Jump to content

[DZO] Corolla verso do oceny

franki
 Share

Recommended Posts

3 godziny temu, franki napisał:

Znajomy chce kupić koniecznie Corollę Verso w benzynie . Ma do wydania max 23kPLN

Chodzi mu po głowie ten egzemplarz . na toyotach nie znam się wcale dlatego pytanie do Was co o niej sądzicie

Zastanawia mnie drążek. Miałem Corollę, mam Avensis obie około 160 tys przebiegu i drążek wyglądał normalnie. Kierownica też jakaś taka styrana.

16 godzin temu, tomy napisał:

Niestety wnętrze tych Corolli do najtrwalszych nie należy.

Po 2005 roku była faktycznie zmiana i już takiego apetytu na olej nie miały.

Ale to chyba też zależało od samochodu bo moja Corolla z 2002 r. nie brała oleju więcej niż inne auta.

22 godziny temu, dobromir napisał:

Zastanawia mnie drążek. Miałem Corollę, mam Avensis obie około 160 tys przebiegu i drążek wyglądał normalnie. Kierownica też jakaś taka styrana.

Bo bedzie spora roznica w zuzyciu jesli to 160kkm auto zrobilo na trasach, a nie w ruchu wielkomiejskim ;]

Edited by Maciej__

22 godziny temu, dobromir napisał:

Zastanawia mnie drążek. Miałem Corollę, mam Avensis obie około 160 tys przebiegu i drążek wyglądał normalnie. 

Przecież drążek jest ok - w chromie jakiś cień widać...

22 godziny temu, tomy napisał:

Niestety wnętrze tych Corolli do najtrwalszych nie należy.

Po 2005 roku była faktycznie zmiana i już takiego apetytu na olej nie miały.

Wnętrze w Corollach nie jest trwałe... hmm, jestem innego zdania. Tak Coro jak i Avensy to jedne z bardziej pancernych aut tego okresu. Ten chrom może zejść, wystarczy małe uszkodzenie mechaniczne i zacznie odłazic. W przypadku tego egzemplarza jechać z właścicielem do ASO i prosić o historię serwisową. Auto z PL salonu, historia jakaś będzie. Generalnie wygląda średnio, ale można zainteresować się nim. Nie wiem w jakich cenach aktualnie one chodzą. 

19 minut temu, Maciej__ napisał: