Skocz do zawartości

samochody o wąskim rozstawie kół (robimy kanał diagnostyczny


COffin

Rekomendowane odpowiedzi

no właśnie .. jakie auta " współczesne" mają wąski rozstaw kół , projektuje sobie nowy kanał na diagnostykę i chciałbym aby był jak najszerszy ( im szerszy tym wygodniej regulować geometrię szczególnie w autach z utruidnionym dostępem do końcówek kierowniczych )

- tico wykluczamy . przez rok pojawiły się dwa , więc ... pewnie w tym roku jedno maks ...

- mały fiat przypadek równie marginalny ..jak już się pojawił to zmodzony tak że szerszy od pandy

- robić pod seicento , są jeszcze jakieś auta tak wąskie jak sei/cinq ?

bo już Fiat 500 jest o prawie 14 cm szerszy od starszych braci ...

( w osiach kół 1414 mm )

a przy regulacji passata b5 lub Audi A8 każdy cm szerokości ma znaczenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A nie myślałeś nad czymś takim?

podnośnik może i bajerancko wygląda ... ( zresztą do napraw mechanicznych mamy taki bo jest bardzo wygodny i np. wymiana oleju na nim to "czysta" przyjemność jednak do ustawiania geometrii / zbieżności ja uznaje tylko kanał chociażby dlatego że jesteśmy w stanie ogarnąć busy z 4 metrowym kontenerem ew. kampery i inne nietypowe wozy przy których konkurencja się poddaje ...zresztą zajrzyj na www.motoplex.pl w galerie smile.gif podobnie niskie auta ... chociaż tutaj rozwiązuje sprawę zagłębienie podnośnika w posadkę .

to że kanał jest w 100 % pewne ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Smart jak Smart. A to?

> Tak wiem, geometrii chyba nie trzeba ustawiać ale jak takim czymś wjechać na kanał choćby podczas

> przeglądu rejestracyjnego.

do badań technicznych mamy oddzielne stanowisko , kanał o szerokości 90cm

tutaj tylko do ustawiania geometrii i diagnostyki "ciężkich przypadków" a nie urzędowych badań

smartków było 2 lub 3 przez cały rok więc też je po prostu odpuszczę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no właśnie .. jakie auta " współczesne" mają wąski rozstaw kół , projektuje sobie nowy kanał na

> diagnostykę i chciałbym aby był jak najszerszy ( im szerszy tym wygodniej regulować geometrię

> szczególnie w autach z utruidnionym dostępem do końcówek kierowniczych )

> - tico wykluczamy . przez rok pojawiły się dwa , więc ... pewnie w tym roku jedno maks ...

> - mały fiat przypadek równie marginalny ..jak już się pojawił to zmodzony tak że szerszy od pandy

> - robić pod seicento , są jeszcze jakieś auta tak wąskie jak sei/cinq ?

> bo już Fiat 500 jest o prawie 14 cm szerszy od starszych braci ...

> ( w osiach kół 1414 mm )

> a przy regulacji passata b5 lub Audi A8 każdy cm szerokości ma znaczenie

Zrób kanał rozszerzający sie na końcu - tam gdzie przód stoi... - jesli masz na tyle miejsca.

zresztą problemu nie ma jesli Vagi na wielowahaczu nie są mocno zglebione - wtedy bezpośrednio od góry kręcę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zrób kanał rozszerzający sie na końcu - tam gdzie przód stoi... - jesli masz na tyle miejsca.

> zresztą problemu nie ma jesli Vagi na wielowahaczu nie są mocno zglebione - wtedy bezpośrednio od

> góry kręcę.

to nic nie zmienia , odległość od urządzenia pomiarowego musi być taka sama , poza tym od góry zasłania się tylną oś i pomiary się pitolą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.