz gdzieś nieszczelność.
-
wałek ma nacięcie pod aparat
-
jak jest iskra to sprawdź ustawienie rozrządu i dolne kółko rozrządu czy klina nie obcięło
-
Da sie zrobić to od góry ale jest troche gimnastyki, niejasności sa z tego powodu iż wychodziły dwie wersje koła pasowego, różniły się umieszczeniem wieńca zębatego z którego czyta czujnik, w tej drugiej był on od wewnętrznej strony i pasek wychodził bez odkręcania czujnika
-
tutaj masz schemat do seicento 1.1 ale to te same silniki praktycznie, żeby dostać się do znaków na dole musisz zdjąć pasek, odkręcić 3 śruby i zdjąć koło pasowe
-
układ zapłonowy sieje zakłucenia
-
mi ścieło klina na wale przy około 5-6 tys obr/min i nic sie nie stało, silnik 1.2
-
tankujesz pod korek, czy może do pierwszego odbicia? zatankuj do pierwszego odbicia i wtedy zobacz