yaboll Napisano 11 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2005 > pewnie że można ja sie kiedyś zastanawialem i konsultowalem,co i jak,ale mogego silnika (200 kkm przebiegu z butem w podlodze,juz trochę zajechany) się nie oplaca uturbiać... Fakt faktem,ze koszty przy samodzielnej robocie i nie ruszaniu ECU/ czy bez , są baaardzo znośne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 11 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2005 > ja sie kiedyś zastanawialem i konsultowalem,co i jak,ale mogego > silnika (200 kkm przebiegu z butem w podlodze,juz trochę > zajechany) się nie oplaca uturbiać... > Fakt faktem,ze koszty przy samodzielnej robocie i nie ruszaniu ECU/ > czy bez , są baaardzo znośne prawde mówisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madzias Napisano 11 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2005 > Juz odebrałem głowicę "zdłubaną" i teraz czeka mnie tylko zakup > wałka 866, portek od 75ki i nowych śrub do głowicy Uszczelki > kupiłem w Intercarsie wiec spoko > A tak wygląda głowiczka > Dalsza relacja juz z montazu jeszcze w tym tygodniu > Dodatkowo chciałem podziękować juz teraz znakomitemu "dłubaczowi" > Tommi'emu z Centomanii (nie wiedziałem czy mogę mówić ze to > Twoja robota ) a do czego to słuzy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 11 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2005 > to juz lepiej soft turbo,bo przy LPG przynajmniej odpada problem ze > strojeniem - czyli duze koszta odejmujemy... spokojnie można i 1bar dmuchać jak się odpręzy przy lpg odchodzi strojenie choć ja do lpg niejestem przekonany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 11 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2005 > spokojnie można i 1bar dmuchać jak się odpręzy ale jeśli koszty mają być jak najmniejsze - bez ruszania głowicy/tłoków - to 1 bar to juz hardkor przy lpg odchodzi > strojenie choć ja do lpg niejestem przekonany LPG złe nie jest...90% problemow z LPG bierz się z niewiedzy i nieporadności insztalatorow...potem pali sie uboga mieszankę,i w wolnossącym spływają zawory,a w turbo tłoki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PUNTO55SX Napisano 11 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2005 > ale jeśli koszty mają być jak najmniejsze - bez ruszania > głowicy/tłoków - to 1 bar to juz hardkor > przy lpg odchodzi > LPG złe nie jest...90% problemow z LPG bierz się z niewiedzy i > nieporadności insztalatorow...potem pali sie uboga mieszankę,i w > wolnossącym spływają zawory,a w turbo tłoki świete słowa-ci co piszą gaz to zło powinni pisać partacze-gazownicy to zło................. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Felix_Wolomin Napisano 11 Lipca 2005 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2005 > można,stroiłem nawet takie coś - nawet reduktora nie musisz > wymieniać,jeśli przyrost jest niewielki - tylko trzeba go > przerobić tak,zeby móc podłaczyć kompensację cisnienia. > Poza tym zmieniasz mixer na odpowiedni do turbo (z klapką),albo na > Blosa,i jezdzisz... musze z Toba pogadac na żywo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Felix_Wolomin Napisano 11 Lipca 2005 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2005 > pewnie że można to dlaczego ja nie wiem żartuje Ciekawe jakie koszty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 11 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2005 > ja sie kiedyś zastanawialem i konsultowalem,co i jak,ale mogego > silnika (200 kkm przebiegu z butem w podlodze,juz trochę > zajechany) się nie oplaca uturbiać... > Fakt faktem,ze koszty przy samodzielnej robocie i nie ruszaniu ECU/ > czy bez , są baaardzo znośne bardzo znosne tzn ile Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 11 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2005 > bardzo znosne tzn ile 2 kapelany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 11 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2005 > musze z Toba pogadac na żywo będę w Grzymku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 11 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2005 > 2 kapelany znaczy siem jakies pol roku po zwrocie instalki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 11 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2005 > znaczy siem jakies pol roku po zwrocie instalki to jak będziesz zakladał gaz,ładuj od razu reduktor major turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 11 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2005 > to jak będziesz zakladał gaz,ładuj od razu reduktor major turbo to teraz pytania :D - ile drozej bedzie ?? - jak z jazda bez turbo?? - jak wyglada ew obsluga tego ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 11 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2005 > to teraz pytania :D > - ile drozej bedzie ?? o 200-250 > - jak z jazda bez turbo?? wszystko da się wyregulować > - jak wyglada ew obsluga tego ?? jak kazdego innego reduktora - spuszczanie syfu,regulacja,wymiana membran... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 11 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2005 > o 200-250 przezyje a ile sam reduktor osobno?? > wszystko da się wyregulować pytanie tylko kto to zrobi bo napewno nie ja > jak kazdego innego reduktora - spuszczanie syfu,regulacja,wymiana > membran... to cool Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 11 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2005 > przezyje > a ile sam reduktor osobno?? taki bajer: - 450-500,w zależności od hurtowni > pytanie tylko kto to zrobi bo napewno nie ja gazownik Ci zrobi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 11 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2005 > taki bajer: > - 450-500,w zależności od hurtowni kolejny zestaw pytan po jakim przebiegu trzeba servisowac reduktor?? > gazownik Ci zrobi jak bedzie umial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 11 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2005 > kolejny zestaw pytan > po jakim przebiegu trzeba servisowac reduktor?? to zalezy tylko i wyłacznie od sposobu jego eksploatacji - mozesz go zabić po 10 kkm,często odpalając na LPG na duzym mrozie i butując na zimnym silniku,a moze wytrzymać 170 kkm do wymiany membran... A syf (kondensat z gazu - cięzkie węglowodory) spuszczasz elegancko co 10 kkm max - ja to bobię bardzo często,przy okazji jakiegokolwiek dłubania w aucie > jak bedzie umial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 11 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2005 > to zalezy tylko i wyłacznie od sposobu jego eksploatacji - mozesz > go zabić po 10 kkm,często odpalając na LPG na duzym mrozie i > butując na zimnym silniku,a moze wytrzymać 170 kkm do wymiany > membran... > A syf (kondensat z gazu - cięzkie węglowodory) spuszczasz elegancko > co 10 kkm max - ja to bobię bardzo często,przy okazji > jakiegokolwiek dłubania w aucie dobra pogadamy na sosce dokladnie zmykam cos wszamac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 11 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2005 > dobra pogadamy na sosce dokladnie ja na sośce będę mało pił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 11 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2005 > ja na sośce będę mało pił a ja nigdy nie miałem styczności z hydraulika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 11 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2005 > ja na sośce będę mało pił tak ja tez jak kazdy na dzien dobry postawi pol litra to ja juz widze to malo pil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bastino Napisano 11 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2005 Felix znowu aksperymentuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 11 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2005 > powiększone kanały, skorygowany ich ksztaut, powiększone gniazda, > dotarte zaworki, wypolerowane wsio tak żeby przy n/a niebyło > problemów Ok dzieki za info , a takimi zapasowymi glowicami do 1.2 8v kolega nie dysponuje , bo jak bym sie decydowal grzebac to moze lepiej na zapasowej . Ile dla kolegi jak mozna wiedziec zajmuje taka modyfikacja ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Felix_Wolomin Napisano 12 Lipca 2005 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2005 > będę w Grzymku zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
benypb Napisano 12 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2005 > to zalezy tylko i wyłacznie od sposobu jego eksploatacji - mozesz > go zabić po 10 kkm,często odpalając na LPG na duzym mrozie i > butując na zimnym silniku,a moze wytrzymać 170 kkm do wymiany > membran... > A syf (kondensat z gazu - cięzkie węglowodory) spuszczasz elegancko > co 10 kkm max - ja to bobię bardzo często,przy okazji > jakiegokolwiek dłubania w aucie A jak to się robi bo jezdze na gazie i ten manual tez by mi sie przydał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Felix_Wolomin Napisano 12 Lipca 2005 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2005 > Felix znowu aksperymentuje ...a jak ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 12 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2005 > to dlaczego ja nie wiem > żartuje Ciekawe jakie koszty turbina jak w dobrym stanie to od 500pln do 1000pln kolektor jakies 250pln orurowanie jakieś 200pln doprowadzenie smarowania jakieś 50pln IC jakieś 150pln daje rade zmieścić siem nawet w 1tyś jak się turbine wyrwie tanio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 12 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2005 > A jak to się robi bo jezdze na gazie i ten manual tez by mi sie > przydał. znajdujesz na dnie reduktora śrubkę,odkręcasz ją na rozgrzanym reduktorze,i czekasz,az "się wykapie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 12 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2005 > Ok dzieki za info , a takimi zapasowymi glowicami do 1.2 8v kolega > nie dysponuje , bo jak bym sie decydowal grzebac to moze lepiej > na zapasowej . > Ile dla kolegi jak mozna wiedziec zajmuje taka modyfikacja ? mam jedną która kiedyś jeździła u mnie i generalnie czeka na maxymalne zdłubanie jest w niej do wymiany napewno parę rzeczy więc dlatego niezabardzo ją chce komukolwiek dawać bo koszty idą w góre wtedy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Felix_Wolomin Napisano 12 Lipca 2005 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2005 > turbina jak w dobrym stanie to od 500pln do 1000pln kolektor jakies > 250pln orurowanie jakieś 200pln doprowadzenie smarowania jakieś > 50pln IC jakieś 150pln daje rade zmieścić siem nawet w 1tyś > jak się turbine wyrwie tanio Miałem garetta ale sprzedałem.... ..a dlatego ze miała zmienne kąty łopatek To wiesz co? Tak mi sie wydaje ze za miesiac bede potrzebował pomocy jezeli jest to do zrobienia Co Ty na to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 12 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2005 > Miałem garetta ale sprzedałem.... > ..a dlatego ze miała zmienne kąty łopatek zmienna geometria łopatek do benzyny siem nienadaje bo są mało odporne na temp. spalin benzynowców, a lpg to już wogóle > To wiesz co? Tak mi sie wydaje ze za miesiac bede potrzebował pomocy > jezeli jest to do zrobienia za miesiąc to będe między kładzeniem glazury w łazience a terakotą w kuchni > Co Ty na to? jak zrobisz zakupy i będzie wszystko przygotowane to możemy pokombinować ale jest jedno ale ja niemam garazu ani warsztatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Felix_Wolomin Napisano 12 Lipca 2005 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2005 > zmienna geometria łopatek do benzyny siem nienadaje bo są mało > odporne na temp. spalin benzynowców, a lpg to już wogóle > za miesiąc to będe między kładzeniem glazury w łazience a terakotą w > kuchni Jak chcesz coś do kuchni/lazienki z armatury to mam mozliwoac zalatwienia ok 1/4 taniej jak wszedzie > jak zrobisz zakupy i będzie wszystko przygotowane to możemy > pokombinować bedę potrzebował pomocy bo nie bede wiedzial co kupic ale jest jedno ale ja niemam garazu ani > warsztatu ja mam i warsztat i garaz w domu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 12 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2005 > Jak chcesz coś do kuchni/lazienki z armatury to mam mozliwoac > zalatwienia ok 1/4 taniej jak wszedzie yyyy jak by Ci to powiedzieć...... niemam nic a chce wszystko kupiłem nowe mieszkanie i trzeba coś tam wsadzić > bedę potrzebował pomocy bo nie bede wiedzial co kupic z tym to najmniejszy problem > ja mam i warsztat i garaz w domu mówisz że chcesz turbo tak to przypadkiem nie planuj głowicy mocniej niż poczeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Felix_Wolomin Napisano 12 Lipca 2005 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2005 > yyyy jak by Ci to powiedzieć...... niemam nic a chce wszystko > kupiłem nowe mieszkanie i trzeba coś tam wsadzić > z tym to najmniejszy problem > mówisz że chcesz turbo tak to przypadkiem nie planuj głowicy > mocniej niż poczeba wiec jak bedziesz chcial umywalki, zlewy, kabiny, brodziki, wanny, krany, kompakty itp ufff.... to dawaj znac Mam zamiar dzisiaj jechac ją splanować.... 0,5 mm moze byc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 12 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2005 > wiec jak bedziesz chcial umywalki, zlewy, kabiny, brodziki, wanny, > krany, kompakty itp ufff.... to dawaj znac zaraz na prif siem odezwe > Mam zamiar dzisiaj jechac ją splanować.... 0,5 mm moze byc? powiedz specom żeby poprostu ją wyrównali jak starczy 0,2 to niech będzie 0,2 przy turbo silnik się odpręża a nie dopręża więc jeśli splanujesz za dużo to później to trzeba będzie uszczelką dołożyć generalnie problemu niema ale zawsze lepiej jak dasz uszczelke 1mm a nie 2mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Felix_Wolomin Napisano 12 Lipca 2005 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2005 > zaraz na prif siem odezwe > powiedz specom żeby poprostu ją wyrównali jak starczy 0,2 to niech > będzie 0,2 przy turbo silnik się odpręża a nie dopręża więc > jeśli splanujesz za dużo to później to trzeba będzie uszczelką > dołożyć generalnie problemu niema ale zawsze lepiej jak dasz > uszczelke 1mm a nie 2mm a bedzie słychać po założeniu pssssssst? Bo o to mi chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 12 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2005 > a bedzie słychać po założeniu pssssssst? Bo o to mi chodzi a nie o moc ? Bedzie,jak zalozysz blow-off Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 12 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2005 > a bedzie słychać po założeniu pssssssst? Bo o to mi chodzi jak będzie zaworek to będzie psyczało przy okazji lajtowo robiąc będzie koło 110KM i 150Nm przynajmniej ja tak miałem na benie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exor Napisano 12 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2005 > a nie o moc ? > Bedzie,jak zalozysz blow-off dobrze, ze nie blow-job :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Felix_Wolomin Napisano 12 Lipca 2005 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2005 > a nie o moc ? > Bedzie,jak zalozysz blow-off wiem wiem ze jak zaloze blow-offa to moze byc ale czy przy soft-turbo napompuje tyle zeby pssssytnęło A o moc tez chodzi oczywiscie Ciekawe jakie przyrosty będą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Felix_Wolomin Napisano 12 Lipca 2005 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2005 > jak będzie zaworek to będzie psyczało przy okazji lajtowo robiąc > będzie koło 110KM i 150Nm przynajmniej ja tak miałem na benie dobra pasuje To rozgladaj sie tez za turbinką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 12 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2005 > dobra pasuje > To rozgladaj sie tez za turbinką przy zakladanej mocy >100 KM trzeba się rozejrzeć też za reduktorem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Felix_Wolomin Napisano 12 Lipca 2005 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2005 > przy zakladanej mocy >100 KM trzeba się rozejrzeć też za reduktorem tez o tym pomyslalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 12 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2005 > wiem wiem ze jak zaloze blow-offa to moze byc ale czy przy > soft-turbo napompuje tyle zeby pssssytnęło będzie psyczało nawet przy sofcie > A o moc tez chodzi oczywiscie > Ciekawe jakie przyrosty będą? przy 0.4bara miałem na hamowni 109KM i 154Nm przy 1.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Felix_Wolomin Napisano 12 Lipca 2005 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2005 > będzie psyczało nawet przy sofcie > przy 0.4bara miałem na hamowni 109KM i 154Nm przy 1.2 dobra to zrobie to co mam teraz zrobić a ok sierpnia bedziemy sie kręcić za następnymi gratami Kto mi zrobi orurowanie i kolektor? Rozumiem że przy gazie nie trzeba grzebać w elektronice auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 12 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2005 > Rozumiem że przy gazie nie trzeba grzebać w elektronice auta? nie trzeba,ale musisz kupić dobry reduktor pod T (np.Lovato Major Turbo) i do tego mikser,dobrany pod Twoją rzeźbę. Poza tym,wtedy benzyna będzie sluzyć jedynie jako "awaryjna dojazdówka do stacji LPG" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Felix_Wolomin Napisano 12 Lipca 2005 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2005 > nie trzeba,ale musisz kupić dobry reduktor pod T (np.Lovato Major > Turbo) i do tego mikser,dobrany pod Twoją rzeźbę. > Poza tym,wtedy benzyna będzie sluzyć jedynie jako "awaryjna > dojazdówka do stacji LPG" to wiem ze na benzynie nie bedzie to jezdzic Tylko do odpalania Drogi taki reduktor i mikser? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 12 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2005 > to wiem ze na benzynie nie bedzie to jezdzic Tylko do odpalania > Drogi taki reduktor i mikser? reduktor 450,mikser z 200... Turbo tylko na początku wydaje się tanią imprezą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.