arturo07 Napisano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > Dodam ze wiekszosc A-grup jezdzi na p-1 badz na piatce z przelozeniem > glownym z p1.. Zalezy jescze od Rajdu - od prob. bo to najlepsza skrzynka do rajdow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nath Napisano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > bardzo duza w p1 na 6 ci odetnie przy ok 180 > a przy stilo grubo ponad 200 > przelozenia masz w FAQ Mi odcina przy 205 jak Tobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > Mi odcina przy 205 jak Tobie jaka skrzynia ile obrotów ktory bieg jakie opony ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nath Napisano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > jaka skrzynia ile obrotów ktory bieg jakie opony ? 6-ty 7300rpm tymczasowo na cywilne to wyjdzie 165/65 slick.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > 6-ty > 7300rpm tymczasowo na cywilne to wyjdzie 165/65 slick.. 6 speed p1? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > 6-ty > 7300rpm tymczasowo na cywilne to wyjdzie 165/65 slick.. to licznik ci zawyza o jakies 10 minimum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nath Napisano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > 6 speed p1? tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nath Napisano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > to licznik ci zawyza o jakies 10 minimum kalkulatorem se liczylem bo licznik nie daje rady ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > kalkulatorem se liczylem bo licznik nie daje rady ;d to ja jakas krotszoom miałem i w realu mierzone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiu_67 Napisano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > do seryjnego 1.1 to moze dobra ale do mocniejszego silnika 4 zmiany > biegow zanim zobaczysz 100 na liczniku to troche za duzo Dokładnie tak jak piszesz, miałem przyjemność jeździć na takiej skrzyni, do seryjnego lub do sportu to OK, ale do rasowanego lub większego silnika nie ma sensu 6 zakładać. Jeździłem przez dwa tygodnie na takiej skrzyni i szybko ściągłem, jeszcze dobrze gazu nie wciśniesz a już trzeba zmieniać bieg bo wyje, i cały czas mieszanie biegami. Ponadto zauważyłem też trochu większe zużycie paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 9 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > Po jakiej to "znajomosci" ? mi powiedzial ze 7 a mk1 4.5 8 z montazem i jakims profi olejem wszystko komplet nic mnie nie obchodzi a schodził ponoc z 10 tys wiec widocznie dalej kupców brak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > 8 z montazem i jakims profi olejem wszystko komplet nic mnie nie > obchodzi a schodził ponoc z 10 tys wiec widocznie dalej kupców > brak sprzedał poschowi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 9 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > sprzedał poschowi ooo niewiesz za ile poszła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > ooo niewiesz za ile poszła kłowka zeszperowana i przelozenia jkaie kcial 8k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 9 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > kłowka zeszperowana i przelozenia jkaie kcial 8k to sie chłopak wykosztowal oby warto było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > to sie chłopak wykosztowal oby warto było sponsorów ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > hmm.chyba jednak pomysle nad 6 speed z punta 1 panie bedzie za krotka, szukaj skrzyni z palio 1.2 a linki juz kiedys ci na priv dawałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > panie bedzie za krotka, szukaj skrzyni z palio 1.2 a linki juz > kiedys ci na priv dawałem dobrze gada polejta mu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2007 > dobrze gada polejta mu a mowiles ze sportasiowa najlepsza do 16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2007 > a mowiles ze sportasiowa najlepsza do 16 tez dobra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lincoln Napisano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2007 do 16v sa dobre 6 biegowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2007 > do 16v sa dobre 6 biegowe zalezy ktora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2007 > tez dobra moze nie do kazdej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lincoln Napisano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2007 ja mam z GP chyba taka sama jest w stilo z długa jedynka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2007 > zalezy ktora 6 z GP to cos pomiedzy 6 z p1 a sportingowa ?? chodzi o pierwsze 5 biegow, bo 6bieg w GP to dluugi i dobry na trase Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lincoln Napisano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2007 jedynka długa od 2 biegu do 5 abarth i 6 bieg eskowa piatka chyba jakos tak to było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil Napisano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2007 > 6 z GP to cos pomiedzy 6 z p1 a sportingowa ?? > chodzi o pierwsze 5 biegow, bo 6bieg w GP to dluugi i dobry na trase jesli 6 bieg jest taki sam jak w tej ze stilo to jak dla mnie za krotki na trase Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lincoln Napisano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2007 musze obadac jak to z ta moja 6 jest jezdziłem twoim sejem i ta krzynka daje rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil Napisano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2007 > musze obadac jak to z ta moja 6 jest jezdziłem twoim sejem i ta > krzynka daje rade daje ale nie na trasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lincoln Napisano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2007 no ja mam długa 6 wiec powinna dawac rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil Napisano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2007 > no ja mam długa 6 wiec powinna dawac rade to co masz dluzsza 6 niz u mnie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 10 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2007 > panie bedzie za krotka, szukaj skrzyni z palio 1.2 a linki juz > kiedys ci na priv dawałem ale nie moglem sie z kolesiem dogadac przez telefon i go olałem. Skoro wybierak pasuje polosie i reszta tez to kupuje paliową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2007 > ale nie moglem sie z kolesiem dogadac przez telefon i go olałem. > Skoro wybierak pasuje polosie i reszta tez to kupuje paliową wybierak i klielichy poilosi trzeba przelozyc ze sportingowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 10 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2007 > wybierak i klielichy poilosi trzeba przelozyc ze sportingowej dzieki stary za pomoc. miałem ja brac juz wtedy ale koles kreciłcos wiec wezmę tą dokładnie sztukę.. Z 2p i krótsza skrzynia powinno byc fajnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bey Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 a abarthowa i paliowa da sie jezdzic w trase ? tak do 130 ? jakie ma obroty wtedy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 11 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > a abarthowa i paliowa da sie jezdzic w trase ? tak do 130 ? jakie > ma obroty wtedy a p oco jezdzic na trasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nath Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > a abarthowa i paliowa da sie jezdzic w trase ? tak do 130 ? jakie > ma obroty wtedy Ciezko sie jezdzi na sportingowej, a co dopiero abarthowska. Zalezy jeszcze jaki masz wydech i odpornosc. Na abarthowskiej przy 4000obr (5b) jest 114km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nath Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > a p oco jezdzic na trasie Nie zawsze jest laweta dostepna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 11 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > Nie zawsze jest laweta dostepna ja po prostu wolno jezdze na dojazdówkach Na trasie staram sie nei przekraczac 80 - 90 czasami podejdzie pod 180 ale rzadko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bey Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > ja po prostu wolno jezdze na dojazdówkach > Na trasie staram sie nei przekraczac 80 - 90 czasami podejdzie pod > 180 ale rzadko normalnie to w miescie smigam , ale zdarzaja mi sie wyjazdy np za miasto albo na wczasy nad moze a to jest ponad 600 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bey Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > Ciezko sie jezdzi na sportingowej, a co dopiero abarthowska. Zalezy > jeszcze jaki masz wydech i odpornosc. > Na abarthowskiej przy 4000obr (5b) jest 114km/h a przy 6 tys ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nath Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > ja po prostu wolno jezdze na dojazdówkach > Na trasie staram sie nei przekraczac 80 - 90 czasami podejdzie pod > 180 ale rzadko Nie kazdy ma tyle "czasu" i cierpliwosci by jezdzic 80 - 90km/h i byc wyprzedzanym przez 126p.. czy tiry.. itp. Dojazdowki rzadko sa - trasa - w sensie rozumienia dla normalnego uzytkownika CC/SC Ty nimi jedziesz chwile, inni czasem chca pokonac 200-300-400-500...900km.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nath Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > a przy 6 tys ? 171 (kola 165/65/13) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bey Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > 171 > (kola 165/65/13) to teraz juz sam nie wiem co kupic za skryznie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nath Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > to teraz juz sam nie wiem co kupic za skryznie ... Musisz sobie odpowiedziec na pytan kilka m.in: - jaki silnik - jaka moc i charakterystyka pracy (czy kreci sie gora, czy daje rade na dole) - do czego Ci auto sluzy - ile km robisz - dziennie/miesiecznie - jaki wydech - jak znosisz uciazliwosc wydechu, czy chcesz jedzic szybko i cicho czy tak samo i glosno kosztem przyspieszenia/elastycznosci miec "troche" glosniej niz przy podobnych predkosciach na dluzszej skrzyni - na czym Ci bardziej zalezy Vmax, przyspieszenie, ekonomia, cisza, halas, - wiecej trasa czy miasto ..i tak dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bey Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > Musisz sobie odpowiedziec na pytan kilka m.in: > - jaki silnik - jaka moc i charakterystyka pracy (czy kreci sie gora, > czy daje rade na dole) > - do czego Ci auto sluzy > - ile km robisz - dziennie/miesiecznie > - jaki wydech - jak znosisz uciazliwosc wydechu, czy chcesz jedzic > szybko i cicho czy tak samo i glosno kosztem > przyspieszenia/elastycznosci miec "troche" glosniej niz przy > podobnych predkosciach na dluzszej skrzyni > - na czym Ci bardziej zalezy Vmax, przyspieszenie, ekonomia, cisza, > halas, > - wiecej trasa czy miasto > ..i tak dalej. a pod T lepiej miez dluzsza czy tez krotka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nath Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > a pod T lepiej miez dluzsza czy tez krotka? W/g mnie dluzsza bo na T Ci ciagnie szybciej niz we wiertarkach (n/a) i nie ma sensu by jak to ma miejsce przy krotkiej skrzyni obroty byly w "waskim" zakresie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 11 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > Nie kazdy ma tyle "czasu" i cierpliwosci by jezdzic 80 - 90km/h i byc > wyprzedzanym przez 126p.. czy tiry.. itp. Dojazdowki rzadko sa > - trasa - w sensie rozumienia dla normalnego uzytkownika CC/SC > Ty nimi jedziesz chwile, inni czasem chca pokonac > 200-300-400-500...900km.. ee ja jezdze na wysokoich obrotach wiec luzik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > W/g mnie dluzsza bo na T Ci ciagnie szybciej niz we wiertarkach (n/a) > i nie ma sensu by jak to ma miejsce przy krotkiej skrzyni obroty > byly w "waskim" zakresie. równierz zależy to od charakterystyki turbiny jeśli locha laggy style to krótka, jeśli mała ciągnąca od dołu to długa będzie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > a abarthowa i paliowa da sie jezdzic w trase ? tak do 130 ? jakie > ma obroty wtedy ponad 4200 ale da sie jezdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.