Skocz do zawartości

najlepszy zestaw zawieszenia na świecie???


zagór

Rekomendowane odpowiedzi

Regulacja regulacją, ale tak naprawdę, to Zagor, mam pytanie, czy bedziesz zmieniał nastawy zawiasu jak spadnie deszcz, śnieg, na lato, na autostradę, na wyryp, na szutry, na lans na miasto, na zawody itd itd itd?? Tak naprawde to tą regulację wykorzystasz w 10%, pobawisz sie chwile, raz pojeździsz na twardy, raz na miękim i dasz sobei spokuj, bo sie Tobei znudzi i nie będzie sie Tobie chciało śróbką kręcić... Taka jest prawda..

Moim zdaniem zamiast kupować Koni kup sobei B6 do do tego Eibacha 35, pojedź do zerkopolu, ustaw to raz a porządnie i będzies zmiał święty spokuj.. zawias będzie idealny, a jak sie rozpadnie to za 400 plnów będzies zmiał regeneracje tego co masz.. i dalej można śmigać....

Ja założyłem w dniu dzisiejszym taki zestaw i szczerze, debilem byłem że nie kupiłem go odrazu.. bo jest to bez porównania z innymi zestawami, które miałem do tego czasu... auto prowadzi sie rewelacyjnie, na nierównosciach przyśpiesza i hamuje bez nerwów, koła mają cały czas kontakt z nawierzchnią.. nie ważne, czy jechałem po asfalcie czy po szutrze.. zrobiłem sejem dzis moze z 10 km, ale wrażenia z jazdy bez porówania z poprrzednim zestawem..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja smigam na jakis gazówkach za nieduza kase i springach eibach`a. Dosc sztywno ale mnie to odpowiada i calosc wyszla w okolicy tysiaka... zapewne to nie jest "najlepszy zestaw zawieszenia na swiecie" ale stosunek ceny do efektów jest dla mnie zadawalający.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja smigam na jakis gazówkach za nieduza kase i springach eibach`a.

> Dosc sztywno ale mnie to odpowiada i calosc wyszla w okolicy

> tysiaka... zapewne to nie jest "najlepszy zestaw zawieszenia na

> swiecie" ale stosunek ceny do efektów jest dla mnie

> zadawalający.

Oczywiscie masz racje, ale mówimy tu o zawiasie z górnej półki... Ja do tej pory jeździłęm na KYB UltraSR z przodu, z tyłu na KYB ExcelG, do tego springi miałem z przodu Vogtlanda, a z tyłu Eibaha 55... i tez byłem zadowolony... bo zawias bardzo fajnie sprawował sie w KJSach i w jeździe na codzień, ale róznica pomiędzy nim a B6 + Eibach jest kolosalna..

Jest wiele fajnych tanich zestawów, Okas ma u siebie komplet Weitecka i bardzo fajnie sie tym jeździ, bo miałem przyjemność.. i jest w rozsądnej cenie..

Choć B6 wcale nie jest taki naj, bo są lepsze od niego.. chociażby B16..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wydawalo mi sie, ze b8 to po prostu b6 z regulacja przodu. Jesli cos

> pomieszalem, to przepraszam. Czasem sam sie gubie w tych

> oznaczeniach.

> Tak czy siak - bile i eibach to moj typ.

Zrobiłem wywiad przy okazji zakupów i B8 mozę byc pood wąska sprężynę jak i pod zwykłą... więc sorki za wprowadzenie w błąd...

B6 seryjnie nie występuje pod wąską, jednak Zerkopol przerabia je na wąski spring... dorabia również gwint do wąskiej jak i do szerokiej..

Seryjnie gwintowany amor z Bili to dopiero B14 i B16...

Jak cos to mam katalog Bilsteina, więc mogę odpowedziec na pytanka dotyczące amorków seryjnych z fabryki... bo oczywiścei zerkopol przerabia wszystko na gwinty pod dowolną sprężynę..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oczywiscie masz racje, ale mówimy tu o zawiasie z górnej półki... Ja

> do tej pory jeździłęm na KYB UltraSR z przodu, z tyłu na KYB

> ExcelG, do tego springi miałem z przodu Vogtlanda, a z tyłu

> Eibaha 55... i tez byłem zadowolony... bo zawias bardzo fajnie

> sprawował sie w KJSach i w jeździe na codzień, ale róznica

> pomiędzy nim a B6 + Eibach jest kolosalna..

> Jest wiele fajnych tanich zestawów, Okas ma u siebie komplet Weitecka

> i bardzo fajnie sie tym jeździ, bo miałem przyjemność.. i jest w

> rozsądnej cenie..

> Choć B6 wcale nie jest taki naj, bo są lepsze od niego.. chociażby

dokladnie te gazowki u mnie to tez kyb. do sportu wyczynowego daleko temu zestawowi ale tak jak mowisz do KJS czy innych sprawnosciowek i jazdy na codzien polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj ja jezdze na bilu, jak sie okazalo b-14 lub b-16 bo fabrycznie byl gwintowany, mialem i mam dalej do tego eibaha, ale wybil mi sie i strasznie bujal(15 lat uzytkoania) i teraz przerobilem sobie go na waska sprezyne, i jestem bardzo zadowolony... bila kupisz nie strasznie drogo, do tego eibach i masz zestaw, ktory na polskich drogach bedzie swietnie sie sprawowal!!! tego jestem pewny. i w razie jakichkolwiek problemow odsylasz i masz nowe <reg> bebechy i dziala jak nowka...szczerze polecam bila

p.s. moja wypowiedz oczywiscie zaklada ze proflex jest poza zasiegiem

p.s.2 fotka w zalaczniku

post-88349-14352487681565_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krosno jes za twarde na KJS wg mnie.. auto skacze jak piłeczka na dziurach, jest bardzo nerwowe, jeździłem na takim zawiasie i moim zdaniem nadaje sie tylko na równe nawierzchnie..

Po drugie samochód bedzie dośc nisko zawieszony, więc bez płyty pod silnikiem będziesz duzo ryzykował...

Jeśli chodzi o springi to Eibach jak najbardziej sie nadaje, sam mam teraz takowego.. -35..

Z amorków polecam B6.. jest bajka.. jak nie, to mój poprzedni zestaw, KYB Ultra SR bądź ExcelG.. sprawdzony w KJS.. jest super...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czyli te eibachy czarne progresywne sie nadadza??a co z delphi carbon

> comfort czy jakos tak... z tego co wiem ktos tam jezdzil w kjs

> na tym...slyszales cos o tym? b6 chyba kosztowna sprawa...

Nadadzą, sam na takich latam w KJSach. Coś co ma w nazwie comfort nie brzmi mi sportowo 270751858-jezyk.gif. Polecam Kayabę ja mam KYB Ultra SR plus czarny eibach -35. Rajd Św Krzysztofa przejechałem bez płyty i dotarłem do mety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Coś co ma w nazwie comfort nie brzmi mi sportowo .

Brawo za fachowość hehe.gif

Jak tyle wiesz o amortyzatorach, to może się w ogóle nie wypowiadaj w temacie, ok?

"De Carbon Comfort" to jest nazwa technologii stosowanej w produkcji amotyzatorów Delphi.

I nie ma znaczenia, czy to jest zamiennik seryjnego, czy PZM-1 oba są "De Carbon Comfort".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Brawo za fachowość

> Jak tyle wiesz o amortyzatorach, to może się w ogóle nie wypowiadaj w

> temacie, ok?

> "De Carbon Comfort" to jest nazwa technologii stosowanej w produkcji

> amotyzatorów Delphi.

> I nie ma znaczenia, czy to jest zamiennik seryjnego, czy PZM-1 oba są

> "De Carbon Comfort".

Widzę że kolega ma ograniczone poczucie humoru. Wybacz że smiałem zażartować. Wybaczysz mi czy mam założyć oddzielny wątek na towarzyskim ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To nie jest kwestia poczucia humoru, tylko Twojego poprzedniego posta

> o mizernej wartości merytorycznej.

Kolega sie pytał o czarne sprężyny eibacha i o amorki. Jako że mam taki zestaw i sprawuję się bardzo dobrze poleciłem mu go. Bo PZM-1 nie nadaję się na KJSy:/.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kolega sie pytał o czarne sprężyny eibacha i o amorki. Jako że mam

> taki zestaw i sprawuję się bardzo dobrze poleciłem mu go.

I to było ok.gif

> Bo PZM-1 nie nadaję się na KJSy:/.

No i to mi chodzi, Carbon Comfort to nie musi być PZM-1 to może być seryjny amortyzator, tak jak Bilstein B4 czy KYB Excel-G.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.