Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Ma-Cinek

Podnosimy moc-ale jak?

Recommended Posts

mam kilka wariantow i nie wiem co wybrac....

1.tylko turbo(6000pln-110KM)

2.turbo+NX(8500pln-145/160KM)

3.glow+walki+chip(3000pln-105KM)

4.glow+walki+chip+NX(5500pln-140/155KM)

Ktore rozwiazanie jest wg Was najciekawsze, ja sie lekko sklaniam do wariantu 4

Przypomne ze baza to 16 zaworowy 1.2

Share this post


Link to post
Share on other sites

> mam kilka wariantow i nie wiem co wybrac....

> 1.tylko turbo(6000pln-110KM)

> 2.turbo+NX(8500pln-145/160KM)

> 3.glow+walki+chip(3000pln-105KM)

> 4.glow+walki+chip+NX(5500pln-140/155KM)

> Ktore rozwiazanie jest wg Was najciekawsze, ja sie lekko

> sklaniam do wariantu 4

> Przypomne ze baza to 16 zaworowy 1.2

Jesli chodzi o mnie to ten 1,2 juz by mi wystarczył.

Ale jeśli miałbym cos wybrac to pozycja nr. 4 ok.gif

Duzy przyrost mocy kosztem nie duzej kasy w porównaniu do poz. nr. 1 i 2 . Nie wiem jak z trwałościa silnika i jego zywotnościa no ale 155km to icon_eek.gifshocked.gifdevil.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest SYSTEM

Moim zdaniem wariant 4 ok.gif. Tylko mądrze trzeba założyć NX bo kumpel w Mondeo założył na pałę(chodził na forum jego wyścig z CC turbo) i urządzenie wybuchło. Czyli kute tłoki zawory nieurywki. Ale ten wariant jest chyba najrozsądniejszy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

głowica walek chip turbo nitro....:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesli chodzi o wariant 3 to mozna dokładniej , co dokladnie trzeba zrobic i co od czego:):)confused.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

to ja ten wyscg zapodalem tu na forumwink.gif

a jesli o sc idzie to wariant 35KM na NXie bedzie optymalny

mysle ze nawet kute tloki nie beda potrzebne

a kij zaryzykuje, AC mam w razie czego kupi sie nowy 16vdevil.gif

zawsze to te 140KM, jak pomysle co zostanie z tylu to mi sie smiac chce

Share this post


Link to post
Share on other sites

> mam kilka wariantow i nie wiem co wybrac....

> 1.tylko turbo(6000pln-110KM)

> 2.turbo+NX(8500pln-145/160KM)

> 3.glow+walki+chip(3000pln-105KM)

> 4.glow+walki+chip+NX(5500pln-140/155KM)

> Ktore rozwiazanie jest wg Was najciekawsze, ja sie lekko sklaniam

> do wariantu 4

> Przypomne ze baza to 16 zaworowy 1.2

IMHO zmiana auta bedzie najlepszym rozwiazaniem smirk.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> IMHO zmiana auta bedzie najlepszym rozwiazaniem

zlosnik.gif Radek zadrośnik* boi się że straci miano najszybszego centomaniaka zlosnik.gif

*no offence ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Radek zadrośnik* boi się że straci miano najszybszego

> centomaniaka

> *no offence

Eeee tam , Ja robie autko dla Siebie a nie dla innych i nie musze sie

kazda przerobka chwalic na forum wink.gifzlosnik.gif

A najszybsze jest Turbo Buśki cool.gif i tez nie chodzi i nie rozpowiada skromny.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

>Ja robie autko dla Siebie

hmm.gifNIC dodać, nic UJAC superbiggrin.gifok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

zapytalem tu na tym forum albowiem jest tu najwiecej osob ktore w sc/cc moga cos doradzic/dopowiedziec i o to chodzilo

a poza tym to kazdy tu cos pisze i jakos dobrze jest tylko jak ja cos tu napisze to cos Ci nie gra!!!!!!!! oslabiony.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radku wlasnie patrze na twoje dane w podpisie na dole i ciekawi mnie cos takiego ze auta idzie ci w 8.5 do 100 i na 400 m masz 17.1 s ja mam do 100 wg roznych danych od 10.5-11 a na 400m w rudnikach gdzie jest pod gore i dupiata nawierzchnia wykrecilem czas tylko o sekunde gorszy nie wybebeszonym autem ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam!Jeżeli chcesz już tak inwestować yikes.gif to obstawialbym opcje nr 4.

Pozdrawiam

CIKCZAK srebrne CCS

Share this post


Link to post
Share on other sites

> mam kilka wariantow i nie wiem co wybrac....

> 1.tylko turbo(6000pln-110KM)

> 2.turbo+NX(8500pln-145/160KM)

> 3.glow+walki+chip(3000pln-105KM)

> 4.glow+walki+chip+NX(5500pln-140/155KM)

> Ktore rozwiazanie jest wg Was najciekawsze, ja sie lekko

> sklaniam do wariantu 4

> Przypomne ze baza to 16 zaworowy 1.2

wariant nr 4 +kute tłoki!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak dla mnie 4 ale duzo kasy to jest i nie lepiej sprzedac auto i kupic cos mocnego tym bardziej ze pozniej nikt ci nie zwroci kasy za to.Czemu na turbo tylko 110km ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
takie turbo robi jedna z firm ktora jest w kregu mojego zainteresowania

Share this post


Link to post
Share on other sites

> zapytalem tu na tym forum albowiem jest tu najwiecej osob ktore w

> sc/cc moga cos doradzic/dopowiedziec i o to chodzilo

> a poza tym to kazdy tu cos pisze i jakos dobrze jest tylko jak ja

> cos tu napisze to cos Ci nie gra!!!!!!!!

> takze uszczypliwa uwaga mocno chybiona

Uwaga jak najbardziej na miejscu , ale to tylko moje zdanie , no offence wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie "tylko: 1s - ale "aż" 1s nono.gif

Oto róźnica 0.227s

zlosnik.gif

270472152-misiek%5B1%5D.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Radku wlasnie patrze na twoje dane w podpisie na dole i ciekawi

> mnie cos takiego ze auta idzie ci w 8.5 do 100 i na 400 m

> masz 17.1 s ja mam do 100 wg roznych danych od 10.5-11 a na

> 400m w rudnikach gdzie jest pod gore i dupiata nawierzchnia

> wykrecilem czas tylko o sekunde gorszy nie wybebeszonym autem

> ?

Przyjedz prosze do Modlina to staniemy w szranki w tym samym miejscu i tym samym czasie , takie porownywanie czasow z dwoch roznych imprez z roznymi warunkami atmosferycznymi i innym sprzetem pomiarowym nie ma zadnego sensu .

Poza tym jedna sekunda na 400m to jest kilka dlugosci przewagi

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja bym wrzucił tylko turbinke

Share this post


Link to post
Share on other sites

widzisz kazdy sie tu o cos pyta i cos prezentuje

nie zauwazylem zeby Cie to wpienialo czy zenowalo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest SYSTEM

Turbawka + NX...ale by była jazda devil.gif .

Share this post


Link to post
Share on other sites

> widzisz kazdy sie tu o cos pyta i cos prezentuje

> nie zauwazylem zeby Cie to wpienialo czy zenowalo

> mam jednak wrazenie ze od jakiegos czasu probujesz MI dokopac co

> mnie nie tyle irytuje co po prostu smieszy

> ja Twoich hasel nie komentuje, wisi mi to czy 400 metrow robisz w

> 7 17 czy 27 sekund, nie komentuje bo nie wpieprzam sie

> kazdemu w zdanie

> Ty natomiast odpisujesz mi najpierw zebym zmienil fure a potem

> wyjezdzasz z glupimi haslami o chwaleniu sie

> zenujace to troszke

Prosze sie nie denerwowac smirk.gif , od klotni jest HydePark mod.gif

Napisales ,ze chcesz jeszcze ladowac 6000 PLN w swoje SC i pytales o rade , Ja bym zmienil auto na inne i tak Ci odpisalem ,

nie rozumiem o co Ci chodzi confused.gif

Wybacz mi jesli napisalem cos innego niz chciales przeczytac crazy.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> mam kilka wariantow i nie wiem co wybrac....

> 1.tylko turbo(6000pln-110KM)

> 2.turbo+NX(8500pln-145/160KM)

> 3.glow+walki+chip(3000pln-105KM)

> 4.glow+walki+chip+NX(5500pln-140/155KM)

ja bym się skłaniał ku wersji 1. cool.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rób co chcesz ja i tak mam 0,7 zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> takie turbo robi jedna z firm ktora jest w kregu mojego

> zainteresowania

Novitec robi 125 zlosnik.gifzlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slyszalem ze w modlinie jednak jest super nawierzchnia ale wialo troche.Mowie tak bo w rudnikach SC 1.2 16v mialo czasy po 16.2 s a mocowo jest porownywalne do ciebie co prawda troche lzejsze bylo zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Nie "tylko: 1s - ale "aż" 1s

> Oto róźnica 0.227s

wiem ze w metrach jest to sporo ale skoro jego auta przyspiesza o conajmniej 2 s do 100 szybciej a ja na 400m uzyskuje predkosc ok 120 to myslalem ze bedzie miec conajmniej z 2 s roznicy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Novitec mnie nie interesuje, sprezarki od niewiadomo czego, podziekuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

> mam kilka wariantow i nie wiem co wybrac....

> 1.tylko turbo(6000pln-110KM)

> 2.turbo+NX(8500pln-145/160KM)

> 3.glow+walki+chip(3000pln-105KM)

> 4.glow+walki+chip+NX(5500pln-140/155KM)

> Ktore rozwiazanie jest wg Was najciekawsze, ja sie lekko sklaniam do wariantu 4

> Przypomne ze baza to 16 zaworowy 1.2

5. swap na lepsze N/A zlosnik.gif

a na serio to majac do wyboru wariant 1 i 4 wybrał bym 1, ale dolozyl troche kasy na wzmocnienie dolu i odprezenie ZNACZNE sprezania - na 8:1. W UK jezdzi pare Punto 1.2 16v ze swistakami, porzadnie odprezone , maja w zaleznosci od wersji od 140 do 220KM.

Poza tym masz wiekszy moment niz w przypadku wersji 4. I to pewnie podchodzacy pod 2 litrowe N/A

Trzeba naprawde sie powaznie zastanowic... poza tym odprezony silnik + turbina dluzej by zyl niz wykrecony juz na maxa N/A

Share this post


Link to post
Share on other sites

> takie turbo robi jedna z firm ktora jest w kregu mojego zainteresowania

AT2000?

Jak tak to zaplac wiecej i zrob wersje hard, odprezona i wzmocniona... wtedy NX da wiecej:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Novitec mnie nie interesuje, sprezarki od niewiadomo czego, podziekuje

juz nie zaturbia 1.2 16v crazy.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> IMHO zmiana auta bedzie najlepszym rozwiazaniem

a jak ktos ma wieksze auto to niech zrobi swapa, np. na 2.0 od Lanci Delty zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> IMHO zmiana auta bedzie najlepszym rozwiazaniem

a jak ktos ma wieksze auto to niech zrobi swapa, np. na 2.0 od Lanci Delty zlosnik.gif

PS> ZAmesgaj do mnie na GG

Share this post


Link to post
Share on other sites

> to ja ten wyscg zapodalem tu na forum

> a jesli o sc idzie to wariant 35KM na NXie bedzie optymalny

> mysle ze nawet kute tloki nie beda potrzebne

> a kij zaryzykuje, AC mam w razie czego kupi sie nowy 16v

> zawsze to te 140KM, jak pomysle co zostanie z tylu to mi sie smiac chce

ale pamietaj - jak cos robic to dobrze i jak wydawac kase to wiecej zlosnik.gif lepiej miec zmocniony motor turbo 140KM niz sofcik 110KM. Potem to jeszcze direct porta zapodasz i da on wiecej niz 35KM na gazie cool.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdecydowanie opcja 1.

Ale co do odprezania to na chwilke STOP...

Odprezanie ma sens tylko w momencie zakladania turbinki o wysokim cisnieniu doladowania, bo jezeli zalozysz tzw "soft" 0,6bara to odprezenie silnika da ci tylko tyle ze bedziesz mial mulowata maszyne smile.gif

1sza opcja jest najrozsadniejsza do codziennego uzytku - silnik dosyc dlugo pozyje(jak seria)

zmiana walkow i robienie glowicy prowadzi do podniesienia cisnienia i obrotow, czyli skrocenie zywotnosci silnika, a poza tym trzeba go bardzo wysoko krecic frown.gif

No koniec elaboratu Pozdrawiam serdecznie smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

o wersji hard myslalem oczywiscie z big turbo, odpowiednim do doladowania + odpowiedni osprzet. wtedy raczej nie powinno skracac zywotnosci turbo+silnika = np. punto gt 1.4t ma doladowanie do 1.2 bara + tzw. overboost do nawet 1.6 bara:) i jakos dojezdzaja 150kkm i wiecej:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Uwaga jak najbardziej na miejscu , ale to tylko moje

> zdanie , no offence

tylko?? wink.gifhehe.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> mam kilka wariantow i nie wiem co wybrac....

> 1.tylko turbo(6000pln-110KM)

> 2.turbo+NX(8500pln-145/160KM)

> 3.glow+walki+chip(3000pln-105KM)

> 4.glow+walki+chip+NX(5500pln-140/155KM)

> Ktore rozwiazanie jest wg Was najciekawsze, ja sie lekko

> sklaniam do wariantu 4

> Przypomne ze baza to 16 zaworowy 1.2

a może dało by siem cośik takiego: warinat 3 + 1??

jeśli nie to samego świstaka....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wydaje mi się że najbezpieczniej bedzie wybrać wariant 1. Sam bym się chyba na niego zdecydował.

Poza tym podziwiam Cię ok.gifok.gifok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> no to mi teraz namieszales w glowie

niewiem.gif wybór i tak nalezy do Ciebie:) Kwestia gustu i $ w portfelu. ALe gdybym mial $ to robilbym juz konkret hard na big turbo na 140PS + spory zapas wytrzymalosci silnika np. by na czas 400m dac wieksze doladowanie i kilka PS wiecej. Na gwiazde direct port i podejrzewam ze 200PS chwilowego masz:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest SYSTEM

> mam kilka wariantow i nie wiem co wybrac....

> 1.tylko turbo(6000pln-110KM)

> 2.turbo+NX(8500pln-145/160KM)

> 3.glow+walki+chip(3000pln-105KM)

> 4.glow+walki+chip+NX(5500pln-140/155KM)

> Ktore rozwiazanie jest wg Was najciekawsze, ja sie lekko

> sklaniam do wariantu 4

> Przypomne ze baza to 16 zaworowy 1.2

Ja bym wzioł 4. lub bez NX 105 km t yay.gifeż bedzie Pieknie

Share this post


Link to post
Share on other sites

> wiem ze w metrach jest to sporo ale skoro jego auta przyspiesza o

> conajmniej 2 s do 100 szybciej a ja na 400m uzyskuje predkosc

> ok 120 to myslalem ze bedzie miec conajmniej z 2 s roznicy

Ja mam chyba okolo 140km/h na 400m

Share this post


Link to post
Share on other sites

> niezle, jaka to firma tak motor kreci?

Tobiasz & Bakalarski - mechanika

Radoslaw Bedynski - chip tuning

Zobaczymy jak pojdzie jutro na Bemowie , sprawdze dokladnie jaka predkosc bede mial na szafie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.