Skocz do zawartości

elastyczność t-jet


Rekomendowane odpowiedzi

> Czyli temat można zamknąć, ponieważ elastyczność to zakres

> użytecznych obrotów - więc jakby na to nie patrzeć benzyna

> zawsze górą

Widac nic nie wyniosles ,z tego tematu , diesel ma dluzsza skrzynie , wnioski wysnute zostaly sporo wczesniej , teraz mozna zamknac zakrecony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Widac nic nie wyniosles ,z tego tematu , diesel ma dluzsza skrzynie ,

> wnioski wysnute zostaly sporozamknac wczesniej , teraz mozna

hmm... tyle że nie traktuje kacika jak wykładni, mam pod ręką zbyt wielu specjalistów i materiałów żeby czerpać z wypowiedzi co po niektórych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Widac nic nie wyniosles ,z tego tematu , diesel ma dluzsza skrzynie ,

...a benzyniak mimo to ma dłuższe biegi i rodzi się pytanie czy użytkownika interesują cyferki, czy też konkretne możliwości samochodu (tu np. możliwość jazdy na najwyższym biegu w znacznie praktyczniejszym zakresie prędkości i generalnie możliwość znacznie rzadszego zmieniania biegów).

Zresztą całkiem podobna sytuacja jest z momentem obrotowym. Miłośnicy diesla podniecają się nic nie znaczącymi (w relacji do benzyniaka) cyferkami, a zapominają, że liczy się owszem moment obrotowy, ale ten na kołach, a nie na wale. A na kołach ten moment niestety jest zwykle niższy dla diesla mimo krótszych biegów (zakładam silniki o tej samej mocy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze ,ze cytujesz mnie z forum stila (dzisiejszy moj post) biglaugh.gif

Ja doskonale wiem ,ze majac turbobenzyne z wieksza moca a mniejszym momentem niz jtd bede smigac szybciej , z uwagi na chociazby krotka skrzynie vel duzy Nm na kolach (na 5ce 50km/h jest przy okolo 1700obr) , jednak z uwagi na powyzszosc krotkiej skrzyni nie jest wcale elastyczniejszy od jtd , a to z uwagi na big turbo , dmuchajace dopiero od 2500obr/4000obr (pelnyboost) ) , ale nie ma co gadac , mnie sie ten temat juz znudzil wpysk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Widze ,ze cytujesz mnie z forum stila (dzisiejszy moj post)

> Ja doskonale wiem ,ze majac turbobenzyne z wieksza moca a mniejszym

> momentem niz jtd bede smigac szybciej , z uwagi na chociazby

> krotka skrzynie vel duzy Nm na kolach (na 5ce 50km/h jest przy

> okolo 1700obr) , jednak z uwagi na powyzszosc krotkiej skrzyni

> nie jest wcale elastyczniejszy od jtd , a to z uwagi na big

> turbo , dmuchajace dopiero od 2500obr/4000obr (pelnyboost) ) ,

> ale nie ma co gadac , mnie sie ten temat juz znudzil

No chyba jednak masz o sobie ciut za wysokie mniemanie. Tym bardziej pisząc takie bzdury. hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jedynym ktory pisze tutaj bzdury to ty , jak widac ukazalem Ci ,ze

> byles w bledzie , niestety nie odpisales na te posty , czyzby

> wstyd ,ze nie mialo sie racji ?

W jakim błędzie? Dalej nie rozumiesz, że Stilo jest lżejsze od bravo? W wersji 3D łącznie z ciężkim dieslem, w wersji 5D być może tylko w zakresie samej skorupy. Robisz jakieś bezsensowne porównania różniących się aut, jednego z podkręconym silnikiem i na innym biegu i wyciągasz z tego jakieś absurdalne wnioski na temat jeszcze innego auta. Tak, te bzdury nie są warte komentarza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.