Skocz do zawartości

Nowości cd.... EDIT


Felix_Wolomin

Rekomendowane odpowiedzi

> 2k zł jeszcze jest do przyjecia za całośc. Ciekawe czy bym się

> wyrobił w tym

te 2k,o ktorych pisalem,pozwoli doprowadzić auto do stanu "jezdzącego"...potem,jesli się myśli o większych przyrostach,.to trzeba wlasnie zmienić reduktor,zapodać chlodnicę oleju,dodatkowe wskazniki (cisnienie/temp.oleju,ciśnienie boosta i AFR),wydech...jeśli się jezdzi autkiem duzo na co dzien,to uturbianie IMHO jest nie za bardzo sensowne...trwałość jednak spada biglaugh.gif,a zuzycie paliwa rośnie...

Duzo lepszy bylby swap na 1.6 16V biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> te 2k,o ktorych pisalem,pozwoli doprowadzić auto do stanu

> "jezdzącego"...potem,jesli się myśli o większych przyrostach,.to

> trzeba wlasnie zmienić reduktor,zapodać chlodnicę

> oleju,dodatkowe wskazniki (cisnienie/temp.oleju,ciśnienie boosta

> i AFR),wydech...jeśli się jezdzi autkiem duzo na co dzien,to

> uturbianie IMHO jest nie za bardzo sensowne...trwałość jednak

> spada ,a zuzycie paliwa rośnie...

> Duzo lepszy bylby swap na 1.6 16V

swap odpada frown.gif

Ile spalanie wzrośnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ojjjjjj chyba więcej niz 2 litry

> chyba że sporadycznie będzie jeździł na nadciśnieniu

przy SPOKOJNEJ jezdzie się nie jezdzi na nadciśnieniu biglaugh.gif

w co nie wierzę

ja tez nie,dlatego podalem 20 litrów biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale jeśli koszty mają być jak najmniejsze - bez ruszania

> głowicy/tłoków - to 1 bar to juz hardkor

> przy lpg odchodzi

> LPG złe nie jest...90% problemow z LPG bierz się z niewiedzy i

> nieporadności insztalatorow...potem pali sie uboga mieszankę,i w

> wolnossącym spływają zawory,a w turbo tłoki

jaki hardcor, normalnie się jeździ i nic siem nie dzieje zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przezyje

> a ile sam reduktor osobno??

> pytanie tylko kto to zrobi bo napewno nie ja

> to cool

Rapid Drut Garage - regulacje turbo LPG po 30pln zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie trzeba,ale musisz kupić dobry reduktor pod T (np.Lovato Major

> Turbo) i do tego mikser,dobrany pod Twoją rzeźbę.

> Poza tym,wtedy benzyna będzie sluzyć jedynie jako "awaryjna

> dojazdówka do stacji LPG"

Polecam Landi-Renzo SE81

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ojjjjjj chyba więcej niz 2 litry

> chyba że sporadycznie będzie jeździł na nadciśnieniu w co nie wierzę

Spalanie (1.2 75 + turbo 1bar) na mocno przelanej mieszance zlosnik.gif

miasto - 13 l/100 i więcej (maksymalnie 29/100)

trasa - 9-11/100 (przy jeździe około 120-130 z wyprzedzaniem do 170, ale przy stałej prędkości 180km/h około 17l/100) zlosnik.gif

Całkiem ekonomicznie zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Spalanie (1.2 75 + turbo 1bar) na mocno przelanej mieszance

> miasto - 13 l/100 i więcej (maksymalnie 29/100)

> trasa - 9-11/100 (przy jeździe około 120-130 z wyprzedzaniem do 170,

> ale przy stałej prędkości 180km/h około 17l/100)

> Całkiem ekonomicznie

no całkiem znośnie grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ok coś pomyślimy

Ja bym się pisał ale jakoś w połowie sierpnia pewnie dopiero bedzie furka którą można testować będzie buu.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dlatego musimy sie złapac teraz i po. Zeby zobaczyc jaka jest

> róznica. Ale mysle ze do 11 sek do paki nie zejdziesz....

> Zobaczymy.

a ja myśle że da rade

ja niedawno na FR sprawdzałem swojego i wyszło 13,67

więc jeżeli Rafał poczyni opisywane zmiany to napewno da rade waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Myśle ze mam!! Pozyjemy zobaczymy..... Konkurencja nie spi. Pamietaj

ale jaka konkurencja? rotfl.gif Mysle ze to dwie rozne klasy - waga inna, wielkosc inna, zobaczymy po zmianach co sie bedzie działo.

Przypominam ze inicjatorem i wykonawcą Twojego bolida też ja jestem rotfl.gifyay.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale jaka konkurencja? Mysle ze to dwie rozne klasy - waga inna,

> wielkosc inna, zobaczymy po zmianach co sie bedzie działo.

Co z tego ze dwie rózne klasy.... Ale złapać sie mozna.

> Przypominam ze inicjatorem i wykonawcą Twojego bolida też ja jestem

I bardzo sie z tego ciesze. Jestem z Ciebie dumny pub2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A moze by tak silniczek zalorzyc z fiata coupe ? NP; 1.8 16V,2.0

> 16V,albo 2.0 20V

wszysto można,tylko jeśli stać Cię na pozniejsza obsługę czegoś takiego,to trzeba się poważnie zastanowić,czy nie lepiej kupić innego auta za tą kasę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mam jedną która kiedyś jeździła u mnie i generalnie czeka na

> maxymalne zdłubanie jest w niej do wymiany napewno parę rzeczy

> więc dlatego niezabardzo ją chce komukolwiek dawać bo koszty idą

> w góre wtedy

A do takiej kompletnej w dobrym stanie nie masz jakiegos dostepu, bo na obecnej troche obawiam sie modyfikacji (zawsze mozna do niej wrocic grinser006.gif) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiec jak bedziesz chcial umywalki, zlewy, kabiny, brodziki, wanny,

> krany, kompakty itp ufff.... to dawaj znac

> Mam zamiar dzisiaj jechac ją splanować.... 0,5 mm moze byc?

Tak przy okazji, jak ona wyglada od strony uszczelki od dekla (przykrywajacego zawory) w okolicy srub czy ma wystajace okolice srub, czy jest plaska, bo wkurza mnie to ze jak by tej uszczelki pod deklem nie zmieniali to cieknie angryfire.gif a slyszalem ze moze pomoc wyrownanie powierzchni, tylko nie pamietam czy dekla czy gory glowicy hmm.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak przy okazji, jak ona wyglada od strony uszczelki od dekla

> (przykrywajacego zawory) w okolicy srub czy ma wystajace okolice

> srub, czy jest plaska, bo wkurza mnie to ze jak by tej uszczelki

> pod deklem nie zmieniali to cieknie a slyszalem ze moze pomoc

> wyrownanie powierzchni, tylko nie pamietam czy dekla czy gory

> glowicy .

pomkaga to,o czym X razy pisalem...spilowanie nózek dekla...ci,ktorzy widzieli moje auto potwierdzą...uszcezlka za 5 zeta,bez silikonu,i NIC się nie leje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pomkaga to,o czym X razy pisalem...spilowanie nózek

> dekla...ci,ktorzy widzieli moje auto potwierdzą...uszcezlka za 5

> zeta,bez silikonu,i NIC się nie leje...

jak duzo spilowywales (tak aby wyrownac ?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pomkaga to,o czym X razy pisalem...spilowanie nózek

> dekla...ci,ktorzy widzieli moje auto potwierdzą...uszcezlka za 5

> zeta,bez silikonu,i NIC się nie leje...

zgadza sie, nie leje - sika jak z weza ppoz rotfl.gifrotfl.gifrotfl.gif

dobra nic sie nie leje cool.gifwaytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak przy okazji, jak ona wyglada od strony uszczelki od dekla

> (przykrywajacego zawory) w okolicy srub czy ma wystajace okolice

> srub, czy jest plaska, bo wkurza mnie to ze jak by tej uszczelki

> pod deklem nie zmieniali to cieknie a slyszalem ze moze pomoc

> wyrownanie powierzchni, tylko nie pamietam czy dekla czy gory

> glowicy .

jest płaska confused.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.