emphaser Napisano 18 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2007 > Tak se studiuje książkę od 1,1 spi i patrze, że 32 to powinien być > mapsensor. Więc mam jakieś zwarcie na wiązce. > Powiedzcie mi czy część wiązki odpowiedzialna za TPS, Map, Temp, jest > taka sama jak w 1,1 i czy mogę robić to z tej książki? > I czy piny są tak samo w kompach? > Gdzieś czytałem, że różni się tylko podłączeniem wtrysków? Dobrze > słyszałem? Dobrze słyszałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bey Napisano 18 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2007 > Coś robiłem przy kablach, coś popsułem i nie ma dziury po dodaniu > gazu, auto ładnie ciągnie od dołu do góry, ale teraz mam bieg > jałowy w okolicach 1700-1800 i to dopiero jak się dobrze > zagrzeje i palącą się marchewe przez cały czas, jak jest zimny > to tragedia(sam wkręca się na wysokie obroty obroty)) > Czasem też zostaje na obrotach po zdjęciu nogi z gazu. > wie ktoś co tym razem nabroiłem? ja tak mialem az odlaczylem tps calkowicie i i sie poprawilo na 1.1krmp potem zmienilem przepustnice na inna i zmienilem tps i wiazke i jakos dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luke456 Napisano 19 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2007 > Dobrze słyszałeś No to mam zwarcie w "związce". W dodatku zwracie między TPSem, a MAPsensorem w wiązce więc cud, że to w ogóle odpala Dzisiaj robię pajączka na skróty jak zadziała to chyba sam wiązkę całą przewinę bo nie wiem co jeszcze tam piszczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luke456 Napisano 19 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2007 Ktoś wie które kabelki w mapsensorze są od czujnika temperatury powietrza, a które od czujnika ciśnienia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 19 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2007 > Ktoś wie które kabelki w mapsensorze są od czujnika temperatury > powietrza, a które od czujnika ciśnienia? do archiwum nie łaska zajrzeć? http://autokacik.pl/showthreaded.php?Cat=0&Number=279254454&page=0&vc=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luke456 Napisano 19 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2007 > do archiwum nie łaska zajrzeć? > http://autokacik.pl/showthreaded.php?Cat=0&Number=279254454&page=0&vc=1 dzięki faktem jest, że nie spojrzałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 19 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2007 > nie wiem zaleje go w poniendzialek inna wacha i zmienie cewki i sie > obada co to bedzie , ale ogolnie od kad mam 16v to zawsze jest > cos albo faluje albo asnie albo cos innego ja oprocz przerywania i zarznietej skrzyni nie narzekam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 19 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2007 > prawdopodobnie przerwałeś kabel od tps'a a probowales moze domasowac tpsa?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 19 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2007 > do archiwum nie łaska zajrzeć? > http://autokacik.pl/showthreaded.php?Cat=0&Number=279254454&page=0&vc=1 moje ostatnie spostrzerzenie bez dolotu wogole nie jedzie tzn przerywa przy od 1 do 5krpm z dolotem jeno przez 2-3krpm, moze wie ktos co w trawie piszczy?? moze ma ktoos seryjnu dolot do 16v bo moze przy seryji puszce objaw niewystepuje?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 19 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2007 > a probowales moze domasowac tpsa?? ta, nic nie dało. Co do twoich testów z dolotem chyba jednak prawdopodobna jest moja teoria co do puszki rezonansowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pitbikers Napisano 19 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2007 > ta, nic nie dało. > Co do twoich testów z dolotem chyba jednak prawdopodobna jest moja > teoria co do puszki rezonansowej A ze tak zapytam, czy z tego wszystkiego nie powinno wynikac, ze P1 z takowym silnikiem na takowym "stozkowo-rurowym" dolocie tez powinno przerywac czy tez inne problemy tego typu? Moze warto zapytac na sasiednim kaciku? Co myslicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 20 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2007 mam takie pytanie : na wtryski ida dwa piny z kompa 18 i 33 oraz masa, czemu masa nie jest podpieta tak jak z innych czujnikow z szeregu i do np pinu 16 tylko idzie najpierw na przekaznik podwojny i laczy sie z masami cewek ? Jak wszystkie wtyczki instalacji sa podlaczone to miedzy masa wtryskow jest obieg do pinow 1 i 19 od cewek nie ma to zadnych wplywow na zaklocenia/przerywania o ktorych mowa ? moze to banalne i prostackie ale jakby mi to ktos wytlumaczyl na chlopski rozum bylbym wdzieczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 20 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2007 > mam takie pytanie : > na wtryski ida dwa piny z kompa 18 i 33 oraz masa, czemu masa nie > jest podpieta tak jak z innych czujnikow z szeregu i do np pinu > 16 tylko idzie najpierw na przekaznik podwojny i laczy sie z > masami cewek ? Jak wszystkie wtyczki instalacji sa podlaczone > to miedzy masa wtryskow jest obieg do pinow 1 i 19 od cewek > nie ma to zadnych wplywow na zaklocenia/przerywania o ktorych > mowa ? > moze to banalne i prostackie ale jakby mi to ktos wytlumaczyl na > chlopski rozum bylbym wdzieczny z przekaźnika idze plus, ecu wtryskami steruje masą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 20 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2007 > ta, nic nie dało. > Co do twoich testów z dolotem chyba jednak prawdopodobna jest moja > teoria co do puszki rezonansowej poprawiłes?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaok Napisano 20 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2007 > ale w p2 masz to gowniane drive by wire czy jak to sie tam zwie a z > tym to zupełnie inna bajka odezwij sie na priw ... z tym 16v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaok Napisano 20 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2007 > mam takie pytanie : > na wtryski ida dwa piny z kompa 18 i 33 oraz masa, czemu masa nie > jest podpieta tak jak z innych czujnikow z szeregu i do np pinu > 16 tylko idzie najpierw na przekaznik podwojny i laczy sie z > masami cewek ? Jak wszystkie wtyczki instalacji sa podlaczone > to miedzy masa wtryskow jest obieg do pinow 1 i 19 od cewek > nie ma to zadnych wplywow na zaklocenia/przerywania o ktorych > mowa ? > moze to banalne i prostackie ale jakby mi to ktos wytlumaczyl na > chlopski rozum bylbym wdzieczny oblukam schematy ciekawe hmmm... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 20 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2007 > A ze tak zapytam, czy z tego wszystkiego nie powinno wynikac, ze P1 z > takowym silnikiem na takowym "stozkowo-rurowym" dolocie tez > powinno przerywac czy tez inne problemy tego typu? Moze warto > zapytac na sasiednim kaciku? Co myslicie? napewno warto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 20 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2007 > poprawiłes?? ale co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 21 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2007 > ale co? przerywanie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 21 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2007 > przerywanie?? ogarnolem to co bylo spitolone i teraz przerywa juz chyba tylko na jedynce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 22 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2007 > ogarnolem to co bylo spitolone i teraz przerywa juz chyba tylko na > jedynce co było spitolone moze byc priv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 22 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2007 > co było spitolone moze byc priv kable wn, wymiana cewek tez troche pomogła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 22 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2007 > co było spitolone moze byc priv dlaczgo prv? problem chyba dotyczy wszystkich ? wiec skoro jest kontynuowany na forum to wypadałoby pisac tutaj.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 22 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2007 > kable wn, wymiana cewek tez troche pomogła czyli tylko kable wn i cewki ? u mnie jakos to nie pomaga zajebiste te 16 na szczęście juz niedługo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 22 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2007 > czyli tylko kable wn i cewki ? u mnie jakos to nie pomaga zajebiste > te 16 na szczęście juz niedługo ale u mnie bylo spitolone bo przerywal tez na gorze i nie mozna wogole bylo w palnik dawac przyczyna były kable, wymiana cewek zmniejszyła przerywanie między 3 a 3k rpm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 22 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2007 > ale u mnie bylo spitolone bo przerywal tez na gorze i nie mozna > wogole bylo w palnik dawac przyczyna były kable, wymiana cewek > zmniejszyła przerywanie między 3 a 3k rpm u mnie też na gorze przerywa, wymieniłem kable i.....nadal przerywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.