look57 Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 Witam. Jak w temacie. Ile wam jedzie do odciecia i ile ma wtedy obrotow. Moje: 1.0 (gaznik) 2 bieg do 60 km/h 3 bieg do 90 km/h Nie mam obrotomierza ani odciecia. Po prostu wiecej nie probowalem. Jak jest u was? Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 Niezły z Ciebie rzeznik , na trójce 90siątką , Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > Witam. > Jak w temacie. Ile wam jedzie do odciecia i ile ma wtedy obrotow. > Moje: > 1.0 (gaznik) > 2 bieg do 60 km/h > 3 bieg do 90 km/h > Nie mam obrotomierza ani odciecia. Po prostu wiecej nie probowalem. > Jak jest u was? > Pzdr. ponad 200km/h, chyba 212,na 4 biegu honza miał 217km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > Niezły z Ciebie żeznik , na trójce 90siątką , Jak mi się też zdarza to ja też jestem rzeźnik?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dobieslawb Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > Witam. > Jak w temacie. Ile wam jedzie do odciecia i ile ma wtedy obrotow. > Moje: > 1.0 (gaznik) > 2 bieg do 60 km/h > 3 bieg do 90 km/h > Nie mam obrotomierza ani odciecia. Po prostu wiecej nie probowalem. > Jak jest u was? > Pzdr. Mnie się wydaje, że znacznie więcej można wyciągnąć. Mnie na II biegu udało się osiągnąć 80 a i tak to nie był kres możliwości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzej_zee Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > ponad 200km/h, chyba 212,na 4 biegu > honza miał 217km/h czy cały czas mówimy o standardowym uniaku? moje 1.0 wtrysk, na 2. biegu 60 na 3. biegu pod 90 na 4. biegu pod 125 ale odcięcia nie doznałem, (w uno ) ale wtedy było blisko, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > Jak mi się też zdarza to ja też jestem rzeźnik?? Jasne, mi by było szkoda motoru , a kolega niżej na dwójce robi 80km. , jeszcze lepszy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 No to musisz jeszcze poćwiczyć tu klikać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzej_zee Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > No to musisz jeszcze poćwiczyć > tu klikać co to za silnik? (wygląda jak 1.0 albo 1,1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinek21 Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > Mnie się wydaje, że znacznie więcej można wyciągnąć. > Mnie na II biegu udało się osiągnąć 80 a i tak to nie był kres > możliwości masz cos przerobione ?? moj na 2 do 80 nigdy nie dojdzie mimo iz cos juz przerabiane delikatnie bylo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzej_zee Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > Jak jest u was? Look - ścigamy się, kto więcej na danym biegu? tylko nie dzisiaj, ba jestem w marynarce - jak będę zbierał części, które odpadły od auta to się pobrudzę i tak wygram Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
look57 Napisano 24 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 Oczywicie nie jeżdżę tyk zawsze, tylko jak potrzebuje kopa lub gdy zapomne zmienic bieg Poruszylem ten temat, bo chce uzyskac konkretne odpowiedzi. Fajnie jak sie wypowiedza ooby ktore faktycznie pojechaly do odciecia lub maja obrotomierz i sa w stanie powiedziec ile taki uniak ma obrotow przy takim wysilku. Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
look57 Napisano 24 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > Look - ścigamy się, kto więcej na danym biegu? > tylko nie dzisiaj, ba jestem w marynarce - jak będę zbierał części, > które odpadły od auta to się pobrudzę > i tak wygram Dziewczyna dzis wziela uniaka. Podejrzewam, ze jak nim wroci (o ile wroci) to juz moze nie byc sie czym scigac PS: A moze sie w nim zakochala i juz nie wroci. Moze uciekli gdzies razem nad cieple morze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzej_zee Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 >PS: A moze sie w nim zakochala i juz nie wroci. Moze uciekli gdzies > razem nad cieple morze. walkowerem? nad ciepłe, znaczy daleko stąd... moja nie chce ode mnie uciec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > Oczywicie nie jeżdżę tyk zawsze, tylko jak potrzebuje kopa lub gdy > zapomne zmienic bieg > Poruszylem ten temat, bo chce uzyskac konkretne odpowiedzi. > Fajnie jak sie wypowiedza ooby ktore faktycznie pojechaly do odciecia > lub maja obrotomierz i sa w stanie powiedziec ile taki uniak ma > obrotow przy takim wysilku. > Pzdr A czy przy gaźniku jest coś takiego jak odcięcie? Jak pamiętam gaźnikowce to zawsze można było piłować do oporu, i co najwyżej dochodził do swojego maxa (max otwarcia przepustnicy) i tak trzymał. Odcięcie przetestować najłatwiej trzymając silnik wysprzęglony na wolnych obrotach np. na postoju , po czym wciskasz pedał w podłogę i słuchasz jak wzrastają obroty, w pewnym momencie następuje odcięcie czyli silnik przygasa obroty spadają pomimo wciśniętego pedału, i w pewnym momencie zaczynają ponownie wzrastać i tak w kółko. Na gaźniku chyba tak nie masz , dajesz i po dojściu do max tak silnik trzyma Czy ja już za stary jestem i są nowsze konstrukcje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamien Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 ja mam w cc silnik 1.0 od uniaka na gazniku 1-50 2-90 3-140 wg. wskazan obrotka krecilem prawie do 7500obr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > ja mam w cc silnik 1.0 od uniaka na gazniku > 1-50 > 2-90 > 3-140 > wg. wskazan obrotka krecilem prawie do 7500obr ło Matko częstochowsko, silnik już pewnie pochowałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamien Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > ło Matko częstochowsko, silnik już pewnie pochowałeś. no co ty jezdzi u mnie juz 30tys km i nie narzeka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
look57 Napisano 24 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > A czy przy gaźniku jest coś takiego jak odcięcie? > Jak pamiętam gaźnikowce to zawsze można było piłować do oporu, i co > najwyżej dochodził do swojego maxa (max otwarcia przepustnicy) i > tak trzymał. > Odcięcie przetestować najłatwiej trzymając silnik wysprzęglony na > wolnych obrotach np. na postoju , po czym wciskasz pedał w > podłogę i słuchasz jak wzrastają obroty, w pewnym momencie > następuje odcięcie czyli silnik przygasa obroty spadają pomimo > wciśniętego pedału, i w pewnym momencie zaczynają ponownie > wzrastać i tak w kółko. Na gaźniku chyba tak nie masz , dajesz > i po dojściu do max tak silnik trzyma > Czy ja już za stary jestem i są nowsze konstrukcje Oczywiscie ze nie mam odciecia i nie mam obrotomierza. Nie chce zeby to za ostro zabrzmialo , ale gdybym mial to bym sie nie pytal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > no co ty jezdzi u mnie juz 30tys km i nie narzeka Lżej ma o jakieś sto-kilkadziesiąt kilo, to i inaczej jeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamien Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > Lżej ma o jakieś sto-kilkadziesiąt kilo, to i inaczej jeździ no nie zaprzeczam ze te sto-kilkadziesiat kilo pewnie robi roznice ps. mam plan zapodanie gaznika dwugardzielowego od tipo 1.6, glowicy od punto 1.2 z walkiem 866, lekki zamach, wywazone wal, korby i tloki, twardsze sprezyny zaworowe, glowice przydlubac i wydech przelot mysle ze tak do 8000-9000obr sie bedzie krecilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hhkaras Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 po pierwsze Kolego jak masz gaźnik to nie masz odcięcia wiec krecisz az coś sie ukręci ja swojego starego uniaka 1.1 na gaźniku kręciłem do 6800obr/min i przy takich obrotach na 2 biegu miał niecałe 95 km/h teraz mam Clipa i na 2 biegu ciągnie do 85 km/h ale niestety nie mam obrotka i nie wiem ile moze mieć obrotów ale napewno duzo bo zaczyna trzaskać pod maską Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
look57 Napisano 24 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > po pierwsze Kolego jak masz gaźnik to nie masz odcięcia wiec krecisz A gdzie ja napisalem ze mam odciecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WoWo001 Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 1 bieg 60 2 bieg coś ponad 90... Raz próbowane na ostatnim spocie w Toruniu gdy próbowałem się z Darkiem1987Torun. Odciął mi na 2 przy niecałych 6000 obr/min ale działo się tak szybko, że nie zdążłem sprawdzić dokładnie.. Nie zamierzam go tak jednak więcej katować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Emil_86 Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > Witam. > Jak w temacie. Ile wam jedzie do odciecia i ile ma wtedy obrotow. > Moje: > 1.0 (gaznik) > 2 bieg do 60 km/h > 3 bieg do 90 km/h > Nie mam obrotomierza ani odciecia. Po prostu wiecej nie probowalem. > Jak jest u was? > Pzdr. Słabiutko, ja drugim Uniakiem 1.0 Fire kiedyś sprawdzałem, to na "dwójce" poleciałem ponad 85 km/h, na "trójce" do 120 km/h dochodziło ...i nie wiem czy to max, bo odpuściłem jak mi się żal silnika zrobiło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > co to za silnik? (wygląda jak 1.0 albo 1,1) Tak jak w podpisie - 899 lpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > Oczywicie nie jeżdżę tyk zawsze, tylko jak potrzebuje kopa lub gdy > zapomne zmienic bieg A ja tak jeżdżę praktycznie zawsze no może nie aż tak ale do tych 75 na 2-ce to norma, wtedy dopiero zapięcie 3-ki ma sens > Poruszylem ten temat, bo chce uzyskac konkretne odpowiedzi. > Fajnie jak sie wypowiedza ooby ktore faktycznie pojechaly do odciecia > lub maja obrotomierz i sa w stanie powiedziec ile taki uniak ma > obrotow przy takim wysilku. > Pzdr Do odcięcia na lpg ciężko dobić, kilka razy mi sie zdarzyło na 1-ce a na 2-ce to już pod 90 dochodzi ale nie ma to sensu bo od 80-ciu praktycznie nie przyspiesza (o ile 899 w ogóle przyspiesza ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adinek Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 Mierzyłeś sobie kiedyś czas do setki? Wygląda, że jest na poziomie seryjnego uno 1.0 lub nawet lepsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > Mierzyłeś sobie kiedyś czas do setki? Wygląda, że jest na poziomie > seryjnego uno 1.0 lub nawet lepsze U mnie coś około niecałe 10 ale tak na pewno to nie wiem , każdy stoper pokazuje coś innego i każdy mierniczy ma inny refleks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek1987Torun Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > 2 bieg do 60 km/h 2 bieg ok 80 > 3 bieg do 90 km/h 3 bieg ponad 120 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Veritas Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 2 bieg 90 i nic 3 bieg leciutko ponad 130- i nic.. oczywiscie 1,4 i.e. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek1987Torun Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > 2 bieg 90 i nic > 3 bieg leciutko ponad 130- i nic.. > oczywiscie 1,4 i.e. A ja 1.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Veritas Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > A ja 1.0 no wiesz tylko zobacz sobie obroty ja mialem okolo 4 tys nie dobilo do 4500:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Veritas Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > no wiesz tylko zobacz sobie obroty ja mialem okolo 4 tys nie dobilo > do 4500:D nie mowiac o tym z ety amsz 1997 UNIACZKA A JA 1994 I 240KM km w sensie kilometrow zebys o Konikach Mechanicznych nie pomyslal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zefir Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 U mnie w 1.0 na 3 troche ponad 120 i 6tys. obrotów a na 5 165 i 4,5tys a jutro auto od mechanika wyjeżdża to sie zobaczy jaka różnica jest z wałkiem 866 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > Mierzyłeś sobie kiedyś czas do setki? Wygląda, że jest na poziomie > seryjnego uno 1.0 lub nawet lepsze Bez przesady - 20 na benzynie, 21 na gazie To autko może i jest zwinne oraz może nie jednego zaskoczyć w krętej trasie czy na mieście, ale ... nie na sprincie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mooha Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > 2 bieg 90 i nic > 3 bieg leciutko ponad 130- i nic.. > oczywiscie 1,4 i.e. jakbym był tym Unolotem to bym się obraził że mnie tak katujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Veritas Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > jakbym był tym Unolotem to bym się obraził że mnie tak katujesz nie katuję .. nawet glosno przy moim przelocie nie ryczal a pozatym wykorzystalem go tylko 2 razy tak zal mi bestyjki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raven Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > zal mi bestyjki To określenie coś czarodziejskiego musi w sobie mieć Quote: OD PARU MIESIECY MOJ UNIAK STOI U MECHANIKA WIECEJ NIZ NIM JEZDZE.. Kto jeszcze chce nazwać swojego uniaka "bestia"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Veritas Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > To określenie coś czarodziejskiego musi w sobie mieć > Quote: > OD PARU MIESIECY MOJ UNIAK STOI U MECHANIKA WIECEJ NIZ NIM JEZDZE.. > Kto jeszcze chce nazwać swojego uniaka "bestia"? stal stal natomisat wszystkie wady wyleczone nie mowiac o latach swietnosci przed szokujacymi naprawami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomaszoselka Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 a ja codziennie zarzynam swojego Uniaka:) I tak od razu spod domu 1 - do 20km/h 2 - do 40km/h 3 - do 60km/h 4 - do 70km/h Silnik ryczy jak szalony, adrenalina skacze do gardła, przechodnie chowają się po bramach to zasługa mojego dedykowanego tunerskiego tłumika (całe 100zł za niego dałem) oraz osobiście przerobionego układu dolotowego (kształtkami kanalizacyjnymi z Castoramy za 8,50zł) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Veritas Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > a ja codziennie zarzynam swojego Uniaka:) > I tak od razu spod domu > 1 - do 20km/h > 2 - do 40km/h > 3 - do 60km/h > 4 - do 70km/h > Silnik ryczy jak szalony, adrenalina skacze do gardła, przechodnie > chowają się po bramach to zasługa mojego dedykowanego > tunerskiego tłumika (całe 100zł za niego dałem) oraz osobiście > przerobionego układu dolotowego (kształtkami kanalizacyjnymi z > Castoramy za 8,50zł) hehe ja dalem wiecej za moj wydech az 29zl:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WoWo001 Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 Ja też jeźdzę tak na codzień. Żeby nie było że ,oje kochane pudełeczko katuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomaszoselka Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > hehe ja dalem wiecej za moj wydech az 29zl:D No przecież mówiłem, że dedykowany = musi być drogi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Veritas Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > No przecież mówiłem, że dedykowany = musi być drogi nie no ja miam dedykowany do Fiata 125p akurat lecz dobrze sie sprawuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomaszoselka Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > nie no ja miam dedykowany do Fiata 125p akurat lecz dobrze sie > sprawuje a dużo musiałeś poprzerabiać? bo różnica w cenie jest porażająca może ja też sobie taki sprawię następną razą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Veritas Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > a dużo musiałeś poprzerabiać? bo różnica w cenie jest porażająca > może ja też sobie taki sprawię następną razą tylko z eto ejst przelotowy tlumik:d nie nie przerabialem nic tylko obciolem rurke przy koncowym wymierzylem kat mocowania nowego i wio pozniej tylko obcieta zostala koncowka ktora w tym modelu jest cholernie dluga : i wspawalem nowa z rury kwasowej fi 50mm.. ano i zamiast kata mam zlaczke elastyczna . nie jest glosno jezdzac do 3 tys obrotow a powyzej przechodzi w nietypowy dzwiek poniewaz nie jest to basowy tylko raczej WRC przypomina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomaszoselka Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > tylko z eto ejst przelotowy tlumik:d nie nie przerabialem nic tylko > obciolem rurke przy koncowym wymierzylem kat mocowania nowego i > wio pozniej tylko obcieta zostala koncowka ktora w tym modelu > jest cholernie dluga : i wspawalem nowa z rury kwasowej fi > 50mm.. ano i zamiast kata mam zlaczke elastyczna . nie jest > glosno jezdzac do 3 tys obrotow a powyzej przechodzi w > nietypowy dzwiek poniewaz nie jest to basowy tylko raczej WRC > przypomina No to piękności ale z brakiem kata to trzeba przecież dbać o środowisko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Veritas Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > No to piękności ale z brakiem kata to trzeba przecież dbać o > środowisko ehh wiem wiem ale patrzac na siwat na codzien widac na ulicy nie jedna ciezarowke czy busa robiacego zaslone dymna a coz takie male 1.4 moze zrobic w porownaniu globalnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomaszoselka Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > ehh wiem wiem ale patrzac na siwat na codzien widac na ulicy nie > jedna ciezarowke czy busa robiacego zaslone dymna a coz takie > male 1.4 moze zrobic w porownaniu globalnym No cóż..., coś w tym jest. Żeby pozostać w zgodzie z przyrodą trzeba by przerzucić się na rower a ponieważ taka ładna pogoda się zaczyna robić to coraz częściej o tym myślę. Przeraża mnie tylko gdy jadąc po mieście śmiga (80 - 90km/h) obok mnie TIR. Czuje się wtedy jakoś taki goły i bezbronny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.