Skocz do zawartości

Nowości cd.... EDIT


Felix_Wolomin

Rekomendowane odpowiedzi

> pewnie że można

ja sie kiedyś zastanawialem i konsultowalem,co i jak,ale mogego silnika (200 kkm przebiegu z butem w podlodze,juz trochę zajechany) się nie oplaca uturbiać...

Fakt faktem,ze koszty przy samodzielnej robocie i nie ruszaniu ECU/ czy bez oink.gif, są baaardzo znośne ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja sie kiedyś zastanawialem i konsultowalem,co i jak,ale mogego

> silnika (200 kkm przebiegu z butem w podlodze,juz trochę

> zajechany) się nie oplaca uturbiać...

> Fakt faktem,ze koszty przy samodzielnej robocie i nie ruszaniu ECU/

> czy bez , są baaardzo znośne

prawde mówisz ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Juz odebrałem głowicę "zdłubaną" i teraz czeka mnie tylko zakup

> wałka 866, portek od 75ki i nowych śrub do głowicy Uszczelki

> kupiłem w Intercarsie wiec spoko

> A tak wygląda głowiczka

> Dalsza relacja juz z montazu jeszcze w tym tygodniu

> Dodatkowo chciałem podziękować juz teraz znakomitemu "dłubaczowi"

> Tommi'emu z Centomanii (nie wiedziałem czy mogę mówić ze to

> Twoja robota )

a do czego to słuzy? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to juz lepiej soft turbo,bo przy LPG przynajmniej odpada problem ze

> strojeniem - czyli duze koszta odejmujemy...

spokojnie można i 1bar dmuchać jak się odpręzy ok.gif przy lpg odchodzi strojenie choć ja do lpg niejestem przekonany zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> spokojnie można i 1bar dmuchać jak się odpręzy

ok.gif ale jeśli koszty mają być jak najmniejsze - bez ruszania głowicy/tłoków - to 1 bar to juz hardkor biglaugh.gif

przy lpg odchodzi

> strojenie choć ja do lpg niejestem przekonany

LPG złe nie jest...90% problemow z LPG bierz się z niewiedzy i nieporadności insztalatorow...potem pali sie uboga mieszankę,i w wolnossącym spływają zawory,a w turbo tłoki rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale jeśli koszty mają być jak najmniejsze - bez ruszania

> głowicy/tłoków - to 1 bar to juz hardkor

> przy lpg odchodzi

> LPG złe nie jest...90% problemow z LPG bierz się z niewiedzy i

> nieporadności insztalatorow...potem pali sie uboga mieszankę,i w

> wolnossącym spływają zawory,a w turbo tłoki

świete słowa-ci co piszą gaz to zło powinni pisać partacze-gazownicy to zło.................

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> można,stroiłem nawet takie coś - nawet reduktora nie musisz

> wymieniać,jeśli przyrost jest niewielki - tylko trzeba go

> przerobić tak,zeby móc podłaczyć kompensację cisnienia.

> Poza tym zmieniasz mixer na odpowiedni do turbo (z klapką),albo na

> Blosa,i jezdzisz...

musze z Toba pogadac na żywo smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja sie kiedyś zastanawialem i konsultowalem,co i jak,ale mogego

> silnika (200 kkm przebiegu z butem w podlodze,juz trochę

> zajechany) się nie oplaca uturbiać...

> Fakt faktem,ze koszty przy samodzielnej robocie i nie ruszaniu ECU/

> czy bez , są baaardzo znośne

bardzo znosne tzn ile food.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to jak będziesz zakladał gaz,ładuj od razu reduktor major turbo

to teraz pytania :D

- ile drozej bedzie ??

- jak z jazda bez turbo??

- jak wyglada ew obsluga tego ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to teraz pytania :D

> - ile drozej bedzie ??

o 200-250

> - jak z jazda bez turbo??

wszystko da się wyregulować biglaugh.gif

> - jak wyglada ew obsluga tego ??

jak kazdego innego reduktora biglaugh.gif - spuszczanie syfu,regulacja,wymiana membran... biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> o 200-250

przezyje biglaugh.gif

a ile sam reduktor osobno??

> wszystko da się wyregulować

pytanie tylko kto to zrobi cfaniaczek.gif bo napewno nie ja crazy.gif

> jak kazdego innego reduktora - spuszczanie syfu,regulacja,wymiana

> membran...

to cool cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kolejny zestaw pytan

> po jakim przebiegu trzeba servisowac reduktor??

to zalezy tylko i wyłacznie od sposobu jego eksploatacji icon_rolleyes.gif - mozesz go zabić po 10 kkm,często odpalając na LPG na duzym mrozie i butując na zimnym silniku,a moze wytrzymać 170 kkm do wymiany membran...

A syf (kondensat z gazu - cięzkie węglowodory) spuszczasz elegancko co 10 kkm max biglaugh.gif - ja to bobię bardzo często,przy okazji jakiegokolwiek dłubania w aucie wink.gif

> jak bedzie umial

hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to zalezy tylko i wyłacznie od sposobu jego eksploatacji - mozesz

> go zabić po 10 kkm,często odpalając na LPG na duzym mrozie i

> butując na zimnym silniku,a moze wytrzymać 170 kkm do wymiany

> membran...

> A syf (kondensat z gazu - cięzkie węglowodory) spuszczasz elegancko

> co 10 kkm max - ja to bobię bardzo często,przy okazji

> jakiegokolwiek dłubania w aucie

dobra pogadamy na sosce dokladnie biglaugh.gif

zmykam cos wszamac 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> powiększone kanały, skorygowany ich ksztaut, powiększone gniazda,

> dotarte zaworki, wypolerowane wsio tak żeby przy n/a niebyło

> problemów

Ok dzieki za info ok.gif, a takimi zapasowymi glowicami do 1.2 8v kolega nie dysponuje hmm.gif, bo jak bym sie decydowal grzebac to moze lepiej na zapasowej grinser006.gif.

Ile dla kolegi jak mozna wiedziec zajmuje taka modyfikacja hmm.gif ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to zalezy tylko i wyłacznie od sposobu jego eksploatacji - mozesz

> go zabić po 10 kkm,często odpalając na LPG na duzym mrozie i

> butując na zimnym silniku,a moze wytrzymać 170 kkm do wymiany

> membran...

> A syf (kondensat z gazu - cięzkie węglowodory) spuszczasz elegancko

> co 10 kkm max - ja to bobię bardzo często,przy okazji

> jakiegokolwiek dłubania w aucie

A jak to się robi bo jezdze na gazie i ten manual tez by mi sie przydał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to dlaczego ja nie wiem

> żartuje Ciekawe jakie koszty

turbina jak w dobrym stanie to od 500pln do 1000pln kolektor jakies 250pln orurowanie jakieś 200pln doprowadzenie smarowania jakieś 50pln IC jakieś 150pln zlosnik.gif daje rade zmieścić siem nawet w 1tyś jak się turbine wyrwie tanio wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jak to się robi bo jezdze na gazie i ten manual tez by mi sie

> przydał.

znajdujesz na dnie reduktora śrubkę,odkręcasz ją na rozgrzanym reduktorze,i czekasz,az "się wykapie" biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ok dzieki za info , a takimi zapasowymi glowicami do 1.2 8v kolega

> nie dysponuje , bo jak bym sie decydowal grzebac to moze lepiej

> na zapasowej .

> Ile dla kolegi jak mozna wiedziec zajmuje taka modyfikacja ?

mam jedną która kiedyś jeździła u mnie i generalnie czeka na maxymalne zdłubanie zlosnik.gif jest w niej do wymiany napewno parę rzeczy więc dlatego niezabardzo ją chce komukolwiek dawać bo koszty idą w góre wtedy oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> turbina jak w dobrym stanie to od 500pln do 1000pln kolektor jakies

> 250pln orurowanie jakieś 200pln doprowadzenie smarowania jakieś

> 50pln IC jakieś 150pln daje rade zmieścić siem nawet w 1tyś

> jak się turbine wyrwie tanio

Miałem garetta ale sprzedałem....

..a dlatego ze miała zmienne kąty łopatek crazy.gif

To wiesz co? Tak mi sie wydaje ze za miesiac bede potrzebował pomocy jezeli jest to do zrobienia blush.gif

Co Ty na to? grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Miałem garetta ale sprzedałem....

> ..a dlatego ze miała zmienne kąty łopatek

zmienna geometria łopatek do benzyny siem nienadaje bo są mało odporne na temp. spalin benzynowców, a lpg to już wogóle zlosnik.gif

> To wiesz co? Tak mi sie wydaje ze za miesiac bede potrzebował pomocy

> jezeli jest to do zrobienia

za miesiąc to będe między kładzeniem glazury w łazience a terakotą w kuchni zlosnik.gif

> Co Ty na to?

jak zrobisz zakupy i będzie wszystko przygotowane to możemy pokombinować ok.gif ale jest jedno ale zlosnik.gif ja niemam garazu ani warsztatu zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zmienna geometria łopatek do benzyny siem nienadaje bo są mało

> odporne na temp. spalin benzynowców, a lpg to już wogóle

> za miesiąc to będe między kładzeniem glazury w łazience a terakotą w

> kuchni

Jak chcesz coś do kuchni/lazienki z armatury to mam mozliwoac zalatwienia ok 1/4 taniej jak wszedzie grinser006.gif

> jak zrobisz zakupy i będzie wszystko przygotowane to możemy

> pokombinować

bedę potrzebował pomocy bo nie bede wiedzial co kupic grinser006.gif

ale jest jedno ale ja niemam garazu ani

> warsztatu

ja mam i warsztat i garaz w domu

grinser006.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak chcesz coś do kuchni/lazienki z armatury to mam mozliwoac

> zalatwienia ok 1/4 taniej jak wszedzie

yyyy jak by Ci to powiedzieć...... niemam nic biglaugh.gif a chce wszystko zlosnik.gif kupiłem nowe mieszkanie i trzeba coś tam wsadzić zlosnik.gif

> bedę potrzebował pomocy bo nie bede wiedzial co kupic

z tym to najmniejszy problem wink.gif

> ja mam i warsztat i garaz w domu

mówisz że chcesz turbo tak zlosnik.gif to przypadkiem nie planuj głowicy mocniej niż poczeba zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> yyyy jak by Ci to powiedzieć...... niemam nic a chce wszystko

> kupiłem nowe mieszkanie i trzeba coś tam wsadzić

> z tym to najmniejszy problem

> mówisz że chcesz turbo tak to przypadkiem nie planuj głowicy

> mocniej niż poczeba

wiec jak bedziesz chcial umywalki, zlewy, kabiny, brodziki, wanny, krany, kompakty itp ufff.... to dawaj znac smile.gif

Mam zamiar dzisiaj jechac ją splanować.... 0,5 mm moze byc? swiety.gifcfaniaczek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiec jak bedziesz chcial umywalki, zlewy, kabiny, brodziki, wanny,

> krany, kompakty itp ufff.... to dawaj znac

zaraz na prif siem odezwe zlosnik.gif

> Mam zamiar dzisiaj jechac ją splanować.... 0,5 mm moze byc?

powiedz specom żeby poprostu ją wyrównali ok.gif jak starczy 0,2 to niech będzie 0,2 ok.gif przy turbo silnik się odpręża a nie dopręża więc jeśli splanujesz za dużo to później to trzeba będzie uszczelką dołożyć zlosnik.gif generalnie problemu niema ale zawsze lepiej jak dasz uszczelke 1mm a nie 2mm zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zaraz na prif siem odezwe

> powiedz specom żeby poprostu ją wyrównali jak starczy 0,2 to niech

> będzie 0,2 przy turbo silnik się odpręża a nie dopręża więc

> jeśli splanujesz za dużo to później to trzeba będzie uszczelką

> dołożyć generalnie problemu niema ale zawsze lepiej jak dasz

> uszczelke 1mm a nie 2mm

a bedzie słychać po założeniu pssssssst? Bo o to mi chodzi grinser006.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a bedzie słychać po założeniu pssssssst? Bo o to mi chodzi

jak będzie zaworek to będzie psyczało zlosnik.gif przy okazji lajtowo robiąc będzie koło 110KM i 150Nm zlosnik.gif przynajmniej ja tak miałem na benie zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiem wiem ze jak zaloze blow-offa to moze byc ale czy przy

> soft-turbo napompuje tyle zeby pssssytnęło

będzie psyczało nawet przy sofcie zlosnik.gifok.gif

> A o moc tez chodzi oczywiscie

> Ciekawe jakie przyrosty będą?

przy 0.4bara miałem na hamowni 109KM i 154Nm przy 1.2 zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> będzie psyczało nawet przy sofcie

> przy 0.4bara miałem na hamowni 109KM i 154Nm przy 1.2

dobra to zrobie to co mam teraz zrobić a ok sierpnia bedziemy sie kręcić za następnymi gratami smile.gif

Kto mi zrobi orurowanie i kolektor?

Rozumiem że przy gazie nie trzeba grzebać w elektronice auta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rozumiem że przy gazie nie trzeba grzebać w elektronice auta?

nie trzeba,ale musisz kupić dobry reduktor pod T (np.Lovato Major Turbo) i do tego mikser,dobrany pod Twoją rzeźbę.

Poza tym,wtedy benzyna będzie sluzyć jedynie jako "awaryjna dojazdówka do stacji LPG" biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie trzeba,ale musisz kupić dobry reduktor pod T (np.Lovato Major

> Turbo) i do tego mikser,dobrany pod Twoją rzeźbę.

> Poza tym,wtedy benzyna będzie sluzyć jedynie jako "awaryjna

> dojazdówka do stacji LPG"

to wiem ze na benzynie nie bedzie to jezdzic smile.gif Tylko do odpalania grinser006.gif

Drogi taki reduktor i mikser? cfaniaczek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to wiem ze na benzynie nie bedzie to jezdzic Tylko do odpalania

> Drogi taki reduktor i mikser?

reduktor 450,mikser z 200... ok.gif

Turbo tylko na początku wydaje się tanią imprezą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.