Skocz do zawartości

Volvo XC70 2.4T Automat 2000 rok.


Frago

Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, marcindzieg napisał:

Jak kupujesz z fajnym silnikiem to też poniżej 10 kzł do remontu nie ma co podchodzić. Do tego fajne hamulce (od STi 5-10 kzł), trochę pierdołów i stuknie 30. Ja wiem że się da tanio ogarnąć ale piszę o zrobieniu porządnie.

ok. STI to inna liga, bo to nie zwykle daily. Diesel Subaru, jak i wiele innych, tez w starym gruchocie może spowodować koszty, ale zwykle wolnossące subaru w manualu? Co tam może się popsuc za 30 tysi?

 

Zawsze można kupic największego gruchota i naprawić go za 100 tysi, tylko chodzi chyba raczej o to, żeby …… jak najtańszym kosztem mieć jak najwięcej zabawy, komfortu itp. wiec wybiera się te najbardziej opłacalne opcje a nie np. v70 w dieslu i w automacie z niemiec, 15letnie

 

11 minut temu, wladmar napisał:

 

I nigdy nie zrobią pewnych rzeczy tak, jak fabryka. Regenerowana przekładnia czy turbina nie będą jak nowe, nie wspominając o silniku. A kupować nowy (!) słupek silnika czy skrzynię nikt o zdrowych zmysłach nie będzie. 

w 100% prawda. Czasem nawet jakbys chciał kupic to już nie ma w ASO, ani nawet w glownym magazynie w Japonii za jakakolwiek kase. Czasem koszt pompy ABS jest większy niż całego auta.

I czasem nie ma nawet porządnych zamienników zuzywajacych się czesci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, wladmar napisał:

 

No to może to mieć sens, jeżeli masz zaufanego mechanika :ok: Bo jak ktoś spierniczy robotę, to...

Jednak to dosyć wyjątkowa sytuacja, zazwyczaj samochodów z zarżniętym silnikiem w ogóle nie opłaca się reanimować. 

 

Zgadzam się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, gregoryj napisał:

ok. STI to inna liga, bo to nie zwykle daily. Diesel Subaru, jak i wiele innych, tez w starym gruchocie może spowodować koszty, ale zwykle wolnossące subaru w manualu? Co tam może się popsuc za 30 tysi?

Nie STi tylko 230 KM XT. Stare, wolnossące Subaru w manualu nie kosztuje 30. Które zresztą dałem jako przykład a się go uczepiłeś. I nie psiałem że się popsuło bo można jeździć tylko o doprowadzeniu auta do stanu idealnego (na ile oczywiście się da doprowadzić stare auto). Żeby w starym, wolnossącym Forku zrobić porządnie tylne sanki (które rdzewieją) trzeba włożyć ok 5 kzł. I to jak kupisz używane bo nowe kosztują 3500 zł w ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Czyli z Subaru jest możliwa sytuacja, że kupuje auto za 6 kzł, robię silnik i ubezpieczam w TU na kwote 30-40 kzł? 

W SH tak. Ale remont diesla to raczej 20-25 tys. I wtedy jest wart 30.
Dla ciebie i dla składki AC

Auto niesprzedawalne
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, TWENTIS napisał:


W SH tak. Ale remont diesla to raczej 20-25 tys. I wtedy jest wart 30.
Dla ciebie i dla składki AC

Auto niesprzedawalne

Zgadza się. Dlatego myślałem żeby zrobić dla siebie. Dwa lata temu kosztowało to tyle. 100 kkm to bym pewnie z 8 lat robił. Ale w końcu kupiłem benzynę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, marcindzieg napisał:

Tyle kosztowało w 2018 jak sprawdzałem. Nie wiem ile teraz.

Patrzę np. tutaj https://allegro.pl/oferta/subaru-diesel-silnik-short-block-boxer-diesel-8501855197

Trzeba dodać rozrząd, bo raczej starego nie założysz, głowice (jak stare śa ok. to i tak trzeba przejrzeć), UPG inne uszczelki i masę innych rzeczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, volf6 napisał:

Patrzę np. tutaj https://allegro.pl/oferta/subaru-diesel-silnik-short-block-boxer-diesel-8501855197

Trzeba dodać rozrząd, bo raczej starego nie założysz, głowice (jak stare śa ok. to i tak trzeba przejrzeć), UPG inne uszczelki i masę innych rzeczy...

 

To jakieś przynajmniej 25. Jak kupisz auto za dychę to się może się opłacać. Oczywiście dla siebie bo auto niesprzedawalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, TWENTIS napisał:


Przerabialem temat w 2019
Slupek 15.5 do tego turbo, przelozenie wszystkiego, nowy łancuch, sprzegło itd.

Nie ma sensu

Ekonomicznie nie. Z drugiej strony auto fajnie jeździ i mało pali. Mnie bardziej sam diesel jako taki zniechęcił a nie koszty. No i brak automatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Kupujesz Forka w dieslu za powiedzmy 12 kzł. Remont silnika za 20 kzł, pozostałe rzeczy za 10. I masz auto, którego przez 100 kkm w zasadzie nie dotykasz.
Zapominasz o jednym. Mechanik jak się zaczyna dotykać to wszystko zaczyna lecieć ;)
  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ekonomicznie nie. Z drugiej strony auto fajnie jeździ i mało pali. Mnie bardziej sam diesel jako taki zniechęcił a nie koszty. No i brak automatu.

Jezdzi sie tym rewelacyjnie tylko co z tego jak silnik lubi padac albo turbo.
I to bez zadnego objawu.
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie możesz jakiegoś Forestera, Outbacka poszukać? W sumie automat powinien sporo wytrzymać. Silnika poszukaj 2.5 N/A. Jak nie będzie za bardzo zjedzony przez rdzę to trochę się nim fajnie pobawisz. Podejrzewam że tylko hałas w trasie w Volvo jest mniejszy. Jak xle trafisz to też dasz sporo na pakiet startowy. 

 

Pisanie że lepiej nowy kupić nie ma sensu. Bo to oznacza zejście z klasy D/E na B ;) I to też w ratach. 

Jeden wyda 12 kPLN na samochód i włoży 20 kPLN żeby nim jeździć, inny wyda na chlanie weekendowe, inny na ciuchy, sprzęt audio itd. Kupuj co się podoba i się ciesz.

 

PS.Ale ja w automat Volvo bym świadomie nie wchodził ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.