Jump to content

Pytanko odnośnie bezpieczników za aku w SC 1.1 SPI


czarli123456
 Share

Recommended Posts

Witam od czego są te cztery bezpieczniki jeden wiem że od wentyla a reszta? Mam problem SC pobiera mi na postoju 0.03 A prądu czy to dobry wynik jak jest u was aku trzyma mi pięć dn altek wporzo ładowanie ok bezpieczniki w kabinie sprawdzone. Co do tych bezpieczników za aku to dopiero po wyjęciu 60A pobór prądu wynosi 0.00 :-) pomożecie

Link to comment
Share on other sites

> No właśnie nie mam porównania bo wcześniej nie mierzyłem a tobie ile pobiera na postoju

A skąd ja mam to wiedzieć - auto nigdy nie psuło aku (oprócz tego, że je właśnie w zeszłym tygodniu rozładowałem na własne życzenie do zera), bywa, że stoi tygodniami pod gołym niebem w zimnie i zawsze odpala od pierwszego strzału. To co będę wnikał... zlosnik.gif

Link to comment
Share on other sites

> Witam od czego są te cztery bezpieczniki jeden wiem że od wentyla a reszta? Mam problem SC pobiera

> mi na postoju 0.03 A prądu czy to dobry wynik jak jest u was aku trzyma mi pięć dn altek

> wporzo ładowanie ok bezpieczniki w kabinie sprawdzone. Co do tych bezpieczników za aku to

> dopiero po wyjęciu 60A pobór prądu wynosi 0.00 :-) pomożecie

0,02-0,03 to wynik najbardziej normalny.

Dopiero przy 0,06 auto nie odpala po 2 tygodniach stania pod chmurką.

Link to comment
Share on other sites

> Jeszcze jedno pytanie jakie pojemności aku w waszych bolidach bo ten mój 42ah może zapodać 45ah?

im większa pojemność tym lepiej.

Ostatnio sprawdzałem w dwóch swoich sejach pobór prądu i mam w jednym 0,02, a w drugim 0.03 ok.gif

Link to comment
Share on other sites

> Witam od czego są te cztery bezpieczniki jeden wiem że od wentyla a reszta? Mam problem SC pobiera

> mi na postoju 0.03 A prądu czy to dobry wynik jak jest u was aku trzyma mi pięć dn altek

> wporzo ładowanie ok bezpieczniki w kabinie sprawdzone. Co do tych bezpieczników za aku to

> dopiero po wyjęciu 60A pobór prądu wynosi 0.00 :-) pomożecie

W skrzynce bez. za auku:

EFI 20A - wtryski

IGN 40A - zapłon

J/B1 - skrzynka bezpieczników

Logo wiatraka 30A - wentylator smile.gif

Poza skrzynka:

J/B2 - pompa paliwa

Opcjonalnie:

ABS - jak wiadomo ABS

Logo kierownicy - wspomaganie

Link to comment
Share on other sites

> W skrzynce bez. za auku:

> EFI 20A - wtryski

> IGN 40A - zapłon

> J/B1 - skrzynka bezpieczników

> Logo wiatraka 30A - wentylator

> Poza skrzynka:

> J/B2 - pompa paliwa

> Opcjonalnie:

> ABS - jak wiadomo ABS

> Logo kierownicy - wspomaganie

dzięki Astyn za pomoc 20.GIF

Link to comment
Share on other sites

> W skrzynce bez. za auku:

> EFI 20A - wtryski

> IGN 40A - zapłon

> J/B1 - skrzynka bezpieczników

> Logo wiatraka 30A - wentylator

> Poza skrzynka:

> J/B2 - pompa paliwa

> Opcjonalnie:

> ABS - jak wiadomo ABS

> Logo kierownicy - wspomaganie

Tutaj wproawdził bym drobną poprawkę... bezpiecznik JB2 jest bezpiecznikiem obwodów dodatkowych i też jest opcjonalny.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.