Snajper Napisano 29 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2005 Gdzie cipnąć DI-D? Usługa podobna, koszty też. Są jakieś większe różnice? Proszę o komentarze ludzi, którzy mieli styczność z tymi firmami i faktycznie mogą coś powiedzieć. Wpisy "kolega kolegi był zadowolony" mnie nie interesują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jazwes Napisano 29 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2005 Stałem przed podobnym wyborem. Generalnie trzeba powiedzieć, że zarówno Pan Poniedziałek, jak i Pan Staszewski znają się na rzeczy, i są porządnymi fachowcami. Znam ich obudwu osobiście, lecz ciężko jest mi stwierdzić, u którego lepiej. Za Mastersem przemawia mozliwość sprawdzenia parametrów, na obciążeniówce ( w unitronicu jest inercyjna). Jednak ja wybrałem UNITRONIC, ponieważ byłem swego czsu z tą firmą związany zawodowo, i nie żałuję, niedługo będę ponownie stroił auto, i zapewne znów wybiore Unitronic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 29 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2005 Ja mam seryjne oprogramowanie , ale korzystalem z innych drobnych modyfikacji w Unitronic i zlego slowa powiedziec nie moge . Zawsze wszystko poprawnie zdiagnozowane i dobrze zrobione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mammoth Napisano 29 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2005 > Gdzie cipnąć DI-D? > Usługa podobna, koszty też. Są jakieś większe różnice? > Proszę o komentarze ludzi, którzy mieli styczność z tymi firmami i > faktycznie mogą coś powiedzieć. Wpisy "kolega kolegi był > zadowolony" mnie nie interesują. ze wzgledu na wyniki Mastersa w wyscigach na 1/4 mili (i aut przez niego dotknietych) oraz majac kontakt z dzialalnoscia Marka polecam Mastersa... (no i Masters ma teraz Mahe... ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snajper Napisano 30 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2005 > Za Mastersem przemawia mozliwość sprawdzenia parametrów, na > obciążeniówce ( w unitronicu jest inercyjna). A jaka to różnica...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snajper Napisano 30 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2005 > ze wzgledu na wyniki Mastersa w wyscigach na 1/4 mili (i aut przez > niego dotknietych) Wiesz... Nie zależy mi na wartościach maksymalnych. Raczej na przebiegu krzywych, na trwałości i na tym, żeby nie zostawiać za sobą zasłony dymnej. Nie zawsze to, co się sprawdza w sporcie, sprawdzi się również w cywilnej (aczkolwiek dynamicznej) jeździe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2005 > Gdzie cipnąć DI-D? > Usługa podobna, koszty też. Są jakieś większe różnice? > Proszę o komentarze ludzi, którzy mieli styczność z tymi firmami i > faktycznie mogą coś powiedzieć. Wpisy "kolega kolegi był > zadowolony" mnie nie interesują. Masters jest bardzo dobrym fachura, ja u niego robilem i jestem zadowolony ale .............. no wlasnie, ostatnio podobno sa problemy z dogadaniem sie z nim na ewnetualne poprawki, wiecej mozesz poczytac na forum.octaviaclub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2005 > Masters jest bardzo dobrym fachura, ja u niego robilem i jestem > zadowolony ale .............. no wlasnie, ostatnio podobno sa > problemy z dogadaniem sie z nim na ewnetualne poprawki, wiecej > mozesz poczytac na forum.octaviaclub.pl Troche poczytalem i widze ze to najbardziej Yarek jezdzi po Mastersie a sam programu tam nawet nie robil Yarku czemu wsadzasz kij w mrowisko Skodziarzy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2005 > Troche poczytalem i widze ze to najbardziej Yarek jezdzi po > Mastersie a sam programu tam nawet nie robil > Yarku czemu wsadzasz kij w mrowisko Skodziarzy ? MisiekWaw i KarolZ tez mieli problemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BaPit Napisano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2005 > MisiekWaw i KarolZ tez mieli problemy wiesz, nie tylko oni - ale mam nadzieję, że jednak uda się "odbagnić" sytuację, bo nie ma co psuć marki dobremu tunerowi. Zaś jeśli Koledze zależy na dobrych przebiegach krzywych, to proponuję najpierw ustalić, jakie mają być (przebiegi w całym zakresie obrotów + wartości maksymanlne - całość oczywiście w pewnym przybliżeniu) i umówić się, że jeśli takie nie będą, to zwrot kasy - to pozwoli uniknąć programu z mega górką momentu na początku i kiszką później... ja bym wybrał tego tunera, który zgodziłby się na właśnie takie warunki. Pozdrawiam, Bartek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BaPit Napisano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2005 > Yarku czemu wsadzasz kij w mrowisko Skodziarzy ? to nie był Yarek, tylko Autokąciki ale kryzys zażegnany i nie wracamy już do tego tematu po prostu emocje przerosły merytorykę Pozdrawiam, Bartek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2005 > to nie był Yarek, tylko Autokąciki ale kryzys zażegnany i nie > wracamy już do tego tematu po prostu emocje przerosły > merytorykę > Pozdrawiam, > Bartek Z tego co widzialem to Yarek+MisiekWaw+BaPit Tutaj tez czasami dajecie popisy Dobra ale watek nie o tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2005 > MisiekWaw i KarolZ tez mieli problemy nie my jedni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snajper Napisano 30 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2005 > Zaś jeśli Koledze zależy na dobrych przebiegach krzywych, to > proponuję najpierw ustalić, jakie mają być (przebiegi w całym > zakresie obrotów + wartości maksymanlne - całość oczywiście w > pewnym przybliżeniu) i umówić się, że jeśli takie nie będą, to > zwrot kasy - to pozwoli uniknąć programu z mega górką momentu na > początku i kiszką później... ja bym wybrał tego tunera, który > zgodziłby się na właśnie takie warunki. Tylko żeby się nie okazało, że na takich warunkach to sobie mogę "tjunink" sam zrobić... Śrubokrętem... Ale pomysł ogólnie . Acha, czy może ktoś mi jeszcze powiedzieć, czy się różni hamownia obciążeniowa od inercyjnej (mam nadzieję, że nie pomieszałem nazw)? I czy mogą się wskazania różnić z takich hamowni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mammoth Napisano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2005 > Wiesz... Nie zależy mi na wartościach maksymalnych. Raczej na > przebiegu krzywych, na trwałości i na tym, żeby nie zostawiać za > sobą zasłony dymnej. Nie zawsze to, co się sprawdza w sporcie, > sprawdzi się również w cywilnej (aczkolwiek dynamicznej) > jeździe... zapominasz ze masters robi modyfikacje aut uzytkowych takich jak dostawcze i ciezarowe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jazwes Napisano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2005 > A jaka to różnica...? Ponoć obciążeniówka daje bardziej wiarygodne wyniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snajper Napisano 30 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2005 > zapominasz ze masters robi modyfikacje aut uzytkowych takich jak > dostawcze i ciezarowe... Nie zapominam. Mówię tylko, że to, że ktoś umie zrobić 300KM z 1.9TDI nie oznacza wcale, że dobrze spełni moje potrzeby. Żeby nie było - nie wątpię w kwalifikacje speców z Mastersa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2005 > Nie zapominam. Mówię tylko, że to, że ktoś umie zrobić 300KM z 1.9TDI > nie oznacza wcale, że dobrze spełni moje potrzeby. > Żeby nie było - nie wątpię w kwalifikacje speców z Mastersa. uwierz, Marek to mistrzunio, tylko musi mu sie chciec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snajper Napisano 30 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2005 u Poniedziałka na hamowni. Wyszło ile wyszło ale jak zapytałem dlaczego auto które ma 1 KM więcej i jeden niutek więcej od mojego (też SC) dostaje na ćwiartkę parę dugości. Dostałem odpowiedź że moje auto ma więcej mocy na kołach . Po czym stwierdził ten Pan że moje auto jedzie dołem a góry wcale niema a jest zupełnie odwrotnie. a i standardowy tekst był że powietrza mu brakuje na górze. a najlepiej jak potraktował moje przełożenie główne nie wpisał wartości jaką mu podałem tylko wybrał najbardziej zbliżone do mojego a u Mastersa wszystko było jak należy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
łuki Napisano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2005 > Acha, czy może ktoś mi jeszcze powiedzieć, czy się różni hamownia > obciążeniowa od inercyjnej teory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mammoth Napisano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2005 > Ponoć obciążeniówka daje bardziej wiarygodne wyniki. hyhy nie "ponoc" tylko tak jest... juz sam sposob hamowania na inercyjnej a obciazeniowej duzo mowi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 31 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2005 > Gdzie cipnąć DI-D? > Usługa podobna, koszty też. Są jakieś większe różnice? > Proszę o komentarze ludzi, którzy mieli styczność z tymi firmami i > faktycznie mogą coś powiedzieć. Wpisy "kolega kolegi był > zadowolony" mnie nie interesują. Za Mastersem przemawia to ze jego fury wygrywają zawody a i na street'cie sa jednymi z szybszych, o Panu Poniedziałku powiem tylko tyle ze shamował 9-setke SC na 52KM przy seryjnym siliku i wmawiał mi że Fartoeny egzemplaz mi sie trafił a seria ma 39KM ;} wniosek wyciągnij sam pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Referat Napisano 31 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2005 > Za Mastersem przemawia to ze jego fury wygrywają zawody a i na > street'cie sa jednymi z szybszych, o Panu Poniedziałku powiem > tylko tyle ze shamował 9-setke SC na 52KM przy seryjnym siliku i > wmawiał mi że Fartoeny egzemplaz mi sie trafił a seria ma 39KM > ;} wniosek wyciągnij sam > pzdr tak jeszcze gwoli scislosci nie trzymajac niczyjej strony Auta z Unitronicu tez czasami wygrywaja a i Twoje auto inne seryjne 900 o dziwo wciaga.... Wiec roznie to byc moze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 1 Września 2005 Udostępnij Napisano 1 Września 2005 > tak jeszcze gwoli scislosci nie trzymajac niczyjej strony > Auta z Unitronicu tez czasami wygrywaja a i Twoje auto inne seryjne > 900 o dziwo wciaga.... Wiec roznie to byc moze ja nie twierdze że nie wciąga ale jednak to Masersa fury maja tytułu MP i nie zdażały sie Masersowi takie wpadki jak Panu Poniedziałkowi chociazby z hamowaniem auta pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 1 Września 2005 Udostępnij Napisano 1 Września 2005 > ja nie twierdze że nie wciąga ale jednak to Masersa fury maja tytułu > MP i nie zdażały sie Masersowi takie wpadki jak > Panu Poniedziałkowi chociazby z hamowaniem auta > pzdr Kazdemy zdarzaly sie wpadki z hamowaniem , Mastersowi tez Ale nie ma co patrzec co sie ktoremu przydarzylo , tylko jak jezdza auta przez nich zrobione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jazwes Napisano 1 Września 2005 Udostępnij Napisano 1 Września 2005 > ja nie twierdze że nie wciąga ale jednak to Masersa fury maja tytułu > MP i nie zdażały sie Masersowi takie wpadki jak > Panu Poniedziałkowi chociazby z hamowaniem auta > pzdr Owszem auta Mastersa dobrze się spisują na 1/4 mili, ale trzeba pamiętac, że nie tylko 1/4 się liczy, Poniedziałek stroi auta m.in do MPRC, czy do innych rajdów, z nienajgorszymi wynikami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam Napisano 1 Września 2005 Udostępnij Napisano 1 Września 2005 A jakież to auta od Mastersa mają takie zajebiste wyniki oprócz Lupo 4x4 ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 1 Września 2005 Udostępnij Napisano 1 Września 2005 > A jakież to auta od Mastersa mają takie zajebiste wyniki oprócz Lupo > 4x4 ??? Kiedys laury zbierala Ibiza Rufiego robiona przez Mastersa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 1 Września 2005 Udostępnij Napisano 1 Września 2005 > A jakież to auta od Mastersa mają takie zajebiste wyniki oprócz Lupo > 4x4 ??? a moze najpierw profil wypelnisz i sie przywitasz zanim zaczniesz zadawac ironiczne pytania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uki Napisano 6 Września 2005 Udostępnij Napisano 6 Września 2005 > Gdzie cipnąć DI-D? > Usługa podobna, koszty też. Są jakieś większe różnice? > Proszę o komentarze ludzi, którzy mieli styczność z tymi firmami i > faktycznie mogą coś powiedzieć. Wpisy "kolega kolegi był > zadowolony" mnie nie interesują. Moja odpowiedź nie będzie obiektywna. Mam swoje zdanie zarówno na temat Marka jak i Andrzeja ale zachowam to dla siebie aby nie robić rozpierduch na forum Proponuje przyjżeć się tamatowi ile aut się wysrało u Marka a ile u Poniedziałaka. Myśle że zbliża się jesien kończą sie MPWR i Marek będzie miał więcej wolnego czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uki Napisano 6 Września 2005 Udostępnij Napisano 6 Września 2005 > Owszem auta Mastersa dobrze się spisują na 1/4 mili, > ale trzeba pamiętac, że nie tylko 1/4 się liczy, > Poniedziałek stroi auta m.in do MPRC, czy do innych rajdów, z > nienajgorszymi wynikami. ZA bardzo nie rozumiem logiki Twojej wypowiedzi i co z niej wynika. Tak na prawdę to nie ma to znaczenia co kto robi, ważne jkest jakie osiąga wyniki. I to czy wiedza pozwala napisać to co się chce mieć. I nie ważne czy to jest 1/4 czy wyscig kosiarek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snajper Napisano 6 Września 2005 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2005 > Moja odpowiedź nie będzie obiektywna. Szukam wrażeń, czyli czegoś, co z założenia jest subiektywne. > Proponuje przyjżeć się tamatowi ile aut się wysrało u Marka a ile u > Poniedziałaka. Jakieś może przybliżenie? Nie bardzo wiem, jak miałbym się przyglądać takiemu tematowi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
perfex Napisano 7 Września 2005 Udostępnij Napisano 7 Września 2005 > Gdzie cipnąć DI-D? Przyłaczam sie do pytania z tym, że chodzi mi o 1.8T, u kogu dlubac !? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 7 Września 2005 Udostępnij Napisano 7 Września 2005 > Przyłaczam sie do pytania z tym, że chodzi mi o 1.8T, u kogu dlubac > !? ja mam soft by Masters Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
perfex Napisano 8 Września 2005 Udostępnij Napisano 8 Września 2005 > ja mam soft by Masters Dlaczego zdecydowales sie na Mastersa? (czy u ktoregos z wymienionych tunerow mozna zmienic tlumik ? slyszalem ze chyba Unitronic cos grzebie czasem przy wydechach ?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BaPit Napisano 8 Września 2005 Udostępnij Napisano 8 Września 2005 > Dlaczego zdecydowales sie na Mastersa? > (czy u ktoregos z wymienionych tunerow mozna zmienic tlumik ? slyszalem ze chyba Unitronic cos grzebie czasem przy wydechach ? u Mastersa czasami OCP ma zniżki (jak się okazało u leff'a soft wyszedł naprawdę świetny). A grzebanie przy wydechu załatwisz niedaleko Mastersa - w el-tec'u. Od Poniedziałka możesz dokupić część dolotową do turbiny (tam, gdzie jest zwężka), albo też to dorobić w el-tecu. Pozdrawiam, Bartek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 8 Września 2005 Udostępnij Napisano 8 Września 2005 > Dlaczego zdecydowales sie na Mastersa? > (czy u ktoregos z wymienionych tunerow mozna zmienic tlumik ? > slyszalem ze chyba Unitronic cos grzebie czasem przy wydechach > ?) BaPit wszystko wyjasnil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bouler Napisano 9 Września 2005 Udostępnij Napisano 9 Września 2005 Ja też polecam El-tec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.