Skocz do zawartości

1,2 16v,mruga marchewa i łapie laga....


Prozaq

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie ok.gifPacjent CCS z 1,2 16v,świeżo zeswapowany,od początku ten sam problem.Autko do 3 tys obr/min idzie ładnie,od 2,8 do 4,2 tys obr dostaje strasznego laga tak że momentami gaśnie ok.gifPowyżej 4,2 tys obr ciągnie ładnie aż do odcinki po czym czasami silnik potrafi zgasnąć.Przez cały okres w zakresie obrotów gdzie go muli cyklicznie w TYCH SAMYCH odstępach czasu mruga marchewaok.gifSprawdzone cewki,cała listwa wtryskowa z reg ciśnienia paliwa oraz wtryskami,podmieniony komp,nowe przewody WN,odłączałem TPS-a oraz krokowca ale nic nie pomogło.Odłączenie sondy też nic nie daje no.gifNa luzie jak go wkręce na ok. 3,5 tys obr to silnik pracuje równo,ale w raz z mrugnięciem marchewy następuje przydławienie silnika.Do tego stopnia ,że jeżeli jest poniżej 2 tys obr/min silnik gaśnie.Pompa założona oczywiście od mpi-ka ok.gifW czym tkwi problem?Wiązka sprawdzona z 5 razy,zresztą jest na tyle łopatologiczne jej przerobienie że raczej nie w niej tkwi problem tongue.gifStawiam na świece ,które nie były wymieniane lub map-sensor w kolektorze ok.gifNarazie podłączenie pod examiner odpada ok.gifMacie jakies pomysły? confused.gifconfused.gifconfused.gif

EDIT:jak ma laga to wtedy marchewa nie gaśnie(oczywiście w czasie jazdy)ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak w temacie Pacjent CCS z 1,2 16v,świeżo zeswapowany,od początku

> ten sam problem.Autko do 3 tys obr/min idzie ładnie,od 2,8 do

> 4,2 tys obr dostaje strasznego laga tak że momentami gaśnie

> Powyżej 4,2 tys obr ciągnie ładnie aż do odcinki po czym czasami

> silnik potrafi zgasnąć.Przez cały okres w zakresie obrotów gdzie

> go muli cyklicznie w TYCH SAMYCH odstępach czasu mruga

> marchewaSprawdzone cewki,cała listwa wtryskowa z reg ciśnienia

> paliwa oraz wtryskami,podmieniony komp,nowe przewody

> WN,odłączałem TPS-a oraz krokowca ale nic nie pomogło.Odłączenie

> sondy też nic nie daje Na luzie jak go wkręce na ok. 3,5 tys obr

> to silnik pracuje równo,ale w raz z mrugnięciem marchewy

> następuje przydławienie silnika.Do tego stopnia ,że jeżeli jest

> poniżej 3 tys obr/min silnik gaśnie.Pompa założona oczywiście od

> mpi-ka W czym tkwi problem?Wiązka sprawdzona z 5 razy,zresztą

> jest na tyle łopatologiczne jej przerobienie że raczej nie w

> niej tkwi problem Stawiam na świece ,które nie były wymieniane

> lub map-sensor w kolektorze Narazie podłączenie pod examiner

> odpada Macie jakies pomysły?

Ten sam problem w 8v mamy z ziomem i nie mozemy zlokalizowac zadnej usterki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak w temacie Pacjent CCS z 1,2 16v,świeżo zeswapowany,od początku

> ten sam problem.Autko do 3 tys obr/min idzie ładnie,od 2,8 do

> 4,2 tys obr dostaje strasznego laga tak że momentami gaśnie

> Powyżej 4,2 tys obr ciągnie ładnie aż do odcinki po czym czasami

> silnik potrafi zgasnąć.Przez cały okres w zakresie obrotów gdzie

> go muli cyklicznie w TYCH SAMYCH odstępach czasu mruga

> marchewaSprawdzone cewki,cała listwa wtryskowa z reg ciśnienia

> paliwa oraz wtryskami,podmieniony komp,nowe przewody

> WN,odłączałem TPS-a oraz krokowca ale nic nie pomogło.Odłączenie

> sondy też nic nie daje Na luzie jak go wkręce na ok. 3,5 tys obr

> to silnik pracuje równo,ale w raz z mrugnięciem marchewy

> następuje przydławienie silnika.Do tego stopnia ,że jeżeli jest

> poniżej 2 tys obr/min silnik gaśnie.Pompa założona oczywiście od

> mpi-ka W czym tkwi problem?Wiązka sprawdzona z 5 razy,zresztą

> jest na tyle łopatologiczne jej przerobienie że raczej nie w

> niej tkwi problem Stawiam na świece ,które nie były wymieniane

> lub map-sensor w kolektorze Narazie podłączenie pod examiner

> odpada Macie jakies pomysły?

> EDIT:jak ma laga to wtedy marchewa nie gaśnie(oczywiście w czasie

> jazdy)

podjecta do mnie moze cos zaradzimy wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> podjecta do mnie moze cos zaradzimy

nom nie mamy teraz czasu i zaczniemy od świec,później założymy GMP od 1,1,jak nie pomoże to podepniemu pod uniscana,a jak to nie pomoże to pomdmienimy całą przepustnice z czujnikami a na końcu map-sensor ok.gifJak nic z tych rzeczy nie pomoże polecimy do Ciebie zlosnik.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> oki jak cos dajta znac

> popodmienia sie to i owo i sie zobaczy

przewód od GMP jest ekranizowany ok.gifjeżeli przedłużyłem przewody które idą do niego we wiązce silnikowej to chyba nic negatywnego nie powinno się stać?Bo w wiązce są przeca zwykłe przewody do czujnika GMP hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale u Nas w 1,1 masa była taka sama i wsio banglało

heh... ten silniczek co my wkladalismy teraz tez wczesniej jezdzil w tej budzie i mial sie naprawde dobrze....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wyglada na to ze moze masy jakis czyjnik nie miec albo zwierac

> gdzies, dobrze zaizolowane wszystko??

a ja jutro wiazke cala silnikowa swapuje, moze sie cos naprawi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to ogladnij przewody przy wtyczkach bo lubia sie tam wlasnie

> przecierac

heh... teoretycznie wiazka zostala milion razy sprawdzona, kazda wtyczka poprawiona i wogole, a dalej te same objawy.... no w kazdym razie jutro popoludniu powinienem juz zdac relacje co sie dzieje wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dzizas jak sie zapala marchewa to podpiac pod examiner i bedzie

> wiadomo co jest zamiast podmieniac polowe silnika

a w moim przypadku sie nie swiecila, jakies madre rozwiazanie ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to juz wiekszy problem ale jak sie swieci to tylko odczytac bledy i

> bedzie wiadomo co daje ciała

chece dzieja sie takie same jak u mckena... zobaczymy czy wiazka pomoze....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak w temacie Pacjent CCS z 1,2 16v,świeżo zeswapowany,od początku

> ten sam problem.Autko do 3 tys obr/min idzie ładnie,od 2,8 do

> 4,2 tys obr dostaje strasznego laga tak że momentami gaśnie

> Powyżej 4,2 tys obr ciągnie ładnie aż do odcinki po czym czasami

> silnik potrafi zgasnąć.Przez cały okres w zakresie obrotów gdzie

> go muli cyklicznie w TYCH SAMYCH odstępach czasu mruga

> marchewaSprawdzone cewki,cała listwa wtryskowa z reg ciśnienia

> paliwa oraz wtryskami,podmieniony komp,nowe przewody

> WN,odłączałem TPS-a oraz krokowca ale nic nie pomogło.Odłączenie

> sondy też nic nie daje Na luzie jak go wkręce na ok. 3,5 tys obr

> to silnik pracuje równo,ale w raz z mrugnięciem marchewy

> następuje przydławienie silnika.Do tego stopnia ,że jeżeli jest

> poniżej 2 tys obr/min silnik gaśnie.Pompa założona oczywiście od

> mpi-ka W czym tkwi problem?Wiązka sprawdzona z 5 razy,zresztą

> jest na tyle łopatologiczne jej przerobienie że raczej nie w

> niej tkwi problem Stawiam na świece ,które nie były wymieniane

> lub map-sensor w kolektorze Narazie podłączenie pod examiner

> odpada Macie jakies pomysły?

> EDIT:jak ma laga to wtedy marchewa nie gaśnie(oczywiście w czasie

> jazdy)

dzisiaj została ostatecznie zlokalizowana przyczyna(bez examinera yikes.giftongue.gifzlosnik.gif) i usterka zostałą naprawiona(przynajmniej narazie) zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gifPrzyczyną był krzywo założony czujnik GMP(ach te tyrtytki zlosnik.gif),teraz wsio bangla więc bedziemy testować zlosnik.gifPzdr ok.gif i dziękuje wszystkim za rady ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zostawiłeś elektrykę do regulacji reflektorów ? Kiedy będzie foto

> komory ?

Ty,ale ja mam nadal 1,1 powered by LPG mlot.gifzlosnik.gifZeswapowaliśmy takiego innego Centomaniaka co nie zminia faktu,że reg elektryczna lamp pozostałą zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zmien pompe oleju na taka bez wspomagania wtedy zalozysz normalne

> kołko tzn od 1.1 spi

Darek ,rozumiem ,że chodzi ci o kółko foniczne od 1,1 CCS-a a pompe oleju z 1,2 z wesji bez wspom? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.