Killer Napisano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2007 Witam, ja po sąsiedzku - w autkach 4x4 jestem laikiem, co za autko byście koledzy poradzili żeby spełniało następujące kryteria: 1. jazda po obszarach wiejskich + miasto 2. zapakowanie rodziny i wygodna jazda 3. sprawnośc poruszania się po lesie w warunkach niesprzyjających osobówkom 4. cena do max 45 kzł z góry dzięki i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Killer Napisano 13 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2007 > Witam, > ja po sąsiedzku - w autkach 4x4 jestem laikiem, co za autko byście > koledzy poradzili żeby spełniało następujące kryteria: > 1. jazda po obszarach wiejskich + miasto > 2. zapakowanie rodziny i wygodna jazda > 3. sprawnośc poruszania się po lesie w warunkach niesprzyjających > osobówkom > 4. cena do max 45 kzł > z góry dzięki i pozdrawiam Forester Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2007 > Witam, > ja po sąsiedzku - w autkach 4x4 jestem laikiem, co za autko byście > koledzy poradzili żeby spełniało następujące kryteria: > 1. jazda po obszarach wiejskich + miasto > 2. zapakowanie rodziny i wygodna jazda > 3. sprawnośc poruszania się po lesie w warunkach niesprzyjających > osobówkom > 4. cena do max 45 kzł bez problemu za ta kase masz pieknego subaru forester po FL do wyboru masz dwie wersje N/A - nie skomplikowana budowa prosta jak cep ale za to bardzo trwala + reduktor TURBO - może nie tak idiotoodporna jak N/A, brak reduktora ale za to zdecydowanie dynamicznejsza na trasie Ja swoim forkiem smigam dopiero miesiac i jestem baaaaaaaaardzo zadowolony. wreszcie przestaly interesować mnie dzuiry na drodze, krawezniki, nie spogladam co rano przez okno i rozmyslam "dojade dzis na budowe czy nie dojade" jak bylo to w przypadku passata FWD. Do bagaznika wkladam wozek bez skladania, wsiadam-wysiadam bez meki dla kregoslupa jak w przypadku tradycyjnych niskich kombi Jestem zszokowany cicha praca silnika i zawieszenia. Jedyne co troche denerwuje to podskakiwanie niedociazonego tylu na progach zwalniajacych i wentylacja/klimatyzacja - wyglad jak z lat '80 ale ogolnie cale auto jest w takim stylu wiec moze byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2007 > bez problemu za ta kase masz pieknego subaru forester po FL > do wyboru masz dwie wersje > N/A - nie skomplikowana budowa prosta jak cep ale za to bardzo trwala > + reduktor jeśli to ma jeździć po lesie to polecam raczej wersję z reduktorem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2007 > jeśli to ma jeździć po lesie to polecam raczej wersję z reduktorem z tego co wiem, wersja turbo radzi sobie doskonale bez reduktora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2007 > z tego co wiem, wersja turbo radzi sobie doskonale bez reduktora lecz nie taka jest idea reduktora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2007 > z tego co wiem, wersja turbo radzi sobie doskonale bez reduktora chodzi mi o przeszkody które trzeba pokonać POWOLI turbo wtedy nic nie da, a reduktor owszem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2007 > lecz nie taka jest idea reduktora Marian chce używać reduktora żeby polepszyć przyspieszenie więc kto wie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2007 > chodzi mi o przeszkody które trzeba pokonać POWOLI > turbo wtedy nic nie da, a reduktor owszem Ale ja właśnie piszę o przeszkodach terenowych które trzeba pokonywać powoli... ponoć forek turbo sobie z tym dobrze radzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2007 > Ale ja właśnie piszę o przeszkodach terenowych które trzeba pokonywać > powoli... ponoć forek turbo sobie z tym dobrze radzi nie wiem nie jeździłem... mam za to pewne doświadczenie w jeździe z reduktorem i wiem że się bardzo przydaje czasami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2007 > Marian chce używać reduktora żeby polepszyć przyspieszenie więc kto > wie... sie smiej wlaczasz reduktor zapinas 2 i potem sprzeglo + reduktor out i masz 100km/h szybciej niz przy tradycyjnym 1 i 2 bez reduktora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2007 > Ale ja właśnie piszę o przeszkodach terenowych które trzeba pokonywać > powoli... ponoć forek turbo sobie z tym dobrze radzi w automacie tak ale w manualu nie ma h... we wsi zeby radzi sobie lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2007 > sie smiej > wlaczasz reduktor zapinas 2 i potem sprzeglo + reduktor out i masz > 100km/h szybciej niz przy tradycyjnym 1 i 2 bez reduktora ja tam się nie znam ja używam reduktora tylko w terenie albo jak trzeba coś ciężkiego pociągnąć parę metrów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2007 > ja tam się nie znam > ja używam reduktora tylko w terenie albo jak trzeba coś ciężkiego > pociągnąć parę metrów a ja glownie do wyjazdu z posesji (bardzo wasko i nie rowno), poruszania sie w korkach i manewrach na parkingu latem przyda sie do ciagniecia przyczepy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2007 > w automacie tak ale w manualu nie ma h... we wsi zeby radzi sobie > lepiej W Forkach jest tak jak w Legacy, ze reduktory sa tylko w manualach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stebel Napisano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2007 Forester Jakis jeep zagazowany Generalnie za 45k to w jeepach bedziesz mial juz spory wybor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2007 > W Forkach jest tak jak w Legacy, ze reduktory sa tylko w manualach ? tak i do tego w wersji N/A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 Hyundai Terracan. Duże, dobrze wyposażone i wygodne, do tego z mocnym turbodieslem 2,9. I wjedzie tam gdzie żaden forester nie dotrze. Nie sugerował bym się tym że Forester ma nazwę związaną z lasem Natomiast niewątpliwie na asfalcie Forester będzie miał lepsze właściwości jezdne. Jeepy to tez niegłupia opcja. Możesz jeszcze zobaczyć Suzuki Vitara XL 7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 chesus mariiaaaa Jurek Ty zyjesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2007 > chesus mariiaaaa > Jurek Ty zyjesz Widzisz jak to się czasem można zdziwić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.