Jump to content
Elephant

Dzień dobry, nowy użytkownik, nowy Passat

Recommended Posts

Witam serdecznie, ja po raz pierwszy na kąciku VAG-a :phi:

W dniu dzisiejszym zamówiłem Passata, w maju stanę się pełnoprawnym użytkownikiem.

Miała być benzyna 220KM, a nagle w ostatniej chwili zamówiłem diesla 190KM. Dobra decyzja ?? Przekonało mnie jednak sporo mniejsze spalanie. Są jacyś użytkownicy diesla 2.0 TDI ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam serdecznie, ja po raz pierwszy na kąciku VAG-a :phi:

W dniu dzisiejszym zamówiłem Passata, w maju stanę się pełnoprawnym użytkownikiem.

to pogadamy w maju

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale ja już chciałbym być przygotowany mentalnie :skromny:

Są jacyś użytkownicy B8 ?? Jakie wrażenia ?? Ma ktoś Active Display, Area View - bo to dość nowe 'bajery' i jestem ciekaw na ile to będzie funkcjonalne ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mój już u dealera w salonie :jem:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mój już u dealera w salonie :jem:

To jakaś zniżka.... miał być w maju u Ciebie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jakaś zniżka.... miał być w maju u Ciebie ;)

No niestety. W umowie mam odbiór do końca maja, ale chyba ktoś dał ciała. Handlowiec ui którego zamawiałem zwolnił się w następnym tygodniu po podpisaniu umowy i chyba ktoś czegoś nie dopilnował. I pojawił się poślizg 2-3 tygodnie :ogien: Suma sumarum z produkcji w 19 tygodniu przeskoczył na 21 tydzień.

Auto w ubiegłym tygodniu przyjechało do Polski do Poznania, a od piątku jest u dealera w Wawie. Jestem w trakcie załatwiania leasingu.

Na otarcie łez dostałem na kilka dni Tiguana 2.0TDI, 110KM. Ale to bardziej jest TiGuano :phi:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No niestety. W umowie mam odbiór do końca maja, ale chyba ktoś dał ciała. Handlowiec ui którego zamawiałem zwolnił się w następnym tygodniu po podpisaniu umowy i chyba ktoś czegoś nie dopilnował. I pojawił się poślizg 2-3 tygodnie :ogien: Suma sumarum z produkcji w 19 tygodniu przeskoczył na 21 tydzień.

Auto w ubiegłym tygodniu przyjechało do Polski do Poznania, a od piątku jest u dealera w Wawie. Jestem w trakcie załatwiania leasingu.

Na otarcie łez dostałem na kilka dni Tiguana 2.0TDI, 110KM. Ale to bardziej jest TiGuano :phi:

Oby teraz sprawnie poszło

Wysłane z mojego PSP5453DUO przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

No niestety. W umowie mam odbiór do końca maja, ale chyba ktoś dał ciała. Handlowiec ui którego zamawiałem zwolnił się w następnym tygodniu po podpisaniu umowy i chyba ktoś czegoś nie dopilnował. I pojawił się poślizg 2-3 tygodnie :ogien: Suma sumarum z produkcji w 19 tygodniu przeskoczył na 21 tydzień.

Auto w ubiegłym tygodniu przyjechało do Polski do Poznania, a od piątku jest u dealera w Wawie. Jestem w trakcie załatwiania leasingu.

Na otarcie łez dostałem na kilka dni Tiguana 2.0TDI, 110KM. Ale to bardziej jest TiGuano :phi:

 

Ale to starego chyba dostałeś ? bo nowy tiguan jest mega fajny 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, tą poprzednią wersję. Sam Tiguan nie jest zły, choć to nie 'moja' bryła. Tylko że dostałem jakiegoś zjeżdzonego służbowego, 110KM, bida wersja więc robi takie sobie wrażenie. A to że dostałem brudnego i nie umytego tylko dopełnia ujemnie odczucia :no:

 

No ale jeszcze chwila, jeszcze momencik. Umowa podpisana, 1 rata w całości wpłącona, czekam na zarejestrowanie i wydanie. Może jutro, najpóźniej w poniedziałek podobno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, tą poprzednią wersję. Sam Tiguan nie jest zły, choć to nie 'moja' bryła. Tylko że dostałem jakiegoś zjeżdzonego służbowego, 110KM, bida wersja więc robi takie sobie wrażenie. A to że dostałem brudnego i nie umytego tylko dopełnia ujemnie odczucia :no:

 

No ale jeszcze chwila, jeszcze momencik. Umowa podpisana, 1 rata w całości wpłącona, czekam na zarejestrowanie i wydanie. Może jutro, najpóźniej w poniedziałek podobno.

 

No poprzednia generacja to trochę nieporozumienie, nowy to inna bajka. Ale paśnik to paśnik, choć gdybym teraz miał zamawiać to bym miał dylemat, wrzuć foty jak odbierzesz :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

No poprzednia generacja to trochę nieporozumienie, nowy to inna bajka

 

 

Jeżdżę I Generacją, siedziałem w II i obecnie lansowanej najnowszej, sory batory, ale oprócz efektów wizualnych to jakie różnice skłaniają Cię do opinii "nieporozumienie" ?

 

 

 

Ale paśnik to paśnik

 

 

I wszystko jasne  :facepalm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżdżę I Generacją, siedziałem w II i obecnie lansowanej najnowszej, sory batory, ale oprócz efektów wizualnych to jakie różnice skłaniają Cię do opinii "nieporozumienie" ?

 

 

 

 

I wszystko jasne  :facepalm:

 

 

Rozumiem że już nie wolno mieć własnego zdania ? (z resztą nie tylko ja tak uważam jak widać) Tiguan 1 jest po prostu mały, nie wchodzę tutaj w tematy stylistyki (każdy ma swoje zdanie) czy bajerów (tego jest od zarzygania w całej nowej serii vagów które mają rozrywkę opartą o discovery media) Ja jestem raczej dużym człekiem i ilość miejsca za mną jak ustawiłem sobie wygodnie fotel w t1 była znikoma, t2 w środku jest większy od paśnika b8, głównie przez sprytnie ustawione fotele. T1 można porównywać do ix35 czy q3 itp jeśłi chodzi o wielkość, nowy tig to jednak klasa q5, sportage itp jeśli chodzi o wielkość (choć akurat q5tka też jest ciasna z tyłu) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tez uwazam ze tiguan MK1 jest ciasny w srodku, do tego symboliczny bagaznik szczegolnie w wersji 4x4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tiguan którym jeżdzę chwilowo niestety jest ciasny. Do tego fotele są straszne, ja również nie potrafię odpowiednio ich ustawić. Nie wiem czy to wina niskiej wersji wyposażeniwej którą dostałem czy TTTM i po prostu fotele są mało wygodne. Jedynie na plus to samo wsiadanie - bardzo wygodne, bo fotele są wysoko. Bagażnik to również porażka, przy dość sporym wizualnie z zewnątrz aucie, jest on na prawdę mały.

Podtrzymam zdanie @@KJO - przy tych dwóch autach to jednak 'paśnik to paśnik', fotele bardzo wygodne, bagażnik również sporo większy.

 

 

 

P.S. Auto jest zarejestrowane, niestety nie zdążyli go wczoraj przygotować i wydanie w poniedziałek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przed chwilą w schowku znalazłem informację o wersji 'mojego' Tiguana. Dokładnie coś takiego dostałem do jazdy.

 

2016-06-11%2011.45.56.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

W tiguanie 1 deska rozdzielcza kompletnie mi się nie podoba. W momencie debiutu juz wyglądała tak sobie, a pochodziła z golfa v plus, a więc auta, ktire juz trochę było na rynku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taaaaadam !!! Oficjalnie dzień dobry !!!

 

 

2016-06-13%2013.20.34.jpg

 

2016-06-13%2013.20.43.jpg

 

2016-06-13%2013.20.17.jpg

 

2016-06-13%2013.20.51.jpg

 

2016-06-13%2015.07.07.jpg

 

2016-06-13%2015.07.18.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ladny pasnik. Jedynie kolor mi nie lezy ale gust jest jak dupa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolor jest za****bisty :phi:  Tu decydujący głos miała żona  :skromny:  Nie chciałem nic ciemnego po ostatnich autach, popielatych/szarych pełno, białe mi się nie podobają więc stanęło na takim.

 

 

Pierwsze wrażenia ?? Ciężko powiedzieć, mam go od 5 godzin i przejechałem 20 km.

Na razie go 'docieram', jeżdżę spokojnie więc o silniku/DSG niewiele powiem.

 

Na ten moment mogę powiedzieć że active display to super rozwiązanie, zwłaszcza podczas wyświetlania navi.

Fotele dość wygodne i wentylowane. Również super przy dzisiejszej pogodzie.

Klima działa super w porównaniu z Cruzem którym jeździłem. Przede wszystkim dużo ciszej, na mniejszych obrotach.

Klapa elektryczna to super udogodnienie, zwłaszcza dla drobnej kobitki jak żonka, tak wielkie chyba by ręcznie nie dała rady zamknąć.

Elektronikę dopiero ocenię - asystent pasa, aktywny tempomat, asystent jazdy w korku, system antykolizyjny, system audio.

Strefa martwa - super. Choć chyba bym wolał małą diodę w lusterku jak w bmw/mercedesach. W Passku świeci się wielka lampka w lusterku, boję się że w nocy może to być męczące.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ładny paśnik ! Ten kolor na żywca dużo lepiej sie prezentuje niż na zdjęciach :) Iby służył jaknajlepiej :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oczywiście, choć ciężko tu być obiektywnym to 4 dniach używania i przejechaniu raptem 300 km :-)

Jutro nieco dłuższa trasa i w następnym tygodniu też będę miał okazję sporo pojeździć po Polsce to coś więcej będzie można napisać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze jeździ czy już zepsuty? ;)

 

 

Jeździ, jeździ tylko nie ma czasu na pisanie ;]

 

 

 

Autku minął miesiąc i przejechałem nim 5,5k km. Jestem bardzo zadowolony, choć nie wszystko jest super.

Największe pozytywne zaskoczenie to spalanie - mam na kompie 6,4 litra po tych 5,5k km (na motostat 6,53). Super wynik jak dla auta z silnikiem 190KM i przyśpieszeniem 7,5 sekundy do setki, z którego lubię korzystać. Udawało mi się robić trasy w trybie eko ze spalaniem 4,7l/100 km - trasy ok. 50-80 km, ze średnią powiedzmy 50-60 km/h.

Więc cieszę się że w ostatniej chwili zmieniłem 220KM benzynę na 190KM w dieslu.

 

Autko prowadzi się bardzo dobrze. Super gadżet - asystent pasa ruchu. Działanie dużo bardziej mi się podoba niż np. w Mazdzie 6. Tam wył i tylko sygnalizował zbliżanie się do linii. W Passacie potrafi delikatnie korygować tor jazdy aby utrzymywać się w linii Można puścić kierownicę i auto jedzie w pasach ;)

 

Aktywny tempomat - to działa jak w większości aut. Poprzednio miałem zwykły tempomat i sporo korzystałem. Obecnie też często na nim jeżdzę, auto jest w stanie samo się zatrzymać przed poprzedzającym pojazdem.

 

Monitoring strefy martwej - super działa. Na tym asystencie najbardziej mi zależało.

 

Pełna automatyka świateł - tu ciężko coś napisać. Światła świecą i tyle ;]  Ale reagują bardzo szybko, po wjechaniu np. do tunelu. Tak na prawdę jeszcze nie miałem okazji jeździć w nocy więc ciężko mi ocenić światła ledowe.

 

Audio - mam podstawowy zestaw. Jak dla mnie bardzo dobrze grający. Ma możliwość odtwarzania plików z dwóch gniazd kart oraz USB.

 

Fotele bardzo wygodne i na wielki plus wentylowanie. Świetne rozwiązanie na lato. To nie baje, to na prawdę super działa i komfort jest spory. Natomiast masaż jest bardzo kiepski. Jeździłem Reno Talizmanem i tam masażer powal tego z Passata na łopatki.

 

Zegary Active Display - super. Dużo danych bezpośrednio na ekranie - oprócz prędkości i obrotów, stanu paliwa cały czas mam średnie spalanie, zasięg, spalanie chwilowe. I mega bajer wyświetlanie nawigacji pomiędzy zegarami. Bardzo wygodna sprawa :ok:

 

System bezkluczykowy to również bajer, ale mega wygodny.

 

Fajnie ukryta kamera cofania, pod znaczkiem VW. Już dwukrotnie za mną ktoś gonił i się darł że 'bagażnik ma Pan otwarty bo tam Panu wystaje' ;l

 

Mega duży bagażnik.

 

Trochę straszyli DPF i tym wypalaniem, ale trochę jeżdżę w trasie, trochę po mieście i jak na razie nie widziałem żadnego komunikatu w tym temacie.

 

 

 

 

Są też i minusy, najbardziej chyba jestem zawiedziony z nawigacji. Dość kiepskie mapy niestety. O ile w Wawie czy większych miastach jest okej, to w mniejszych zaczynają się problemy. Zauważyłem że mapy mają źle sklasyfikowane drogi. Navi nie rozróżnia drogi bocznej asfaltowej od np ścieżki leśnej. W efekcie miałem już wycieczki w las, gdzie jechałem kilometr leśną drogą a na konieć miałem znak zakaz wjazdu-teren prywatny i musiałem zawracać :ogien:

 

Kiepsko działający masażer - już o tym pisałem :ogien:

 

Brak możliwości wyłączania na stale auto/stop. Przy automatycznej skrzyni jest mega wkurzający. Miałem już A/S w poprzednim Cruzie, ale tam nad nim panowałem, jak nie chciałem aby działał np. na skrzyżowaniu to np. nie puszczałem sprzęgła i już się nie włączał. W Passku wystarczy się że zatrzymam i już działa :ogien:

 

Area View, czyli kamera 360 stopni. Tak na prawdę to mało co na niej widać. Może i jakieś ułatwieni jest przy wąskim manewrowaniu, ale następnym razem już raczej nie dopłacę za tej dodatek. Kamera cofania w zupełności by wystarczyła :ogien:

 

Klapa otwierana gestem również działa tak sobie. Nieraz się trzeba omachać tą nogą tak długo że szybciej położe zakupy czy co tam w ręcę  i szybciej  nacisnę guzik :ogien:

 

 

 

 

Tak na szybko tyle. Jak są jakieś pytania to chętnie odpowiem.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak na szybko tyle. Jak są jakieś pytania to chętnie odpowiem.

 

Dobrze  napisany post, fajnie sie czytalo. :ok:

Ja swojego odbieram za 6 tygodni. Sporo mniej bajerow, bo tylko elektryczny hak, jasna skora i asystent parkowania. Tyle, ze hybryda.

Nie moge sie doczekac.  :drive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już dwukrotnie za mną ktoś gonił i się darł że 'bagażnik ma Pan otwarty bo tam Panu wystaje'

 

rozumiem ze przy cofaniu :hmm:  Bo inaczej to chyba 'das problem' bylby ;]  jak w jezdzi na przod

 

EDIT: kolor mi sie wlasnie podoba :ok:

Share this post


Link to post
Share on other sites

rozumiem ze przy cofaniu :hmm:  Bo inaczej to chyba 'das problem' bylby ;]  jak w jezdzi na przod

 

EDIT: kolor mi sie wlasnie podoba :ok:

 

 

Tak, zamyka się jakieś 8-10 sekund po wyłączeniu wstecznego. Więc jak zrobisz to szybko to jedziesz już kilka metrów i dopiero się chowa kamerka. A na parkingu za Tobą gonią, że 'Panie bagażnika se Pan nie domknął' ;l

 

Kolor na początku podobał mi się tak średnio, choć na pewno jest mało spotykany. Zamówiłem bo żonie się spodobał :phi:

Ale obecnie uważam za bardzo dobry wybór.

Edited by Elephant

Share this post


Link to post
Share on other sites

, bo tylko elektryczny hak, :

Co to jest?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, zamyka się jakieś 8-10 sekund po wyłączeniu wstecznego..

To by wszystko tlumaczylo Ciekawe Ze Ja tego w rental Nie wychwycilem- ot chyba nawet Nie patrzylem gdzie kamera jest

Kolor na początku podobał mi się tak średnio, choć na pewno jest mało spotykany. Zamówiłem bo żonie się spodobał :phi:

Ale obecnie uważam za bardzo dobry wybór.

Czyli jedyny sluszny

Ja mialem jakis szary...

b2de790af8041c584a92d32f781d081c.png

Szary wnetrz, ogolnie szaro

Ale co do jednego Sie Nie zgadzamy... Siedzenia dalej Nie wygodne ⚠️

Chociaz Ja zrobilem moze 230km max Za dwa dni...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

To by wszystko tlumaczylo Ciekawe Ze Ja tego w rental Nie wychwycilem- ot chyba nawet Nie patrzylem gdzie kamera jest

....

Czyli jedyny sluszny

...

Ale co do jednego Sie Nie zgadzamy... Siedzenia dalej Nie wygodne ⚠️

 

No niestety albo stety baby nas nieraz potrafią przekonać :swinka::piekna::old:

Siedzenia dla mnie bardzo wygodne, ale ja wcześniej jeździłem Cruzem czy tak Ceedem, więc wiem co to na prawdę niewygodne fotele :kosmita:

Ty tam u siebie w tym Ozi-landzie masz mega wybór aut i często z tego co czytam jeździsz fajnymi, więc pewnie i punkt odniesienia co do wygody masz inny :ok:

 

Kamerka jest tak ukryta

 

nowy_volkswagen_passat_b8__technika__cze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powiedz mi jak sie maja twoje systemy a w szczegolnosci:

- aktywny tempomat - czy u ciebie potrafi zatrzymac samochod do 0 km/h? Czy potrafi rozpoznac stojacy samochod na swiatlach? Jesli przed toba auto zmienia pas to kidy rozpoczyna hamowanie? Do jakiej predkosci dziala?

U mine w A4 z 2014 roku, aktywny tempomat zwalnia do 20km/h, jest gong i radz sobie sam. Nie rozpoznaje stojacych samochodow na swiatlach - zero reakcji. Przy zmianie pasa ruchu przez auto przedemna rozpoczyna hamowanie jesli oba kola sa na moim pasie, jesli wolno zmienia pas to sie w niego chce wladowac. Dziala tylko do 200km/h

 

- line assist - ile sekund potrafi sam prowadzic?

U mnie jest to 10s, gong i "please take over steering"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powiedz mi jak sie maja twoje systemy a w szczegolnosci:

- aktywny tempomat - czy u ciebie potrafi zatrzymac samochod do 0 km/h? Czy potrafi rozpoznac stojacy samochod na swiatlach? Jesli przed toba auto zmienia pas to kidy rozpoczyna hamowanie? Do jakiej predkosci dziala?

U mine w A4 z 2014 roku, aktywny tempomat zwalnia do 20km/h, jest gong i radz sobie sam. Nie rozpoznaje stojacych samochodow na swiatlach - zero reakcji. Przy zmianie pasa ruchu przez auto przedemna rozpoczyna hamowanie jesli oba kola sa na moim pasie, jesli wolno zmienia pas to sie w niego chce wladowac. Dziala tylko do 200km/h

 

- line assist - ile sekund potrafi sam prowadzic?

U mnie jest to 10s, gong i "please take over steering"

 

 

Aktywny tempomat mam do 160 km. Jest jeszcze wersja do 210 km, ale odpuściłem.

Natomiast w dół - mój działa do zera. Zatrzymuje auto całkowicie, np. jadąc w korku spokojnie sobie podjeżdza i stop. Potem wystarczy lekko wcisnac gaz lub wcisnąć wznowienie na kierownicy aby znowu się rozpędził. Jezeli wykryje auto stojące wcześniej to odpowiednio wcześniej zaczyna hamować. Jeżeli ktoś się wpycha na mój pas to równiez zaczyna reagować, a odległośc ?? to zalezy jaką masz ustawioną.

 

 

Natomiast asystent pasa ruchu kilka sekund i zaczyna sygnalizować gongiem. Po kolejnych 2-3 sekundach jest automatyczne lekkie, acz gwałtowne przyhamowanie - jak usnąłeś to raczej się obudzisz :phi:  Po kolejnych 2-3 sekundach już dość mocne hamowanie i włączenie świateł awaryjnych i ostatecznie wyhamowanie auta do zera.

Tak to mniej więcej wygląda.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aktywny tempomat mam do 160 km. Jest jeszcze wersja do 210 km, ale odpuściłem.

Natomiast w dół - mój działa do zera. Zatrzymuje auto całkowicie, np. jadąc w korku spokojnie sobie podjeżdza i stop. Potem wystarczy lekko wcisnac gaz lub wcisnąć wznowienie na kierownicy aby znowu się rozpędził. Jezeli wykryje auto stojące wcześniej to odpowiednio wcześniej zaczyna hamować. Jeżeli ktoś się wpycha na mój pas to równiez zaczyna reagować, a odległośc ?? to zalezy jaką masz ustawioną.

Natomiast asystent pasa ruchu kilka sekund i zaczyna sygnalizować gongiem. Po kolejnych 2-3 sekundach jest automatyczne lekkie, acz gwałtowne przyhamowanie - jak usnąłeś to raczej się obudzisz :phi: Po kolejnych 2-3 sekundach już dość mocne hamowanie i włączenie świateł awaryjnych i ostatecznie wyhamowanie auta do zera.

Tak to mniej więcej wygląda.

https://youtu.be/HOrIHKEJlBg

To zrobili niezły postęp w sposobie działania tych gadżetów.

Tak jak pisałem ACC u mnie nie zatrzymuje do zera, nie widzi stojących pojazdów i nie rozpoczyna akcji jeśli nie ma całego auta na moim pasie.

Line assist to już w ogóle kosmos jak to u ciebie działa. U mnie 10s i ....good luck :-)

Wysłane z mojego SM-T710 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

No niestety albo stety baby nas nieraz potrafią przekonać :swinka::piekna::old:

Siedzenia dla mnie bardzo wygodne, ale ja wcześniej jeździłem Cruzem czy tak Ceedem, więc wiem co to na prawdę niewygodne fotele :kosmita:

Ty tam u siebie w tym Ozi-landzie masz mega wybór aut i często z tego co czytam jeździsz fajnymi, więc pewnie i punkt odniesienia co do wygody masz inny :ok:

 

Kamerka jest tak ukryta

 

 

 

 

Z jakiegos powodu siedzenia sa plaskie ... (moj tyl i tak jest #$%^&*(*&^% - wiec moze tak czuje), ale nie widzialem jeszcze siedzen tak plaskich na plecy jak Passat. Nawet A4 takich nie ma 8]

 

 

IMVHO z kamera to jest swietny patent :oki:  - az dziwne ze inni nie poszli ta droga :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

IMVHO z kamera to jest swietny patent :oki: - az dziwne ze inni nie poszli ta droga :hmm:

Z takimi dziwnymi rzeczami to mam w Maździe. Jeszcze nie widziałem żeby ktoś zrobił tak prostą i oczywistą rzecz z roletą bagażnika. W każdym kombi trzeba się z tym męczyć i tylko mazda na to wpadła żeby roletę podnosić razem z klapą.

mar00ha

Sent from ISS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z takimi dziwnymi rzeczami to mam w Maździe. Jeszcze nie widziałem żeby ktoś zrobił tak prostą i oczywistą rzecz z roletą bagażnika. W każdym kombi trzeba się z tym męczyć i tylko mazda na to wpadła żeby roletę podnosić razem z klapą.

mar00ha

Sent from ISS

Sporo jezdzilem w 6 hatch ale nie Sw.

Mowisz o tym jak jest "polamana?"

a7e20da56fb9a8b17244c0b83e06b14a.jpg

Sent from my iCrap using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sporo jezdzilem w 6 hatch ale nie Sw.

Mowisz o tym jak jest "polamana?"

a7e20da56fb9a8b17244c0b83e06b14a.jpg

Sent from my iCrap using Tapatalk

Nie, jest inna u mnie. Taka rolka, która się rozwija i jest zaczepiona o klapę.

mar00ha

Sent from ISS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie, jest inna u mnie. Taka rolka, która się rozwija i jest zaczepiona o klapę.

mar00ha

Sent from ISS

 

i wraz z klapa sie podnosi? :hmm:

 

 

$_1.JPG

 

mC9iezvbp6Etzr5kfRd86RA.jpg

 

 

Top-Quality-Rear-Trunk-Security-Shield-f

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak ze zużyciem paliwa?

 

 

Jest bardzo dobrze.

Średnie w kompie mam 5,8.

Ale można i tak przejechać i to wcale nie 'kapelusz mode'. Normalnie wyprzedzałem, ale prędkości przepisowe, delikatne przyśpieszanie, normalnie działająca klima, audio, ładowanie telefonu z Yanosikiem, itd .....

 

2016-06-22%2009.20.25.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie, jest inna u mnie. Taka rolka, która się rozwija i jest zaczepiona o klapę.

mar00ha

Sent from ISS

Cx5 ma to samo

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu masz pokazane jak to wygląda przy otwartej klapie. Faktycznie w Maździe to jest świetnie rozwiązane :ok:

url]

Tks

Jestem prawie pewny Ze to EU wersja tylko tak ma

Az ide zobacze do Mazda bo mnie cholernie zaciekawilo

c4e9ecadfe484835c5508fded3485c5d.png

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest bardzo dobrze.

Średnie w kompie mam 5,8.

Ale można i tak przejechać i to wcale nie 'kapelusz mode'. Normalnie wyprzedzałem, ale prędkości przepisowe, delikatne przyśpieszanie, normalnie działająca klima, audio, ładowanie telefonu z Yanosikiem, itd .....

2016-06-22%2009.20.25.jpg

Spalanie bajka!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spalanie bajka!

 

Dlatego już wyżej napisałem w pierwszym zdaniu - jestem mega zadowolony z wyboru. Cały czas myślałem i konfigurowałem benzynę 220KM. 2 miesiące zastanawiania, ze 4 jazdy testowe, rozmowy ze sprzedawcami, zbijanie ceny po salonach, itd..... Aż w końcu w dzień poprzedzający złożenie zamówienia stwierdziłem, dlaczego nie diesel ?? I zamówiłem, nawet nim nie jeżdząc ;]

Za kilka dni mam długą trasę do Bułgarii, zobaczymy jak się będzie sprawował.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie, al do czego służy ten przycisk w dźwigni zmiany biegów DSG ?? Należy go wciskać przy zmianie trybu ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co to jest?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Naciska się przycisk w bagażniku a hak wysuwa się spod zderzaka, potem trzeba go tylko pociągnąć w celu zablokowania. Potem chyba naciska się go w celu zwolnienia blokady.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.