Marcin_Sz Napisano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2005 > Górny Śląsk = duże skupisko miast = duża liczba mieszkańców = duża > liczba stacj benz. = duża konkurencja = niskie ceny nie tak do końca w Gliwicach paliwo potrafi byc do 50 gr drozsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_Sz Napisano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2005 > nie tak do końca w Gliwicach paliwo potrafi byc do 50 gr drozsze potrafi, ale te miejsca trzeba omija, jest taka stacja BP gdzie zaswsze jest duzo drozej, zawsze jest masa ludzi i paliwo jest do mimo ze to BP. Ale nie ma dziwne - pierwsza porzadna stacja paliw na trasie Wroclaw Gliwice.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtas76 Napisano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2005 > czy jezdziliscie juz moze na odbywu rodzajach paliw?? > mozecie napisac jakie sa roznice w spalaniu i dynamice > bede wdzieczny > z gory bdzeki Polecam v-power95 choc drogie bo w Bydzi 4.09 zl/l to moj silnik uwielbia to paliwo-spokojniejsza praca,troche nizsze spalanie i nieco lepsze osiagi w porownaniu do innych benzyn 95 i 98. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michals Napisano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2005 > czy jezdziliscie juz moze na odbywu rodzajach paliw?? > mozecie napisac jakie sa roznice w spalaniu i dynamice > bede wdzieczny > z gory bdzeki ja jeździłem, różnic nie zauważyłem bo jazda na benzynie u mnie to raptem 2-5% całej mojej jazdy , ale mimo to jeżdżę na 98 już od jakiegoś czasu (mam nadzieję że mniej go "uszlachetniają" niż 95), a po lekturze artykułu ze styczniowego AŚ (na myjce mieli ) zamierzam się przerzucić na bezsiarkowe 95 ze statoil twierdzą tam, że różnice są ledwo zauważalne, ale na dłuższą metę lepsze paliwa mogą oszczędzać silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2005 > Silniki byly nowe w dwuch nowych takich samych samochodach. Czy > kolega wogle wie czym jest nagar?? ze silniki nowe ze w dwoch takich samych samochodach nie oznacza ze silniki byly identyczne co do nagaru wyobraz sobie ze wiem widzialem dotykalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tytusinski Napisano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2005 > roznice sa rowne zero!!!! > czy to zwykla 95 czy 98 czy v powerki czy 99+ czy ultimaty > zero roznicy > jedyne co to na 99+ vpowerku kulturalniej pracuje na wysokich biegach > przy niskich obrotach > ale na dynamice czy spalaniu nie ma roznic Nie zgodze sie - swojego czasu przetestowalem 100 oktanowego Vpowera - na stacjach np w Niemczech. Na wysokich obrotach chodzi wyraznie ciszej i spalanie spada prawie o litr na setke przy jezdzie na autostradzie.Sprawdzilem 2 razy w trasie w poprzek Europy. Stala predkosc i te same warunki. Polecam bo kosztuje w Niemczech niewiele wiecej i naprawde sie oplaca przy dluzszych trasach. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mouk Napisano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2005 > Nie zgodze sie - swojego czasu przetestowalem 100 oktanowego Vpowera > - na stacjach np w Niemczech. Na wysokich obrotach chodzi > wyraznie ciszej i spalanie spada prawie o litr na setke przy > jezdzie na autostradzie.Sprawdzilem 2 razy w trasie w poprzek > Europy. Stala predkosc i te same warunki. > Polecam bo kosztuje w Niemczech niewiele wiecej i naprawde sie oplaca > przy dluzszych trasach. > Pozdrawiam Uwieze ze silnik chodzi ciszej, bo wieksza ilosc oktanow oznacza wieksza plynnosc spalania, ale jak narazie to ufam wielu fachowym testom ktore udowodnily, ze to nic nie pomaga lub wrecz pogarsza osiagi, jesli auto jest przystosowane do innej benzyny niz ta ktora sie leje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tytusinski Napisano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2005 > Nie zgodze sie - swojego czasu przetestowalem 100 oktanowego Vpowera > - na stacjach np w Niemczech. Na wysokich obrotach chodzi > wyraznie ciszej i spalanie spada prawie o litr na setke przy > jezdzie na autostradzie.Sprawdzilem 2 razy w trasie w poprzek > Europy. Stala predkosc i te same warunki. > Polecam bo kosztuje w Niemczech niewiele wiecej i naprawde sie oplaca > przy dluzszych trasach. > Pozdrawiam POczekamy jak zaczniesz ciągle jezdzic na polskim paliwie... bo z racji twojego miesjac przebywania i miejsca gdzie tankujesz Miska jestem mało miarodajny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2005 Panda ma czujnik spalania stukowego, niedoinformowany jestes Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2005 > Róznice oktanów bedą "widziały" tylko silniki z czujnikiem spalania > stukowego. nie beda a Panda ten czujnik akurat ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piots Napisano 16 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2005 > Panda ma czujnik spalania stukowego, niedoinformowany jestes Chyba jak sobie ktoś założył Albo, 1.2 montowane w Pandzie zostało zmienione, bo 1.1 nie ma na 100%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tropical Napisano 16 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2005 > ze silniki nowe ze w dwoch takich samych samochodach nie oznacza ze > silniki byly identyczne > co do nagaru wyobraz sobie ze wiem widzialem dotykalem A czy kolega wie z czego ten nagar powstaje?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piots Napisano 16 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2005 > nie beda a Panda ten czujnik akurat ma Jak mają czujnik to będą i dostosują się. Ale tak naprawde to niekoniecznie muszą mieć czujnik, niektóre silniki mają "zworki" którymi można przestawiać recznie rodzaj paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 16 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2005 > A czy kolega wie z czego ten nagar powstaje?? dzizas... alez sie czepiles nagaru chodzi o to ze porownywanie takie samo w sobie jest z gory skazane na blad bo nie ma identycznych silnikow o identycznych parametrach oraz identycznym spalaniu... czy to tak ciezko pojac? jest to po prostu niemozlwe do osiagniecia w warunkach masowej produkcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 16 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2005 > Albo, 1.2 montowane w Pandzie zostało zmienione, bo 1.1 nie ma na > 100%. 1.2 w Pandzie podobnie jak 1.1 w SC MPI (bo to ten sam silnik w Pandzie) _ma_czujnik_ spalanie stukowego jak Ci bardzo zalezy, aby go zobaczyc, to prosze uprzejmie, tak wygladal w moim Punto II 1.2 8V klik, czyli de facto ten sam silnik co w Pandzie. BTW kto Ci powiedzial, ze Panda tego czujnika nie ma?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 16 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2005 no akurat te nowe silniki Fire maja czujniki, ale niestety o specjalnym dostosowywaniu sie raczej nie ma mowy, bo glowna mapa jest pisana pod 95 oktanow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tropical Napisano 16 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2005 > dzizas... alez sie czepiles nagaru > chodzi o to ze porownywanie takie samo w sobie jest z gory skazane na > blad bo nie ma identycznych silnikow o identycznych parametrach > oraz identycznym spalaniu... czy to tak ciezko pojac? jest to po > prostu niemozlwe do osiagniecia w warunkach masowej produkcji Ale bzdura Te same silniki w tych samych samochodach roznia sie minimalnie. A to co piszesz to cos w styly porownywania mojego silnika w agencie z twoim silnikiem w Pandzie, no przecierz one niesa identyczne i sa produkowane masowo Czy kolega jest z innej planety?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 16 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2005 > nie beda a Panda ten czujnik akurat ma Czyli jednak musi być różnica w jeździe. Skoro ma ten czujnik spalania detonacyjnego to musi też automatycznie przestawiać się zapłon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mouk Napisano 16 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2005 w Jakims tam stopniu moze sie to adaptuje do paliwa, z tego co wiem to wiele aut ktore ma gaz musi potem jezdzic na benzynie 98 bo komputer jest przyzywyczajony do wyzszej liczby oktanowej i potem 95 to juz jest dla niego za malo. Nie zmienia to faktu ze jezdzic na benzynie 98 nie warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piots Napisano 16 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2005 No to mnie zaskoczyleś! Hmmm, widze, że się myliłem. Dzięki za dokładne info Ale czy komp jest w stanie przestawić parametry wg odczytów z czujnika czy w tym silniku ten czujnik to tylko "sztuka dla sztuki"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hudrza Napisano 16 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2005 "bo komputer jest przyzywyczajony do wyzszej liczby oktanowej" A ja myślałem, że to "bezduszna" maszyna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azzie Napisano 16 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2005 > w Jakims tam stopniu moze sie to adaptuje do paliwa, z tego co wiem > to wiele aut ktore ma gaz musi potem jezdzic na benzynie 98 bo > komputer jest przyzywyczajony do wyzszej liczby oktanowej i > potem 95 to juz jest dla niego za malo. Nie zmienia to faktu ze > jezdzic na benzynie 98 nie warto. Potwierdzam, tez to zauwazylem. Jezdzac glownie na gazie teraz leje Ultimate 98. Na 95 chodzi gorzej, zauwazalnie. Pewnie 2 tygodnie ciaglej jazdy i na 95 i wszystko wrociloby do normy. Ale biorac pod uwage ze spalam z 5 litrow benzyny na miesiac to moge i lac Ultimate 98 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 17 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2005 > No to mnie zaskoczyleś! Hmmm, widze, że się myliłem. nie ma ludz, ktorzy wiedza wszystko, ja sie myle notorycznie > Dzięki za dokładne info Ale czy komp jest w stanie przestawić > parametry wg odczytów z czujnika czy w tym silniku ten czujnik > to tylko "sztuka dla sztuki"? generalnie to jest glowna mapa, a czujnik sluzy do korekcji niewlasciwego momentu zaplonu, czyli de facto jak wykryje nienormalne spalanie, to opoznia zaplon, choc sama procedura jest nieco bardziej skomplikowana, jest jakis tam prog powyzej, ktorego spalanie jest uznawane za stukowe. Tez prog przesuwa sie w ramach adaptacji, no i oczywiscie podczas ostrego przyspieszania, ale mysle, ze dopoki nie znamy dokladnej implementacji tego co siedzi w sterowniku, mozemy co najwyzej gdybac, czy silnik sie dopasuje do wyzszej liczny oktanowej. Podejrzewam, ze w wiekszosci przypadkow tak nie bedzie, bo to jednak nie sa strasznie zaawansowane sterowniki (w sumie dosc prosty silnik). Choc oczywiscie moge sie mylic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 17 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2005 > Czyli jednak musi być różnica w jeździe. Skoro ma ten czujnik > spalania detonacyjnego to musi też automatycznie przestawiać się > zapłon nie bylbym taki pewien Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 18 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2005 > nie bylbym taki pewien Chodzi Tobie o jazdę czy zapłon. Wiadomo że różnice w osiągach są rzędu do 0,5% ale akustycznie jest różnica. A zapłon nie może opierać w 100% się na danych z czujników bo zaraz znalazłby się tuningowiec z Chipem do zmian danych z czujników na skrajne wartości . Jest pewna mapa charakterystyki zapłonu tylko "korygowana" przez czujniki. Więcej będziemy wiedzieć pod koniec roku Wydawnictwo Komunikacji i Łączności wyda książkę obsługi Pandzi (dostałem od Nich maila) takie jak są do CC i SC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 18 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2005 > Chodzi Tobie o jazdę czy zapłon. chodzi mi o adaptacje kata wyprzedzenia zaplony do optimum dla wyzszej liczby oktanowej > Wiadomo że różnice w osiągach są rzędu do 0,5% ale akustycznie jest > różnica. nie wiem o jakich roznicach piszesz, ale akustycznie roznica jest wlasnie spowodowana, ta glowna mapa ulozona pod 95 oktanow, po prostu maksimum narastania cisnienia w cylindrze w takim wypadku dla benzyny 98 oktanowej wypadnie dalej poza GMP > A zapłon nie może opierać w 100% się na danych z > czujników bo zaraz znalazłby się tuningowiec z Chipem do zmian > danych z czujników na skrajne wartości . Jest pewna mapa > charakterystyki zapłonu tylko "korygowana" przez czujniki. troche zamaciles glowna mapa, to macierz, czy tablica jak woleliby informatycy, z ktorej odczytywane sa dane. Wlasnie dane z czujnikow, predkosci obrotowej GMP, czujnika cisnienia bezwzglednego, czujnika polozenia przepustnicy i innych, odpowiadaja za podstawowe wyliczenie czasu wtrysku i momentu zaplonu. Faktem natomiast jest, ze czujnik spalania stukowego pelni bardziej role zabezpieczajaca > Więcej będziemy wiedzieć pod koniec roku Wydawnictwo Komunikacji i > Łączności wyda książkę obsługi Pandzi (dostałem od Nich maila) > takie jak są do CC i SC no to sie nic nie dowiesz, jak bedzie tak jak do SC i CC to jeszcze od biedy, ale jak tak, jak do Punto II, to nie licz na kopalnie wiedzy . Niestety WKiŁ ostatnio bardzo chetnie przedrukowuje francuskie wydawnictwa, ale byc moze w wypadku auta produkowanego u nas, zajmie sie tym jakis Polak. Choc ksiazki do Daewoo Lanosa i Nubiry sa raczej kiepskie. Lepiej sie zainteresowac serwisowka, na ktorej opieraja sie ASO, to sie teraz nazywa E-Lern i tam powinno byc zdecydowanie lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 18 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2005 > chodzi mi o adaptacje kata wyprzedzenia zaplony do optimum dla > wyzszej liczby oktanowej > nie wiem o jakich roznicach piszesz, ale akustycznie roznica jest > wlasnie spowodowana, ta glowna mapa ulozona pod 95 oktanow, po > prostu maksimum narastania cisnienia w cylindrze w takim wypadku > dla benzyny 98 oktanowej wypadnie dalej poza GMP > troche zamaciles glowna mapa, to macierz, czy tablica jak woleliby > informatycy, z ktorej odczytywane sa dane. Wlasnie dane z > czujnikow, predkosci obrotowej GMP, czujnika cisnienia > bezwzglednego, czujnika polozenia przepustnicy i innych, > odpowiadaja za podstawowe wyliczenie czasu wtrysku i momentu > zaplonu. Faktem natomiast jest, ze czujnik spalania stukowego > pelni bardziej role zabezpieczajaca > no to sie nic nie dowiesz, jak bedzie tak jak do SC i CC to jeszcze > od biedy, ale jak tak, jak do Punto II, to nie licz na kopalnie > wiedzy . Niestety WKiŁ ostatnio bardzo chetnie przedrukowuje > francuskie wydawnictwa, ale byc moze w wypadku auta > produkowanego u nas, zajmie sie tym jakis Polak. Choc ksiazki do > Daewoo Lanosa i Nubiry sa raczej kiepskie. Lepiej sie > zainteresowac serwisowka, na ktorej opieraja sie ASO, to sie > teraz nazywa E-Lern i tam powinno byc zdecydowanie lepiej. Widzę, że mam przyjemność konwersować z osobą posiadającą dużą wiedzę na temat zasady działania silnika spalinowego - bardzo mi przyjemnie. Mam pytanie czy gdzieś można nabyć E-Lern ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 18 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2005 > Widzę, że mam przyjemność konwersować z osobą posiadającą dużą wiedzę > na temat zasady działania silnika spalinowego - bardzo mi > przyjemnie. jestem pozorantem > Mam pytanie czy gdzieś można nabyć > E-Lern ? teoretycznie powinni w ASO miec, ale szczerze mowiac nie wiem, czy juz jest do Pandy (choc ASO sie na czyms opierac musi ). Pomonitoruj tez emule, tam czasem mozna cos znalezc jest np. poprzednia wersja E-Lerna, czyli DTE do Punto II, w sumie opis silnika 1.2 powinien byc identyczny i dla Pandy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 18 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2005 > Widzę, że mam przyjemność konwersować z osobą posiadającą dużą wiedzę > na temat zasady działania silnika spalinowego - bardzo mi > przyjemnie. Mam pytanie czy gdzieś można nabyć > E-Lern ? W ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtas76 Napisano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2005 > czy jezdziliscie juz moze na odbywu rodzajach paliw?? > mozecie napisac jakie sa roznice w spalaniu i dynamice > bede wdzieczny > z gory bdzeki Wczoraj wlałem nie wiem dlaczego 98 na Esso i jestem niezadowolony bo auto w porównaniu do jazdy na V-power95 stało sie bardziej mułowate więc 98 juz nie naleje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris73 Napisano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2005 > czy jezdziliscie juz moze na odbywu rodzajach paliw?? > mozecie napisac jakie sa roznice w spalaniu i dynamice > bede wdzieczny > z gory bdzeki nie ma co kombinować, silnik pandy jest przystosowany do noPb95, stosowanie innego paliwa tylko popsuje osiągi i zwiększy wydatki na paliwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
groszek Napisano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2005 > nie ma co kombinować, silnik pandy jest przystosowany do noPb95 , > stosowanie innego paliwa tylko popsuje osiągi i zwiększy wydatki > na paliwo dobrej jakości wyjątkiem będzie chyba jednak V-Power 99+ Shell'a poza tym, tak trzeba to widzieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtas76 Napisano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2005 > Wczoraj wlałem nie wiem dlaczego 98 na Esso i jestem niezadowolony > bo auto w porównaniu do jazdy na V-power95 stało sie bardziej > mułowate więc 98 juz nie naleje. I spalanie wyszlo wyzsze o ok. 0.5 litra w porownaniu do V-power95. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomcum Napisano 3 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2005 > Dla mnie różnica była w osiągach , lepiej przyspieszała i jak jeden > ziomal stwierdził ciszej silnik pracuje. Spalanie nie widzę > różnicy bo mam ciężkiega chapcia. A czy ktoś wie czy Panda ma > oktanometr bądź czujnik spalania detonacyjnego bo wtedy komputer > sam rozpoznaje paliwo i ustawia charakterystykę. Jak ja > kupowałem auto to gościu w salonie mi mówił żebym jeździł na > paliwie 98 czyli chyba ma takie cusik. witam W activie wiem,że komp sam sie przestawia w zalezności czy 95 czy 98. Pozdrowionka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtas76 Napisano 7 Października 2005 Udostępnij Napisano 7 Października 2005 Ja dzisiaj wlalem to: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_lodz Napisano 11 Października 2005 Udostępnij Napisano 11 Października 2005 > Ja dzisiaj wlalem to: Wczoraj przejechałem 700 km... całość prawie na vervie... NA NICZYM MÓJ MISIEK TAK NIE JEŹDZI!! - od razu widać mniejsze spalanie, - przyspieszenie o wiele lepsze nawet niż na Ultimate, na którym do tej pory jeździłem, - Wciskasz gaz i to czujesz... Reklama "poczuj moc nowych paliw" normalnie mówi prawdę! I chyba będzie trzeba się przeprosić z Orlenem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolfi Napisano 11 Października 2005 Udostępnij Napisano 11 Października 2005 > Wczoraj przejechałem 700 km... całość prawie na vervie... > NA NICZYM MÓJ MISIEK TAK NIE JEŹDZI!! > - od razu widać mniejsze spalanie, > - przyspieszenie o wiele lepsze nawet niż na Ultimate, na którym do > tej pory jeździłem, > - Wciskasz gaz i to czujesz... > Reklama "poczuj moc nowych paliw" normalnie mówi prawdę! > I chyba będzie trzeba się przeprosić z Orlenem... A cenowo? ile kosztuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtas76 Napisano 11 Października 2005 Udostępnij Napisano 11 Października 2005 > A cenowo? ile kosztuje? W Bydzi 4.51 za verva98. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_lodz Napisano 11 Października 2005 Udostępnij Napisano 11 Października 2005 > A cenowo? ile kosztuje? w Łodzi, 4,65 - ale nie mam wątpliwości, ze warto. Na trasie Łódź - Poznań - Zielona Góra średnio widziałem: od 4,59 - 4,69 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolfi Napisano 11 Października 2005 Udostępnij Napisano 11 Października 2005 > W Bydzi 4.51 za verva98. to cena nie az tak duza, u mnie NoPb95 kosztuje na Orlenie 4,39 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blondyn Napisano 11 Października 2005 Udostępnij Napisano 11 Października 2005 > W Bydzi 4.51 za verva98. To nie jakos tragicznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.