Skocz do zawartości

Skrzynia biegów do 1,2


CZUCZU

Rekomendowane odpowiedzi

Przejrzałem FAQ I PRZEJRZAŁEM ARCHIWUM.

Mam cc 1,2 16 v.

Docelowo celuje w 120 - 130 koników.

Szukam skrzyni biegów dosyc wytrzymałej najchetniej takiej do której łatwo zdobyc szpere ale to opcja kosztowna za jakis czas.

Silnik ma obecnie dołozone 2p wiec troche kucyków powinno przybyc a skrzynie mam ze sportinga i troche zgrzyta juz.

Czy jest jakas inna opcja niz palio?? p1 jest raczej za krótka chodzi o dobre przyspieszenie do setki ,cwiartka sporadycznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jesli chodzi o szas do setki czo czemu p1 za krotka? Na chlopski

> rozum, krotsze przelozenia to lepsze przyspieszenia (no chyba ze

> jedna zmiana biegu mniej daje wiecej niz krociutkie biegi, ale

> tego nie wiem)

za duzo machania lewarkiem co jest na kjsach niepotrzebne non stop bieg i bieg.

ideałem byłoby cos krótszego od tego co mam ale bez przesady silnik kreci sie do 7500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> palio, sc abarth lub 6 ze stilo na moje oko ta ze stilo ma

> mocniejszy dyfer

6-teczka ze stilona jest zajefajna, tylko ze tak na dobra sprawe to 1 moglaby byc dluzsza w tych skrzynkach, w sportingowej tez, bo w 16 v jak sie zacznie wkrecac to zaraz odcina zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przejrzałem FAQ I PRZEJRZAŁEM ARCHIWUM.

> Mam cc 1,2 16 v.

> Docelowo celuje w 120 - 130 koników.

> Szukam skrzyni biegów dosyc wytrzymałej najchetniej takiej do której

> łatwo zdobyc szpere ale to opcja kosztowna za jakis czas.

> Silnik ma obecnie dołozone 2p wiec troche kucyków powinno przybyc a

> skrzynie mam ze sportinga i troche zgrzyta juz.

> Czy jest jakas inna opcja niz palio?? p1 jest raczej za krótka chodzi

> o dobre przyspieszenie do setki ,cwiartka sporadycznie

p1 taka jak ja mam grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> p1 taka jak ja mam

A co w niej takiego cudownego?? Statek Enterprise na niej chodził?? niewiem.gif

Jeżeli w p1 i w Stilo jest skrzynia szóstka to jaka jest między nimi różnica?? Miałem przyjemność prowadzić stilo 6, i nie powiem ładnie się zbiera od 1 czy punto 1 ma inne przełożenia?? Albo raczej zębatki??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jesli chodzi o szas do setki czo czemu p1 za krotka? Na chlopski

> rozum, krotsze przelozenia to lepsze przyspieszenia (no chyba ze

> jedna zmiana biegu mniej daje wiecej niz krociutkie biegi, ale

> tego nie wiem)

do seryjnego 1.1 to moze dobra ale do mocniejszego silnika 4 zmiany biegow zanim zobaczysz 100 na liczniku to troche za duzo biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co w niej takiego cudownego?? Statek Enterprise na niej chodził??

> Jeżeli w p1 i w Stilo jest skrzynia szóstka to jaka jest między nimi

> różnica?? Miałem przyjemność prowadzić stilo 6, i nie powiem

> ładnie się zbiera od 1 czy punto 1 ma inne przełożenia?? Albo

> raczej zębatki??

p1 1.2 75 5 speed akurat 4 biegi na 400m i predkosc na odcienciu 4 biegu ok 160 na lini mety 400m grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie za krótkaa?

Zalezy do czego. Do cywilnej jazdy na pewno. No ale ten twój potwór chyba nie po to budowany. Na 1/4 nie wiem, nigdy nie startowałem, z tego co słyszalem tam skrzynia nie moze byc za krotka bo troszke sie traci na wachlowaniu biegami.

Na kjs, supersprinty, czy góry im krótsza tym lepsza, idealnie powinno sie dobierac tak żeby nie tracic na prostych zbyt długo jadac na odcieciu ostatniego biegu. Jezdzilem kiedys dosc mocnym cc (ok 80 koni) na skrzyni 5 z głownym 5,45, kosmos. Fakt trzeba zmieniac czesto ale auto szlo jak przeciag, a przeciez o to chodzi. W cc z skrzynia punto 1, głowne 4,9 na 2 biegu objezdzasz wiekszosc nawrotow i auto pieknie z nich odchodzi. 6 z p2 i stilo ma głowne 4,0 i jest lepsze na trase ale nie upalanie. Zrobisz jak chcesz ale wg mnie im krocej tym lepiej, ja moja szostke skracam do 5,9 na berga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> p1 1.2 75 5 speed akurat 4 biegi na 400m i predkosc na odcienciu 4

> biegu ok 160 na lini mety 400m

Mam takową od niedawna i pomimo, że po swapie jeszcze w niczym nie startowałem to bardzo mi odpowiada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W cc z skrzynia punto 1, głowne 4,9

Ja mam skrzynke z P1 i glowne mam 3,73 (15/56), wiec moze lepiej podawac konkretne przleozenia kazdej skrzyni? Zauwazyem tez ze skrzynka C.514.5.13.19 (15/56) ma inne przelozenie glowne od C.514.5.13.44 (16/55).

Wiec od czego jest ta skrzynka z 4,9?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zalezy do czego. Do cywilnej jazdy na pewno. No ale ten twój potwór

> chyba nie po to budowany. Na 1/4 nie wiem, nigdy nie

> startowałem, z tego co słyszalem tam skrzynia nie moze byc za

> krotka bo troszke sie traci na wachlowaniu biegami.

> Na kjs, supersprinty, czy góry im krótsza tym lepsza, idealnie

> powinno sie dobierac tak żeby nie tracic na prostych zbyt długo

> jadac na odcieciu ostatniego biegu. Jezdzilem kiedys dosc mocnym

> cc (ok 80 koni) na skrzyni 5 z głownym 5,45, kosmos. Fakt trzeba

> zmieniac czesto ale auto szlo jak przeciag, a przeciez o to

> chodzi. W cc z skrzynia punto 1, głowne 4,9 na 2 biegu

> objezdzasz wiekszosc nawrotow i auto pieknie z nich odchodzi. 6

> z p2 i stilo ma głowne 4,0 i jest lepsze na trase ale nie

> upalanie. Zrobisz jak chcesz ale wg mnie im krocej tym lepiej,

> ja moja szostke skracam do 5,9 na berga.

ale te 80km zapewne bylo w 1.1, w 1.2 zwlaszcza mocnym slabo sprawdza sie bardzo krotka skrzynia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co w niej takiego cudownego?? Statek Enterprise na niej chodził??

> Jeżeli w p1 i w Stilo jest skrzynia szóstka to jaka jest między nimi

> różnica?? Miałem przyjemność prowadzić stilo 6, i nie powiem

> ładnie się zbiera od 1 czy punto 1 ma inne przełożenia?? Albo

> raczej zębatki??

bardzo duza w p1 na 6 ci odetnie przy ok 180

a przy stilo grubo ponad 200 grinser006.gif

przelozenia masz w FAQ grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zalezy do czego. Do cywilnej jazdy na pewno. No ale ten twój potwór

> chyba nie po to budowany. Na 1/4 nie wiem, nigdy nie

> startowałem, z tego co słyszalem tam skrzynia nie moze byc za

> krotka bo troszke sie traci na wachlowaniu biegami.

> Na kjs, supersprinty, czy góry im krótsza tym lepsza, idealnie

> powinno sie dobierac tak żeby nie tracic na prostych zbyt długo

> jadac na odcieciu ostatniego biegu. Jezdzilem kiedys dosc mocnym

> cc (ok 80 koni) na skrzyni 5 z głownym 5,45, kosmos. Fakt trzeba

> zmieniac czesto ale auto szlo jak przeciag, a przeciez o to

> chodzi. W cc z skrzynia punto 1, głowne 4,9 na 2 biegu

> objezdzasz wiekszosc nawrotow i auto pieknie z nich odchodzi. 6

> z p2 i stilo ma głowne 4,0 i jest lepsze na trase ale nie

> upalanie. Zrobisz jak chcesz ale wg mnie im krocej tym lepiej,

> ja moja szostke skracam do 5,9 na berga.

wszytsko siem zgadza grinser006.gifgrinser006.gifgrinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jesli chodzi o szas do setki czo czemu p1 za krotka? Na chlopski

> rozum, krotsze przelozenia to lepsze przyspieszenia (no chyba ze

> jedna zmiana biegu mniej daje wiecej niz krociutkie biegi, ale

> tego nie wiem)

panie za krotka moze byc z tego wzgledu ze przy zmienie biegu wskazowka spadnie tylko o 1 kobr a uzyteczne beda np 3 k rpm jazysz?? biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co w niej takiego cudownego?? Statek Enterprise na niej chodził??

> Jeżeli w p1 i w Stilo jest skrzynia szóstka to jaka jest między nimi

> różnica?? Miałem przyjemność prowadzić stilo 6, i nie powiem

> ładnie się zbiera od 1 czy punto 1 ma inne przełożenia?? Albo

> raczej zębatki??

skrzynie z 6 P 1 i ze stilo 6 to 2 rozne skrzynie

a arturo ma wydukem z P 1 ale 5 biegowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to biez paliowa ja duzo trace na sportasiowej bo teraz mam taka i to

> ok 0,4 sek na 1/4

> 6 z p 1 dyfry lubia halasowac

stary mam prosbe.Wejdz na allegro i wklej linki z tekstem czuczu to ta skrzynia.

Ew którą 6p brac.

Rozumiem ze paliowa bedzie krótsza ale nie lepiej króciótką z p1 ?? Az tak zaszkodzi ??

jakbys mógł wklej linki do aukcji pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> stary mam prosbe.Wejdz na allegro i wklej linki z tekstem czuczu to

> ta skrzynia.

> Ew którą 6p brac.

> Rozumiem ze paliowa bedzie krótsza ale nie lepiej króciótką z p1 ??

> Az tak zaszkodzi ??

> jakbys mógł wklej linki do aukcji pozdro

ma cinek mial u siebie 6 z P 1 i gorsze czasy mial niz na 5 biegowej ale to na 1/4

w kjsach sie zupelnie inaczej jezdzi. chociaz z 2 strony mcken ma u siebie p 1 6b i przy mocy ok 130KM sobie chwali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> stary mam prosbe.Wejdz na allegro i wklej linki z tekstem czuczu to

> ta skrzynia.

> Ew którą 6p brac.

> Rozumiem ze paliowa bedzie krótsza ale nie lepiej króciótką z p1 ??

> Az tak zaszkodzi ??

> jakbys mógł wklej linki do aukcji pozdro

do 120ps p1 6speed bedzie za krotka raczej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ma cinek mial u siebie 6 z P 1 i gorsze czasy mial niz na 5 biegowej

> ale to na 1/4

> w kjsach sie zupelnie inaczej jezdzi. chociaz z 2 strony mcken ma u

> siebie p 1 6b i przy mocy ok 130KM sobie chwali

juz mialem za króka skrzynie starczy mi.

Czyli jaką polecasz paliowa czyli jaka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zgadza sie

> bo abarthach była skrzynia palio

> szukaj skrzyni po 99 roku jest wzmacniana

too

czyli mam skrzynei której szukam zgadza sie ?

w poneidzialek ja kupuje w takim razie.

Wybierak polosie i reszta paasuja ze sportinga?? i jakie mocowanie skrzyni jest potrzebne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> too

> czyli mam skrzynei której szukam zgadza sie ?

> w poneidzialek ja kupuje w takim razie.

> Wybierak polosie i reszta paasuja ze sportinga?? i jakie mocowanie

> skrzyni jest potrzebne

dzwoniles do niego??

wybierak i kielichy podejda od sportasia

jaka masz teraz lape??

podejdze alu banan, albo z scsa lub z ccsa te paliowe krzynki sa kompatybilne z wszystkimi lapami raczej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dzwoniles do niego??

> wybierak i kielichy podejda od sportasia

> jaka masz teraz lape??

> podejdze alu banan, albo z scsa lub z ccsa te paliowe krzynki sa

> kompatybilne z wszystkimi lapami raczej

nie dzwonilem bo juz 10.Zadzownie w pon rano zapytam keidy wysle i zrobie przelewik i tyle.

mam metalowe łapy od sportinga oryginalne lezy gdzies tez alu banan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie dzwonilem bo juz 10.Zadzownie w pon rano zapytam keidy wysle i

> zrobie przelewik i tyle.

> mam metalowe łapy od sportinga oryginalne lezy gdzies tez alu banan

to podejdzie ale jak zadzwonisz do niego powiedz ze chcesz z przełozeniem 14/57

jak masz lape z ccsa oryg to podejdie bez problemu waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zalezy do czego. Do cywilnej jazdy na pewno. No ale ten twój potwór

> chyba nie po to budowany. Na 1/4 nie wiem, nigdy nie

> startowałem, z tego co słyszalem tam skrzynia nie moze byc za

> krotka bo troszke sie traci na wachlowaniu biegami.

> Na kjs, supersprinty, czy góry im krótsza tym lepsza, idealnie

> powinno sie dobierac tak żeby nie tracic na prostych zbyt długo

> jadac na odcieciu ostatniego biegu. Jezdzilem kiedys dosc mocnym

> cc (ok 80 koni) na skrzyni 5 z głownym 5,45, kosmos. Fakt trzeba

> zmieniac czesto ale auto szlo jak przeciag, a przeciez o to

> chodzi. W cc z skrzynia punto 1, głowne 4,9 na 2 biegu

> objezdzasz wiekszosc nawrotow i auto pieknie z nich odchodzi. 6

> z p2 i stilo ma głowne 4,0 i jest lepsze na trase ale nie

> upalanie. Zrobisz jak chcesz ale wg mnie im krocej tym lepiej,

> ja moja szostke skracam do 5,9 na berga.

ok.gif

Dodam ze wiekszosc A-grup jezdzi na p-1 badz na piatce z przelozeniem glownym z p1.. Zalezy jescze od Rajdu - od prob.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.