Skocz do zawartości

Jezdzi ktos pro ceed?


wujek

Rekomendowane odpowiedzi

> Ja powiem tylko tyle że bardzo mi się podoba...

> a byłes na jakiej jeździ próbnej ?

bylem jezdzilem i 1.4 16V i 1.6D. Troche male wyczucie drogi przez silne wspomaganie. Generalnie mucha nie siada, gdyby tylko 5 tys byla tansza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w takim ze nie ma nic wyrozniajacego. taki poprostu dobry kompkt 3d

> bez absolutnie jakiegokolwiek zaciecia sportowego (zawieszenie,

> uklad kierowniczy, hamulcowy, charakterystyka silnika, skrzynia

> biegow, siedzenia, itp) na co wskazywalby wyglad.

TO fakt prowadzenie nie ma nic wspolnego z autem sportowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w takim ze nie ma nic wyrozniajacego. taki poprostu dobry kompkt 3d

> bez absolutnie jakiegokolwiek zaciecia sportowego (zawieszenie,

> uklad kierowniczy, hamulcowy, charakterystyka silnika, skrzynia

> biegow, siedzenia, itp) na co wskazywalby wyglad.

wsadzasz sportowy zawias,

17 można juz kupic w aucie

kubełki są nie drogie

i fura jest wypas cool.gif

linia jest naprawde przepiekna

przypomina mi astre GTC (chyba taki to model) palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zastanawiam sie nad zakupem 1.6d. Mozecie cos wiecej powiedziec o tym

> samochodzie? Jak Wam sie jezdzi? Jakie sa koszty serwisu?

własnie dziś dosiadłem firmowego ceed'a sw 2.0D 140KM ( do testów od dilera dostalismy zlosnik.gif)

1. Auto nietety głosne wewnątrz szczególnie od 3 tys obrotów no.gif

2. Wspomaganie kierownicy zbyt mocne i 'gumowe' na postoju i niskich prędkościach.

3. Nadwozie 'kładzie się' na szybkich łukach a dodanie mocy silnika (pedał gazu w podłogę) na łuku powoduje 'trzepotanie' kierownicy no.gif

4. radio smutne w barwie bez wyrazu (brak wysokich tonów) - jak ten rubik mógł tego słuchać.

to tak na szybko... generalnie padaka ale cena jest kusząca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> własnie dziś dosiadłem firmowego ceed'a sw 2.0D 140KM ( do testów od

> dilera dostalismy )

> 1. Auto nietety głosne wewnątrz szczególnie od 3 tys obrotów

> 2. Wspomaganie kierownicy zbyt mocne i 'gumowe' na postoju i niskich

> prędkościach.

> 3. Nadwozie 'kładzie się' na szybkich łukach a dodanie mocy silnika

> (pedał gazu w podłogę) na łuku powoduje 'trzepotanie' kierownicy

> 4. radio smutne w barwie bez wyrazu (brak wysokich tonów) - jak ten

> rubik mógł tego słuchać.

> to tak na szybko... generalnie padaka ale cena jest kusząca.

Hmm, ciekawi mnie Twoje opinia. Wątpie ze Twoja Primera byla by twardsza od tego Ceed`a. W programach moto zawiecha Ceed`a jest chwalona za twardosc a Ty piszesz ze sie kładzie na zakretach, wiadomo ze to nie jest typowo sportowe zawieszenie... ale jest ok.

Jezdzilem wersja 1.4 i bylo niezle. Co do fabrycznego audio to nie jest zle ( jak na standard ) nie bawilem sie nim zbyt dlugo ale faktycznie przydalo by sie wiecej sopranu... ale to nie jest problem zeby samemu poprawic wink.gif

Ogolnie za ta cene i wyposazenie ciezko znalesc konkurenta + ta gwarancja. Poza tym autko mi sie podoba serduszka.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hmm, ciekawi mnie Twoje opinia. Wątpie ze Twoja Primera byla by

> twardsza od tego Ceed`a. W programach moto zawiecha Ceed`a jest

> chwalona za twardosc a Ty piszesz ze sie kładzie na zakretach,

Nie napisałem ze jest miękki. Kładzie się w zakrętach - co swiadczy o słabej stabilizacji. A primera... jest twardsza zlosnik.gif

Gdybyś poszukał w necie testy primery p11 kiedy pokazała się w sprzedazy to test łosia przeszła lepiej niż bmw w porównywalnych silnikach (nie M3 zlosnik.gif). Dziennikarze motoryzacyjni wysyłali fachowców z niemiec na naukę do japonii rotfl.gif

Mało jest aut o zawieszeniu tak nowatorskim jak primera p11.

Na plus ceed'a:

materiały w kokpicie - w zasadzie bez zastrzezen.

fotele fajne z wyglądu - jakies bez wyraźnego trzymania bocznego a regulacja ledźwiowa prawie niewyczuwalna (ale moze to wynika z mojej wagi i 'garba'?)

Kuferek spoko. Dźwięk zamykanych drzwi - ok

Duze lusterka zewnętrzne z b.dobrą widocznością.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>> Mało jest aut o zawieszeniu tak nowatorskim jak primera p11.

Zachwyty zachwytami ale bez przesady clown.gif

primera p11 to naprawde fajne dobre auto ale z tym zawiasem i jego nowatorstwem... ?? wpysk.gif

mi ceed tez sie strasznie podoba

chociaz nowe bravo tez mi sie podoba

ale wole koreanca niz wlocha i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zachwyty zachwytami ale bez przesady

> primera p11 to naprawde fajne dobre auto ale z tym zawiasem i jego

> nowatorstwem... ??

> mi ceed tez sie strasznie podoba

> chociaz nowe bravo tez mi sie podoba

> ale wole koreanca niz wlocha i tyle.

To ile aut w tej klasie ma zawieszenie dwuwahaczowe? Które auto ma wahacze na niezniszczalnych (niodkszatałcajacych się od obciąznia) tulejach poliuretanowo-teflonowych? (bmw m3..) Które auto zamiast górnego sworznia zwrotnicy ma łożyska?

Które auto ma konstukcję tylnej belki tak mocowaną do nadwozia, ze nie ma mozliwosci oderwania koła od jezdni?

Ktore auto ma górne mocowanie tylnego amorka za pośrednictwem specjalnego elementu amotyzująco-wyciszającego?

Przyznaję ze ceed pro robi wrażenie! Sliczne nadwozie i wiele firm moze tego projektu zazdrościc. Zeby za tym poszło mocniejsze zawieszenie i lepsze wyciszenie - to byłby zdecydowany faworyt.

Pojeżdże autkiem do konca tygodnia to napisze wiecej uwag lub pochwał. Przyznam ze spodziewałem się wiecej po tym autku - czytając wcześniej zachwyty specjalistów od motoryzacji i włascicieli na autokaciku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mam dokladnie takie same przemyslenia

> to auto jest poprostu poprawne ale bez zadnego zachwytu!

Czyli podobnie jak ja.

Jeździłem od kolegi Pro-Ceed'em, ale w wersji 1,4 i to 109KM jakoś szczególnie nie zachwyca. Przydałoby się ze 20-30 kucy więcej. Po za tym autko przyjemne wewnątrz i na zewnątrz (czarny z przyciemnionymi szybami).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> własnie dziś dosiadłem firmowego ceed'a sw 2.0D 140KM ( do testów od

> dilera dostalismy )

> 1. Auto nietety głosne wewnątrz szczególnie od 3 tys obrotów

wibracje sa nic innego nie zauwazylem

> 2. Wspomaganie kierownicy zbyt mocne i 'gumowe' na postoju i niskich

> prędkościach.

zgadzam sie

> 3. Nadwozie 'kładzie się' na szybkich łukach a dodanie mocy silnika

> (pedał gazu w podłogę) na łuku powoduje 'trzepotanie' kierownicy

Chociaz mysle o zakupei 3d to raczej nie jest auto sportowe

> 4. radio smutne w barwie bez wyrazu (brak wysokich tonów) - jak ten

> rubik mógł tego słuchać.

> to tak na szybko... generalnie padaka ale cena jest kusząca.

Padaka raczej sie nie zgodze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli podobnie jak ja.

> Jeździłem od kolegi Pro-Ceed'em, ale w wersji 1,4 i to 109KM jakoś

> szczególnie nie zachwyca. Przydałoby się ze 20-30 kucy więcej.

> Po za tym autko przyjemne wewnątrz i na zewnątrz (czarny z

> przyciemnionymi szybami).

No to czekam na propozycje innych - "lepszych" aut w podobnej cenie. zlosnik.gif

A do kolegi co mu kucy brakuje... są motory 143 KM w benzynie lub dieslu 140 KM. 1.4 ma 109 KM i 11.6 do 100... wg mnie jak na najslabszy silnik z oferty to jest bardzo przyzwoicie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie napisałem ze jest miękki. Kładzie się w zakrętach - co swiadczy o

> słabej stabilizacji. A primera... jest twardsza

taak i lupie na kazdej dziurze...

> Gdybyś poszukał w necie testy primery p11 kiedy pokazała się w

> sprzedazy to test łosia przeszła lepiej niż bmw w porównywalnych

> silnikach (nie M3 ). Dziennikarze motoryzacyjni wysyłali

> fachowców z niemiec na naukę do japonii

> Mało jest aut o zawieszeniu tak nowatorskim jak primera p11.

Piszesz, to jako wada czy zaleta hmm.gif

> Na plus ceed'a:

> materiały w kokpicie - w zasadzie bez zastrzezen.

> fotele fajne z wyglądu - jakies bez wyraźnego trzymania bocznego a

> regulacja ledźwiowa prawie niewyczuwalna (ale moze to wynika z

> mojej wagi i 'garba'?)

akurat tu jest duzy plus dla Primery, bo jej siedzenia byly o niebo lepsze, a regulacja ledzwiowa byla na wysokosci ledzwiow a nie sporo nizej..

> Kuferek spoko. Dźwięk zamykanych drzwi - ok

> Duze lusterka zewnętrzne z b.dobrą widocznością.

ok.gif

Moj ojciec jezdzil od nowego 9lat P11 (czy P10 - ta co do 1999 klepali) i po przesiadce na Cee'da jest b.zadowolony ok.gif, on akurat to twarde zawieszenie w Primerze uwazal jako wade, a jego nowatorskosc wymagala wymiany wahaczy i ich piszczenie (choc fakt, ze jak na 100kkm nie bylo zle).

Silnik (1.6) jest tez duzo fajniejszy niz 1.6 w wykonaniu Nissana. Jedna rzecz maja wspolna te auta w jednym i drugim trzeszczaly plastiki tongue.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nowatorskosc wymagala wymiany wahaczy i ich piszczenie (choc

> fakt, ze jak na 100kkm nie bylo zle).

> Silnik (1.6) jest tez duzo fajniejszy niz 1.6 w wykonaniu Nissana.

> Jedna rzecz maja wspolna te auta w jednym i drugim trzeszczaly

> plastiki

Wahacze nie wymagają wymiany. Są dozywotnie. Potrzebuja jedynie nieco smaru silikonowego zlosnik.gif Ja na swoich zrobiłem 209 tys. i nadal sa w znakomitym stanie. Wymiane sugerowali niedouczeni mechanicy.

Silnik 1.6 w nissanie to kupa - fakt. Ale 2.0 to perełka zywotności! w wersji Pb jak i diesla. ten drugi niestety straszny muł.

Nie zauwazyłem zeby w primerach trzeszczały plastiki, chyba ze nie sprzątasz w aucie i kurz zamienia się w piasek rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> o gustach sie nie dyskutuje

> ale przynajmniej jedzi

auto nie zawsze jest środkiem do zycia - niekiedy celem w zyciu... i wtedy nabywca zachowuje się irracjonalnie. Ma się podobać i inni mają zazdrościć zlosnik.gif posiadaczowi hehe.gif

Wzgledy bezpieczeństwa, frajdy z jazdy, schodzą na drugi plan lub nie są brane pod uwagę przy zakupie auta.

Właściciel auta jest szczęśliwy tylko dwa razy: jak kupuje i jak sprzedaje jump.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zastanawiam sie nad zakupem 1.6d. Mozecie cos wiecej powiedziec o tym

> samochodzie? Jak Wam sie jezdzi? Jakie sa koszty serwisu?

mamy kilka w firmie na stanie i zlego slowa nie mozna powiedziec. mozna by sie czepac tego nieudanego ukladu kierowniczego/wspomagania ktore przypomina kierowanie kierowajka od konsoli do gier ale mozna sie przyzwyczaic. auto wygodne i ekonomiczne no ale nijak sie ma ten silnik do tdi z grupy vw . pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mamy kilka w firmie na stanie i zlego slowa nie mozna powiedziec.

ok.gif

> mozna by sie czepac tego nieudanego ukladu

> kierowniczego/wspomagania ktore przypomina kierowanie kierowajka

> od konsoli do gier ale mozna sie przyzwyczaic.

Tez to zauwazylem.

auto wygodne i

> ekonomiczne no ale nijak sie ma ten silnik do tdi z grupy vw .

> pozdro

w jakim sensie? Spalanie? Kultura pracy? OSiagi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tez to zauwazylem.

> auto wygodne i

> w jakim sensie? Spalanie? Kultura pracy? OSiagi?

osiagi to dla 18sto latkow sa wazne zlosnik.gif

elastycznosc to jast to co ma byle golf z silnikiem 1,9TDI a czego nie maja mniejsze diesle zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wahacze nie wymagają wymiany. Są dozywotnie. Potrzebuja jedynie nieco

> smaru silikonowego Ja na swoich zrobiłem 209 tys. i nadal sa w

> znakomitym stanie. Wymiane sugerowali niedouczeni mechanicy.

czyli ASO ? Powiedzili,zeby to bylo ciut wczesniej to pomoglo by smarownie (auto caly czas serwisowane w ASO tongue.gif), natomiast, bylo juz za pozno i w gre wchodzila jedynie wymiania.

> Silnik 1.6 w nissanie to kupa - fakt. Ale 2.0 to perełka zywotności!

> w wersji Pb jak i diesla. ten drugi niestety straszny muł.

> Nie zauwazyłem zeby w primerach trzeszczały plastiki, chyba ze nie

> sprzątasz w aucie i kurz zamienia się w piasek

Deska zaczela trzeszczec po ok 6 latach tongue.gif (szczegolnie okolice zegarow i radia). W Cee'dzie (nowym tongue.gif) natomiast slychac takiej ciut inne trzaski, jakby naprezenia i poki co wystepuja one od czasu do czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zastanawiam sie nad zakupem 1.6d. Mozecie cos wiecej powiedziec o tym

> samochodzie? Jak Wam sie jezdzi? Jakie sa koszty serwisu?

Dziś sobie oglądałem jednego takiego w salonie. Nawet całkiem-całkiem wygląda. Chociaz rzuciły mi się w oczy i niezbyt podobają panele tapicerki na drzwiach. Właściwie sam plastik. Miejscami co prawda mięciutki, ale jakoś cąłość przy zamykaniu strasznie tandetne wrażenie zrobiła..

Ale cóż- prawda jest taka że w 80% samochodów teraz materiały strasznie tandetne są (na drzwiach szczególnie, bo do całej deski to czepiać się zbytnio nie mogę) :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jeżeli w benzynie ciąg masz w zakresie 2000 - 6000 rpm a w dyszlu

> 2000 - 4000 rpm, to sam sobie odpowiedz...

no w benie to raczej 3000 - 6000. Ale znowu diesel ma chyba inna skrzynie w sensie przelozenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Właściciel auta jest szczęśliwy tylko dwa razy: jak kupuje i jak

> sprzedaje

ja chyba jestem troszke dziwny-ostatnie 3 auta sprzedalem z bolem serca niewiem.gif

w niedziele zegnam sie z kolei z atosem i tez bede musial porozmawiac z psychologiem zlosnik.gif

jak to sie mowi-maly ale wariat[atoz oczywiscie] zlosnik2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zapomniałeś o "długości" biegu

Bierzemy dwa TAKIE SAME auta. Ta sama buda, ten sam wypas, nawet lakier ten sam.

Jeden z dyszlem, 6 biegów, drugi z benzyną - też 6 biegów.

Oba mają ten sam moment obrotowy.

Oba 100% seria.

Aha, benzyna o ok 25kg cięższa.

Pytanie za sto punktów - który IYO będzie elastyczniejszy i będzie wymagał mniej mieszania wajchą ?

Uprzedzając nader pochopną odpowiedź - w ramach riposty podam Ci konkretny przyład takch aut.

Subiektywne wrażenia z jazd też dostępne na życzenie ;-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no w benie to raczej 3000 - 6000. Ale znowu diesel ma chyba inna

> skrzynie w sensie przelozenia.

Nie zmienia to niezaprzeczalego faktu, że użyteczny zakres obrotów jest w dyszlu skromniutki, i albo mieszasz wajchą, albo... nie jedziesz ;-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bierzemy dwa TAKIE SAME auta. Ta sama buda, ten sam wypas, nawet

> lakier ten sam.

> Jeden z dyszlem, 6 biegów, drugi z benzyną - też 6 biegów.

i co, oba mają te same przełożenia skrzyni? zlosnik.gif

> Oba mają ten sam moment obrotowy.

> Oba 100% seria.

> Aha, benzyna o ok 25kg cięższa.

> Pytanie za sto punktów - który IYO będzie elastyczniejszy i będzie

> wymagał mniej mieszania wajchą ?

> Uprzedzając nader pochopną odpowiedź - w ramach riposty podam Ci

> konkretny przyład takch aut.

> Subiektywne wrażenia z jazd też dostępne na życzenie ;-D

ale co ma piernik do wiatraka... napisałeś:

"jeżeli w benzynie ciąg masz w zakresie 2000 - 6000 rpm a w dyszlu 2000 - 4000 rpm, to sam sobie odpowiedz"

co jest sugerowaniem bzdur zlosnik.gif

pozdrawiam dizlofobów zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i co, oba mają te same przełożenia skrzyni?

Obydwa mają OPTYMALNIE dobrane przełożenia - starczy ?

> ale co ma piernik do wiatraka... napisałeś:

> "jeżeli w benzynie ciąg masz w zakresie 2000 - 6000 rpm a w dyszlu

> 2000 - 4000 rpm, to sam sobie odpowiedz"

> co jest sugerowaniem bzdur

popraw mnie w takim razie - jaki jest użyteczny zakres obrotowy dizla, a jaki benzyny ?

UŻYTECZNY, nie że "mój dyszel to do 5000 rpm dokręci"

> pozdrawiam dizlofobów

To miał być przytyk w moim kierunku ?

Zły adres - ja dyszle lubię, nawet bardzo (pasują do mojego emeryckiego stylu jazdy), co nie przeszkadza mi dostrzegać obiektywnych wad, czy też raczej - negatywnych cech - tych silników.

Jak widzę wybrałeś opcję wykręcenia Busia ogonem, zamiast udzielić jasnej odpowiedzi na prosto zadane pytanie - które auto z PORÓWNYWALNYMI pod względem"wyznacznika elastyczności", czyli momentu obrotowgo silnikami będzie elastyczniejsze - dyszel, czy benzyna i brniesz w ślepą uliczkę rozważań "czy model (nie silnik - model!) x ma większą elastyczność niż model y" i próbujesz dopasować do tego teorię, żę "skoro jednak model x i jest kopciuchem pędzony,to znaczy, że kopciuchy by definition elastyczniejsze są".

Czyli co, poddajsz się ? Koniec argumentów ?

Słabieńko, słabieńko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Obydwa mają OPTYMALNIE dobrane przełożenia - starczy ?

> popraw mnie w takim razie - jaki jest użyteczny zakres obrotowy

> dizla, a jaki benzyny ?

> UŻYTECZNY, nie że "mój dyszel to do 5000 rpm dokręci"

> To miał być przytyk w moim kierunku ?

> Zły adres - ja dyszle lubię, nawet bardzo (pasują do mojego

> emeryckiego stylu jazdy), co nie przeszkadza mi dostrzegać

> obiektywnych wad, czy też raczej - negatywnych cech - tych

> silników.

> Jak widzę wybrałeś opcję wykręcenia Busia ogonem, zamiast udzielić

> jasnej odpowiedzi na prosto zadane pytanie - które auto z

> PORÓWNYWALNYMI pod względem"wyznacznika elastyczności", czyli

> momentu obrotowgo silnikami będzie elastyczniejsze - dyszel, czy

> benzyna i brniesz w ślepą uliczkę rozważań "czy model (nie

> silnik - model!) x ma większą elastyczność niż model y" i

> próbujesz dopasować do tego teorię, żę "skoro jednak model x i

> jest kopciuchem pędzony,to znaczy, że kopciuchy by definition

> elastyczniejsze są".

> Czyli co, poddajsz się ? Koniec argumentów ?

> Słabieńko, słabieńko...

nie denerwuj się tak przyjacielu... zlosnik.gif ja nie zamierzam się wdawać w dysputy ideologiczne na temat dyszli zlosnik.gif zdarza mi się jeździć różnymi autami i mam swoje zdanie, którego Ty nie masz szans zmienić zlosnik.gif

wskazuję Ci tylko (po raz chyba trzeci) że pisząc:

"jeżeli w benzynie ciąg masz w zakresie 2000 - 6000 rpm a w dyszlu 2000 - 4000 rpm, to sam sobie odpowiedz..."

sugerujesz że niby mniejszy zakres obrotów dyszla spowoduje to, że trzeba częściej biegi zmieniać, co jest gówno-prawdą zlosnik.gif bo długości biegów są tak dobrane, że na przykład w skodzie octavii 1.6 i 1.9 TDI (oba 5 biegów) biegi kończą się przy podobnych prędkościach w km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sugerujesz że niby mniejszy zakres obrotów dyszla spowoduje to, że

> trzeba częściej biegi zmieniać, co jest gówno-prawdą bo

> długości biegów są tak dobrane, że na przykład w skodzie

> octavii 1.6 i 1.9 TDI (oba 5 biegów) biegi kończą się przy

> podobnych prędkościach w km/h.

No czyli potwierdziłeś to co napisałęm wyżej - porównujesz MODELE, a nie porównywalne silniki ;-D

Zmień optykę i porównaj SILNIKI przez pryzmat momenu i zobaczysz, że jest zgoła inaczej, niż Ci się wydaje i benzyna o porównyalnym momencie wsysa równorzędnego dyszelka.

Nawet jakby zmieniać biegi co drugi ;-D

Aleeeee

Jak postawisz dyszelka z aftomatem i benzynę manual ooo, to jest zupełnie inna rozmowa, bo tu już nic nie miąchasz ;-D

Chociaż dalej benzynka wymiata.

BTW, mnie takie dysputy z cyklu "który najfajniejszy i czemu mój" bawią ;-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No czyli potwierdziłeś to co napisałęm wyżej - porównujesz MODELE, a

> nie porównywalne silniki ;-D

> Zmień optykę i porównaj SILNIKI przez pryzmat momenu i zobaczysz, że

> jest zgoła inaczej, niż Ci się wydaje i benzyna o porównyalnym

> momencie wsysa równorzędnego dyszelka.

> Nawet jakby zmieniać biegi co drugi ;-D

> Aleeeee

> Jak postawisz dyszelka z aftomatem i benzynę manual ooo, to jest

> zupełnie inna rozmowa, bo tu już nic nie miąchasz ;-D

> Chociaż dalej benzynka wymiata.

> BTW, mnie takie dysputy z cyklu "który najfajniejszy i czemu mój"

> bawią ;-D

no... a mnie bawią teoretycy grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.