MarioNF Napisano 1 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2008 Ceny Alfy Mi.To? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 1 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2008 > Ceny Alfy Mi.To? zaroi sie od tych 1,4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjedruszak Napisano 1 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2008 > Ceny Alfy Mi.To? Z meskimi silnikami tego nie robia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 1 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2008 > zaroi sie od tych 1,4 w salonach jako auto testowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawcio Napisano 1 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2008 Chcialbym najpierw zobaczyc to auto na zywo, potem popatrzec na seryjne wyposazenie a dopiero na koncu wypowiadac sie co do cen Jakis czas temu myslalem o MiTo, ale w tej chwili juz mi nie jest potrzebne takie auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarioNF Napisano 1 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2008 > Z meskimi silnikami tego nie robia? Powiem Ci, że miałem okazję długo długo pojeździć wersją 155KM. Jeździ zacnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarioNF Napisano 1 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2008 > Chcialbym najpierw zobaczyc to auto na zywo, potem popatrzec na > seryjne wyposazenie a dopiero na koncu wypowiadac sie co do cen W Progression mamy: szyby bez ramek, 7 poduszek, VDC, klimę manualną, elektrykę + centralny, radio MP3, wspomaganie, System DNA (przełącznik podobny do tego w Subaru, który ustawia tryb pracy systemów na Dynamic, Normal, All Weather) i niestety felgi stalowe. Do Distinctive'a dochodzą: klima automatyczna, felgi alu 16', kiera + dźwignia skórzane, przyciski na kierownicy, chromowane wstawki, inne wykończenie wnętrza. A na deser pokazali nam to, ale pojeździć nie dali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 1 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2008 > Jakis czas temu myslalem o MiTo, ale w tej chwili juz mi nie jest > potrzebne takie auto szczególnie z tak brzydkim przodem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radar16v Napisano 1 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2008 Felgi w Alfie na cztery śruby ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawcio Napisano 1 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2008 > Felgi w Alfie na cztery śruby ? Co sie dziwisz... w ADFie serwis jest wspolny dla Fiata, Lanci i Alfy (oddajesz np. 8C do serwisowania stojac w kolejce za przedstawicielami handlowymi podrozujacymi SC VAN ) wiec ilosc srub nie robi na mnie zadnego wrazenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radar16v Napisano 1 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2008 > Co sie dziwisz... w ADFie serwis jest wspolny dla Fiata, Lanci i Alfy > (oddajesz np. 8C do serwisowania stojac w kolejce za > przedstawicielami handlowymi podrozujacymi SC VAN ) wiec ilosc > srub nie robi na mnie zadnego wrazenia Dobrze, że Alfy się nie psują i nie trzeba stać w kolejce za przedstawicielami handlowymi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawcio Napisano 2 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2008 > Dobrze, że Alfy się nie psują i nie trzeba stać w kolejce za > przedstawicielami handlowymi Taaaaaaaaa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarioNF Napisano 2 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2008 > Felgi w Alfie na cztery śruby ? cztery sruby to mniej pracy dla mechanika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjedruszak Napisano 2 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2008 > Powiem Ci, że miałem okazję długo długo pojeździć wersją 155KM. > Jeździ zacnie. Orientujesz sie czy te 155KM bedą miały LSD (szpere) tak jak w Alfach 147 Q2? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarioNF Napisano 2 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2008 > Orientujesz sie czy te 155KM bedą miały LSD (szpere) tak jak w Alfach > 147 Q2? Z tego co mi wiadomo nie będzie tam "Torsena". Trakcją steruje system DNA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzychuk Napisano 2 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2008 > Ceny Alfy Mi.To? IMO ceny na dość rozsądnym poziomie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 2 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2008 czy HID w tej alfie to z funkcja Biksenon? czy we wszystkich opcajch sa dostepne czy tylko za doplata? jako wyposazenie dodatkowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarioNF Napisano 2 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2008 > czy HID w tej alfie to z funkcja Biksenon? czy we wszystkich opcajch > sa dostepne czy tylko za doplata? jako wyposazenie dodatkowe? Możesz jaśniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 2 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2008 > Możesz jaśniej? jak sie ma sprawa xenonow o ile wystepuja w malej alfie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radar16v Napisano 2 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2008 Ja w każym razie mam nadzieję, że MiTo wygląda lepiej na żywo niż na fotkach, bo tak patrząc z zewnątrz to z niej taka brzydsza wersja Bravo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarioNF Napisano 2 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2008 przecież to jakaś parodia... ludzie na ulicy będą umierać ze śmiechu na jej widok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Billy_The_Kid Napisano 2 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2008 > szczególnie z tak brzydkim przodem podzielam Twoją opinię. próbuję się zmusić, żeby mi się przód spodobał ale nic z tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarioNF Napisano 2 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2008 > System DNA (przełącznik podobny do tego w Subaru, który ustawia tryb pracy > systemów na Dynamic, Normal, All Weather) jakich 'systemów'? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarioNF Napisano 2 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2008 > Z tego co mi wiadomo nie będzie tam "Torsena". Trakcją steruje system DNA. "system DNA" to przecież jakiś kawałek elektroniki - on jeszcze musi mieć czym 'sterować' trakcją... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiat_as Napisano 2 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2008 > Ja w każym razie mam nadzieję, że MiTo wygląda lepiej na żywo niż na > fotkach, bo tak patrząc z zewnątrz to z niej taka brzydsza > wersja Bravo chyba "wersja" Grande Punto ? (a może nawet nie_grande - malutkie to MiTo, zwłaszcza na zdjęciach z panami wzrostu dość typowego dla kraju jej pochodzenia) No i jeśli wersja GP, to jednak ładniejsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiat_as Napisano 2 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2008 Jeszcze zależy co w jakiej wersji siedzi, np zdaje się że progression nie ma skóry na kierownicy (w 156 była w tym oznaczeniu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 2 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2008 jak to szło? 'gdzie się podziały, tamte ... alfy , gdzie te dziewczyny(alfy), gdzie tamten czas' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjedruszak Napisano 2 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2008 > "system DNA" to przecież jakiś kawałek elektroniki - on jeszcze musi > mieć czym 'sterować' trakcją... 'Sterowanie' pewnie bedzie polegac na tym ze zamiast przekazac wiecej mocy na kolo ktore ma wieksza przyczepnosc, on poprostu zdlawi silnik na tyle by buksujace kolo ja odzyskalo - fajowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 2 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2008 Tylko z boku jak to w Alfie super przód i tył do d.........py Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pijawka2000 Napisano 2 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2008 Szczerze.. myślałem, że będzie ładniejsza. klamki od 147/Gt Lusterka od 159 środek jak by troszkę przerobiony z bravo, nawet włączniki te same co w bravo/GP to czarne coś w tylnym zderzaku z odblaskami też z Gp mogli się bardziej postarać.. ale jak by nie było.. były i są brzydsze auta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 2 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2008 Pomieszanie bravo z paskudna nowa micra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 2 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2008 > przecież to jakaś parodia... ludzie na ulicy będą umierać ze śmiechu > na jej widok no to własnie o tym mówię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 2 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2008 > podzielam Twoją opinię. próbuję się zmusić, żeby mi się przód > spodobał ale nic z tego ja się nawet nie próbuję zmusić - żenada tak popsuć markę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 2 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2008 > Szczerze.. myślałem, że będzie ładniejsza. > klamki od 147/Gt > Lusterka od 159 > środek jak by troszkę przerobiony z bravo, nawet włączniki te same co > w bravo/GP > to czarne coś w tylnym zderzaku z odblaskami też z Gp > mogli się bardziej postarać.. > ale jak by nie było.. były i są brzydsze auta... układ przycisków od body to GP widac wyraźnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 2 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2008 > ja się nawet nie próbuję zmusić - żenada tak popsuć markę chyba zaczynaja isc na ilosc................ w koncu nowa alfa za niecale 50 000 nowka to prawie cena dacii logan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 2 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2008 > chyba zaczynaja isc na ilosc................ > w koncu nowa alfa za niecale 50 000 nowka to prawie cena dacii logan nie nazywajmy tego alfą dobra ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 2 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2008 > jakich 'systemów'? napoili zabawili ale wiedzy MU nie zaszczepili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarioNF Napisano 4 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2008 > jakich 'systemów'? W Alfie Mi.To debiutuje kilka nowinek. System CBC - kontrola hamowania na zakręcie DST - dynamiczna kontrola skrętu TTC - kontrola przniesienia momentu. Niestety nie wiem, na jakiej zasadzie mają one działać, ponieważ Pan Techniczny stwierdził, że nie ma wystarczająco dużo czasu, a później był nieosiągalny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarioNF Napisano 4 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2008 > W Alfie Mi.To debiutuje kilka nowinek. > System CBC - kontrola hamowania na zakręcie > DST - dynamiczna kontrola skrętu > TTC - kontrola przniesienia momentu. > Niestety nie wiem, na jakiej zasadzie mają one działać, ponieważ Pan > Techniczny stwierdził, że nie ma wystarczająco dużo czasu, a > później był nieosiągalny. niezły marketing Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 4 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2008 > Pomieszanie bravo z paskudna nowa micra mi to wyglada na pomieszanie z GP. Przyciski po lewej stroni, panel klimy to z GP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 4 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2008 > ja się nawet nie próbuję zmusić - żenada tak popsuć markę ten na fotce moze długo stał na słoncu i zderzak z lekka sie rozpuścił i tak ściągnęło w dół Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarioNF Napisano 5 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2008 W odpowiedzi na złośliwości niektórych userów Autokącika, chciałbym POCHWALIĆ SIĘ wiedzą, jaką posiadam na temat systemów, które znalazły się w Alfie Mi.To. Zacznę od tego, o czym zapomniałem napisać wcześniej. Otóż w Mi.To od przyszłego roku będzie można opcjonalnie zamówić system znany z Alfy 159 - Stop & Start (brak tradycyjnej stacyjki - odpalanie poprzez wciśnięcie "guzika"na desce rozdzielczej). Również w 2009 roku zadebiutuje w najmniejszej (i nie tylko) Alfie zawieszenie aktywne. Elektrozawó znajdujący się przy amortyzatorze, zmieniając przekrój przejścia wewnątrz trzpienia, wprowadza różne współczynniki tłumienia, zależne od warunków drogowych i od stylu jazdy. Elementy, które będą odpowiedzialne za to zawieszenie to: - przyspieszeniomierze pionowe, - kąt i "prędkość" kierownicy, - pozycja pedału gazu, - prędkość samochodu, - ciśnienie hamowania. Wracając do samych systemów, o których wspominałem w poprzednich postach, to w tej chwili posiadam informacje, które przybliżą zasady ich działania. CBC - kontrola hamowania na zakręcie - w przypadku hamowania z ABS na zakręcie, funkcja optymalizuje rozdział ciśnienia hamującego na czterech kołach tak, aby maksymalnie wykorzystać ich przyleganie i przyczepność do podłoża. DST - dynamiczna kontorla skrętu - jest funkcją, która integruje EPS (Electronic Power Steering) w funkcjonowaniu VDC. W szczególnych manewrach VDC "żąda" od układu kierowania (EPS) wprowadzenia momentu skrętnego (max 3 Nm) dla "zachęcenia" kierowcy do wykonania manewru. Interwnecja DST uwidacznia się w następujących manewrach: - kompensacja w stanach zarzucania pojazdu, hamując z ABS w warunkach różnych przyczepności kół prawych i lewych, - w momencie dużego przyspieszenia bocznego sygnalizuje kierowcy o zbliżaniu się limitu stabilności i sugeruje manewr prawdiłowy dla odzyskania stabilizacji samochodu. W DST "węzeł" sterowania hamulców może zwiększyć siłę hamowania na koła, które mają większą przyczepność, gdyż zostaje "zażądane" od centralki elektryczej kierownicy przeciwskręcanie automatyczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarioNF Napisano 5 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2008 TTC - kontrola przeniesienia momentu jest funkcją, która pozwala na symulację działania w mechanizmie różnicowym autoblokującym bardzo podobnym do Q2, działąjąc tylko na hamulce. W samochodzie z przednim napędem i z tradycyjnym mechanizmem różnicowym, jadąc na zakręcie i przyspieszając, koło wewnętrzne zaczyna się ślizgać (zwiększa się podsterowność). System TTC, współdziałąjąc z VDC, stosuje siłę hamowania na koło wewnętrzne, które traci przyczepność. W ten sposób mechanizm różnicowy przenosi więcej momentu napędowego na koło zewnętrzne. Najwięcej emocji, z tego co widziałem, wzbudził system kontroli dynamiki pojazdu (DNA). System DNA to urządzenie, które działa na: centralkę silnika, system VDC, układ kierowniczy i docelowo (od przyszłego roku) na zawieszenie. Trzy tryby pracy: Dynamic - jazda sportowa, Normal - jazda codzienna, All Weather - jazda w warunkach gorszej przyczepności (lód, deszcz, śnieg, szuter). System ten "łączy" w sobie następujące elementy: - zestaw wskaźników - wyświetlacz pokazuje specyficzne informacje Trip Computer (np. ciśnienie turbo w trybie Dynamic), - centralkę sterowania silnikiem - pedał przyspieszenia jest mniej/bardziej "reagujący", - układ kierowniczy EPS - od ustawionego trybu zależy siła wspomagania, - system VDC - VDC ma trzy tryby pracy dla trzech pozycji DNA (w Dynamic interwencja VDC jest maksymalnie opóźniona, w All Weather optymalizuje hamowanie na nawierzchniach o różnej przyczepności), - i od przyszłego roku po wprowadzeniu aktywnego zawieszenia, np. w trybie Dynamic amortyzatory zostaną usztywnione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 5 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2008 > W odpowiedzi na złośliwości niektórych userów Autokącika, chciałbym > POCHWALIĆ SIĘ wiedzą, jaką posiadam na temat systemów, które > znalazły się w Alfie Mi.To. lepiej późno niż wcale bo trochę wstyd, że użytkownicy wiedza więcej niż sprzedawcy z dyplomami AR na biurku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 5 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2008 > Zacznę od tego, o czym zapomniałem napisać wcześniej. "zapomniałem " że zacytuje co kolega tu powiedział w poprzednich postach Quote: Niestety nie wiem, na jakiej zasadzie mają one działać, ponieważ Pan Techniczny stwierdził, że nie ma wystarczająco dużo czasu, a później był nieosiągalny. pamiętaj również abyś nie zapomniał zrozumieć co napisałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pcz Napisano 5 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2008 > Tylko z boku jak to w Alfie super > przód i tył do d.........py Całkiem wyjątkowo się zgadzam , główka mi zwisła z antypodziwu dla projektanta . Ypsilon jest elegancki , 500 ma charakter a to?.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.