Waldek40 Napisano 28 Września 2013 Udostępnij Napisano 28 Września 2013 zacisk tylny przyszedł z regeneracji ,chciałem wkręcić tłoczek żeby się schował całkowicie bo zakładałem nowe klocki, i tłoczek wkręca się lekko ale nie ma oporu na końcu,tylko mogę go sobie wkręcać tak do znudzenia,czy tak ma być ,klocki założone, zacisk odpowietrzony, hamulce są, ale niema teraz ręcznego , a przed regeneracją zacisku był ręczny hamulec , czy reklamować zacisk?czy szukać przyczyny gdzie indziej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 28 Września 2013 Udostępnij Napisano 28 Września 2013 Z tymi zaciskami z którymi miałem do czynienia to można kręcić bez końca. Linki masz właściwie naciągnięte? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 28 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2013 linek nie podciągałem, myślałem że jak założę zacisk to będzie ręczny w takim stopniu jak przed regeneracja zacisku, jutro zdejmę koła i wszystko jeszcze raz posprawdzam czy syn wszystko dobrze pozakładał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 28 Września 2013 Udostępnij Napisano 28 Września 2013 > linek nie podciągałem, myślałem że jak założę zacisk to będzie ręczny w takim stopniu jak przed > regeneracja zacisku, jutro zdejmę koła i wszystko jeszcze raz posprawdzam czy syn wszystko > dobrze pozakładał a po założeniu zacisku zanim zaczęliście odpowietrzać to założyliście linkę hamulca ręcznego i tyle razy ruszali aż skasował się luz pomiędzy tłoczkiem a klockami? bo niektóre typy zacisków nie lubią jak się je odpowietrza zanim dosunie się tłoczek do klocków. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 28 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2013 najpierw odpowietrzaliśmy, a po całej procedurze dopiero sprawdziliśmy ręczny , i dźwignia ręcznego luźno chodzi i świeciła się kontrolka hamulca na desce wskaźników, po pewnym czasie kontrolka zgasła, płyn hamulcowy w zbiorniczku jest na max Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 28 Września 2013 Udostępnij Napisano 28 Września 2013 > zakładałem nowe klocki, i tłoczek wkręca się lekko ale nie ma oporu na końcu,tylko mogę go > sobie wkręcać tak do znudzenia,czy tak ma być Tak, tak to działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 28 Września 2013 Udostępnij Napisano 28 Września 2013 Audi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 29 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2013 staruszek nissan primera combi ,a oznaczenie chyba W10 96r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 29 Września 2013 Udostępnij Napisano 29 Września 2013 > staruszek nissan primera combi ,a oznaczenie chyba W10 96r. no to jest to zacisk z gatunku co trzeba wcześniej ręcznym wysunać tłoczek. W mechanizmie ręcznego jest taka "pastylka" (taki zaokrąglony krótki pręcik) który jest pomiędzy dźwignią ręcznego i samoregulatorem. Jeśli się tłoczek szybko wysunie a mechanizm samoregulatora nie zdąży się "wykręcić" to wtedy ta pastylka spada . pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 29 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2013 > no to jest to zacisk z gatunku co trzeba wcześniej ręcznym wysunać tłoczek. > W mechanizmie ręcznego jest taka "pastylka" (taki zaokrąglony krótki pręcik) który jest pomiędzy > dźwignią ręcznego i samoregulatorem. to zapewne pod autem trzeba szukać tego pręcika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 29 Września 2013 Udostępnij Napisano 29 Września 2013 > to zapewne pod autem trzeba szukać tego pręcika? w środku zacisku - nie wypada na zewnątrz. zobacz czy przy ruszaniu dźwignią wysuwa się tłoczek - jeśli nie - na pewno coś nie tak jest w samym zacisku. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marol3f Napisano 29 Września 2013 Udostępnij Napisano 29 Września 2013 a nie ma tam jak w starych mazdach śrubki do regulacji odległości tłoczka od klocków? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 29 Września 2013 Udostępnij Napisano 29 Września 2013 > a nie ma tam jak w starych mazdach śrubki do regulacji odległości tłoczka od klocków? nie - zacisk w nissanie jest bardziej zbliżony do tych montowanych w hondach. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.