Prozaq Napisano 25 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2007 Jak w temacie Pacjent CCS z 1,2 16v,świeżo zeswapowany,od początku ten sam problem.Autko do 3 tys obr/min idzie ładnie,od 2,8 do 4,2 tys obr dostaje strasznego laga tak że momentami gaśnie Powyżej 4,2 tys obr ciągnie ładnie aż do odcinki po czym czasami silnik potrafi zgasnąć.Przez cały okres w zakresie obrotów gdzie go muli cyklicznie w TYCH SAMYCH odstępach czasu mruga marchewaSprawdzone cewki,cała listwa wtryskowa z reg ciśnienia paliwa oraz wtryskami,podmieniony komp,nowe przewody WN,odłączałem TPS-a oraz krokowca ale nic nie pomogło.Odłączenie sondy też nic nie daje Na luzie jak go wkręce na ok. 3,5 tys obr to silnik pracuje równo,ale w raz z mrugnięciem marchewy następuje przydławienie silnika.Do tego stopnia ,że jeżeli jest poniżej 2 tys obr/min silnik gaśnie.Pompa założona oczywiście od mpi-ka W czym tkwi problem?Wiązka sprawdzona z 5 razy,zresztą jest na tyle łopatologiczne jej przerobienie że raczej nie w niej tkwi problem Stawiam na świece ,które nie były wymieniane lub map-sensor w kolektorze Narazie podłączenie pod examiner odpada Macie jakies pomysły? EDIT:jak ma laga to wtedy marchewa nie gaśnie(oczywiście w czasie jazdy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 25 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2007 > Jak w temacie Pacjent CCS z 1,2 16v,świeżo zeswapowany,od początku > ten sam problem.Autko do 3 tys obr/min idzie ładnie,od 2,8 do > 4,2 tys obr dostaje strasznego laga tak że momentami gaśnie > Powyżej 4,2 tys obr ciągnie ładnie aż do odcinki po czym czasami > silnik potrafi zgasnąć.Przez cały okres w zakresie obrotów gdzie > go muli cyklicznie w TYCH SAMYCH odstępach czasu mruga > marchewaSprawdzone cewki,cała listwa wtryskowa z reg ciśnienia > paliwa oraz wtryskami,podmieniony komp,nowe przewody > WN,odłączałem TPS-a oraz krokowca ale nic nie pomogło.Odłączenie > sondy też nic nie daje Na luzie jak go wkręce na ok. 3,5 tys obr > to silnik pracuje równo,ale w raz z mrugnięciem marchewy > następuje przydławienie silnika.Do tego stopnia ,że jeżeli jest > poniżej 3 tys obr/min silnik gaśnie.Pompa założona oczywiście od > mpi-ka W czym tkwi problem?Wiązka sprawdzona z 5 razy,zresztą > jest na tyle łopatologiczne jej przerobienie że raczej nie w > niej tkwi problem Stawiam na świece ,które nie były wymieniane > lub map-sensor w kolektorze Narazie podłączenie pod examiner > odpada Macie jakies pomysły? Ten sam problem w 8v mamy z ziomem i nie mozemy zlokalizowac zadnej usterki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 25 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 25 Lipca 2007 > Ten sam problem w 8v mamy z ziomem i nie mozemy zlokalizowac zadnej > usterki... świece macie założone nowe?bo ja zyję nadzieją ,że to wina którejś ze świec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 25 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2007 > Jak w temacie Pacjent CCS z 1,2 16v,świeżo zeswapowany,od początku > ten sam problem.Autko do 3 tys obr/min idzie ładnie,od 2,8 do > 4,2 tys obr dostaje strasznego laga tak że momentami gaśnie > Powyżej 4,2 tys obr ciągnie ładnie aż do odcinki po czym czasami > silnik potrafi zgasnąć.Przez cały okres w zakresie obrotów gdzie > go muli cyklicznie w TYCH SAMYCH odstępach czasu mruga > marchewaSprawdzone cewki,cała listwa wtryskowa z reg ciśnienia > paliwa oraz wtryskami,podmieniony komp,nowe przewody > WN,odłączałem TPS-a oraz krokowca ale nic nie pomogło.Odłączenie > sondy też nic nie daje Na luzie jak go wkręce na ok. 3,5 tys obr > to silnik pracuje równo,ale w raz z mrugnięciem marchewy > następuje przydławienie silnika.Do tego stopnia ,że jeżeli jest > poniżej 2 tys obr/min silnik gaśnie.Pompa założona oczywiście od > mpi-ka W czym tkwi problem?Wiązka sprawdzona z 5 razy,zresztą > jest na tyle łopatologiczne jej przerobienie że raczej nie w > niej tkwi problem Stawiam na świece ,które nie były wymieniane > lub map-sensor w kolektorze Narazie podłączenie pod examiner > odpada Macie jakies pomysły? > EDIT:jak ma laga to wtedy marchewa nie gaśnie(oczywiście w czasie > jazdy) podjecta do mnie moze cos zaradzimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 25 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2007 > świece macie założone nowe?bo ja zyję nadzieją ,że to wina którejś ze > świec watpie zeby od swiec zaswiecila sie marchewka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ruti Napisano 25 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2007 > podjecta do mnie moze cos zaradzimy jest jeszcze parę pomysłów na jutro więc zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 25 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2007 > świece macie założone nowe?bo ja zyję nadzieją ,że to wina którejś ze > świec Wszystko zostalo zalozone nowe.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 25 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2007 > jest jeszcze parę pomysłów na jutro więc zobaczymy oki jak cos dajta znac popodmienia sie to i owo i sie zobaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 25 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2007 > podjecta do mnie moze cos zaradzimy chuopaku.... A co powiesz na slaba mase pomiedzy buda a silnikiem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 25 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 25 Lipca 2007 > podjecta do mnie moze cos zaradzimy nom nie mamy teraz czasu i zaczniemy od świec,później założymy GMP od 1,1,jak nie pomoże to podepniemu pod uniscana,a jak to nie pomoże to pomdmienimy całą przepustnice z czujnikami a na końcu map-sensor Jak nic z tych rzeczy nie pomoże polecimy do Ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 25 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2007 pewnei silnik z barvo to juz tak zostanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 25 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2007 > chuopaku.... A co powiesz na slaba mase pomiedzy buda a silnikiem?? trzeba poprawic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 25 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 25 Lipca 2007 > oki jak cos dajta znac > popodmienia sie to i owo i sie zobaczy przewód od GMP jest ekranizowany jeżeli przedłużyłem przewody które idą do niego we wiązce silnikowej to chyba nic negatywnego nie powinno się stać?Bo w wiązce są przeca zwykłe przewody do czujnika GMP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 25 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2007 > pewnei silnik z barvo to juz tak zostanie nie z brawo P I w zajefajnych pieniadzorach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 25 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 25 Lipca 2007 > chuopaku.... A co powiesz na slaba mase pomiedzy buda a silnikiem?? ale u Nas w 1,1 masa była taka sama i wsio banglało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 25 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2007 > ale u Nas w 1,1 masa była taka sama i wsio banglało wyglada na to ze moze masy jakis czyjnik nie miec albo zwierac gdzies, dobrze zaizolowane wszystko?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ruti Napisano 25 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2007 > wyglada na to ze moze masy jakis czyjnik nie miec albo zwierac > gdzies, dobrze zaizolowane wszystko?? zaizolowane lepiej niż w fabryce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 25 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2007 > zaizolowane lepiej niż w fabryce sprawdzcie wtyczke do mapa i TPSa czy czasem przy wtyczce cos nie przerywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 25 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2007 > ale u Nas w 1,1 masa była taka sama i wsio banglało heh... ten silniczek co my wkladalismy teraz tez wczesniej jezdzil w tej budzie i mial sie naprawde dobrze.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 25 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2007 > heh... ten silniczek co my wkladalismy teraz tez wczesniej jezdzil w > tej budzie i mial sie naprawde dobrze.... zmiencie Bude Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 25 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2007 > wyglada na to ze moze masy jakis czyjnik nie miec albo zwierac > gdzies, dobrze zaizolowane wszystko?? a ja jutro wiazke cala silnikowa swapuje, moze sie cos naprawi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 25 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2007 > a ja jutro wiazke cala silnikowa swapuje, moze sie cos naprawi... to ogladnij przewody przy wtyczkach bo lubia sie tam wlasnie przecierac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 25 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2007 > to ogladnij przewody przy wtyczkach bo lubia sie tam wlasnie > przecierac heh... teoretycznie wiazka zostala milion razy sprawdzona, kazda wtyczka poprawiona i wogole, a dalej te same objawy.... no w kazdym razie jutro popoludniu powinienem juz zdac relacje co sie dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 25 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2007 dzizas jak sie zapala marchewa to podpiac pod examiner i bedzie wiadomo co jest zamiast podmieniac polowe silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 25 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2007 > dzizas jak sie zapala marchewa to podpiac pod examiner i bedzie > wiadomo co jest zamiast podmieniac polowe silnika a w moim przypadku sie nie swiecila, jakies madre rozwiazanie ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 25 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2007 > a w moim przypadku sie nie swiecila, jakies madre rozwiazanie ???? to juz wiekszy problem ale jak sie swieci to tylko odczytac bledy i bedzie wiadomo co daje ciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 25 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2007 > to juz wiekszy problem ale jak sie swieci to tylko odczytac bledy i > bedzie wiadomo co daje ciała chece dzieja sie takie same jak u mckena... zobaczymy czy wiazka pomoze.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ruti Napisano 25 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2007 > dzizas jak sie zapala marchewa to podpiac pod examiner i bedzie > wiadomo co jest zamiast podmieniac polowe silnika dziś nie było możliwości podłączenia a za to była możliwość zamiany osprzętu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 25 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2007 > dziś nie było możliwości podłączenia a za to była możliwość zamiany > osprzętu no i pomoglo podmienianie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ruti Napisano 25 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2007 > no i pomoglo podmienianie? jakby pomogło to by nie było tego wątku ps. odbierałbyś czasem telefony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 25 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2007 > ps. odbierałbyś czasem telefony wlasnie nei mialem go przy sobie a jak przyszedlem wioeczorem to bylo kilka nie odebranych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 25 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 25 Lipca 2007 > to juz wiekszy problem ale jak sie swieci to tylko odczytac bledy i > bedzie wiadomo co daje ciała podłączymy pod uniscana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 26 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2007 > podłączymy pod uniscana dajcie znac co kleklo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 26 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 26 Lipca 2007 > dajcie znac co kleklo dzisiaj jeszcze podmienimy te rzeczy które wymieniłem wyżej,mam nadzieję,że dojdziemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 26 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 26 Lipca 2007 > Jak w temacie Pacjent CCS z 1,2 16v,świeżo zeswapowany,od początku > ten sam problem.Autko do 3 tys obr/min idzie ładnie,od 2,8 do > 4,2 tys obr dostaje strasznego laga tak że momentami gaśnie > Powyżej 4,2 tys obr ciągnie ładnie aż do odcinki po czym czasami > silnik potrafi zgasnąć.Przez cały okres w zakresie obrotów gdzie > go muli cyklicznie w TYCH SAMYCH odstępach czasu mruga > marchewaSprawdzone cewki,cała listwa wtryskowa z reg ciśnienia > paliwa oraz wtryskami,podmieniony komp,nowe przewody > WN,odłączałem TPS-a oraz krokowca ale nic nie pomogło.Odłączenie > sondy też nic nie daje Na luzie jak go wkręce na ok. 3,5 tys obr > to silnik pracuje równo,ale w raz z mrugnięciem marchewy > następuje przydławienie silnika.Do tego stopnia ,że jeżeli jest > poniżej 2 tys obr/min silnik gaśnie.Pompa założona oczywiście od > mpi-ka W czym tkwi problem?Wiązka sprawdzona z 5 razy,zresztą > jest na tyle łopatologiczne jej przerobienie że raczej nie w > niej tkwi problem Stawiam na świece ,które nie były wymieniane > lub map-sensor w kolektorze Narazie podłączenie pod examiner > odpada Macie jakies pomysły? > EDIT:jak ma laga to wtedy marchewa nie gaśnie(oczywiście w czasie > jazdy) dzisiaj została ostatecznie zlokalizowana przyczyna(bez examinera ) i usterka zostałą naprawiona(przynajmniej narazie) Przyczyną był krzywo założony czujnik GMP(ach te tyrtytki ),teraz wsio bangla więc bedziemy testować Pzdr i dziękuje wszystkim za rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 26 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2007 > Przyczyną > był krzywo założony czujnik GMP(ach te tyrtytki ) to sie nazywa profi robota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 26 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 26 Lipca 2007 > to sie nazywa profi robota tie cfffaniak narazie jest zrobione tak,będzie profi wsporniczek pod czujnik i będzie hulało Pokaż lepiej jak masz to u siebie rozwiązane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 27 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2007 > tie cfffaniak narazie jest zrobione tak,będzie profi wsporniczek pod > czujnik i będzie hulało Pokaż lepiej jak masz to u siebie > rozwiązane pochwalta sie czasami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 27 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2007 > pochwalta sie czasami oki,nie długo będą czasy. Jak możesz wklej mi foto jak u Ciebie rozwiązaliście sprawę czujnika położenia wału Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARCYK1 Napisano 27 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2007 > oki,nie długo będą czasy. Jak możesz wklej mi foto jak u Ciebie > rozwiązaliście sprawę czujnika położenia wału zmien pompe oleju na taka bez wspomagania wtedy zalozysz normalne kołko tzn od 1.1 spi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iksiu Napisano 27 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2007 Zostawiłeś elektrykę do regulacji reflektorów ? Kiedy będzie foto komory ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ruti Napisano 27 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2007 > zmien pompe oleju na taka bez wspomagania wtedy zalozysz normalne > kołko tzn od 1.1 spi kółko jest od 1.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ruti Napisano 27 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2007 > Zostawiłeś elektrykę do regulacji reflektorów ? elektryka zostawiona > Kiedy będzie foto komory ? jak właściciel zrobi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 27 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2007 > Zostawiłeś elektrykę do regulacji reflektorów ? Kiedy będzie foto > komory ? Ty,ale ja mam nadal 1,1 powered by LPG Zeswapowaliśmy takiego innego Centomaniaka co nie zminia faktu,że reg elektryczna lamp pozostałą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 27 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2007 > zmien pompe oleju na taka bez wspomagania wtedy zalozysz normalne > kołko tzn od 1.1 spi Darek ,rozumiem ,że chodzi ci o kółko foniczne od 1,1 CCS-a a pompe oleju z 1,2 z wesji bez wspom? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 27 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2007 > Darek ,rozumiem ,że chodzi ci o kółko foniczne od 1,1 CCS-a a pompe > oleju z 1,2 z wesji bez wspom? tak p.s. tak siem kfalisz ze myslałem ze to ty zakładasz to fefnascie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iksiu Napisano 27 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2007 > Ty,ale ja mam nadal 1,1 powered by LPG Zeswapowaliśmy takiego innego > Centomaniaka co nie zminia faktu,że reg elektryczna lamp > pozostałą To pokażcie fotki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARCYK1 Napisano 27 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2007 > Darek ,rozumiem ,że chodzi ci o kółko foniczne od 1,1 CCS-a a pompe > oleju z 1,2 z wesji bez wspom? tak jak arturo pisze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARCYK1 Napisano 27 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2007 > jak właściciel zrobi to rób foty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bfk Napisano 27 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2007 > to rób foty to nie Ruti sie swapował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.