szyman Napisano 10 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2019 Zastanawiam sie nad takim Rumunem 4x4 dla małżowiny z motorzyna 1.6 16v plus lpg wszystkie uwagi sugestię mile widziane od strony technicznej nie mam pyt. serwisowałem flote ARiMR więc znam słabe punkty chodzi o spalanie, jak w trasie , napęd daję rade (po filmach widać ze daje rade szczególnie u turasów) i itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 10 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2019 (edytowane) Ten 1.6 to muł straszny, krótka jedynka wkurza W 1gen toporne wnętrze, fotele jak taborety Niech żonka się przymierzy, bo moja nie chciała nawet wsiąść (wcześniej jeździła Vitara 1gen) W 2gen jest znacznie lepiej, choć dalej plastik fantastik Edytowane 10 Sierpnia 2019 przez Koonrad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 10 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2019 27 minut temu, szyman napisał: wszystkie uwagi sugestię mile widziane od strony technicznej nie mam pyt. Rodzice mieli 1,5dCi w wersji Laurente. Zaskoczyło mnie, że wnętrze dużo fajniejsze i z lepszych materiałów niż w X-Trail-u z tego samego rocznika. Bardzo pozytywne wrażenie odniosłem. Jeździł też ładnie ten dCi ale jak sobie radzi 1.6 nie wiem. Jedyne co mnie irytowało to: "francuskie" umiejscowienie przełączników opuszczania szyb na konsoli środkowej. Poza tym, nie mam uwag. Wygodnie i przyjemnie się jeździło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 23 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2019 Dnia 10.08.2019 o 21:52, szyman napisał: Zastanawiam sie nad takim Rumunem 4x4 dla małżowiny z motorzyna 1.6 16v plus lpg wszystkie uwagi sugestię mile widziane od strony technicznej nie mam pyt. serwisowałem flote ARiMR więc znam słabe punkty chodzi o spalanie, jak w trasie , napęd daję rade (po filmach widać ze daje rade szczególnie u turasów) i itp mam nową ale 2x4 ze skrzynią 5. 1.6 nissana daje rade, jest tak cichy, że komara w kabinie usłyszysz (a miałem nową megane 3 1.6 110km renault i skrzynia 6b gdzie z 2 trzeba ruszać bo 1 tak krótka skrzynia i głośny silnik w CH). Na razie w miesiąc moja żona zrobiła 5 000km i jest super zadowolona (chciałem zmieniać olej, ale jest żółciutki jak nowy, a w mojej KIA po 10 000 czarny jak smoła już) PS Klima jak to we Francuzach jest mega wydajna, że jak w audi nie wyrabia to tu (ustawiona na min) ubierasz kurtkę PS2 Automatyczne podnoszenie i opuszczanie szyby jest tylko po stronie kierowcy. PS3 Wersja z LPG jest okrojona z kompa - brak spalania chwilowego i średniego - tylko navi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 23 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2019 Dnia 10.08.2019 o 21:52, szyman napisał: Zastanawiam sie nad takim Rumunem 4x4 dla małżowiny z motorzyna 1.6 16v plus lpg wszystkie uwagi sugestię mile widziane od strony technicznej nie mam pyt. serwisowałem flote ARiMR więc znam słabe punkty chodzi o spalanie, jak w trasie , napęd daję rade (po filmach widać ze daje rade szczególnie u turasów) i itp Kolega z pracy ma dustera 1.6 z lpg. Kupował nówkę, przebiegu nie ma jakiegoś dużego (na pewno poniżej 100kkm) i od kiedy skończyła się gwarancja co chwilę coś się psuje lub zużywa . A to w zawieszeniu, a to silnik nierówno pracuje, itp. Może ten egzemplarz jest po prostu wyjątkowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 24 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2019 5 godzin temu, Majkiel napisał: Kolega z pracy ma dustera 1.6 z lpg. Kupował nówkę, przebiegu nie ma jakiegoś dużego (na pewno poniżej 100kkm) i od kiedy skończyła się gwarancja co chwilę coś się psuje lub zużywa . A to w zawieszeniu, a to silnik nierówno pracuje, itp. Może ten egzemplarz jest po prostu wyjątkowy to jakiś felerna sztuka lub kierowca z du... serwisowaliśmy flotę ARiMR gdzie mieli Dastery 1.6 16v i jedyne rzeczy które się sypały to łączniki stab. i łożyska kół tył a tak to tylko rzeczy eksploatacyjne a auta targane po polach bez opamiętania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 24 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2019 Dnia 10.08.2019 o 21:56, Koonrad napisał: Ten 1.6 to muł straszny, krótka jedynka wkurza W 1gen toporne wnętrze, fotele jak taborety W porównaniu do GVII 2.0 16V to będzie demon prędkości. Jedynka jest zrobiona jako pseudo reduktor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 24 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2019 18 godzin temu, szyman napisał: to jakiś felerna sztuka lub kierowca z du... serwisowaliśmy flotę ARiMR gdzie mieli Dastery 1.6 16v i jedyne rzeczy które się sypały to łączniki stab. i łożyska kół tył a tak to tylko rzeczy eksploatacyjne a auta targane po polach bez opamiętania. Tak jak pisałem, wyjątkowa sztuka A kolega to taki trochę Kordek, tyle że dzieciaty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luke16 Napisano 1 Września 2019 Udostępnij Napisano 1 Września 2019 Dnia 10.08.2019 o 21:52, szyman napisał: Zastanawiam sie nad takim Rumunem 4x4 dla małżowiny z motorzyna 1.6 16v plus lpg wszystkie uwagi sugestię mile widziane od strony technicznej nie mam pyt. serwisowałem flote ARiMR więc znam słabe punkty chodzi o spalanie, jak w trasie , napęd daję rade (po filmach widać ze daje rade szczególnie u turasów) i itp Nowy z LPG nie polecam bo silnik SCE nie lubi LPG. DD1 z K4M pod maską wręcz przeciwnie uwielbia LPG. U mnie srebrna ma obecnie 272 tyś km oprócz łączników stabilizatora i sondy lambda nic nie było robione. Co do wnętrza, każdy narzeka a wcale źle nie jest. Moja też tłuczona po różnych polach. Co zrobiłem? Kupiłem drugą taką samą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 15 Września 2019 Udostępnij Napisano 15 Września 2019 Po prawie 2 miesiącach 8 000km na blacie. Auto super. Co do silnika SCE odezwę się po 100 000, ale ja mam wersje w fabrycznym gazem z "inną głowicą". PS Po 100 000 pewnie w miejsce Landi Renzo wleci AC lub coś innego polskiego PS2 Kultura pracy K4M do SCE to przepaść jak i spalanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 16 Września 2019 Udostępnij Napisano 16 Września 2019 8 godzin temu, Camel napisał: PS2 Kultura pracy K4M do SCE to przepaść jak i spalanie. A jak z przełożeniami skrzyni biegów? Jaka jest prędkość przy 3000rpm na VI biegu? poprawili coś względem megane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jareczekmtb Napisano 16 Września 2019 Udostępnij Napisano 16 Września 2019 (edytowane) Jakie jest realne spalanie benzyny 1.6 sce , szczególnie po mieście ? Edytowane 16 Września 2019 przez jareczekmtb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 17 Września 2019 Udostępnij Napisano 17 Września 2019 (edytowane) Dnia 16.09.2019 o 06:41, jareczekmtb napisał: Jakie jest realne spalanie benzyny 1.6 sce , szczególnie po mieście ? Obecnie samochód jeździ głównie po mieście. Gazu łyka 9-10 w zależności jakie są korki i odcinki. Odpalanie po parędziesiąt razy na dobę. Myślę, że benzyny nie weźmie więcej niż 8 przy takim użytkowaniu. Odnośnie skrzyni, teraz mam 5b bo jest to 4x2 i jest niebo lepiej. przy 6 startować można z 2 biegu jak w ciężarówce. 5i6 to chyba prawie identyczne przełożenia mają na najwyższym biegu. Generalnie 5 lepsza Transmission type: manual Number of gears: 6 Gear ratios (overall): I 4.45 (21.63) II 2.59 (12.59) III 1.69 (8.21) IV 1.17 (5.69) V 0.91 (4.42) VI 0.73 (3.55) VII () VIII () IX () X () R Speed range (max speed on gears, top gear value theor.): (km/h/mph) I: 36 / 22 II: 62 / 39 III: 94 / 58 IV: 136 / 85 V: 175 / 109 VI: 219 / 136 VII: / VIII: / IX: / X: / 1000rpm speed: (km/h/mph) I: 6 / 3.7 II: 10.3 / 6.4 III: 15.7 / 9.8 IV: 22.7 / 14.1 V: 29.2 / 18.1 VI: 36.4 / 22.6 VII: / VIII: / IX: / X: / Torque converter factor: Final drive ratio std: 4.86 optional: Front brakes: disc ventilated 269 mm / 10.6 in Rear brakes: drum 228 mm / 9 in Standard tires: 215/65 R 16 T Check:2019 Dacia Duster SCe 115 4x4 (man. 6 speed) alternate wheel and tire sizes Performance - Factory claim Top speed: 170 km/h / 106 mph 0-60 mph (s): 12.2 0-100 km/h (s): 12.9 Full performance data, accelerations chart, acceleration on gears, speed range on gears, overtaking factors etc. - click the buttons below: Engine manufacturer: Nissan HR16DE (H4M) Engine type: spark-ignition 4-stroke Fuel type: gasoline (petrol) Fuel system: indirect injection Charge system: naturally aspirated Valves per cylinder: 4 Valves timing: Additional features: Multi-point fuel injection DOHC Start-Stop system Emission control: 3-way catalyst, Lambda-Sensor Emission standard: Euro 6 WLTP Cylinders alignment: Line 4 Displacement: 1597 cm3 / 97.4 cui Bore: 78 mm / 3.07 in Stroke: 83.6 mm / 3.29 in Compression ratio: : 1 Horsepower net: 84 kW / 114 PS / 113 hp (ECE) / 5500 Torque net: 156 Nm / 115 ft-lb / 4000 Horsepower gross: Torque gross: Redline rpm: Car power to weight ratio net: 71.2 watt/kg / 32.3 watt/lb Car weight to power ratio net: 14 kg/kW / 10.3 kg/PS / 23 lbs/hp Fuel capacity: 50 liter / 13.2 U.S. gal / 11 imp. gal Check:2019 Dacia Duster SCe 115 4x2 (man. 5 speed) Engine Horsepower/ Torque Curve Engine manufacturer: Nissan HR16DE (H4M) Engine type: spark-ignition 4-stroke Fuel type: gasoline (petrol) Fuel system: indirect injection Charge system: naturally aspirated Valves per cylinder: 4 Valves timing: Additional features: Multi-point fuel injection DOHC Start-Stop system Emission control: 3-way catalyst, Lambda-Sensor Emission standard: Euro 6 WLTP Cylinders alignment: Line 4 Displacement: 1597 cm3 / 97.4 cui Bore: 78 mm / 3.07 in Stroke: 83.6 mm / 3.29 in Compression ratio: : 1 Horsepower net: 84 kW / 114 PS / 113 hp (ECE) / 5500 Torque net: 156 Nm / 115 ft-lb / 4000 Horsepower gross: Torque gross: Redline rpm: Car power to weight ratio net: 71.2 watt/kg / 32.3 watt/lb Car weight to power ratio net: 14 kg/kW / 10.3 kg/PS / 23 lbs/hp Fuel capacity: 50 liter / 13.2 U.S. gal / 11 imp. gal Check: Edytowane 20 Września 2019 przez Camel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BuktopBektop Napisano 7 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2019 A jak to grzebie się we błocie? Takim zwykłym jesienno wiosennym syfie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.