Jump to content
Sign in to follow this  
melon373

1150 - czyli rozwiert 1108

Recommended Posts

Podpowie ktoś coś? Jakieś doświadczenia?

Świta mi, że A-Grupa smigała na tym w GSMP.

Mam za sobą rozwiert z 1242 na 1285 na tłokach z Opla.

1,1 sie robiło chyba na tłokach z 1242.

Szybciej się kręci, bo korby krótsze...

Szczegóły poproszę ;]

Jaki wałek, jaka przepustnica, program.

Mam lezec dwa takie 1,1 i wzywam do tablicy Fachury ;]

Pozdro 600!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja miałem dół od 1.1 rowiercony pod tłoki i góra z 1.2, ale u mnie do tego było K03

, a Ty chyba w N/A chcesz iść to sobie będziesz musiał jakiś ostry wałek zapodać, przepustnice z 1.6

i do tego program, ale na seryjnym kompie to Ci teraz już chyba nikt nie wystroi.

Pozdro :old:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tłoki z 1.2 i planowanie bloku około 2 mm i przy mocniej splanowanej głowicy trzeba liznąć szlifierką kołnierz od skrzyni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weż blok 1,0, tłoki 1,4 i głowice z 16ki i będzie przeciąg

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minut temu, CZUCZU napisał:

Weż blok 1,0, tłoki 1,4 i głowice z 16ki i będzie przeciąg

 Kurde nic z tego nie bedzie bo w 1.0 za malo miesa. Ja mam blok z 1.2 rozwiercony na tłoki z 1.4. Miało to być pod turbo bo tłoki z 1.4 są niższe o 2mm, ale że wpadl mi t-jet to kombinuje zrobić to na n/a tyle ze blok trzeba będzie planować jakieś 2 cm pewnie i myślałem jeszcze nad wałem i korbami z pandy 750 fire, chyba że są takie same jak w 1.0 i różni się tylko średnicą tłoków. Ma ktoś wiedzę na ten temat??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niedobrze, wiem że da sie na tłokach z 1.2 i wtedy goni1.2 jak chce

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak 1.2 bez problemu ale ja mam wizje na 1.4 mam juz szlify zrobione tylko zadtanaeiam sie nad dolem ale chyba przywioze silnik 750 na probe i pomierze. A 1.0 nie ma walu jak 1.1? Nigdy nie mialem 1.0. Zawsze sie robilo 1.1 na tlokach z 1.2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

blok, wał i korby 1.0 + tloki od 1.4 to wychodzi 1.1 (1063ccm chyba)  i wykorbinie mniejsze niz 1108ccm, czyli wyzej mozna krecic   :phi:

Edited by JohnnyR

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, bzyczek00 napisał:

 Kurde nic z tego nie bedzie bo w 1.0 za malo miesa. Ja mam blok z 1.2 rozwiercony na tłoki z 1.4. Miało to być pod turbo bo tłoki z 1.4 są niższe o 2mm, ale że wpadl mi t-jet to kombinuje zrobić to na n/a tyle ze blok trzeba będzie planować jakieś 2 cm pewnie i myślałem jeszcze nad wałem i korbami z pandy 750 fire, chyba że są takie same jak w 1.0 i różni się tylko średnicą tłoków. Ma ktoś wiedzę na ten temat??

 

W pandzie 750 był silnik 769 cm³  -  65 mm x 58 mm 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 14.03.2017 o 19:59, Czaka napisał:

Ja miałem dół od 1.1 rowiercony pod tłoki i góra z 1.2, ale u mnie do tego było K03

, a Ty chyba w N/A chcesz iść to sobie będziesz musiał jakiś ostry wałek zapodać, przepustnice z 1.6

i do tego program, ale na seryjnym kompie to Ci teraz już chyba nikt nie wystroi.

Pozdro :old:

 

No o n/a myslę..

Pierwotnie zamysl był taki, że blok 1,1 po rozwiercie na tłoki z 1242, góra od 1,2 8V mpi, przepustnica 41,5, siakis wałek 290 wszystko na duzym kompie z 1,2...

Ostatecznie mam jeszcze 2p, wałek catcamsa i pare róznych programów (m.in Huby, ale to było strojone pod 2p przy pojemnosci 1,3)

Odpowiem w tym samym poscie na intrygujaca sugestie CZUCZU o przeciągu...

Interesujące ;] No ale mam wolne 1,1 i w nie bym raczej poszedł ;)

Dziękuję wszystkim za sugestie - bardzo pomocne w razie gdyby mi sie cos innego urodziło we łbie ;]:ok:

Pzdr! :piwko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 17.03.2017 o 19:33, JohnnyR napisał:

blok, wał i korby 1.0 + tloki od 1.4 to wychodzi 1.1 (1063ccm chyba)  i wykorbinie mniejsze niz 1108ccm, czyli wyzej mozna krecic   :phi:

 

Jaka głowica, jaka przepustnica, wałek (walki) i jakie cyfry na wykresie? :cfaniak:;]

Bo ze obrotek zamkniety to wiem ;)

Mój catcams nie mogł rozwinac dotąd skrzydeł, bo przy setupie na 2p odcinka konczyła sie przy 7600.

Paru stroicieli się z tym zmagało i wina leżała - jak przypuszczam po stronie motocyklowego tps...

catcams.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
1900708 symbol wałka kicikici
283°/283° - 245°/245° - 10.00mm/10.00mm - 2.75mm/2.75mm - symbol wałka jak ma być ogień na górze+ regulowane kółko-daje większe możliwości przy strojeniu.
Dół rozwier 1.1 spi/1.1mpi(starsze) na 1150cm, głowica 1.2 8v 75 km splanowana z 1mm i obrobiona+ większe zawory i gniazda, Przepustnica PI po rozwiercie na tzw. 42mm, kolektor 4-2-1 , dolot Yankowy z łapaczem zimnego, strojenie na det 3 i masz szlifierę ok 100km ok. 100nm tak wychodzi-konfiguracja typowo na race bo jedzie od 4 do ok 7,8obr. Najważniejsze w tym wszyskim oprócz $ jest porządne wystrojenie tego, miałem ten wałek i był ogień w 1.1spi , ale jałowe 1,3obr, ogie od 4,5 do 7,5 i tak miałem ustawioną odcinkę na 7,8obr. Za to z dołu ruszanie z 2tys bo gasł na 1-ce abarth:-) palił i walił beną równo ale 78,4km/98,7nm miał-tylko do normalnej jazdy lipa,do 100 dochodził jak Kwaśniewski ok. 8,7s-średnio na 13'' co jak na 1.1spi było grubo-tu ograniczeniem był monowtrysk-powyżej 7,3obr już lał. 
To, że czasy masz 2 to nie mój błąd i nie są to dwa wałki tylko jego czas i czas współotwarcia, nie pomyliłem z dohc:-)
Edited by Pawel1984

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 20.03.2017 o 13:42, Pawel1984 napisał:
1900708 symbol wałka kicikici
283°/283° - 245°/245° - 10.00mm/10.00mm - 2.75mm/2.75mm - symbol wałka jak ma być ogień na górze+ regulowane kółko-daje większe możliwości przy strojeniu.
Dół rozwier 1.1 spi/1.1mpi(starsze) na 1150cm, głowica 1.2 8v 75 km splanowana z 1mm i obrobiona+ większe zawory i gniazda, Przepustnica PI po rozwiercie na tzw. 42mm, kolektor 4-2-1 , dolot Yankowy z łapaczem zimnego, strojenie na det 3 i masz szlifierę ok 100km ok. 100nm tak wychodzi-konfiguracja typowo na race bo jedzie od 4 do ok 7,8obr.
 
Tu wszystko sie zgadza - jak Kolega pisze.
Mam ten wałek zasadzony w głowicy z PI 75 na duzych zaworach z pełnym portingiem i kanałami spasowanymi z uszczelkami.
Przepustnice dwie (2x38), dół 1,2 po rozwiercie na 1285. Dolot Weglarskiego (też z nadmuchem), wydech supersprinta 4-2-1, potem fi 45 do konca z dwoma tłumikami. Strojone przez Hube w warunkach drogowych przy użyciu sondy szerokopasmowej, wynikiem czego sa dwa programy na cieplejsze i chłodniejsze dni. Efekt 110KM i 115Nm. 15,6 na ćwiare. Jazda po miescie masakra. System raczej 0-1. W korkach nie ustoisz. Wolne obroty około 1500 i na 2-3 tys nie utrzymasz, bo od razu rwie sie do odcinki. Konfiguracja typowo do wsciekania.
 
Najważniejsze w tym wszyskim oprócz $ jest porządne wystrojenie tego, miałem ten wałek i był ogień w 1.1spi , ale jałowe 1,3obr, ogie od 4,5 do 7,5 i tak miałem ustawioną odcinkę na 7,8obr. Za to z dołu ruszanie z 2tys bo gasł na 1-ce abarth:-) palił i walił beną równo ale 78,4km/98,7nm miał-tylko do normalnej jazdy lipa,do 100 dochodził jak Kwaśniewski ok. 8,7s-średnio na 13'' co jak na 1.1spi było grubo-tu ograniczeniem był monowtrysk-powyżej 7,3obr już lał. 
To, że czasy masz 2 to nie mój błąd i nie są to dwa wałki tylko jego czas i czas współotwarcia, nie pomyliłem z dohc:-)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.