szklasty Napisano 14 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2007 do ktorego roku montowano silnik dti i jak wyglada zabezpieczenie antykorozyjne blach w rocznikach 2000-2002?gnija? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelli40 Napisano 14 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2007 > do ktorego roku montowano silnik dti i jak wyglada zabezpieczenie > antykorozyjne blach w rocznikach 2000-2002?gnija? silnik bodajże do 2000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ancypankrator Napisano 14 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2007 > silnik bodajże do 2000 Nie no, ogarnąłem, że z 2002 roku też miały jeszcze ten silniczek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
psz750 Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > do ktorego roku montowano silnik dti i jak wyglada zabezpieczenie > antykorozyjne blach w rocznikach 2000-2002?gnija? Silniki dTi montowane były do 2003 roku, z tym że występowały w dwóch wersjach. Do roku 2001 miały 100KM, natomiast od 2002 już tylko 80KM. Wersję silnika dTi rozpoznać możesz po szóstym znaku numeru VIN. Jeżeli jest to "0" to silnik ma 100KM, jeżeli "1" to ma 80KM. Jeżeli chodzi o blachy to są dobrze zabezpieczone, ale uwagę zwrócić trzeba na ranty tylnych błotników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
43538 Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > Silniki dTi montowane były do 2003 roku, z tym że występowały w dwóch > wersjach. Do roku 2001 miały 100KM, natomiast od 2002 już tylko > 80KM. Wersję silnika dTi rozpoznać możesz po szóstym znaku > numeru VIN. Jeżeli jest to "0" to silnik ma 100KM, jeżeli "1" to > ma 80KM. > Jeżeli chodzi o blachy to są dobrze zabezpieczone, ale uwagę zwrócić > trzeba na ranty tylnych błotników. A czemu ukradli 20 koni?. jakieś wzgledy ekonomiczne czy ekologiczne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcG Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > Silniki dTi montowane były do 2003 roku, z tym że występowały w dwóch > wersjach. Do roku 2001 miały 100KM, natomiast od 2002 już tylko > 80KM. Wersję silnika dTi rozpoznać możesz po szóstym znaku > numeru VIN. Jeżeli jest to "0" to silnik ma 100KM, jeżeli "1" to > ma 80KM. > Jeżeli chodzi o blachy to są dobrze zabezpieczone, ale uwagę zwrócić > trzeba na ranty tylnych błotników. a te błotniki to nie są plastikowe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
psz750 Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > A czemu ukradli 20 koni?. jakieś wzgledy ekonomiczne czy ekologiczne? Krążą opinie, że ludzie nie chcieli kupować nowocześniejszych (i jednocześnie droższych) dCi, więc fabryka obniżąjąc moc dTi pomogła we właściwym wyborze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
psz750 Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > a te błotniki to nie są plastikowe ? Plastikowe są tylko z przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcG Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > Plastikowe są tylko z przodu. jestes pewnien ? Mnie się przez 3 lata zdawało, że są plastikowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
psz750 Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > jestes pewnien ? Mnie się przez 3 lata zdawało, że są plastikowe Na 100% są metalowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > jestes pewnien ? Mnie się przez 3 lata zdawało, że są plastikowe W Picasso plastikowe są i z przodu i z tyłu, o czym też się niedawno dowiedziałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcG Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > W Picasso plastikowe są i z przodu i z tyłu, o czym też się niedawno > dowiedziałem. teraz mam espace'a i łon chyba cały naokoło jest plastikowy Rdza nie wejdzie ale może jakaś próchnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > teraz mam espace'a i łon chyba cały naokoło jest plastikowy Rdza > nie wejdzie ale może jakaś próchnica plastik rozkłada w ciągu setek lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kertoip Napisano 16 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2007 A co u kolegi takie zainteresowanie scenikiem?? Czyżby pozazdrościł koledze?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szklasty Napisano 17 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 17 Listopada 2007 > A co u kolegi takie zainteresowanie scenikiem?? Czyżby pozazdrościł > koledze?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariusz12879 Napisano 17 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2007 > W Picasso plastikowe są i z przodu i z tyłu, o czym też się niedawno > dowiedziałem. W Picasso Plastikowe błotniki ?? gdzie kolega takie widział ?? Blacha na około Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.