Skocz do zawartości

Jaki silnik 1.2


AkiMG

Rekomendowane odpowiedzi

> jak zwykle wszyscy zapominaja o tym drobnym szczegole

Bo patrząć przez pryzmat osiągów i przerywania miedzy 2-3 tyś obr/min to to szczegóły smile.gif. A wrażenia z jazdy-niezapomniane. Ja co prawda od kilku dni jeżdze 1.2 16V a wcześniej było 1.2 8V podłubane troche i powiem tyle-już nigdy 8V!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bo patrząć przez pryzmat osiągów i przerywania miedzy 2-3 tyś obr/min

> to to szczegóły . A wrażenia z jazdy-niezapomniane. Ja co

> prawda od kilku dni jeżdze 1.2 16V a wcześniej było 1.2 8V

> podłubane troche i powiem tyle-już nigdy 8V!!!!

twoj wybor ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bo patrząć przez pryzmat osiągów i przerywania miedzy 2-3 tyś obr/min

> to to szczegóły . A wrażenia z jazdy-niezapomniane. Ja co

> prawda od kilku dni jeżdze 1.2 16V a wcześniej było 1.2 8V

> podłubane troche i powiem tyle-już nigdy 8V!!!!

ale lekko dlubane 8v moze zjesc 16v i ciagle byc tansze w uzytkowaniu zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Glowica, walek, lekkie kolo, jakis dobry dolot i krotka skrzynia.

> i wcale glowica nie musi byc hardcore'owo dlubana i walek nie musi

> byc mega ostry

I dobry program do tego .

Też tak miałem. I jak się karnołem sejem 1,2 16v z seryjnym silnikiem to się mocno rozczarowałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Glowica, walek, lekkie kolo, jakis dobry dolot i krotka skrzynia.

> i wcale glowica nie musi byc hardcore'owo dlubana i walek nie musi

> byc mega ostry

i to ma byc lekki tujn ? chyba zartujecie lol w 16 by wystarczyla glowka i wydech i juz to lyka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sugerujesz że przy ostrym stylu jazdy 16V spali tyle samo co8

dla mnie eksploatacja to jazda na codzien i mi pali dokladnie tyle ile 8 czyli niecale 7l miasto/trasa, a ze przy upalaniu lyknie troche wiecej to pewnie prawda tylko kto wtedy to liczy wink.gif

czesci moze i drozsze ale kto by sie martwil czesciami majac nowy motor cfaniak.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no ja to wiem ale oni taki lekki tjun w 8v chca zrobic jakby taki

> lekki zrobic w 16 to hoho

> ale ja sie nie znam bo mam serie

Bey ja tesh mam serie wiec sie nie znam:).Ale jezdziłem 90 konnym 8V i przejechałem sie 86 konnym 16V-i to zupełnie inne silniki. Ja tam wole 16 V.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czyli co 86 konna 16ka lepiej idzie niz 90km 8v ??

pewnie nie, ale kulturę pracy może mieć wyższą(jak nie przerywa) bo to seryjny silnik, a dłubany pewnie będzie mieł niższy zakres obrotów użytecznych więc i przyjemność w 16v może być większa bo łatwiej jest jechać. Są i a-grupwoe 120 konne 1,1, ale ich kultura pracy jest nijaka i pewnie na KJS lepszy czas bym zrobił seryjnym 1,2 16v niż a-grupą 120 koni. Tym się już tak łatwo nie jeździ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wystarczom walki i program i takie jak arturowe 8v mam problem

Arturowe 8v jechało dzięki skrzyni i niskiej masie, a wałki do 16v to tyle co zrobienie głowicy + wałek do 8v. I rozumiem, z tym wystarczy program, to teraz już wszyscy sami piszą te epromy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Arturowe 8v jechało dzięki skrzyni i niskiej masie,

ale taraz prawie kazdy ma wybebeszone auto i zrobione na styl wanny, a z tego co pamietam artur mial skrzynie sportingowa (chociaz moge sie mylic)

a wałki do 16v to

> tyle co zrobienie głowicy + wałek do 8v.

walki do 16v to koszt 1300 do 1500 + program (o tym nizej)

dlubanie glowicy 1,2 to koszt okolo 600-800 zl do tego UPG walek 800 program 400 jakies oleje i filtry 200 zl czyli w sumie bardzo podobnie, ale jednak drozej wychodzi przy 8v

a wynik mino to jest na korzysc 16v

I rozumiem, z tym

> wystarczy program, to teraz już wszyscy sami piszą te epromy??

nie pisza ale kopiuja np gotowce zlosnik.gif i sporo z nas jezdzi na gotowcach napisanych wczesneij dla kogos innego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opisze ci kulture pracy bo juz chyba mialem wszytkie silniki.... no moze poza 1,4 16v, ale i na to przyjdzie czas.... zlosnik.gif

900 gaznik ... toczydło dobre do gazu

1,1 spi hmmm dosc jedzie, przy gwaltownym gazie mulic sie potrafi, szarpnac... jazda z mala predkoscia na wysokich biegach jest tez szarpaniną

1,1 z gora 1,2 8v.... IDEAL z programem jaki mialem bylem mega zadowolony. zaden silnik tak nie jechal rowno i do konca .... na 3 zbieral sie praktycznie od 30 km/h bez zajakniecia... mankament MOC zlosnik.gif

1,2 8v jak wyrzej aczkolwiek troszku wiecej mocy

1,2 16v ... nie jedzie od dolu, tylko od 4 tysiakow, tyrkoli czy tam chrumka (mnie to osobiscie podkur....wia mega mocno) takze sama kultura jest przeciatna i raczej stawialbym go pomiedzy 1,1 spi a 1,2... aczkolwiek jezdzac jak w kapeluszu na wysokich biegach nic nie przerywa i ladnie przyspiesza.... natomiast najwiekszym plusem 16 jest dzwiek ok.gif i doznania pomiedzy zakresem 4-7 moze 8 tys... tu to auto poprostu deklasuje konkurencje zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale taraz prawie kazdy ma wybebeszone auto i zrobione na styl wanny,

> a z tego co pamietam artur mial skrzynie sportingowa (chociaz

> moge sie mylic)

> a wałki do 16v to

> walki do 16v to koszt 1300 do 1500 + program (o tym nizej)

> dlubanie glowicy 1,2 to koszt okolo 600-800 zl do tego UPG walek 800

> program 400 jakies oleje i filtry 200 zl czyli w sumie bardzo

> podobnie, ale jednak drozej wychodzi przy 8v

> a wynik mino to jest na korzysc 16v

> I rozumiem, z tym

> nie pisza ale kopiuja np gotowce i sporo z nas jezdzi na gotowcach

> napisanych wczesneij dla kogos innego

a co ten walek taki drogi zlosnik.gif u Heinricha duzo taniej wychodzi ok.gif

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pewnie nie, ale kulturę pracy może mieć wyższą(jak nie przerywa) bo

> to seryjny silnik, a dłubany pewnie będzie mieł niższy zakres

> obrotów użytecznych więc i przyjemność w 16v może być większa

> bo łatwiej jest jechać. Są i a-grupwoe 120 konne 1,1, ale ich

> kultura pracy jest nijaka i pewnie na KJS lepszy czas bym zrobił

> seryjnym 1,2 16v niż a-grupą 120 koni. Tym się już tak łatwo nie

> jeździ

Moja osemka jedzie od samego dolu i wkreca sie bardzo ladnie, paru centomaniakow moze to potwierdzic grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> opisze ci kulture pracy bo juz chyba mialem wszytkie silniki.... no

> moze poza 1,4 16v, ale i na to przyjdzie czas....

> 900 gaznik ... toczydło dobre do gazu

> 1,1 spi hmmm dosc jedzie, przy gwaltownym gazie mulic sie potrafi,

> szarpnac... jazda z mala predkoscia na wysokich biegach jest tez

> szarpaniną

> 1,1 z gora 1,2 8v.... IDEAL z programem jaki mialem bylem mega

> zadowolony. zaden silnik tak nie jechal rowno i do konca .... na

> 3 zbieral sie praktycznie od 30 km/h bez zajakniecia...

> mankament MOC

> 1,2 8v jak wyrzej aczkolwiek troszku wiecej mocy

> 1,2 16v ... nie jedzie od dolu, tylko od 4 tysiakow, tyrkoli czy tam

> chrumka (mnie to osobiscie podkur....wia mega mocno) takze sama

> kultura jest przeciatna i raczej stawialbym go pomiedzy 1,1 spi

> a 1,2... aczkolwiek jezdzac jak w kapeluszu na wysokich biegach

> nic nie przerywa i ladnie przyspiesza.... natomiast najwiekszym

> plusem 16 jest dzwiek i doznania pomiedzy zakresem 4-7 moze 8

> tys... tu to auto poprostu deklasuje konkurencje

Potwierdzam!!! Koledze za dokładny opis należy sie

20.GIF20.GIF20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.