Klaudi0 Napisano 31 Marca 2008 Udostępnij Napisano 31 Marca 2008 Mam problem co jakiś czas pali mi na 3 gary i włącza się kontrolka wtrysku. Nie zależnie czy benzyna czy gaz (na gazie komputer wyłącza LPG i przełącza na benzynę po czym jak odpali 4gar to przełącza na LPG) Mam nadzieje że to przewody WN ale nie wiem tego bo dziś zamierzam przeglądnąć je. Co to może być innego ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VANT Napisano 31 Marca 2008 Udostępnij Napisano 31 Marca 2008 > Mam problem co jakiś czas pali mi na 3 gary i włącza się kontrolka > wtrysku. Nie zależnie czy benzyna czy gaz (na gazie komputer > wyłącza LPG i przełącza na benzynę po czym jak odpali 4gar to > przełącza na LPG) > Mam nadzieje że to przewody WN ale nie wiem tego bo dziś zamierzam > przeglądnąć je. > Co to może być innego ?? wtryskiwacz....... najlepiej podłącz się pod siakiś fejs (examiner, euroscan) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudi0 Napisano 31 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2008 > wtryskiwacz....... > najlepiej podłącz się pod siakiś fejs (examiner, euroscan) za samo podłączenie mnie szarpnie na kasie a nawet nie wiem gdzie sie udać bo to taka niespodziewajka ta awaria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 31 Marca 2008 Udostępnij Napisano 31 Marca 2008 > za samo podłączenie mnie szarpnie na kasie a nawet nie wiem gdzie sie > udać bo to taka niespodziewajka ta awaria popytaj po warsztatach zazwyczah maja jakis komp diagnostyczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 31 Marca 2008 Udostępnij Napisano 31 Marca 2008 a ja wiem co się zepsuło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 31 Marca 2008 Udostępnij Napisano 31 Marca 2008 > a ja wiem co się zepsuło Premier? Wiem, ale nie powiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudi0 Napisano 31 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2008 > a ja wiem co się zepsuło co ?? tylko nie mów że to coś drogiego bo mnie zaraz szlak trafi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudi0 Napisano 31 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2008 > Premier? Wiem, ale nie powiem? to nie zagadka to awaria więc mów co to może być ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 31 Marca 2008 Udostępnij Napisano 31 Marca 2008 > to nie zagadka to awaria > więc mów co to może być ?? Ja stawiam na okablowanie wtryskiwacza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 31 Marca 2008 Udostępnij Napisano 31 Marca 2008 > co ?? auto się zepsuło! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudi0 Napisano 31 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2008 > Ja stawiam na okablowanie wtryskiwacza zaraz zejdę do garażu i rozglądnę sie dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudi0 Napisano 31 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2008 > auto się zepsuło! jasne i pracuje na 3garkach ale pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 31 Marca 2008 Udostępnij Napisano 31 Marca 2008 > jasne i pracuje na 3garkach ale pomoc odczytaj usterkę albo podmień cewki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudi0 Napisano 31 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2008 > odczytaj usterkę albo podmień cewki właśnie wróciłem z garażu. Zaraz mnie szlak trafi bo żadnych objawów czy usterek wszystko jak sie należy. Już nie wiem, a potem sie okaże jak pojadę w dalszą trasę i gdzieś stanę. Tak właśnie mi sie wydaje albo kable albo cewka. Mam nadzieje że to tańsze będzie zepsute. Jutro jadę do pracy więc liczę że coś wyjdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudi0 Napisano 1 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2008 > odczytaj usterkę albo podmień cewki a uszkodzone na cewce będę mógł sprawdzić tak jak pisałeś w tym artykule w śmietniku ?? bo jak ją zaś trafi to sprawdzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2008 > a uszkodzone na cewce będę mógł sprawdzić tak jak pisałeś w tym > artykule w śmietniku ?? > bo jak ją zaś trafi to sprawdzę będzie... jak walnie uzwojenie to nie będzie przejścia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2008 > a uszkodzone na cewce będę mógł sprawdzić tak jak pisałeś w tym > artykule w śmietniku ?? Daruj sobie sprawdzanie cewki - po prostu ją wymień. Opisywane przez Ciebie objawy, włącznie z przełączaniem pomiędzy LPG i Pb to wypisz-wymaluj to samo co ja miałem; przyczyna - cewka; po co wyważać otwarte drzwi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudi0 Napisano 1 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2008 > Daruj sobie sprawdzanie cewki - po prostu ją wymień. Opisywane przez > Ciebie objawy, włącznie z przełączaniem pomiędzy LPG i Pb to > wypisz-wymaluj to samo co ja miałem; przyczyna - cewka; po co > wyważać otwarte drzwi miałem nadzieje że to coś tańszego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudi0 Napisano 1 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2008 > będzie... jak walnie uzwojenie to nie będzie przejścia dzięki ja mi znowu przejdzie na prace ekonomic (3cylindry) to ją na stół wezmę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fafkulec Napisano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2008 > miałem nadzieje że to coś tańszego otoz to - sprawdzenie cewki multimetrem nic nie kosztuje (a jak ktos nie ma to tyle co multimetr) uzywana cewka to jakas 100 - a nie ma 100% gwarancji ze bedzie dobra - lub wytrzyma choc rok metodologie aso - po co sprawdzac - lepiej kupic nowe i wymienic - moze i rozwiazuje czesto problem - ale lepiej to zostawic ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2008 > miałem nadzieje że to coś tańszego Płaciłem 160zł za Championa - ujdzie w tłoku BTW: A przypadkiem nie jest tak że jak jest zimno/zimna to pracuje OK, a jak się rozgrzeje to wariuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2008 > Płaciłem 160zł za Championa - ujdzie w tłoku > BTW: A przypadkiem nie jest tak że jak jest zimno/zimna to pracuje > OK, a jak się rozgrzeje to wariuje? do 1,6 kupiles nowke za 160zl ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2008 > do 1,6 kupiles nowke za 160zl ? Tak, 2 lata temu. Najpierw 'zainwestowałem' w używkę, która wytrzymała 1,5 miesiąca. Potem 'szarpnąłem' się na MM, które przy bliższych oględzinach (zeszlifowane oznaczenie Champion) okazało się Championem - działała OK, potem sprzedałem parcha. EDIT: Sorry , zerknąłem w moje zapiski. Używka BEHR kosztowała 155zł, a nówka MM (Champion) z 24 miesięczną gwarancją 255zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudi0 Napisano 1 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2008 > Płaciłem 160zł za Championa - ujdzie w tłoku > BTW: A przypadkiem nie jest tak że jak jest zimno/zimna to pracuje > OK, a jak się rozgrzeje to wariuje? jest wogóle dziwnie bo wczoraj było oki a pojeździłem trochę i nic się nie psuło. Co prawda może w niedziele autko było po myciu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2008 > Tak, 2 lata temu. > Najpierw 'zainwestowałem' w używkę, która wytrzymała 1,5 miesiąca. > Potem 'szarpnąłem' się na MM, które przy bliższych oględzinach > (zeszlifowane oznaczenie Champion) okazało się Championem - > działała OK, potem sprzedałem parcha. > EDIT: Sorry , zerknąłem w moje zapiski. Używka BEHR kosztowała 155zł, > a nówka MM (Champion) z 24 miesięczną gwarancją 255zł no wlasnie , nie chcialo mi sie wierzyc w te 160zl za nowke , ja wysylkowo kupilem mm z lodzi z tego duzego sklepu fiat/daewoo za 260zl a to bylo 3 lata temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.