Jump to content

Pytanko odnośnie bezpieczników za aku w SC 1.1 SPI


czarli123456
 Share

Recommended Posts

Witam od czego są te cztery bezpieczniki jeden wiem że od wentyla a reszta? Mam problem SC pobiera mi na postoju 0.03 A prądu czy to dobry wynik jak jest u was aku trzyma mi pięć dn altek wporzo ładowanie ok bezpieczniki w kabinie sprawdzone. Co do tych bezpieczników za aku to dopiero po wyjęciu 60A pobór prądu wynosi 0.00 :-) pomożecie

Link to comment
Share on other sites

> No właśnie nie mam porównania bo wcześniej nie mierzyłem a tobie ile pobiera na postoju

A skąd ja mam to wiedzieć - auto nigdy nie psuło aku (oprócz tego, że je właśnie w zeszłym tygodniu rozładowałem na własne życzenie do zera), bywa, że stoi tygodniami pod gołym niebem w zimnie i zawsze odpala od pierwszego strzału. To co będę wnikał... zlosnik.gif

Link to comment
Share on other sites

> Witam od czego są te cztery bezpieczniki jeden wiem że od wentyla a reszta? Mam problem SC pobiera

> mi na postoju 0.03 A prądu czy to dobry wynik jak jest u was aku trzyma mi pięć dn altek

> wporzo ładowanie ok bezpieczniki w kabinie sprawdzone. Co do tych bezpieczników za aku to

> dopiero po wyjęciu 60A pobór prądu wynosi 0.00 :-) pomożecie

0,02-0,03 to wynik najbardziej normalny.

Dopiero przy 0,06 auto nie odpala po 2 tygodniach stania pod chmurką.

Link to comment
Share on other sites

> Jeszcze jedno pytanie jakie pojemności aku w waszych bolidach bo ten mój 42ah może zapodać 45ah?

im większa pojemność tym lepiej.

Ostatnio sprawdzałem w dwóch swoich sejach pobór prądu i mam w jednym 0,02, a w drugim 0.03 ok.gif

Link to comment
Share on other sites

> Witam od czego są te cztery bezpieczniki jeden wiem że od wentyla a reszta? Mam problem SC pobiera

> mi na postoju 0.03 A prądu czy to dobry wynik jak jest u was aku trzyma mi pięć dn altek

> wporzo ładowanie ok bezpieczniki w kabinie sprawdzone. Co do tych bezpieczników za aku to

> dopiero po wyjęciu 60A pobór prądu wynosi 0.00 :-) pomożecie

W skrzynce bez. za auku:

EFI 20A - wtryski

IGN 40A - zapłon

J/B1 - skrzynka bezpieczników

Logo wiatraka 30A - wentylator smile.gif

Poza skrzynka:

J/B2 - pompa paliwa

Opcjonalnie:

ABS - jak wiadomo ABS

Logo kierownicy - wspomaganie

Link to comment
Share on other sites

> W skrzynce bez. za auku:

> EFI 20A - wtryski

> IGN 40A - zapłon

> J/B1 - skrzynka bezpieczników

> Logo wiatraka 30A - wentylator

> Poza skrzynka:

> J/B2 - pompa paliwa

> Opcjonalnie:

> ABS - jak wiadomo ABS

> Logo kierownicy - wspomaganie

dzięki Astyn za pomoc 20.GIF

Link to comment
Share on other sites

> W skrzynce bez. za auku:

> EFI 20A - wtryski

> IGN 40A - zapłon

> J/B1 - skrzynka bezpieczników

> Logo wiatraka 30A - wentylator

> Poza skrzynka:

> J/B2 - pompa paliwa

> Opcjonalnie:

> ABS - jak wiadomo ABS

> Logo kierownicy - wspomaganie

Tutaj wproawdził bym drobną poprawkę... bezpiecznik JB2 jest bezpiecznikiem obwodów dodatkowych i też jest opcjonalny.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

To że wyglądają to nie znaczy że są dobre sprawdź a najlepiej podmień na 100% sprawny bo czasami tak sie przepali ze nawet nie widać

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.