darekpdkp Napisano 9 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2007 witam czy jezeli zakupie stilo jtd rocznik2003 z przebiegiem 140kkm serwisowane i po przegladzie bede mial szanse chwile pojezdzic bez wiekszych awarii ,czy przy tym przebiegu nie jest to juz takie pewne,pytam gdyz mam okazje takie autko kupic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zabor Napisano 9 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2007 spoko, kupuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yorli Napisano 9 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2007 ........................powinno być spoko jeśli naprawdę znasz "historię serwisowania" ............z wydatków to trzeba się liczyć przy tym przebiegu z końcówką sprzęgła ..........ale to oczywiście nie reguła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zabor Napisano 9 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2007 oświeć mnie, o jaką końcówkę chodzi ? mam nieco ponad 150 kkm i może bym se kupił ........ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yorli Napisano 9 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2007 ..............tak jak pisałem nie ma reguły znajomy wymieniał kompletne sprzęgło w JTD chwilę przed 150kkm............. ale ile wytrzymuje sprzęgło zależy w dużej mierze od stylu jazdy .......ja z autopsji nie powiem bo mam nakręcone 90kkm i mam zamiar jeździć bez potrzeby jego wymiany jak najdłużej......... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 9 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 9 Listopada 2007 > ........................powinno być spoko jeśli naprawdę znasz > "historię serwisowania" ............z wydatków to trzeba się > liczyć przy tym przebiegu z końcówką sprzęgła ..........ale to > oczywiście nie reguła auto bylo serwisowane w DE ma ksiazke serwisowa i mam okazje go kupic od wlasciciela Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yorli Napisano 9 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2007 > oświeć mnie, o jaką końcówkę chodzi ? mam nieco ponad 150 kkm i może > bym se kupił ........ ..........chodzi o końcówkę od zwrotu: "kończyć się", "zużywać", "być na wykończeniu" i takiej lepiej nie kupuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krakow_kult Napisano 9 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2007 > auto bylo serwisowane w DE ma ksiazke serwisowa i mam okazje go > kupic od wlasciciela przeczytaj co tam w faqu jest napisane i bedzie wiadomo wszystko - tj na co zwrocic uwage Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zabor Napisano 9 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2007 > ..........chodzi o końcówkę od zwrotu: "kończyć się", "zużywać", "być > na wykończeniu" i takiej lepiej nie kupuj teraz rozumiem. fakt 150 kkm, to czas najwyższy aby mysleć o nowym sprzęgle, nawet jeśli ktoś dba o stare. pierwsze objawy to że ciężej chodzi, ostatnio jeżdziłem MW 140 km z przebiegiem 50 kkm i tam chodziło wyraźnie lżej. ale kosztu wymiany sprzęgła bym nie demonizował, to 600-800 pln, gorzej gdyby kółko dwu-masowe, ale to się czuje zawczasu, nie jest to element który nagle "wychodzi" podczas wymiany sprzegła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 9 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2007 > ale kosztu wymiany sprzęgła bym nie demonizował, to 600-800 pln, > gorzej gdyby kółko dwu-masowe, ale to się czuje zawczasu, Niby jak się to czuje? Takie charakterystyczne delikatne, lekko opóźnione szarpnięcie przy gwałtowniejszym puszczeniu gazu, które zwykle jest oznaką pewnego wyeksploatowania koła dwumasowego (nie tylko w Stilo), pojawia się zazwyczaj dosyć wcześnie - i z reguły z takim objawem dalej się jeździ , większość pewnie nawet tego nie zauważa, jeżdżąc codzień tym samym autem. > nie > jest to element który nagle "wychodzi" podczas wymiany sprzegła. Zdaniem serwisu, z którego usług zwykle korzystałem, to raczej zawsze wychodzi nagle podczas wymiany sprzęgła - w tym sensie, że po rozbiórce się okazuje, że sprężynki prawie nie istnieją i właściwie to nawet nie bardzo jest sens składać to spowrotem bez wymiany. Tarczę sprzęgła i koło dwumasowe należałoby chyba bez zbędnych złudzeń traktować po prostu jako komplet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zabor Napisano 9 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2007 > Niby jak się to czuje? Takie charakterystyczne delikatne, lekko > opóźnione szarpnięcie przy gwałtowniejszym puszczeniu gazu, > które zwykle jest oznaką pewnego wyeksploatowania koła > dwumasowego (nie tylko w Stilo), pojawia się zazwyczaj dosyć > wcześnie - i z reguły z takim objawem dalej się jeździ , > większość pewnie nawet tego nie zauważa, jeżdżąc codzień tym > samym autem. Ja miałem raz koło dwumasowe wymienione, na gwarancji ok 40 kkm, objaw który zauwazyłem był taki że jak wyłączałem silnik, to jakby mi wydech walił o podwozie. > Zdaniem serwisu, z którego usług zwykle korzystałem, to raczej zawsze > wychodzi nagle podczas wymiany sprzęgła - w tym sensie, że po > rozbiórce się okazuje, że sprężynki prawie nie istnieją i > właściwie to nawet nie bardzo jest sens składać to spowrotem bez > wymiany. Tarczę sprzęgła i koło dwumasowe należałoby chyba bez > zbędnych złudzeń traktować po prostu jako komplet mam odczucie że Twój serwis "grubo kraje" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 9 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2007 > mam odczucie że Twój serwis "grubo kraje" Ja mam natomiast takie odczucie, że tarcza sprzęgła może być podzespołem istotnie trwalszym od koła dwumasowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krakow_kult Napisano 9 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2007 2-masowe.. tylko dlaczego i co jest tutaj takiego drogiego? skad te kosmiczne ceny nakrecane przez producentów? budowa i zasada działania kola 2 masowego warto zassac i popatrzec how-to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 13 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2007 to znowu ja jezli rozrzad byl wymieniany przy 105 kkm a teraz auto ma 140 kkm to ile moge jezcze pojezdzic ,czy trzeba juz wymieniac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Set Napisano 13 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2007 > to znowu ja jezli rozrzad byl wymieniany przy 105 kkm a teraz auto > ma 140 kkm to ile moge jezcze pojezdzic ,czy trzeba juz > wymieniac w instrukcji obsługi jest na ten temat napisane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 13 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2007 > w instrukcji obsługi jest na ten temat napisane narazie jej jeszcze nie mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Billy_The_Kid Napisano 13 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2007 > narazie jej jeszcze nie mam omg, zalecia się max 80 kkm lub 3 lata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Set Napisano 13 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2007 > narazie jej jeszcze nie mam w takim razie nie rydzykuj, woskuj furę i pod dach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 13 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2007 > w takim razie nie rydzykuj, woskuj furę i pod dach jescze nie mam fury kupuje sie ,a woskowac w zimie nie bede Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.