Oscar Napisano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2008 > Tylko te falujące obroty u wszytkich swaperów jak zwykle wszyscy zapominaja o tym drobnym szczegole Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seicodriver Napisano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2008 bo fefnastki nie lubią małych autek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rOBERTO795 Napisano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2008 > jak zwykle wszyscy zapominaja o tym drobnym szczegole Bo patrząć przez pryzmat osiągów i przerywania miedzy 2-3 tyś obr/min to to szczegóły . A wrażenia z jazdy-niezapomniane. Ja co prawda od kilku dni jeżdze 1.2 16V a wcześniej było 1.2 8V podłubane troche i powiem tyle-już nigdy 8V!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2008 > Bo patrząć przez pryzmat osiągów i przerywania miedzy 2-3 tyś obr/min > to to szczegóły . A wrażenia z jazdy-niezapomniane. Ja co > prawda od kilku dni jeżdze 1.2 16V a wcześniej było 1.2 8V > podłubane troche i powiem tyle-już nigdy 8V!!!! twoj wybor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
empe85 Napisano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2008 > Bo patrząć przez pryzmat osiągów i przerywania miedzy 2-3 tyś obr/min > to to szczegóły . A wrażenia z jazdy-niezapomniane. Ja co > prawda od kilku dni jeżdze 1.2 16V a wcześniej było 1.2 8V > podłubane troche i powiem tyle-już nigdy 8V!!!! ale lekko dlubane 8v moze zjesc 16v i ciagle byc tansze w uzytkowaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rOBERTO795 Napisano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2008 > bo fefnastki nie lubią małych autek Driver a Twój to niby duży ?? Trzeba by sie kiedyś spotkać na jakimś zlociku na Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Walec Napisano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2008 > ale lekko dlubane 8v moze zjesc 16v i ciagle byc tansze w uzytkowaniu Racja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bey Napisano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2008 > Racja. lekko tzn co ? i za ile ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
empe85 Napisano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2008 > lekko tzn co ? i za ile ? Glowica, walek, lekkie kolo, jakis dobry dolot i krotka skrzynia. i wcale glowica nie musi byc hardcore'owo dlubana i walek nie musi byc mega ostry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Walec Napisano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2008 > Glowica, walek, lekkie kolo, jakis dobry dolot i krotka skrzynia. > i wcale glowica nie musi byc hardcore'owo dlubana i walek nie musi > byc mega ostry I dobry program do tego . Też tak miałem. I jak się karnołem sejem 1,2 16v z seryjnym silnikiem to się mocno rozczarowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bey Napisano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2008 > Glowica, walek, lekkie kolo, jakis dobry dolot i krotka skrzynia. > i wcale glowica nie musi byc hardcore'owo dlubana i walek nie musi > byc mega ostry i to ma byc lekki tujn ? chyba zartujecie lol w 16 by wystarczyla glowka i wydech i juz to lyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2008 > i to ma byc lekki tujn ? chyba zartujecie lol w 16 by wystarczyla > glowka i wydech i juz to lyka wystarczom walki i program i takie jak arturowe 8v mam problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bey Napisano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2008 > wystarczom walki i program i takie jak arturowe 8v mam problem no ja to wiem ale oni taki lekki tjun w 8v chca zrobic jakby taki lekki zrobic w 16 to hoho ale ja sie nie znam bo mam serie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AngeloCC Napisano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2008 ja robiłem taki manewr: mianowicie swapowalem z 700 na 1.2. I moge powiedziec tyle, jeżeli nie chcesz wydac masy pieniędzy to tego nie rób-ogromne koszta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Walec Napisano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2008 > no ja to wiem ale oni taki lekki tjun w 8v chca zrobic jakby taki > lekki zrobic w 16 to hoho > ale ja sie nie znam bo mam serie Ale do 16v jest wszystko droższe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bey Napisano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2008 > Ale do 16v jest wszystko droższe... jak cie stac na 16v to stac cie na mody x2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2008 > ale lekko dlubane 8v moze zjesc 16v i ciagle byc tansze w uzytkowaniu czemu tansze w uzytkowaniu ?? jesli chodzi o paliwo to pali tyle ile 8v przy takim samy stylu jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
empe85 Napisano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2008 > czemu tansze w uzytkowaniu ?? jesli chodzi o paliwo to pali tyle ile > 8v przy takim samy stylu jazdy Oj chyba troszke wiecej pali, ale moze sie myle 8v ma na bank tansze czesci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seicodriver Napisano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2008 sugerujesz że przy ostrym stylu jazdy 16V spali tyle samo co8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2008 > sugerujesz że przy ostrym stylu jazdy 16V spali tyle samo co8 dla mnie eksploatacja to jazda na codzien i mi pali dokladnie tyle ile 8 czyli niecale 7l miasto/trasa, a ze przy upalaniu lyknie troche wiecej to pewnie prawda tylko kto wtedy to liczy czesci moze i drozsze ale kto by sie martwil czesciami majac nowy motor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seicodriver Napisano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2008 ja bym powiedział że przy upalaniu łyknie nie tylko troche więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Walec Napisano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2008 > ja bym powiedział że przy upalaniu łyknie nie tylko troche więcej Po 1 masz serie po 2 nie miałeś 1.2 8v po 3 masz to w punto więc nie masz co porównywać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rOBERTO795 Napisano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2008 > no ja to wiem ale oni taki lekki tjun w 8v chca zrobic jakby taki > lekki zrobic w 16 to hoho > ale ja sie nie znam bo mam serie Bey ja tesh mam serie wiec sie nie znam:).Ale jezdziłem 90 konnym 8V i przejechałem sie 86 konnym 16V-i to zupełnie inne silniki. Ja tam wole 16 V. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amator13 Napisano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2008 > Bey ja tesh mam serie wiec sie nie znam:).Ale jezdziłem 90 konnym 8V > i przejechałem sie 86 konnym 16V-i to zupełnie inne silniki. Ja > tam wole 16 V. czyli co 86 konna 16ka lepiej idzie niz 90km 8v ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
empe85 Napisano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2008 > czyli co 86 konna 16ka lepiej idzie niz 90km 8v ?? zalezy od momentu, skrzyni, itd ale IMO nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luke456 Napisano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2008 > czyli co 86 konna 16ka lepiej idzie niz 90km 8v ?? pewnie nie, ale kulturę pracy może mieć wyższą(jak nie przerywa) bo to seryjny silnik, a dłubany pewnie będzie mieł niższy zakres obrotów użytecznych więc i przyjemność w 16v może być większa bo łatwiej jest jechać. Są i a-grupwoe 120 konne 1,1, ale ich kultura pracy jest nijaka i pewnie na KJS lepszy czas bym zrobił seryjnym 1,2 16v niż a-grupą 120 koni. Tym się już tak łatwo nie jeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iksiu Napisano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2008 > wystarczom walki i program i takie jak arturowe 8v mam problem Arturowe 8v jechało dzięki skrzyni i niskiej masie, a wałki do 16v to tyle co zrobienie głowicy + wałek do 8v. I rozumiem, z tym wystarczy program, to teraz już wszyscy sami piszą te epromy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2008 > Arturowe 8v jechało dzięki skrzyni i niskiej masie, ale taraz prawie kazdy ma wybebeszone auto i zrobione na styl wanny, a z tego co pamietam artur mial skrzynie sportingowa (chociaz moge sie mylic) a wałki do 16v to > tyle co zrobienie głowicy + wałek do 8v. walki do 16v to koszt 1300 do 1500 + program (o tym nizej) dlubanie glowicy 1,2 to koszt okolo 600-800 zl do tego UPG walek 800 program 400 jakies oleje i filtry 200 zl czyli w sumie bardzo podobnie, ale jednak drozej wychodzi przy 8v a wynik mino to jest na korzysc 16v I rozumiem, z tym > wystarczy program, to teraz już wszyscy sami piszą te epromy?? nie pisza ale kopiuja np gotowce i sporo z nas jezdzi na gotowcach napisanych wczesneij dla kogos innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2008 > sugerujesz że przy ostrym stylu jazdy 16V spali tyle samo co8 16v pali jak smok... w porownaiu do 8v. przy dosc dynamicznej jezdzie okolo 11-12 literkow lyknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2008 opisze ci kulture pracy bo juz chyba mialem wszytkie silniki.... no moze poza 1,4 16v, ale i na to przyjdzie czas.... 900 gaznik ... toczydło dobre do gazu 1,1 spi hmmm dosc jedzie, przy gwaltownym gazie mulic sie potrafi, szarpnac... jazda z mala predkoscia na wysokich biegach jest tez szarpaniną 1,1 z gora 1,2 8v.... IDEAL z programem jaki mialem bylem mega zadowolony. zaden silnik tak nie jechal rowno i do konca .... na 3 zbieral sie praktycznie od 30 km/h bez zajakniecia... mankament MOC 1,2 8v jak wyrzej aczkolwiek troszku wiecej mocy 1,2 16v ... nie jedzie od dolu, tylko od 4 tysiakow, tyrkoli czy tam chrumka (mnie to osobiscie podkur....wia mega mocno) takze sama kultura jest przeciatna i raczej stawialbym go pomiedzy 1,1 spi a 1,2... aczkolwiek jezdzac jak w kapeluszu na wysokich biegach nic nie przerywa i ladnie przyspiesza.... natomiast najwiekszym plusem 16 jest dzwiek i doznania pomiedzy zakresem 4-7 moze 8 tys... tu to auto poprostu deklasuje konkurencje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2008 > ale taraz prawie kazdy ma wybebeszone auto i zrobione na styl wanny, > a z tego co pamietam artur mial skrzynie sportingowa (chociaz > moge sie mylic) > a wałki do 16v to > walki do 16v to koszt 1300 do 1500 + program (o tym nizej) > dlubanie glowicy 1,2 to koszt okolo 600-800 zl do tego UPG walek 800 > program 400 jakies oleje i filtry 200 zl czyli w sumie bardzo > podobnie, ale jednak drozej wychodzi przy 8v > a wynik mino to jest na korzysc 16v > I rozumiem, z tym > nie pisza ale kopiuja np gotowce i sporo z nas jezdzi na gotowcach > napisanych wczesneij dla kogos innego a co ten walek taki drogi u Heinricha duzo taniej wychodzi pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2008 > a co ten walek taki drogi u Heinricha duzo taniej wychodzi > pozdr. bralem ceny swiatka tylko dla przykladu... bo pewnie i do 16v da sie kupic komplet za duzo mniej niz 1500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
empe85 Napisano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2008 > pewnie nie, ale kulturę pracy może mieć wyższą(jak nie przerywa) bo > to seryjny silnik, a dłubany pewnie będzie mieł niższy zakres > obrotów użytecznych więc i przyjemność w 16v może być większa > bo łatwiej jest jechać. Są i a-grupwoe 120 konne 1,1, ale ich > kultura pracy jest nijaka i pewnie na KJS lepszy czas bym zrobił > seryjnym 1,2 16v niż a-grupą 120 koni. Tym się już tak łatwo nie > jeździ Moja osemka jedzie od samego dolu i wkreca sie bardzo ladnie, paru centomaniakow moze to potwierdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2008 > Moja osemka jedzie od samego dolu i wkreca sie bardzo ladnie, paru > centomaniakow moze to potwierdzic Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaak jest Panie Generale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
empe85 Napisano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2008 > Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaak jest Panie Generale Ty nie jechales na obecnym setupie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2008 > Ty nie jechales na obecnym setupie No ale na poprzednim bylo extra a nowego setupu nieomieszkam przetestowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rOBERTO795 Napisano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2008 > czyli co 86 konna 16ka lepiej idzie niz 90km 8v ?? Nie wiem czy lepiej-napewno porównywalnie-ale w górnym zakresie obrotów-czyli to co lubie- jedzie duzo lepiej-ale to moje odczucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rOBERTO795 Napisano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2008 > opisze ci kulture pracy bo juz chyba mialem wszytkie silniki.... no > moze poza 1,4 16v, ale i na to przyjdzie czas.... > 900 gaznik ... toczydło dobre do gazu > 1,1 spi hmmm dosc jedzie, przy gwaltownym gazie mulic sie potrafi, > szarpnac... jazda z mala predkoscia na wysokich biegach jest tez > szarpaniną > 1,1 z gora 1,2 8v.... IDEAL z programem jaki mialem bylem mega > zadowolony. zaden silnik tak nie jechal rowno i do konca .... na > 3 zbieral sie praktycznie od 30 km/h bez zajakniecia... > mankament MOC > 1,2 8v jak wyrzej aczkolwiek troszku wiecej mocy > 1,2 16v ... nie jedzie od dolu, tylko od 4 tysiakow, tyrkoli czy tam > chrumka (mnie to osobiscie podkur....wia mega mocno) takze sama > kultura jest przeciatna i raczej stawialbym go pomiedzy 1,1 spi > a 1,2... aczkolwiek jezdzac jak w kapeluszu na wysokich biegach > nic nie przerywa i ladnie przyspiesza.... natomiast najwiekszym > plusem 16 jest dzwiek i doznania pomiedzy zakresem 4-7 moze 8 > tys... tu to auto poprostu deklasuje konkurencje Potwierdzam!!! Koledze za dokładny opis należy sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.