Ma-Cinek Napisano 8 Maja 2003 Udostępnij Napisano 8 Maja 2003 mam kilka wariantow i nie wiem co wybrac.... 1.tylko turbo(6000pln-110KM) 2.turbo+NX(8500pln-145/160KM) 3.glow+walki+chip(3000pln-105KM) 4.glow+walki+chip+NX(5500pln-140/155KM) Ktore rozwiazanie jest wg Was najciekawsze, ja sie lekko sklaniam do wariantu 4 Przypomne ze baza to 16 zaworowy 1.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
StreetRacer Napisano 8 Maja 2003 Udostępnij Napisano 8 Maja 2003 > mam kilka wariantow i nie wiem co wybrac.... > 1.tylko turbo(6000pln-110KM) > 2.turbo+NX(8500pln-145/160KM) > 3.glow+walki+chip(3000pln-105KM) > 4.glow+walki+chip+NX(5500pln-140/155KM) > Ktore rozwiazanie jest wg Was najciekawsze, ja sie lekko > sklaniam do wariantu 4 > Przypomne ze baza to 16 zaworowy 1.2 Jesli chodzi o mnie to ten 1,2 juz by mi wystarczył. Ale jeśli miałbym cos wybrac to pozycja nr. 4 Duzy przyrost mocy kosztem nie duzej kasy w porównaniu do poz. nr. 1 i 2 . Nie wiem jak z trwałościa silnika i jego zywotnościa no ale 155km to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość SYSTEM Napisano 8 Maja 2003 Udostępnij Napisano 8 Maja 2003 Moim zdaniem wariant 4 . Tylko mądrze trzeba założyć NX bo kumpel w Mondeo założył na pałę(chodził na forum jego wyścig z CC turbo) i urządzenie wybuchło. Czyli kute tłoki zawory nieurywki. Ale ten wariant jest chyba najrozsądniejszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luks Napisano 8 Maja 2003 Udostępnij Napisano 8 Maja 2003 głowica walek chip turbo nitro.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
StreetRacer Napisano 8 Maja 2003 Udostępnij Napisano 8 Maja 2003 > głowica walek chip turbo nitro.... i polisa na zycie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Batchko Napisano 8 Maja 2003 Udostępnij Napisano 8 Maja 2003 Jesli chodzi o wariant 3 to mozna dokładniej , co dokladnie trzeba zrobic i co od czego:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ma-Cinek Napisano 8 Maja 2003 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2003 to ja ten wyscg zapodalem tu na forum a jesli o sc idzie to wariant 35KM na NXie bedzie optymalny mysle ze nawet kute tloki nie beda potrzebne a kij zaryzykuje, AC mam w razie czego kupi sie nowy 16v zawsze to te 140KM, jak pomysle co zostanie z tylu to mi sie smiac chce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 8 Maja 2003 Udostępnij Napisano 8 Maja 2003 > mam kilka wariantow i nie wiem co wybrac.... > 1.tylko turbo(6000pln-110KM) > 2.turbo+NX(8500pln-145/160KM) > 3.glow+walki+chip(3000pln-105KM) > 4.glow+walki+chip+NX(5500pln-140/155KM) > Ktore rozwiazanie jest wg Was najciekawsze, ja sie lekko sklaniam > do wariantu 4 > Przypomne ze baza to 16 zaworowy 1.2 IMHO zmiana auta bedzie najlepszym rozwiazaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_Majkel_ Napisano 8 Maja 2003 Udostępnij Napisano 8 Maja 2003 > IMHO zmiana auta bedzie najlepszym rozwiazaniem Radek zadrośnik* boi się że straci miano najszybszego centomaniaka *no offence Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 8 Maja 2003 Udostępnij Napisano 8 Maja 2003 > Radek zadrośnik* boi się że straci miano najszybszego > centomaniaka > *no offence Eeee tam , Ja robie autko dla Siebie a nie dla innych i nie musze sie kazda przerobka chwalic na forum A najszybsze jest Turbo Buśki i tez nie chodzi i nie rozpowiada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOMMY_B Napisano 8 Maja 2003 Udostępnij Napisano 8 Maja 2003 >Ja robie autko dla Siebie NIC dodać, nic UJAC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ma-Cinek Napisano 8 Maja 2003 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2003 zapytalem tu na tym forum albowiem jest tu najwiecej osob ktore w sc/cc moga cos doradzic/dopowiedziec i o to chodzilo a poza tym to kazdy tu cos pisze i jakos dobrze jest tylko jak ja cos tu napisze to cos Ci nie gra!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trzepol Napisano 8 Maja 2003 Udostępnij Napisano 8 Maja 2003 Radku wlasnie patrze na twoje dane w podpisie na dole i ciekawi mnie cos takiego ze auta idzie ci w 8.5 do 100 i na 400 m masz 17.1 s ja mam do 100 wg roznych danych od 10.5-11 a na 400m w rudnikach gdzie jest pod gore i dupiata nawierzchnia wykrecilem czas tylko o sekunde gorszy nie wybebeszonym autem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CIKCZAK Napisano 8 Maja 2003 Udostępnij Napisano 8 Maja 2003 Witam!Jeżeli chcesz już tak inwestować to obstawialbym opcje nr 4. Pozdrawiam CIKCZAK srebrne CCS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stefanis Napisano 8 Maja 2003 Udostępnij Napisano 8 Maja 2003 > mam kilka wariantow i nie wiem co wybrac.... > 1.tylko turbo(6000pln-110KM) > 2.turbo+NX(8500pln-145/160KM) > 3.glow+walki+chip(3000pln-105KM) > 4.glow+walki+chip+NX(5500pln-140/155KM) > Ktore rozwiazanie jest wg Was najciekawsze, ja sie lekko > sklaniam do wariantu 4 > Przypomne ze baza to 16 zaworowy 1.2 wariant nr 4 +kute tłoki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trzepol Napisano 8 Maja 2003 Udostępnij Napisano 8 Maja 2003 Jak dla mnie 4 ale duzo kasy to jest i nie lepiej sprzedac auto i kupic cos mocnego tym bardziej ze pozniej nikt ci nie zwroci kasy za to.Czemu na turbo tylko 110km ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ma-Cinek Napisano 8 Maja 2003 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2003 takie turbo robi jedna z firm ktora jest w kregu mojego zainteresowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 8 Maja 2003 Udostępnij Napisano 8 Maja 2003 > zapytalem tu na tym forum albowiem jest tu najwiecej osob ktore w > sc/cc moga cos doradzic/dopowiedziec i o to chodzilo > a poza tym to kazdy tu cos pisze i jakos dobrze jest tylko jak ja > cos tu napisze to cos Ci nie gra!!!!!!!! > takze uszczypliwa uwaga mocno chybiona Uwaga jak najbardziej na miejscu , ale to tylko moje zdanie , no offence Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dan54 Napisano 8 Maja 2003 Udostępnij Napisano 8 Maja 2003 Nie "tylko: 1s - ale "aż" 1s Oto róźnica 0.227s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 8 Maja 2003 Udostępnij Napisano 8 Maja 2003 > Radku wlasnie patrze na twoje dane w podpisie na dole i ciekawi > mnie cos takiego ze auta idzie ci w 8.5 do 100 i na 400 m > masz 17.1 s ja mam do 100 wg roznych danych od 10.5-11 a na > 400m w rudnikach gdzie jest pod gore i dupiata nawierzchnia > wykrecilem czas tylko o sekunde gorszy nie wybebeszonym autem > ? Przyjedz prosze do Modlina to staniemy w szranki w tym samym miejscu i tym samym czasie , takie porownywanie czasow z dwoch roznych imprez z roznymi warunkami atmosferycznymi i innym sprzetem pomiarowym nie ma zadnego sensu . Poza tym jedna sekunda na 400m to jest kilka dlugosci przewagi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cowall Napisano 8 Maja 2003 Udostępnij Napisano 8 Maja 2003 ja bym wrzucił tylko turbinke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ma-Cinek Napisano 8 Maja 2003 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2003 widzisz kazdy sie tu o cos pyta i cos prezentuje nie zauwazylem zeby Cie to wpienialo czy zenowalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość SYSTEM Napisano 8 Maja 2003 Udostępnij Napisano 8 Maja 2003 Turbawka + NX...ale by była jazda . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 8 Maja 2003 Udostępnij Napisano 8 Maja 2003 > widzisz kazdy sie tu o cos pyta i cos prezentuje > nie zauwazylem zeby Cie to wpienialo czy zenowalo > mam jednak wrazenie ze od jakiegos czasu probujesz MI dokopac co > mnie nie tyle irytuje co po prostu smieszy > ja Twoich hasel nie komentuje, wisi mi to czy 400 metrow robisz w > 7 17 czy 27 sekund, nie komentuje bo nie wpieprzam sie > kazdemu w zdanie > Ty natomiast odpisujesz mi najpierw zebym zmienil fure a potem > wyjezdzasz z glupimi haslami o chwaleniu sie > zenujace to troszke Prosze sie nie denerwowac , od klotni jest HydePark Napisales ,ze chcesz jeszcze ladowac 6000 PLN w swoje SC i pytales o rade , Ja bym zmienil auto na inne i tak Ci odpisalem , nie rozumiem o co Ci chodzi Wybacz mi jesli napisalem cos innego niz chciales przeczytac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molonek Napisano 8 Maja 2003 Udostępnij Napisano 8 Maja 2003 > mam kilka wariantow i nie wiem co wybrac.... > 1.tylko turbo(6000pln-110KM) > 2.turbo+NX(8500pln-145/160KM) > 3.glow+walki+chip(3000pln-105KM) > 4.glow+walki+chip+NX(5500pln-140/155KM) ja bym się skłaniał ku wersji 1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greggp Napisano 8 Maja 2003 Udostępnij Napisano 8 Maja 2003 Rób co chcesz ja i tak mam 0,7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trzepol Napisano 9 Maja 2003 Udostępnij Napisano 9 Maja 2003 > takie turbo robi jedna z firm ktora jest w kregu mojego > zainteresowania Novitec robi 125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trzepol Napisano 9 Maja 2003 Udostępnij Napisano 9 Maja 2003 Slyszalem ze w modlinie jednak jest super nawierzchnia ale wialo troche.Mowie tak bo w rudnikach SC 1.2 16v mialo czasy po 16.2 s a mocowo jest porownywalne do ciebie co prawda troche lzejsze bylo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trzepol Napisano 9 Maja 2003 Udostępnij Napisano 9 Maja 2003 > Nie "tylko: 1s - ale "aż" 1s > Oto róźnica 0.227s wiem ze w metrach jest to sporo ale skoro jego auta przyspiesza o conajmniej 2 s do 100 szybciej a ja na 400m uzyskuje predkosc ok 120 to myslalem ze bedzie miec conajmniej z 2 s roznicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ma-Cinek Napisano 9 Maja 2003 Autor Udostępnij Napisano 9 Maja 2003 Novitec mnie nie interesuje, sprezarki od niewiadomo czego, podziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SpacePilot3000 Napisano 9 Maja 2003 Udostępnij Napisano 9 Maja 2003 > mam kilka wariantow i nie wiem co wybrac.... > 1.tylko turbo(6000pln-110KM) > 2.turbo+NX(8500pln-145/160KM) > 3.glow+walki+chip(3000pln-105KM) > 4.glow+walki+chip+NX(5500pln-140/155KM) > Ktore rozwiazanie jest wg Was najciekawsze, ja sie lekko sklaniam do wariantu 4 > Przypomne ze baza to 16 zaworowy 1.2 5. swap na lepsze N/A a na serio to majac do wyboru wariant 1 i 4 wybrał bym 1, ale dolozyl troche kasy na wzmocnienie dolu i odprezenie ZNACZNE sprezania - na 8:1. W UK jezdzi pare Punto 1.2 16v ze swistakami, porzadnie odprezone , maja w zaleznosci od wersji od 140 do 220KM. Poza tym masz wiekszy moment niz w przypadku wersji 4. I to pewnie podchodzacy pod 2 litrowe N/A Trzeba naprawde sie powaznie zastanowic... poza tym odprezony silnik + turbina dluzej by zyl niz wykrecony juz na maxa N/A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SpacePilot3000 Napisano 9 Maja 2003 Udostępnij Napisano 9 Maja 2003 > takie turbo robi jedna z firm ktora jest w kregu mojego zainteresowania AT2000? Jak tak to zaplac wiecej i zrob wersje hard, odprezona i wzmocniona... wtedy NX da wiecej:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SpacePilot3000 Napisano 9 Maja 2003 Udostępnij Napisano 9 Maja 2003 > Novitec mnie nie interesuje, sprezarki od niewiadomo czego, podziekuje juz nie zaturbia 1.2 16v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SpacePilot3000 Napisano 9 Maja 2003 Udostępnij Napisano 9 Maja 2003 > IMHO zmiana auta bedzie najlepszym rozwiazaniem a jak ktos ma wieksze auto to niech zrobi swapa, np. na 2.0 od Lanci Delty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SpacePilot3000 Napisano 9 Maja 2003 Udostępnij Napisano 9 Maja 2003 > IMHO zmiana auta bedzie najlepszym rozwiazaniem a jak ktos ma wieksze auto to niech zrobi swapa, np. na 2.0 od Lanci Delty PS> ZAmesgaj do mnie na GG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SpacePilot3000 Napisano 9 Maja 2003 Udostępnij Napisano 9 Maja 2003 > to ja ten wyscg zapodalem tu na forum > a jesli o sc idzie to wariant 35KM na NXie bedzie optymalny > mysle ze nawet kute tloki nie beda potrzebne > a kij zaryzykuje, AC mam w razie czego kupi sie nowy 16v > zawsze to te 140KM, jak pomysle co zostanie z tylu to mi sie smiac chce ale pamietaj - jak cos robic to dobrze i jak wydawac kase to wiecej lepiej miec zmocniony motor turbo 140KM niz sofcik 110KM. Potem to jeszcze direct porta zapodasz i da on wiecej niz 35KM na gazie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Field Napisano 9 Maja 2003 Udostępnij Napisano 9 Maja 2003 Zdecydowanie opcja 1. Ale co do odprezania to na chwilke STOP... Odprezanie ma sens tylko w momencie zakladania turbinki o wysokim cisnieniu doladowania, bo jezeli zalozysz tzw "soft" 0,6bara to odprezenie silnika da ci tylko tyle ze bedziesz mial mulowata maszyne 1sza opcja jest najrozsadniejsza do codziennego uzytku - silnik dosyc dlugo pozyje(jak seria) zmiana walkow i robienie glowicy prowadzi do podniesienia cisnienia i obrotow, czyli skrocenie zywotnosci silnika, a poza tym trzeba go bardzo wysoko krecic No koniec elaboratu Pozdrawiam serdecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SpacePilot3000 Napisano 9 Maja 2003 Udostępnij Napisano 9 Maja 2003 o wersji hard myslalem oczywiscie z big turbo, odpowiednim do doladowania + odpowiedni osprzet. wtedy raczej nie powinno skracac zywotnosci turbo+silnika = np. punto gt 1.4t ma doladowanie do 1.2 bara + tzw. overboost do nawet 1.6 bara:) i jakos dojezdzaja 150kkm i wiecej:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Field Napisano 9 Maja 2003 Udostępnij Napisano 9 Maja 2003 A niooo dokladnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uysy Napisano 9 Maja 2003 Udostępnij Napisano 9 Maja 2003 > Uwaga jak najbardziej na miejscu , ale to tylko moje > zdanie , no offence tylko?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 9 Maja 2003 Udostępnij Napisano 9 Maja 2003 > mam kilka wariantow i nie wiem co wybrac.... > 1.tylko turbo(6000pln-110KM) > 2.turbo+NX(8500pln-145/160KM) > 3.glow+walki+chip(3000pln-105KM) > 4.glow+walki+chip+NX(5500pln-140/155KM) > Ktore rozwiazanie jest wg Was najciekawsze, ja sie lekko > sklaniam do wariantu 4 > Przypomne ze baza to 16 zaworowy 1.2 a może dało by siem cośik takiego: warinat 3 + 1?? jeśli nie to samego świstaka.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Felix_Wolomin Napisano 9 Maja 2003 Udostępnij Napisano 9 Maja 2003 Wydaje mi się że najbezpieczniej bedzie wybrać wariant 1. Sam bym się chyba na niego zdecydował. Poza tym podziwiam Cię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ma-Cinek Napisano 9 Maja 2003 Autor Udostępnij Napisano 9 Maja 2003 tak AT 2000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michalcc Napisano 9 Maja 2003 Udostępnij Napisano 9 Maja 2003 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ma-Cinek Napisano 9 Maja 2003 Autor Udostępnij Napisano 9 Maja 2003 no to mi teraz namieszales w glowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SpacePilot3000 Napisano 9 Maja 2003 Udostępnij Napisano 9 Maja 2003 > no to mi teraz namieszales w glowie wybór i tak nalezy do Ciebie:) Kwestia gustu i $ w portfelu. ALe gdybym mial $ to robilbym juz konkret hard na big turbo na 140PS + spory zapas wytrzymalosci silnika np. by na czas 400m dac wieksze doladowanie i kilka PS wiecej. Na gwiazde direct port i podejrzewam ze 200PS chwilowego masz:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość SYSTEM Napisano 9 Maja 2003 Udostępnij Napisano 9 Maja 2003 > mam kilka wariantow i nie wiem co wybrac.... > 1.tylko turbo(6000pln-110KM) > 2.turbo+NX(8500pln-145/160KM) > 3.glow+walki+chip(3000pln-105KM) > 4.glow+walki+chip+NX(5500pln-140/155KM) > Ktore rozwiazanie jest wg Was najciekawsze, ja sie lekko > sklaniam do wariantu 4 > Przypomne ze baza to 16 zaworowy 1.2 Ja bym wzioł 4. lub bez NX 105 km t eż bedzie Pieknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 9 Maja 2003 Udostępnij Napisano 9 Maja 2003 > wiem ze w metrach jest to sporo ale skoro jego auta przyspiesza o > conajmniej 2 s do 100 szybciej a ja na 400m uzyskuje predkosc > ok 120 to myslalem ze bedzie miec conajmniej z 2 s roznicy Ja mam chyba okolo 140km/h na 400m Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ma-Cinek Napisano 9 Maja 2003 Autor Udostępnij Napisano 9 Maja 2003 niezle, jaka to firma tak motor kreci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 9 Maja 2003 Udostępnij Napisano 9 Maja 2003 > niezle, jaka to firma tak motor kreci? Tobiasz & Bakalarski - mechanika Radoslaw Bedynski - chip tuning Zobaczymy jak pojdzie jutro na Bemowie , sprawdze dokladnie jaka predkosc bede mial na szafie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.