Glaca Napisano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2008 Po zespawaniu pękniętego wydechu i przy okazji sprawdzania ustawień instalki LPG miałem okazję się dzisiaj wsłuchać z bliska w pracę mojej sieczkarni i śmiem twierdzić że z okolic rozrządu dobiega niezłe szatkowanie Pomyślałem że 210kkm to dość jak na jeden rozrząd i postanowiłem go wymienić i teraz dylemat - jak bardzo zamienniki będą odbiegać jakościowo od oryginału. Jak długo to pochodzi itp? Nie mam kasy ale też nie chcę za rok tego zmieniać znowu - ktoś ma jakieś długodystansowe doświadczenia w temacie rozrządu w 899? Info dla wszech-pomocnych średnio wtajemniczonych W 899 jest łańcuch stalowy i fabryka zaleca wymianę dopiero po przeszło 100kkm (105 czy 120, nie pamiętam). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adinek Napisano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2008 Nie wiem czy ma ktoś jeszcze w klubie tyle cierpliwości, żeby jeździć 899 przez ponad 100k km Teraz na serio, temat jest ciekawy bo rozrząd na allegro firmy bodajże romet to ~60 zł. zaś za oryginał w aso powiedzieli mi 350-400. Roznica w cenie jest dość duża, jednak dalej znacznie mniejsza niz ewentualny remont silnika po zerwaniu łańcucha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 7 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2008 > Nie wiem czy ma ktoś jeszcze w klubie tyle cierpliwości, żeby jeździć > 899 przez ponad 100k km > Teraz na serio, temat jest ciekawy bo rozrząd na allegro firmy > bodajże romet to ~60 zł. zaś za oryginał w aso powiedzieli mi > 350-400. Roznica w cenie jest dość duża, jednak dalej znacznie > mniejsza niz ewentualny remont silnika po zerwaniu łańcucha. Przecież 899 jest bezkolizyjny, to jaki remont? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adinek Napisano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2008 Ten silnik mnie ciągle zaskakuje, ja w takim wypadku bym kupił zamiennik. Kasa została by w kieszeni i następny raz rozrząd zmieniłbym wcześniej. Jeżdżę głównie po mieście, wiec nawet gdyby uniak gdzieś stanął to albo bym jakoś wrócił do domu bez auta lub by mnie ktoś sholował. U Ciebie sytuacja wygląda inaczej bo głupio by było stanąć gdzieś na drugim końcu polski w środku nocy z rozkraczonym uniakiem. Może zapytaj na centomanii, tam powinno być więcej osób po zmianie rozrządu i może oni Ci powiedzą ile są warte zamienniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 7 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2008 > Ten silnik mnie ciągle zaskakuje, ja w takim wypadku bym kupił > zamiennik. Kasa została by w kieszeni i następny raz rozrząd > zmieniłbym wcześniej. Jeżdżę głównie po mieście, wiec nawet > gdyby uniak gdzieś stanął to albo bym jakoś wrócił do domu bez > auta lub by mnie ktoś sholował. U Ciebie sytuacja wygląda > inaczej bo głupio by było stanąć gdzieś na drugim końcu polski w > środku nocy z rozkraczonym uniakiem. Może zapytaj na centomanii, > tam powinno być więcej osób po zmianie rozrządu i może oni Ci > powiedzą ile są warte zamienniki. Dobry pomysł z centomanią. Co do mnie - wolę wydać więcej niż kręcić śrubkami, grzebać się, dłubać i brudzić i.. mieć unieruchomiony samochód. Co innego że więcej to nie musi być 10x więcej (bo znalazłem na allegro też rozrząd za niecałe 40zł). Co do zerwania tego łańcucha to chyba nie grozi. Raz w maluchu mi tak ścięło zęby że w zasadzie znikły i łańcuch przeskoczył. Tutaj rozrząd jest podobny stąd moje obawy. Znam dobrze różnice w jakości wszelkich zamienników i się ich boję jak ognia ale na ASO kasy nie mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikelos Napisano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2008 daj se spokoj z oryginalami - bierz dobry zamiennik i tyle jak chcesz to sprawdze jutro w pracy po ile chodzi komplet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 7 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2008 > daj se spokoj z oryginalami - bierz dobry zamiennik i tyle > jak chcesz to sprawdze jutro w pracy po ile chodzi komplet. Jaki to jest dobry? (w zasadzie po to ten wątek założyłem ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikelos Napisano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2008 Jutro Ci napisze, musze tylko sprawdzic w cenniku co i za ile jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszek1207 Napisano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2008 Zapytaj u takich allegrowiczow jak "tanifiat" lub na http://www.fiat-lancia-alfa.pl. Maja oryginaly i duzo taniej niz w ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
unimor Napisano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2008 > Info dla wszech-pomocnych średnio wtajemniczonych > W 899 jest łańcuch stalowy i fabryka zaleca wymianę dopiero po > przeszło 100kkm (105 czy 120, nie pamiętam). Ten dane pisze dla silników z rozrządem paskowym a z łańcuchem wymienia jak silnik się zużyje . W instrukcji obsługi pisze ze wymiana paska rozrządu dotyczy dla silników 1.0 i podam jak pisze: wymienić pasek rozrządu co 105 tys. km (dotyczy silników 1.0) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogibabu Napisano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2008 > Ten dane pisze dla silników z rozrządem paskowym a z łańcuchem > wymienia jak silnik się zużyje . W instrukcji obsługi pisze ze > wymiana paska rozrządu dotyczy dla silników 1.0 i podam jak > pisze: wymienić pasek rozrządu co 105 tys. km (dotyczy silników > 1.0) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 8 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2008 > Ten dane pisze dla silników z rozrządem paskowym a z łańcuchem > wymienia jak silnik się zużyje . W instrukcji obsługi pisze ze > wymiana paska rozrządu dotyczy dla silników 1.0 i podam jak > pisze: wymienić pasek rozrządu co 105 tys. km (dotyczy silników > 1.0) Masz rację, właśnie sprawdziłem u siebie i też nie ma nic o łańcuchu napisane, ale co - mam nie zmieniać skoro słychać go? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogibabu Napisano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2008 > Masz rację, właśnie sprawdziłem u siebie i też nie ma nic o łańcuchu > napisane, ale co - mam nie zmieniać skoro słychać go? mam w piwnicy wigry 3 w dobrym stanie nie no ....... a jest możliwośc odpiąc i zklepac ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
unimor Napisano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2008 > Masz rację, właśnie sprawdziłem u siebie i też nie ma nic o łańcuchu > napisane, ale co - mam nie zmieniać skoro słychać go? Hmm a sprawdziłeś czy nie jest zardzewiały?? i czy jest nasmarowany?? i jaki jest stan tego łańcucha??(przy dokładnie oglądaniu łańcucha). I lepiej mieć oryginalne łańcuch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 8 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2008 > Hmm a sprawdziłeś czy nie jest zardzewiały?? i czy jest nasmarowany?? > i jaki jest stan tego łańcucha??(przy dokładnie oglądaniu > łańcucha). I lepiej mieć oryginalne łańcuch. Ty zastanawiasz się czasem o czym piszesz? Wiesz w ogóle jak taki łańcuch wygląda i przede wszystkim GDZIE on pracuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
unimor Napisano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2008 > mam w piwnicy wigry 3 w dobrym stanie > nie no ....... a jest możliwośc odpiąc i zklepac ??? Tego nie wiem ale minusem jest to ze oprócz wymiany łańcucha trzeba wymienić koła zębowe które napędza łańcuch. Bo ona szybciej zużywają niż łańcuch bo nie ma stałego nasmarowania. Ale nie powiem czy na pewno trzeba wymienić jak nie będzie widać oznak zużycia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 8 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2008 > > nie no ....... a jest możliwośc odpiąc i zklepac ??? Tego nie wiem > ale minusem jest to ze oprócz wymiany łańcucha trzeba wymienić > koła zębowe które napędza łańcuch. Bo ona szybciej zużywają niż > łańcuch bo nie ma stałego nasmarowania. Ale nie powiem czy na > pewno trzeba wymienić jak nie będzie widać oznak zużycia. Masz ogromny zasób wiedzy, z tą tylko luką że TO WSZYSTKO PRACUJE W OLEJU!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
unimor Napisano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2008 > Ty zastanawiasz się czasem o czym piszesz? > Wiesz w ogóle jak taki łańcuch wygląda i przede wszystkim GDZIE on > pracuje? No wiem jak wygląda, bo w maluchu był stosowany łańcuch i ten silnik z malucha był produkowany od około 1955 . Łańcuch jest w kadłubie. i widzę ten łańcuch pod maska i nie widzę żeby był smarowany olejem. jak dotykam ten łańcuch to jest suchy i nie ma jakiś śladu oleju na łańcuchu.Może coś nie wiem więcej dotyczące o łańcuchu w uno. Bo ja wiem tylko z różnych książek o eksploatacji, o budowy silnika itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 8 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2008 > No wiem jak wygląda, bo w maluchu był stosowany łańcuch i ten silnik > z malucha był produkowany od około 1955 . Łańcuch jest w > kadłubie. i widzę ten łańcuch pod maska i nie widzę żeby był > smarowany olejem. jak dotykam ten łańcuch to jest suchy i nie ma > jakiś śladu oleju na łańcuchu.Może coś nie wiem więcej dotyczące > o łańcuchu w uno. Bo ja wiem tylko z różnych książek o > eksploatacji, o budowy silnika itd. Nie wiem stary co Ty tam dotykasz, ale jeśli to widzisz i możesz dotknąć pod maską i to jest suche, to z pewnością nie jest łańcuszek rozrządu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2008 Może kolega ma pasek rozrządu w swojej 899, a nie łańcuch tak jak wszyscy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adinek Napisano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2008 > Nie wiem stary co Ty tam dotykasz, ale jeśli to widzisz i możesz > dotknąć pod maską i to jest suche, to z pewnością nie jest > łańcuszek rozrządu Każdemu się może zdarzyć pomylić pasek klinowy z łańcuszkiem rozrządu, nie nabijaj się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 9 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2008 > Może kolega ma pasek rozrządu w swojej 899, a nie łańcuch tak jak > wszyscy Prędzej bym obstawiał że ma 1.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sperber Napisano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2008 W seju 899 ojca właśnie mechanior wymienił rozrząd przy okazji naprawy silnika. Nawet nie wiem co tam wtrynił ale w ASO raczej nie kupował Ciekawe ile pociągnie... A stary rozrząd po 133 kkm mam na pamiątkę w piwnicy (oraz inne graty jak np pęknięty jeden tłok, za to 3 całkiem ładne ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2008 Z mojej ogólnej wiedzy nt. silników z łańcuchem rozrządu wynika, że przy zmianie łańcucha należy też zmienić koła zębate - nie tylko na łańcuchu pojawia się luz, ale też zębatki się zużywają. Jak długo mam styczność z motoryzacją i mechaniką, tak jeszcze się nie spotkałem z kimś, kto zmieniał rozrząd w 899, ale rozumiem Twoją motywację, mnie też by to drażniło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sperber Napisano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2008 > Z mojej ogólnej wiedzy nt. silników z łańcuchem rozrządu wynika, że > przy zmianie łańcucha należy też zmienić koła zębate - nie tylko > na łańcuchu pojawia się luz, ale też zębatki się zużywają. Według mnie jest to tak oczywiste, ze po prostu pisząc łańcuch czy rozrząd wiadomo, ze chodzi o całość. Tak samo jak i z łańcuchem napędowym w motocyklu. Nie ma sensu nowy łańcuch do starych zębatek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 9 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2008 > Według mnie jest to tak oczywiste, ze po prostu pisząc łańcuch czy > rozrząd wiadomo, ze chodzi o całość. > Tak samo jak i z łańcuchem napędowym w motocyklu. Nie ma sensu nowy > łańcuch do starych zębatek. Dokładnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
unimor Napisano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2008 > Prędzej bym obstawiał że ma 1.0 Ja mam na łancuch i nie 1.0 tylko 0.9.a pasek to mam na alternatorze . No ja lubię grzebać przy silniku.Czasem ryzykuje przy pracującym silniku np. przy otwieraniu korka oleju, dotkniecie przewodów albo paska alternatora(zart) Nawet grzebie w silniku w pandzie 1.1 ale na oko ten silnik 1.1 w pandzie wyglada na troche mniejsza niz w unie 1.0 czy 0.9 I na czeście ze nie ma serwo z produkcji BOSCH i w fiacie 500 tez nie ma części firmy BOSCH np. serwo. tylko jest sterowanie wstrysku i chyba komputer. a serwo to chyba firma TZW albo TWZ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
unimor Napisano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2008 A i jeszcze dowiedziałem sie ze Glaca musi jak najszybciej wymienić łańcuch i koła zębowe czyli razem około 500 zł(z robocizna). Bo inaczej nastąpi śmierć silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2008 > A i jeszcze dowiedziałem sie ze Glaca musi jak najszybciej wymienić > łańcuch i koła zębowe czyli razem około 500 zł(z robocizna). Bo > inaczej nastąpi śmierć silnika A czym umotywujesz to twierdzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
unimor Napisano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2008 > A czym umotywujesz to twierdzenie Za pomocą zdjęcia silnika 900 po zerwaniu łańcucha w seicento w ASO którzy oni robią zdjęcie przed przystąpieniem do naprawy. i wiem ze łańcuch zużywa jak kręcimy silnik do wysokich obrotów, jazda sportowa, palenie opon itd powoduje skracanie życie podzespołów i to każdy wie o tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2008 > Za pomocą zdjęcia silnika 900 po zerwaniu łańcucha w seicento w ASO a po jakim przebiegu > którzy oni robią zdjęcie przed przystąpieniem do naprawy. i > wiem ze łańcuch zużywa jak kręcimy silnik do wysokich obrotów, a jak kręcimy do niskich obrotów to sie nie zużywa > jazda sportowa, palenie opon itd powoduje skracanie życie > podzespołów i to każdy wie o tym. może i skraca ale gdy sie dba o silnik to nie zawsze jest to prawda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2008 mi w ASO radzili jak miałem 100tys km żebym poczekał aż do 230tys km i zastanawiał się na zmianą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2008 > mi w ASO radzili jak miałem 100tys km żebym poczekał aż do 230tys km > i zastanawiał się na zmianą glaca ma 210kkm takze sie zastanawia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2008 > Ja mam na łancuch i nie 1.0 tylko 0.9.a pasek to mam na alternatorze > . No ja lubię grzebać przy silniku.Czasem ryzykuje przy > pracującym silniku np. przy otwieraniu korka oleju, dotkniecie > przewodów albo paska alternatora(zart) Nawet grzebie w silniku > w pandzie 1.1 ale na oko ten silnik 1.1 w pandzie wyglada na > troche mniejsza niz w unie 1.0 czy 0.9 I na czeście ze nie ma > serwo z produkcji BOSCH i w fiacie 500 tez nie ma części firmy > BOSCH np. serwo. tylko jest sterowanie wstrysku i chyba > komputer. a serwo to chyba firma TZW albo TWZ. ale Glaca nie pyta się o wielkość silników Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2008 > glaca ma 210kkm takze sie zastanawia to czasu zostało mu na przynajmniej 10kkm Później będziemy obstawiać kiedy pęknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2008 > to czasu zostało mu na przynajmniej 10kkm > Później będziemy obstawiać kiedy pęknie I wtedy wreszcie będzie miał powód by szukać innego silnika a nie rozrządu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 9 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2008 > I wtedy wreszcie będzie miał powód by szukać innego silnika a nie > rozrządu A jaka to różnica czy zmienię bo słyszę jak jarmoli czy zmienię bo pęknie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 9 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2008 > glaca ma 210kkm takze sie zastanawia 211 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2008 > 211 uaktualniasz wynik co 24 godziny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2008 > A jaka to różnica czy zmienię bo słyszę jak jarmoli czy zmienię bo > pęknie? Widzisz, zasadnicza bo jak pęknie to raczej dziada remontować nie będziesz a jak wymienisz łańcuch to raczej nie po to, by wstawiać inny silnik, nie uważasz Szanowny Prezesie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 9 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2008 > uaktualniasz wynik co 24 godziny jeśli się zmieni o tysiąc to tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 9 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2008 > Widzisz, zasadnicza bo jak pęknie to raczej dziada remontować nie > będziesz a jak wymienisz łańcuch to raczej nie po to, by > wstawiać inny silnik, nie uważasz Szanowny Prezesie? A co mam remontować poza rozrządem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2008 > A co mam remontować poza rozrządem? To co się przy okazji rozleci A ja się dowiedziałem, że chyba będe musiał szukać innego blacharza Koleś od miesiąca mi każe dzwonić co 2 tygodnie i zmienia termin a ja już w akcie desperacji Starletki nawet przeglądałem Ehhhh... guupi ja <musiałem to wyrzucić z siebie> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 9 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2008 > a po jakim przebiegu > a jak kręcimy do niskich obrotów to sie nie zużywa > może i skraca ale gdy sie dba o silnik to nie zawsze jest to prawda. Jedno skraca inne wydłuża. Widziałeś kiedyś uno 899 po przebiegu 210 kkm z całym wydechem od głowicy po zderzak fabrycznym i niewymienianym? Wątpię. A czemu? A temu że jeżdżę DUŻO, CZĘSTO i OSTRO - jak się okazuje - wydech to kocha! Co do łańcuszka - jak na bardzo wysokich obrotach łańcuch pęknie to może zrobić rozpierduchę i pocharatać obudowę rozrządu (też mi mecyje.... się wymieni z obudową). Na razie słyszę terkotanie rozrządu i pomyślałem że przydałaby się wymiana. Dlatego założyłem ten wątek, bo rozbieżność cenowa mnie bardzo nurtuje - szkoda tylko że nikt stąd nie wymieniał tego cholernego rozrządu w 899, czy tylko ja tak naginam tym maleństwem kilosy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2008 > To co się przy okazji rozleci > A ja się dowiedziałem, że chyba będe musiał szukać innego blacharza > Koleś od miesiąca mi każe dzwonić co 2 tygodnie i zmienia > termin a ja już w akcie desperacji Starletki nawet > przeglądałem > Ehhhh... guupi ja wypluj te slowa-jakie starletki??? Struclowi fachmena znajdz a nie kombinujesz moj akt desperacji zacznie sie w weekend-ja nie wiem jak przeloze silnik bez kanalu,podnosnika normalnego,blaczka,porzadnych kluczy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2008 > wypluj te slowa-jakie starletki??? > Struclowi fachmena znajdz a nie kombinujesz > moj akt desperacji zacznie sie w weekend-ja nie wiem jak przeloze > silnik bez kanalu,podnosnika normalnego,blaczka,porzadnych > kluczy... Piszę, że to był akt desperacji W sobotę jadę do jakiegoś magika u mnie "na wiosce" i zobaczymy co mi powie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
notebuk1 Napisano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2008 > Ja mam na łancuch i nie 1.0 tylko 0.9.a pasek to mam na alternatorze > . No ja lubię grzebać przy silniku.Czasem ryzykuje przy > pracującym silniku np. przy otwieraniu korka oleju, dotkniecie > przewodów albo paska alternatora(zart) Nawet grzebie w silniku > w pandzie 1.1 ale na oko ten silnik 1.1 w pandzie wyglada na > troche mniejsza niz w unie 1.0 czy 0.9 I na czeście ze nie ma > serwo z produkcji BOSCH i w fiacie 500 tez nie ma części firmy > BOSCH np. serwo. tylko jest sterowanie wstrysku i chyba > komputer. a serwo to chyba firma TZW albo TWZ. Tobie to by sie zdalo skonczyc przyspieszony kurs jezyka polskiego. Zanim nastepnym razem opublikujesz swoje mysli, wez przeczytaj raz jeszcze to co napisales. Jezeli bedziesz mogl to zrozumiec to wysylaj a jak nie to popraw to a nie rob z siebie wiekszej LAMY niz jestes. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
notebuk1 Napisano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2008 > Co do łańcuszka - jak na bardzo wysokich obrotach łańcuch pęknie to > może zrobić rozpierduchę i pocharatać obudowę rozrządu (też mi > mecyje.... się wymieni z obudową). Szanse na pekniecie sa rowne trafieniu 6 w toto. Przynajmniej jesli chodzi o silniki wiekosci dwoch cylindrow z Jawy. > Na razie słyszę terkotanie rozrządu i pomyślałem że przydałaby się > wymiana. Wyciagniety lancuch slychac jedynie na luzie jak obija sie o kola lub o kadlub. Na wyzszych obrotach jak cos sie telepie to raczej nie jest to lancuch. Moze byc tak, ze jak zdemontujesz obudowe, to okaze sie ze lancuch jest bez zarzutu. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 10 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2008 > Tobie to by sie zdalo skonczyc przyspieszony kurs jezyka polskiego. > Zanim nastepnym razem opublikujesz swoje mysli, wez przeczytaj > raz jeszcze to co napisales. Jezeli bedziesz mogl to zrozumiec > to wysylaj a jak nie to popraw to a nie rob z siebie wiekszej > LAMY niz jestes. Jakbyś czytał UKP częściej to byś wiedział że on nic na to nie poradzi, może najwyżej nie pisać wcale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 10 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2008 > Szanse na pekniecie sa rowne trafieniu 6 w toto. W toto nie, ale jak coś ma być źle to trafię, taki mam "fart" > Przynajmniej jesli chodzi o silniki wiekosci dwoch cylindrow z Jawy. > Wyciagniety lancuch slychac jedynie na luzie jak obija sie o kola lub > o kadlub. Na wyzszych obrotach jak cos sie telepie to raczej nie > jest to lancuch. > Moze byc tak, ze jak zdemontujesz obudowe, to okaze sie ze lancuch > jest bez zarzutu. > pozdrawiam W sumie jest tak jak piszesz, słychać go tylko na wolnych obrotach. Dobra, odpuszczam sobie, z resztą i tak nie mam kasy na jakieś niepewne naprawy, poza tym wczoraj zapytałem o cenę uszczelki pod misę olejową to mnie mało z butów nie wyrwało 55zł i to nie w ASO (na allegro 7zł) - ktoś rozumie coś z tego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.