Skocz do zawartości

tarjack

użytkownik
  • Liczba zawartości

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Tarnów

tarjack's Achievements

wyciszony motorowerzysta

wyciszony motorowerzysta (5/20)

4

Reputacja

  1. Może to olej jak lałem castrol magnatec 10w40 podobny efekt jak na fotach po wymianie na valvoline max life korek suchutki
  2. zapytaj na tym forum u Marianka http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=35&t=25379&start=3400
  3. > Tak jest w samochodzie ABS. Tak jak pisałem w pierwszym poście. Zaraz po wystąpieniu tych problemów > załącza się kontrolka ABS i abs jest tak jakby wyłączony. Hamulce działają wtedy normalnie, > ale bez tegoABSu. Osobiście stawiał bym na jakiś problem właśnie z ABSem jeśli po jego > wyłączeniu wszystko jest normalnie? No i to dziwne "cykanie" z okolic kierownicy? może ze > skrzynki z bezpiecznikami. Nie jestem w stanie dokładnie tego sprawdzić bo nie ma możliwości > przewidzenia kiedy problem się pojawi;/ >cykanie to schodzi ciśnienie z ABS > jedż na SKP sprawdż hamulce ,masz typowe obiawy że któreś koło albo nawet cały tył nie hamuje ABS czyta różnice i włącza się nawet przy lekkim hamowaniu. > jak hamulce będą ok zostaje szukać w ABS-ie
  4. Jak dawno temu były sprawdzane (albo wymieniane) elementy układu hamulcowego? okładziny są czy "chyba są"? nic nie cieknie? Poza zapowietrzeniem przyczyną mogą być: - uszkodzenie pompy hamulcowej lub serwa (częściej pompy) - uszkodzenie w układzie reduktora / korektora siły hamowania - uszkodzenie Samoregulatora tylnych hamulców bębnowych - problemy z pompą ABS (jeśli masz ABS) - chińskie podróby (cylinderki, klocki)
  5. > Olej ponad stan będę na dniach wymieniał- > może być UPG przypacz się olejowi jaki ma kolor , odpuść olej do żądanej wielkości ,dolej płynu chłodniczego i pojeździj . jak ubędzie płynu a oleju przybędzie masz odpowiedź.
  6. >najlepszy silnik 1.6 16v + gaz najlepiej sekwencja >jeśli nie był bity to blachy ok nie ma rudej jedyny wyjątek to progi te warto dobże oglądnąć bo dobra naprawa to około 7 stów na strone
  7. > Rzeczoznawca może Cię uratować aczkolwiek nie musi i zawsze jakaś miła mordka w okienku może > pojechać Ci z eurotaxu...bez cackania zapłacisz 600zł wg cennika, z kombinacjami (rzeczoznawca > 200-250) parę groszy możesz aczkolwiek nie musisz oszczędzić. Ja spróbowałbym z rzeczoznawcą, > potem PPC3 wpisać tam gdzie VIN itd uszkodzenia (dobrze jak na umowie te uszkodzenia są > wyszczególnione) i podpiąć do druku PPC3, xero dowodu,xero umowy i opinię rzeczoznawcy. > Powinno przejść. > powinno to się odbyć tak : zgłaszasz wartość 5 tysi , jeśli pani w okienku stwierdzi że mało i podaje wartość z tabel >ty masz prawo nie zgodzić sie z "panią", wtedy pani z okienka powołuje rzeczoznawcę > jeśli jego wycena zgadza się z twoją płacisz podatek od tych 5 tysi , a jeśli wycena jest wyższa płacisz od niej plus koszty rzeczoznawcy.
  8. tarjack

    Świst powietrza

    > W jakim aucie tak miałeś ? w Brava czy w stilo ? W bravce
  9. tarjack

    Świst powietrza

    > Znalazłem nieszczelność, uszczelka jest dobra i wygląda tak samo po obu stronach auta jednak od > strony kierowcy wpuszcza powietrze, udało mi się podczas jazdy dognieść ją w pewnym miejscu i > świszczenie ustało. > Jest to dokladnie te miejsce które pokazałem tylko od wewnątrz ( mogę wykonać fotkę. > Teraz pytanie jak się do tego zabrać, uszczelka siedzi bardzo ciasno, jednak po odgięciu jej od > góry palcem możnaby tam umieścić np silikon albo inny elastyczny klej ? No właśnie czy można > tak zrobić ? czy to będzie trwałe rozwiązanie ? a może coś tam wcisnąć ? <opuść szybę otwórz drzwi zablokuj zamek (wtedy drzwi nie będą sie zamykać) i pchaj w stronę auta za ramkę oczywiście z wyczuciem ,tak zrobił blacharz jak mu zadałem pytanie (podczas innej roboty), u mnie pomogło
  10. peugeot 307 Diesel lub w benzynie 1.6 109 km idealny do gazu i dobra cena w stosunku do rocznika kombi http://allegro.pl/peugeot-307-sw-83926?a...gt;&order=p heczbek http://allegro.pl/peugeot-307-12622?a_en...C5%BC%C2%A0>
  11. > sprawdź poziom oleju w skrzyni biegów,niski poziom po dłuższej jeździe rozgrzewa ją a od niej sprzęgło a dokładnie tarczę sprzegła która to się zaczyna ślizgać z tąd odczucie telepotania szarpania, gdy silnik i skrzynia ostygnie wszystko wraca do normy. przerabiałem to u siebie ,wymiana uszczelniacza półosi od strony skrzyni i dolaniem 0,7 litra oleju załatwiło sprawę.
  12. > Witam, w zeszłą sobotę, wymienialiśmy z kolegą rozrząd w bravce. Rozrząd ricambi orig fiat. Blokaty > plus przyrząd był tłok w najwyższym punkcie itp, rolka na znak, cztery obroty wałem i wsio ok. > Odpaliła wsio ok, moc jest, praca silnika "jedwabista":) i teraz tak: na zimnym ok po > rozgrzaniu pomiędzy 2-3 tyś obr rozrząd głośniej pracuje...powyżęj 3 wsio ok. 1-2 też > prawidłowo. Po przegazowaniu do 6 tyś i spadku do 1000 pomiędzy 2-3 występuje owy "hałas"...o > co bangla?? na poprzednim było wsio oki (przejechał niecałe 40 ale leciał 6 rok (skf+gates > xs). Jakieś pomysły?? Raczej za luźny, miałem tak jak popuścił mi napinacz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.