Skocz do zawartości

Paliwo nie dochodzi do gaźnika-po przechyłach auta-manewrach


lightjay

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś przyjechała do mnie kumpela z CC700 aisan (znaczy się ja do nie pojechałem bo została stać na drodze) problem jak w temacie paliwo nie dochodzi do filtra paliwa.

Zalałem recznie filtr paliwa do pełna zapalił i przy przeghazaowaniu pochodził i zgasł i tak wkółko, za którymś razem zalałem jak tylko chwycił to odrazu ruszyłem i dlawil się szarpal ale po jakiś 100metrach poszedł normalnie jezdzi do teraz przejechałem nim dzis prawie 50km i nic wszytko ok sprawdziłem przewody nic nie cieknie, wyciągnąłem to coś z baku sitko czyste posprawdzałem i ok, przejechałe sie do marketu i na parkingu szybciej ruszyłem gwałtowne skrety w lewo w prawo że były przechyły spore smile.gif i po jakis 200metrach znów to samo. zalalem ruszyłem szarpał ale po jakis 100metrach jechał juz normalnie i znów pojechałem z ostrym manerwowaniem zeby były przechyły i znów brakło \mu paliwa.

W baku paliwa 3/4 pompka paliwowa nowa (uszczelki też) zadnego wycieku nie ma. martwi mnie to że jak ruszy to jedzie normalnie i tak jakby nigdy nic, ale po tych przechyłach to paliwa nie ciągnie.

Jakaś diagnoza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niechche martwic ale u mnie bylo to samo jak mialem pol baku ze na zakretach mi gasl i winna byla pompa paliwa. Niby na postoju dobrze chodzila ale juz pod obciazeniem nie za bardzo. Na stole pobierniczym sie okazala ze daje 2,4 bara zamiast 3 i to juz wystarczylo zeby takie cyrki byly.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> niechche martwic ale u mnie bylo to samo jak mialem pol baku ze na

> zakretach mi gasl i winna byla pompa paliwa. Niby na postoju

> dobrze chodzila ale juz pod obciazeniem nie za bardzo. Na stole

> pobierniczym sie okazala ze daje 2,4 bara zamiast 3 i to juz

> wystarczylo zeby takie cyrki byly.

Ale na nowej pompie takie problemy? czyli muszę jechać z nim do mechanika aby sprawdził ciśnienie na pompie paliwowej? i prawidłowe jest jakie 3 bary? Bo sam raczej tego nie sprawdzę a domowego sposobu sprawdzenia niestety chyba nie ma frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzilo mi o seja MPI niewiem jakie jest cisnienie w spi. Tylko ta pompa jest nowka sztuka ? bo w sumie moja miala tylko 40 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko żebyśmy się dobrze zrozumieli, na przechyłach nie gaśnie tylko po jakims czasie skończy się paliwo i nie pociągnie sam !!! zaleje filtr paliwem i odpali ale ni epojdzie sam od siebie, muszę go zalać zapalić i odrazu ruszyć i jechac , jakąś chwilę zrobiłem to jeszcze raz i zalałem odpaliłem ruszyłem z szarpaniem i kangurowaniem i klapa, dopiero jak drugi raz zalałem filtr do pełna i ruszyłem z szarpaniem to po przejechaniu jakiś 150metrów uspokoił się i szedł już sam równomiernie tak jak powinien.

Potem specjalnie już zrobiłem to samo ostre manewry i pojechałem szybko na droge szybkiego ruchu, zaczał się dławić ( z powodu braku paliwa) z 90km praktycznie zwolnił do 20km/h bo ni edostawał paliwa i próbowałem go odpalic jak się kulał i czaem odpalał ale nie jechał (tylko szarpał) dopiero jak zwolnił do tych 20km to zassał paliwo i poszedł normalnie)

Martwi mnie to że dopiero zacznie sam ssac paliwo po przejechaniu jakiegoś krótkiego odcinka (sam od siebie nie pociągnie po tych przechyłach i manewrach)

Pompka jest nowa, bo sam jej wymieniałem na nówkę ze sklepu (około 40zł) i na niej jest przejechane około 5tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no filtr jest totalnie pusty (tak jakby wyjeżdziło się całe paliwo i nie pociągnie dalej sam paliwa) dopuki ni ezaleje a jak zaleje to zapali i wypali go praktycznie całe i koniec) musze zalać i przejechac kawałek i wtedy już jedzie normalnie

A przy okazji jaka jest róznica między tą pompką:

http://www.allegro.pl/item395105301_pompa_paliwa_cinquecento_700_0_7_z_uszczel_580.html

a tą:

http://www.allegro.pl/item386903368_pompa_paliwa_fiat_cinquecento_700_fabrycznie_nowa.html

bo wiem że montowałem pompkę tą pierwszą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> niechche martwic ale u mnie bylo to samo jak mialem pol baku ze na

> zakretach mi gasl i winna byla pompa paliwa. Niby na postoju

> dobrze chodzila ale juz pod obciazeniem nie za bardzo. Na stole

> pobierniczym sie okazala ze daje 2,4 bara zamiast 3 i to juz

> wystarczylo zeby takie cyrki byly.

a miałeś jakieś jazdy z obrotami jak pompa nie dawała rady? Np przy wysprzęglaniu biegu obroty za nisko schodziły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a miałeś jakieś jazdy z obrotami jak pompa nie dawała rady? Np przy

> wysprzęglaniu biegu obroty za nisko schodziły?

nic zero.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no filtr jest totalnie pusty (tak jakby wyjeżdziło się całe paliwo i

> nie pociągnie dalej sam paliwa) dopuki ni ezaleje a jak zaleje

> to zapali i wypali go praktycznie całe i koniec) musze zalać i

> przejechac kawałek i wtedy już jedzie normalnie

> A przy okazji jaka jest róznica między tą pompką:

> http://www.allegro.pl/item395105301_pompa_paliwa_cinquecento_700_0_7_z_uszczel_580.html

> a tą:

> http://www.allegro.pl/item386903368_pompa_paliwa_fiat_cinquecento_700_fabrycznie_nowa.html

> bo wiem że montowałem pompkę tą pierwszą

jakby pompka była sprawna to paliwo w filtrze byloby cały czas

a te dwie pompki to wydaje mi sie, ze pierwsza to jakis polski zamiennik, a druga oryginał, choc nie jestem pewien. Doswiadczenie z samochodem mi mowi, ze zamienniki nie zawsze sie sprawdzaja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dziś przyjechała do mnie kumpela z CC700 aisan (znaczy się ja do nie

> pojechałem bo została stać na drodze) problem jak w temacie

> paliwo nie dochodzi do filtra paliwa.

> Zalałem recznie filtr paliwa do pełna zapalił i przy przeghazaowaniu

> pochodził i zgasł i tak wkółko, za którymś razem zalałem jak

> tylko chwycił to odrazu ruszyłem i dlawil się szarpal ale po

> jakiś 100metrach poszedł normalnie jezdzi do teraz przejechałem

> nim dzis prawie 50km i nic wszytko ok sprawdziłem przewody nic

> nie cieknie, wyciągnąłem to coś z baku sitko czyste

> posprawdzałem i ok, przejechałe sie do marketu i na parkingu

> szybciej ruszyłem gwałtowne skrety w lewo w prawo że były

> przechyły spore i po jakis 200metrach znów to samo. zalalem

> ruszyłem szarpał ale po jakis 100metrach jechał juz normalnie i

> znów pojechałem z ostrym manerwowaniem zeby były przechyły i

> znów brakło \mu paliwa.

> W baku paliwa 3/4 pompka paliwowa nowa (uszczelki też) zadnego

> wycieku nie ma. martwi mnie to że jak ruszy to jedzie normalnie

> i tak jakby nigdy nic, ale po tych przechyłach to paliwa nie

> ciągnie.

> Jakaś diagnoza?

A filr paliwa kiedy zmieniales moze jest zabity i pompa słabo ciągnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A filr paliwa kiedy zmieniales moze jest zabity i pompa słabo

> ciągnie

Filtr jest nowy przejechana na nim około 1tyś km.

czasami jak kiedys z nim cos robiłem na poczatku jak ruszałem na zimnym i lekko równomiernie dawałem gaz tkie było wrazenie jakbym pompował lekko paliwo (a noga nieruchomo była na pedale) bo lekko i równomiernie dodawałem gazu a efekt był taki jakbym nie równo gazował, ale to tylko na poczatku, potem po przejechaniu kilku km było już ok. A i to było praktycznie nie zauwazalne.

A co do filtra paliwa to cały czas jest prawei pełny połowa a nawet troche wiecej zalany do połowy czyli prawidłowo, no ale co z tego jak potem i tak się wypali do końca (no chyba że sie normalnie jeździ raczej spokojnie i lekko w zakręty) o szybszych manerwach można zapomniej bo już sam nie pociagnie do filtr anawet jak się robi dwa ostre szybsze manewry i potem się już jedzie delikatnie normalnie po prostej (to i tak już po fakcie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Filtr jest nowy przejechana na nim około 1tyś km.

> czasami jak kiedys z nim cos robiłem na poczatku jak ruszałem na

> zimnym i lekko równomiernie dawałem gaz tkie było wrazenie

> jakbym pompował lekko paliwo (a noga nieruchomo była na pedale)

> bo lekko i równomiernie dodawałem gazu a efekt był taki jakbym

> nie równo gazował, ale to tylko na poczatku, potem po

> przejechaniu kilku km było już ok. A i to było praktycznie nie

> zauwazalne.

> A co do filtra paliwa to cały czas jest prawei pełny połowa a nawet

> troche wiecej zalany do połowy czyli prawidłowo, no ale co z

> tego jak potem i tak się wypali do końca (no chyba że sie

> normalnie jeździ raczej spokojnie i lekko w zakręty) o szybszych

> manerwach można zapomniej bo już sam nie pociagnie do filtr

> anawet jak się robi dwa ostre szybsze manewry i potem się już

> jedzie delikatnie normalnie po prostej (to i tak już po fakcie)

a abk paliwa czysty i ten gad co zaciaga paliwo moze zasyfione masz wszystko, wlej ze dwie - trzy butelki denaturatu i dodatek smt do czyszczenia gaźnika i pojezdzij troche powinno pomóc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dziś przyjechała do mnie kumpela z CC700 aisan (znaczy się ja do nie

> pojechałem bo została stać na drodze) problem jak w temacie

> paliwo nie dochodzi do filtra paliwa.

> Zalałem recznie filtr paliwa do pełna zapalił i przy przeghazaowaniu

> pochodził i zgasł i tak wkółko, za którymś razem zalałem jak

> tylko chwycił to odrazu ruszyłem i dlawil się szarpal ale po

> jakiś 100metrach poszedł normalnie jezdzi do teraz przejechałem

> nim dzis prawie 50km i nic wszytko ok sprawdziłem przewody nic

> nie cieknie, wyciągnąłem to coś z baku sitko czyste

> posprawdzałem i ok, przejechałe sie do marketu i na parkingu

> szybciej ruszyłem gwałtowne skrety w lewo w prawo że były

> przechyły spore i po jakis 200metrach znów to samo. zalalem

> ruszyłem szarpał ale po jakis 100metrach jechał juz normalnie i

> znów pojechałem z ostrym manerwowaniem zeby były przechyły i

> znów brakło \mu paliwa.

> W baku paliwa 3/4 pompka paliwowa nowa (uszczelki też) zadnego

> wycieku nie ma. martwi mnie to że jak ruszy to jedzie normalnie

> i tak jakby nigdy nic, ale po tych przechyłach to paliwa nie

> ciągnie.

> Jakaś diagnoza?

jak otwierasz korek wlewu do baku jest psssssyt???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak otwierasz korek wlewu do baku jest psssssyt???

pssssssssyt nie ma smile.gif

Jak wyciągałem pływakl paliwa z baku to bak był czysty, nawet sitko na pływaku było cyste zero syfu.

A co do denaturatu to jak (sciagnąć całe paliwo wlac z z litr półtorej denaturatu i ten dodatek smt- co to jest bo jak dzwoniłem do sklepu to nie wiedzieli o co mi chodzi?) zapalić zeby auto pochodziło i jak samo zgaśnie bo zabraknie mu denaturatu, to normalnie wlac bezyne i zapalić i jeździć ? )

nigdy tego nie robiłem więc wole się upewnić smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co zauwazyłem to żadko to występuje w czasie jazdy nawet w zakrętach przy wiekszych prędkosciach. Ale po manewrach (szybszych) na parkingu i wyjeżdzie juz na prosta z parkingu po jakiś 200metrach juz jest berak paliwa w filtrez i ni epociagnie, wczoraj zarzyło mi się że zabrakło mu ale jechałem dostyc szybko około setki i po duszeniu się i duszeniu po jakiś 300mentrach mimo ze zawalniał bo nia dostawał paliwa to chwycił i jechał dalej bez prioblemu (zapaliłem go w czasie jazdy z beigu, ale na ssaniu chwycił).

Normalnie masakra z tym autem od kumpeli (a chciałbym jej go zrobić tylko nie wadomo co)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

> Jakbyś coś wykombinował to napisz

Od tamtego czasu nic nie wykombinowałem bo wszystko jest niby ok, jutro (pojutrze) ma mi przywieźć swoje auto to będę z nim walczył, zobacze jeszcze raz te odpowietrzniki na baku pod kanapą i sprawdze popychacz pompy paliwa (mam nadzieję że jakoś uda mi się zmierzyć czy wystaje na odpowiednią wysokość) bo już kupiłem nowe podkładki pod pompe paliwa i najwyżej nie dam cienkiej i grubiej tylko sama cienką, no i chyba zabiore się za wyciągnięcie aisana (może go coś wyczyszcze) jutro najpierw swojego będę starał się wymontować bo w swoim musze wężyk wymienić bo został mi jeden do którego dostępu nie ma tylko przez odkręcenie, a potem zdemontuje od kupeli i pomanewruje i zobacze czy dalej świruje jak będzie ok to napisze co było powodem, na dzień dzisiejszy wszystko jest ok z autem (a problem dalej istnieje)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.