Skocz do zawartości

Fiat Bravo T-Jet vs VW Golf 1,4 TSI


opti_

Rekomendowane odpowiedzi

tekst artyk.

zlosnik.gif

i oczywiscie wypowiedzi:

"Zdecydowanie Golf. Jest nowszy, lepiej wykonany, posiada genialny silnik oraz świetne wnętrze. Kosztuje więcej, ale różnica w cenie między porównywanymi egzemplarzami zwróci się przy odsprzedaży."

"Ja bym wybrał Golfa.

Siedziałem w Bravo i mnie nie zachwyciło (wykonaniem także nie)...

Golfik ma DSG i jest Golfem,którego bardzo lubie i szanuje."

"Bravo jest świetnym samochodem, ale na codzień dla mnie osobiście byłby nietrafiony, wnętrze mi nie pasuje troszkę a sam samochód się troche opatrzył ze względu na ilość jeżdżących Fiatów Bravo "

"zdecydowanie Bravo, bo Golf to Golf, jest niemiecki, szpetny, wcale nie jest rewelacyjnie wykonany (mit bezawaryjnych VW zostal obalony miedzy innymi ostatnio przez dlugodystansowy test Passata w AutoBildzie). W zasadzie jedyna wada Bravo to, to ze co drugie auto na swiatlach to Bravo ;p Gdzies czytalem, ze Fiat ma w planach sedana na bazie Bravo, ktorego chce nazwac Tempra, mysle ze im by to na dobre wyszlo. Ale i tak wole opatrzone Bravo niz szkaradnego Golfa"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tekst artyk.

> i oczywiscie wypowiedzi:

> "Zdecydowanie Golf. Jest nowszy, lepiej wykonany, posiada genialny

> silnik oraz świetne wnętrze. Kosztuje więcej, ale różnica w

> cenie między porównywanymi egzemplarzami zwróci się przy

> odsprzedaży."

> "Ja bym wybrał Golfa.

> Siedziałem w Bravo i mnie nie zachwyciło (wykonaniem także nie)...

> Golfik ma DSG i jest Golfem,którego bardzo lubie i szanuje."

> "Bravo jest świetnym samochodem, ale na codzień dla mnie osobiście

> byłby nietrafiony, wnętrze mi nie pasuje troszkę a sam samochód

> się troche opatrzył ze względu na ilość jeżdżących Fiatów Bravo

> "

> "zdecydowanie Bravo, bo Golf to Golf, jest niemiecki, szpetny, wcale

> nie jest rewelacyjnie wykonany (mit bezawaryjnych VW zostal

> obalony miedzy innymi ostatnio przez dlugodystansowy test

> Passata w AutoBildzie). W zasadzie jedyna wada Bravo to, to ze

> co drugie auto na swiatlach to Bravo ;p Gdzies czytalem, ze Fiat

> ma w planach sedana na bazie Bravo, ktorego chce nazwac Tempra,

> mysle ze im by to na dobre wyszlo. Ale i tak wole opatrzone

> Bravo niz szkaradnego Golfa"

Nie przejmuj się... wink.gif Oni leczą poprostu kompleksy zlosnik2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi sie podobaja teksty o solidnosci, ergonomii i urodzie.. a.. no i ze "golf to golf".. palacz.gif No coz, ja mialem okazje jezdzic obydwoma i ... i widac co wybralem drive.gif Tak wiec nie wszyscy uwazaja Golfa za fajniejszy samochod wink.gif

Poza tym, dlaczego nie porownali Sporta tylko Emotion?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dobry tekst "troche opatrzył ze względu na ilość jeżdżących Fiatów

> Bravo "

> ale za to golfa to nie idzie uswiadczyc widac na ulicy

Golf jest na tyle brzydki (wg mnie przynajmiej), że faktycznie ciężko go zauważyć na ulicy. rotfl.gif

Co innego Bravo... zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tekst artyk.

> i oczywiscie wypowiedzi:

>

Ja obecnie z tych dwóch aut też bym wziął Golfa. Lepszy silnik i przede wszystkim DSG, do tego zawieszenie wielowahaczowe, a nie belka skrętna. To są konkrety. Cena pewnie wyjdzie identyczna jeśli policzyć ją jako koszt eksploatacji łącznie z utratą wartości na przestrzeni 2-3 lat.

Design i reszta mnie mało interesuje, choć chyba Fiat jednak ładniejszy.

Z drugiej strony z całej gamy kompaktów Bravo jest dla mnie w tym momencie na drugim miejscu (wyłączając konkurencji jedynkę rzecz jasna)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja obecnie z tych dwóch aut też bym wziął Golfa. Lepszy silnik i

> przede wszystkim DSG, do tego zawieszenie wielowahaczowe, a nie

> belka skrętna. To są konkrety.

Ja z tych samych powodów z tych dwóch wziąłbym Bravo. Przede wszystkim fajna, ręczna 6-cio biegowa skrzynia, a nie jakieś skomplikowane wynalazki. Po drugie właśnie prosta belka skrętna, anie jakieś wielowahacze, które będą pewnie mniej trwałe i kilkukrotnie droższe w naprawie. zlosnik.gif

> Cena pewnie wyjdzie identyczna

> jeśli policzyć ją jako koszt eksploatacji łącznie z utratą

> wartości na przestrzeni 2-3 lat.

> Design i reszta mnie mało interesuje, choć chyba Fiat jednak

> ładniejszy.

> Z drugiej strony z całej gamy kompaktów Bravo jest dla mnie w tym

> momencie na drugim miejscu (wyłączając konkurencji jedynkę rzecz

> jasna)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Więcej koni, więcej momentu, lepiej ciągnie od niskich obrotów, a do

> tego niższe spalanie. Fiatowski silnik jest świetny, ale ten od

> VW to perfekcja jak dla mnie.

Obawiam się, ze tu akurat możesz mieć rację smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja z tych samych powodów z tych dwóch wziąłbym Bravo. Przede

> wszystkim fajna, ręczna 6-cio biegowa skrzynia, a nie jakieś

> skomplikowane wynalazki. Po drugie właśnie prosta belka skrętna,

> anie jakieś wielowahacze, które będą pewnie mniej trwałe i

> kilkukrotnie droższe w naprawie.

> > jasna)

Ale ja nie twierdzę, że to jest wybór dla każdego. Jeszcze nie jeździłem żadnym samochodem na tyle długo by cokolwiek robić w zawieszeniu. Ręczna skrzynia już mi się znudziła. Ale ludzie mają różne potrzeby. Dla kogoś innego wygląd golfa może być nieakceptowalny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale ja nie twierdzę, że to jest wybór dla każdego. Jeszcze nie

> jeździłem żadnym samochodem na tyle długo by cokolwiek robić w

> zawieszeniu. Ręczna skrzynia już mi się znudziła. Ale ludzie

> mają różne potrzeby. Dla kogoś innego wygląd golfa może być

> nieakceptowalny.

Zgadzam się, każdy kupi to, w czym się będzie lepiej czuł..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Quote:

Za tak już niemal luksusowo wyposażonego Golfa przyjdzie nam zapłacić 82 350 zł. Jest to trochę więcej niż konkurent, ale w zamian mamy auto cieszące się, chcąc nie chcąc, większym prestiżem.


Brakuje tylko złotych klamek hahaha.gifrotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale ja nie twierdzę, że to jest wybór dla każdego. Jeszcze nie

> jeździłem żadnym samochodem na tyle długo by cokolwiek robić w

> zawieszeniu. Ręczna skrzynia już mi się znudziła. Ale ludzie

> mają różne potrzeby. Dla kogoś innego wygląd golfa może być

> nieakceptowalny.

no no, ja też tak nie twierdzę smile.gif. Ja na przykład lubię się przyzwyczaić do atuka, dbać i jeździć nim dosyć długo. Do automatu, chociażby super hiper nowoczesnego nigdy bym się nie przyzwyczaił. Zawsze by zmieniał biegi nie wtedy co bym chciał, chociażby miał 100 trybów pracy zlosnik.gif

A wygląd jak wygląd - też nigdy nie było to dla mnie najważniejsze kryterium. Trzeba przyznać że nowy golf nie jest brzydki, taki zwyczajny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja z tych samych powodów z tych dwóch wziąłbym Bravo. Przede

> wszystkim fajna, ręczna 6-cio biegowa skrzynia, a nie jakieś

> skomplikowane wynalazki. Po drugie właśnie prosta belka skrętna,

> anie jakieś wielowahacze, które będą pewnie mniej trwałe i

> kilkukrotnie droższe w naprawie.

> > jasna)

Golff z tego co się orientuję jest tańszy od NB, oczywiscie nie mówię o najtańszym golasie zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no no, ja też tak nie twierdzę . Ja na przykład lubię się

> przyzwyczaić do atuka, dbać i jeździć nim dosyć długo. Do

> automatu, chociażby super hiper nowoczesnego nigdy bym się nie

> przyzwyczaił. Zawsze by zmieniał biegi nie wtedy co bym chciał,

> chociażby miał 100 trybów pracy

> A wygląd jak wygląd - też nigdy nie było to dla mnie najważniejsze

> kryterium. Trzeba przyznać że nowy golf nie jest brzydki, taki

> zwyczajny.

DSG nie jest automatem w tradycyjnym sensie. To skrzynia dwusprzęgłowa. Możesz biegi zmieniać ręcznie, tyle że zmiana następuje w ułamku sekundy. Dla mnie automat to rozwiązanie na co dzień. Ręczna zmiana tylko wtedy gdy wiem, że automat sobie nie poradzi ( i tu masz rację, że żaden automat nie przewidzi sytuacji na drodze)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Golff z tego co się orientuję jest tańszy od NB, oczywiscie nie mówię

> o najtańszym golasie

Tia, z silnikiem 1.6 102 KM, który pali jak smok i jest delikatnie mówiąc, "trochę mułowaty". Tak naprawdę silniki warte zainteresowania w VW zaczynają się od 1.4 TSI 122KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tia, z silnikiem 1.6 102 KM, który pali jak smok i jest delikatnie

> mówiąc, "trochę mułowaty". Tak naprawdę silniki warte

> zainteresowania w VW zaczynają się od 1.4 TSI 122KM.

Nie chce mi się wchodzić do konfiguratora. Wczoraj rozmawiałem z bratem, porównywał wersję NB 120 i G 120 km. Dokładajac wyposażenie pakietami do VW to Golf był tanszy od NB zlosnik.gif

EDIT:

z konfiguratora wynika, że golf w wersji Trendline 1,4 122 KM kosztuje 65 750 zł, a NB Dynamic 1,4 120 KM 63 890 zł. Do Golfa dodałem pakiet 990 , oraz tak dobrałem wszystkie dodatki aby było tak samo w Golfie i NB. Chyba, że czegos nie mozna, ale to juz pierdoły.

We fiacie uwzględniłem cenę promocyjną.

Golf ma bardzo tanie dodatki, np. czujniki w kołach 200 zł, czy ESP 800 zł

Przy wersjach droższych juz nie jest taki różowo zlosnik.gif

Highline 1,4 160 KM to juz wydatek jak na moje potrzeby 84940, ale wypas jest juz konkretny ok.gif i mamy DSG, z którego nie mozna zrezygnować.Wersje 5D zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> DSG nie jest automatem w tradycyjnym sensie. To skrzynia

> dwusprzęgłowa. Możesz biegi zmieniać ręcznie, tyle że zmiana

> następuje w ułamku sekundy. Dla mnie automat to rozwiązanie na

> co dzień. Ręczna zmiana tylko wtedy gdy wiem, że automat sobie

> nie poradzi ( i tu masz rację, że żaden automat nie przewidzi

> sytuacji na drodze)

wiem. Ale IMHO kupować automat, żeby zmieniać biegi ręcznie to trochę "głupio" smile.gif

Ja wiem jak działa DSG i że jest to chyba aktualnie najlepiej dopracowane tego typu rozwiązanie na rynku, ale mimo to bym tego nie chciał. Dla mnie jazda samochodem, to miedzy innymi przyjemność z tego że nad nim panuję. Nie znoszę żadnych automatów, od czujnika wycieraczek, przez ESP, na skrzyni biegów kończąc. Niech zmienia biegi nawet w ciągu 1 nanosekundy. Ja ręką będę zmieniał nawet 2 sekundy a i tak będę miał większą frajdę z jazdy smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiem. Ale IMHO kupować automat, żeby zmieniać biegi ręcznie to trochę

> "głupio"

> Ja wiem jak działa DSG i że jest to chyba aktualnie najlepiej

> dopracowane tego typu rozwiązanie na rynku, ale mimo to bym tego

> nie chciał. Dla mnie jazda samochodem, to miedzy innymi

> przyjemność z tego że nad nim panuję. Nie znoszę żadnych

> automatów, od czujnika wycieraczek, przez ESP, na skrzyni biegów

> kończąc. Niech zmienia biegi nawet w ciągu 1 nanosekundy. Ja

> ręką będę zmieniał nawet 2 sekundy a i tak będę miał większą

> frajdę z jazdy

No dobra, ale możesz zmieniać ręcznie i mieć z tego korzyść :-), no ale kwestia gustu... Ja akurat odwrotnie, lubię technikę, że jednak sporo jeżdżę, to nie pogardziłbym automatem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No dobra, ale możesz zmieniać ręcznie i mieć z tego korzyść :-), no

> ale kwestia gustu... Ja akurat odwrotnie, lubię technikę, że

> jednak sporo jeżdżę, to nie pogardziłbym automatem.

Na szczęście każdy lubi co innego i dzięki temu nie jest nudno ok.gif

EDIT: Tak jako ciekawostka: w sobotę mój ojciec odbiera Hyundaia i30. On ma wielowahacz z tyłu. Zrobię małe porównanko z Bravolotem smile.gif No i za jakieś parę lat będę mógł się przekonać jak trwałe jest to rozwiązanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Więcej koni, więcej momentu, lepiej ciągnie od niskich obrotów, a do

> tego niższe spalanie. Fiatowski silnik jest świetny, ale ten od

> VW to perfekcja jak dla mnie.

10KM wiecej i 10Nm wiecej wzgledem tjeta w wersji sport..

zlosnik.gif

BTW - to kiedy tego szajskiego diesla sprzedajesz i kupujesz majstersztyka w wydaniu G6? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po rozczarowaniu 5 passatami z dsg i tymi wszystkimi "niezawodnymi" wynalazkami VW,

nigdy ale to nigdy bym nie kupił VW,

mit umarł na początku lat 90 o niezawodnosci.

Pozatym połowa albo i wiecej ludzi żyje w swoim świecie Vw Golf to Golf...a nigdy fiatem nie jechali o przepraszam 126p, 125p.

Wspomnienia pozostały...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 10KM wiecej i 10Nm wiecej wzgledem tjeta w wersji sport..

> BTW - to kiedy tego szajskiego diesla sprzedajesz i kupujesz

> majstersztyka w wydaniu G6?

ale te Nm, przy znacznie niższych obrotach... i to jest największa zaleta oprócz niższego spalania.

Nie kupuję majstersztyka, czekam aż wypuści swój majstersztyk pewna firma z Bawarii w wersji 1,6 zlosnik.gif, ale do tego czasu będę chyba zmuszony kupić jeszcze jednego szajskiego diesla, bo za biedny jestem na porządnego benzyniaka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale te Nm, przy znacznie niższych obrotach... i to jest największa

> zaleta oprócz niższego spalania.

znaczy mowisz ze 2.9l by mozna bylo na nim osiagnac? zlosnik.gif

> Nie kupuję majstersztyka, czekam aż wypuści swój majstersztyk pewna

> firma z Bawarii w wersji 1,6 , ale do tego czasu będę chyba

> zmuszony kupić jeszcze jednego szajskiego diesla

apokalipsa zakrecony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> znaczy mowisz ze 2.9l by mozna bylo na nim osiagnac?

zależy w jakim aucie zlosnik.gif, ale tak serio, to wynik poniżej 4 litrów jest imho realny. Masz tu technikę bezpośredniego wtrysku, która daje nawet do 10% mniejsze zużycie paliwa.

> apokalipsa

Już się zdążyłem przyzwyczaić do diesla. Przestał mnie już tak bardzo irytować jak na początku. Skoro jest tańszy to trza brać i nie wydziwiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zależy w jakim aucie , ale tak serio, to wynik poniżej 4 litrów jest

> imho realny.

a to jak tylko ponizej 4l to cienko grinser006.gif

> Już się zdążyłem przyzwyczaić do diesla. Przestał mnie już tak bardzo

> irytować jak na początku. Skoro jest tańszy to trza brać i nie

> wydziwiać.

tdci miales przecie i irytowal Cie mimo tego zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zależy w jakim aucie , ale tak serio, to wynik poniżej 4 litrów jest

> imho realny. Masz tu technikę bezpośredniego wtrysku, która daje

> nawet do 10% mniejsze zużycie paliwa.

Bo fiat zostawił furtkę dla tych co lubią gaz palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a to jak tylko ponizej 4l to cienko

> tdci miales przecie i irytowal Cie mimo tego

TDci więcej palił i miał o wiele gorszą dynamikę i elastyczność. Strasznie długo się rozgrzewał, miał spory potencjał na awarię wtrysków, do tego doświadczyłem notlaufa i ograniczenia mocy silnika po dłuższej jeździe autostradą z prędkością ok 180 km/h.

Do tego beemka ma start&stop, więc główna przyczyna nerwów tj klekot na postoju została wyeliminowana. No i najważniejsze nie płacę więcej za diesla, więc nie mam co narzekać. Do tego wszystkiego dochodzi fakt wyważenia auta. W jedynce dwulitrówka to podstawowy silnik (podstawowy w sensie najbardziej popularny, bo dostępny aż w pięciu wersjach mocowych), a auto przewidziane jest też pod silniki 3 litrowe.

Tak więc jest cała masa powodów dla których mogę zdzierżyć diesla w beemce, a nie zdzierżyłbym w Fordzie, a tym bardziej we Fiacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak czytam te wypowiedzi to chyba jakieś ułomy istne to piszą golf

> ładniejszy środek lepsze wykonanie i lepszy silnik w d...ach

> sie im chyba poprzewracało albo sie z h... na głowy

> pozamieniali...sory ale nie mogłem sie powstrzymać

nic nie martw.. rotfl.gif chocby bravo rozdawali za free to i tak golf bedzie lepszy mimo ze trzeba bedzie zaplacic za niego wink.gif

BTW - G6 ma juz doswietlanie zakretow.. wiec jesli bedzie jakis test w tv to odrazu napisza ze wypas sprawa zlosnik2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> TDci więcej palił i miał o wiele gorszą dynamikę i elastyczność.

> Strasznie długo się rozgrzewał, miał spory potencjał na awarię

> wtrysków, do tego doświadczyłem notlaufa i ograniczenia mocy

> silnika po dłuższej jeździe autostradą z prędkością ok 180 km/h.

o i w czyms sie w koncu zgadzamy biglaugh.gif

> Do tego beemka ma start&stop, więc główna przyczyna nerwów tj

> klekot na postoju została wyeliminowana.

nie denerwuje Cie to gaszenie silnika co swiatla?

> No i najważniejsze nie

> płacę więcej za diesla, więc nie mam co narzekać. Do tego

> wszystkiego dochodzi fakt wyważenia auta. W jedynce dwulitrówka

> to podstawowy silnik (podstawowy w sensie najbardziej popularny,

> bo dostępny aż w pięciu wersjach mocowych), a auto przewidziane

> jest też pod silniki 3 litrowe.

no wiemy wiemy.. jak bmw to juz diesel staje sie wypasem zlosnik.gif

pod NB tez jest przewidziany motor 2.4mj zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> o i w czyms sie w koncu zgadzamy

> nie denerwuje Cie to gaszenie silnika co swiatla?

No właśnie nie denerwuje, tylko cieszy. Zapada błoga cisza zamiast kle kle kle

> no wiemy wiemy.. jak bmw to juz diesel staje sie wypasem

Wprost odwrotnie. Wypasem jest benzyniak, ale mnie nie stać by dopłacić 20-30 tys za taki wypas, tyle że diesel aż tak bardzo nie męczy jak gdzie indziej z powodów o których pisałem powyżej.

> pod NB tez jest przewidziany motor 2.4mj

Spoko, szkoda tylko, że auto pływa w zakrętach już mając 1,9 pod maską...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ciekawi mnie ten 1.4 z G6....ak to jest zrobione że ma i kompresor i

> turbo?? przecież powinno być albo jedno albo drugie.....

poczytaj se wink.gif (sorki ale pliterki mi sie kaszania tutaj)

http://www.ilot.edu.pl/Journal%20of%20KONES%202006%20no1/04/12.pdf

w skrocie:

- sprezarka - wysoki moment ale przy wyzszych obrotach (przy malym silniku czasami brakuje cisnienia)

- kompresor - wysoki moment od niskich obrotow

w sumie najpierw moment daje kompresor a potem sprezarka sie wtraca wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> poczytaj se (sorki ale pliterki mi sie kaszania tutaj)

> http://www.ilot.edu.pl/Journal%20of%20KONES%202006%20no1/04/12.pdf

> w skrocie:

> - sprezarka - wysoki moment ale przy wyzszych obrotach (przy malym

> silniku czasami brakuje cisnienia)

> - kompresor - wysoki moment od niskich obrotow

> w sumie najpierw moment daje kompresor a potem sprezarka sie wtraca

kurde fajne rozwiązanie......no i nie powinno być turbo dziury....Nie powiem silnik fajnie się zapowiada.....do tej pory myślałem że to fiat trzasnął fajnym silnikiem 1.4 a tu masz...vw też.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> - kompresor - wysoki moment od niskich obrotow

> w sumie najpierw moment daje kompresor a potem sprezarka sie wtraca

Albo mi się wysra sprężarka, albo kompresor, albo jedno i drugie....Polak nie kupi hehe.gif...

..używanego zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Albo mi się wysra sprężarka, albo kompresor, albo jedno i

> drugie....Polak nie kupi ...

> ..używanego

marudzisz... jak sie wysra kompresor to sie go zdrutuje i bedzie turbodziura, a jak sprezarka, to tez sie zdrutuje bo w sumie wazne zeby kopalo przy starcie spod swiatel, potem moze juz mulic wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> marudzisz... jak sie wysra kompresor to sie go zdrutuje i bedzie

> turbodziura, a jak sprezarka, to tez sie zdrutuje bo w sumie

> wazne zeby kopalo przy starcie spod swiatel, potem moze juz

> mulic

wiem, zartowałem, VW i awaria - te dwa słowa nigdy razem nie wystepują grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiem, zartowałem, VW i awaria - te dwa słowa nigdy razem nie

> wystepują

Znam takiego gościa co ma swojego 15 letniego VW (kupił ładnych parę lat temu z niemiec) rotfl.gif i ani jednej awarii uwaga ani jednej rotfl.gif

Przebieg dokładnie nie wiem, ale 120-150 kkm.

Jedyne co mu padło to jjakiś czujnik za 20 zł. rotfl.gif

Wersja to gołe POLO classic.

Nie wiem czy cokolwiek mu się tam chociaż zużywa..i czy to spala benzyne czy nie rotfl.gif (silnik 1.6)

Kolor czerwony - najlepszy na świecie - lakier specjalny nie do zniszczenia i wogóle - ten kolor ten błysk - rotfl.gifhahaha.gif

Facet gnoi wszystko co nie ma znaczka VW jak leci... może Audi i Mercedesa oraz BMW nie...

Możesz mieć 150 KM 1.9 wink.gif ale on i tak będzie szybszy, zgoda jak jadę prawym pasem niewięcej niż 130 to mnie wyprzedzi rotfl.gif

rotfl.gif

Co jak co, ale to jest WIELKA PRZESADA.

Pozdrawiam tego Pana 30.GIFhahaha.gif

Co do Golfa VI - poczekamy zobaczymy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie zestawienie - zbierając trochę info z gazetek i netu - napiszę na korzyść Bravo bez problemu.

Gość nie jechał ani jednym, zebrał info i trochę popisał.

Ci z komentarzy tak samo - w Golfie usiądą w salonie - do Fiata nie pójdą.

I golf i tak będzie lepszy, ale znają oba na wylot rotfl.gifhahaha.gifhahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja obecnie z tych dwóch aut też bym wziął Golfa. Lepszy silnik i

> przede wszystkim DSG, do tego zawieszenie wielowahaczowe, a nie

> belka skrętna.

a ile dopłaty jest do DSG ? i coś więcej o silniku VW ? bo za dużo o nim nie wiem smile.gif

i odbiegając - zaciekawiła mnie wypowiedź jednego gościa który do konkurentów bravo wrzucił A3 zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i odbiegając - zaciekawiła mnie wypowiedź jednego gościa który do

> konkurentów bravo wrzucił A3

To jest nic.

W dzisiejszym AŚ jest porównanie Golfa z konkurencją- OCZYWIŚCIE NIE MA BRAVO - hehe.gif

ale za to są:

BMW Serii 1, Opel Astra, Mitsubishi Lancer, Ford Focus, Kia Cee`d

I uwaga:

KRÓLEM komapktów został GOLF VI rotfl.gifhahaha.gif001.gifzlosnik2.gifrotfl.gif

Miejsce drugie UWAGA - Kia Ceed, Trzecie - Focus

A więc ciekawe co jakby w teście było jeszcze Bravo, np. to 2.0 165 KM MJ hmm.gifgrinser006.gif

Ponieważ Golf był 2.0 TDI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To jest nic.

> W dzisiejszym AŚ jest porównanie Golfa z konkurencją- OCZYWIŚCIE NIE

> MA BRAVO -

> ale za to są:

> BMW Serii 1, Opel Astra, Mitsubishi Lancer, Ford Focus, Kia Cee`d

> I uwaga:

> KRÓLEM komapktów został GOLF VI

> Miejsce drugie UWAGA - Kia Ceed, Trzecie - Focus

> A więc ciekawe co jakby w teście było jeszcze Bravo

znając AŚ to ostatnie by było Bravo ze względu na zbyt rzadkie przeglądy zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.