marcin77 Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 fabrycznie coś ma wstawiona epica (benzyna) że nawet w mrozach (-15,-20 u nas) osiąga szybko temp bliską 90C , czy taka konstrukcja 6 cylindrowca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chocba Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > fabrycznie coś ma wstawiona epica (benzyna) że nawet w mrozach (-15,-20 u nas) osiąga szybko temp > bliską 90C , czy taka konstrukcja 6 cylindrowca Dobry maly obieg i sprawny termostat i daje rade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > fabrycznie coś ma wstawiona epica (benzyna) że nawet w mrozach (-15,-20 u nas) osiąga szybko temp > bliską 90C , czy taka konstrukcja 6 cylindrowca Taka konstrukcja Z resztą Malibu też mnie dziś zadziwiło - nadmuch na szybę prawie parzył gębę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin77 Napisano 25 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > Taka konstrukcja Z resztą Malibu też mnie dziś zadziwiło - nadmuch na szybę prawie parzył gębę , u was nie ma mrozów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin77 Napisano 25 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > Dobry maly obieg i sprawny termostat i daje rade. , ale rekord biją podgrzewane dysze spryskiwaczy , takie 2 plamki na masce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chocba Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > , ale rekord biją podgrzewane dysze spryskiwaczy , takie 2 plamki na masce Musze popracować nad tym tematem. Potrzebny tylko dawca z systemem mgłowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2014 > fabrycznie coś ma wstawiona epica (benzyna) że nawet w mrozach (-15,-20 u nas) osiąga szybko temp > bliską 90C , czy taka konstrukcja 6 cylindrowca zadowolony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2014 > Musze popracować nad tym tematem. Potrzebny tylko dawca z systemem mgłowym. Ja stwierdzam, że fabryczne dysze dające w sumie 6 strumieni są w zupełności wystarczające. Krótkie psiknięcie, jeden ruch wycieraczek i szyba jest czysta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chocba Napisano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2014 > Ja stwierdzam, że fabryczne dysze dające w sumie 6 strumieni są w zupełności wystarczające. > Krótkie psiknięcie, jeden ruch wycieraczek i szyba jest czysta Powiem tak: bylem z nich zadowolony do momentu założenia spryskiwaczy z Volvo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2014 > , u was nie ma mrozów Wczoraj jak ruszałem było -14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danceagent Napisano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2014 Czas nagrzewania diesla powinien być zaliczany do emerytury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2014 > Czas nagrzewania diesla powinien być zaliczany do emerytury Było benzynę brać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danceagent Napisano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2014 > Było benzynę brać Ano nie było Musiałem mieć auto w tydzień A poza tym... Klekot lepiej idzie i mniej pali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danceagent Napisano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2014 > Było benzynę brać Ale będę konsekwentny Teraz wezmę turbobenzynkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2014 > Ale będę konsekwentny Teraz wezmę turbobenzynkę I iiiććć... 2.4 to jest silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin77 Napisano 26 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2014 > zadowolony? no jeździ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2014 > Czas nagrzewania diesla powinien być zaliczany do emerytury Przecież ciepłe leci już po kilkuset metrach. A chwilę potem już daje na full. Może masz dogrzewacz popsuty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2014 > no jeździ bo to samochod, a nie kwietnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danceagent Napisano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2014 > Przecież ciepłe leci już po kilkuset metrach. A chwilę potem już daje na full. Może masz dogrzewacz > popsuty? Ciepłe powietrze z nawiewów to jedno, a temperatura płynu to drugie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2014 > Ciepłe powietrze z nawiewów to jedno, a temperatura płynu to drugie A co mnie płyn obchodzi? Ja siedzę w kabinie. Gdybym miał zamiar się kąpać w płynie chłodniczym to może ten parametr byłby istotny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danceagent Napisano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2014 > A co mnie płyn obchodzi? Ja siedzę w kabinie. Ciebie może nie, ale silnik i turbo z pewnością tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
betaaga Napisano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2014 > Ciebie może nie, ale silnik i turbo z pewnością tak Jak ostatnio czytam różne wypociny typu temperatura płynu, oleju, kiedy pałować auto a ile czasu nie, ile rozgrzewać jak ma się turbo, a ile jak ma się dpf a olej to zmieniać co roku na wiosnę czy na jesieni itp. to zaczynam się zastanawiać czy samochód ma służyć człowiekowi czy człowiek żyje dla auta. Wychodzę z domu odpalam samochód i jadę do pracy, na spotkanie, na zakupy itp. Ma być w nim ciepło i miło, czym prędzej tym lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2014 > Ciebie może nie, ale silnik i turbo z pewnością tak Jak silnik i turbo to obchodzi to niech się one martwią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin77 Napisano 28 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2014 > bo to samochod, a nie kwietnik , ale mocy już mało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomery Napisano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2014 > bo to samochod, a nie kwietnik Taaaa Tylko samochód możesz przerobić na kwietnik , a kwietnik na samochód to już o wiele trudniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.