Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

opony zwykłe vs bieżnikowane

Featured Replies

Napisano

czas doprowadzić auto do porządku stąd tyle moich pytań wink.gif

Do rzeczy, znalazłem na allegro taka ofertę opon bieżnikowanych. ( proszę się nie sugerować rozmiarem bo to tylko przykład ) Nie znam się w tym temacie więc zapytałem się kolegi co o tym sądzi. Jedyne jego wytłumaczenie to było " opony bieżnikowane są dla biedaków". hmm.gif Jak dla mnie to żadne uzasadnienie tym bardziej, że obecnie mam opony firmy Miechelin które kosztowały majątek ale co z tego jak wytrzymały troche ponad dwa lata dlatego, że głównie jeżdze po mieście i ostrym krawężnikom nie oprze się żadna opona. Zacząłem się zastanawiać czy nie lepiej jest kupić opony bieżnikowane z założeniem, że i tak je rozwale w ciągu dwóch lat ale nie będę miał wyrzutów sumienia, że je wywalam i kupuje nowe czy kupić dobrej firmy ? Nie zależy mi a lansie a odpowiedź w stylu "opony dla biedaków" wydaje mi się co najmniej śmieszna. Czy ktoś mógłby wytłumaczyć dlaczego z punktu technicznego nie warto kupić opony bieżnikowanej ? Trochę czytałem o oponach bieżnikowanych i przechodzą wiele procesów zanim zostanie zgrzana guma do tego jest normalnie na nie gwarancja. Inna sprawa to jaki sens jest w kupowaniu opon używanych kiedy pomimo małego przebiegu po 2-3 latach opona powinna być zmieniona z uwagi na to, że guma tych opon jest już sparciała ze starości. Co wg was wybrać ? Nasze auta to niestety padaki z którymi wiążą się same koszty więc czy inwestowanie w drogi