Skocz do zawartości

Fiat Bravo T-Jet vs VW Golf 1,4 TSI


opti_

Rekomendowane odpowiedzi

> Kolego, po 20 tys km to się dla własnego bezpieczeństwa opony zmienia

> na nowe.

> Przejechałem autami z wielowachaczami ze 100 tys km i nie zauważyłem

> nadmiernego zużywania się opon.

że co ile ?? shocked.gifshocked.gif fakt po 20tyś km ciężko zauważyć zużycie opon ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie chce mi się wchodzić do konfiguratora. Wczoraj rozmawiałem z

> bratem, porównywał wersję NB 120 i G 120 km. Dokładajac

> wyposażenie pakietami do VW to Golf był tanszy od NB

porównywanie cen z koniguratora nie ma najmniejszego sensu rabaty są na zupełnie innym poziomie ja dostałem na samochód z 2008 23 % od ceny z koniguratora, w maju jak kupowałem to golfa nawet gołego bym za taką cenę nie dostał, zresztą volksvagen to ostatni samochód z tego koncernu który bym kupił - jeżeli emocje to seat, użyteczność skoda octavia lub altea xl, a powiew luksusu to audi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj Panowie ten wasz sarkazm jest niesamowity oink.gif Tylko sie tak zastanawiam, czy Wy przypadkiem nie uprawiacie tutaj tego co sami zarzucacie posiadaczom Golfów 270751858-jezyk.gif

Ja sam niedawno kupowałem samochód i pod uwagę brałem m.in Golfa V silnikiem 1,4 TSI, Bravo T-jet 120 i kilka innych. Wygrał Golf 270751858-jezyk.gif Nie to żebym był przeświadczony o niesamowitej bezawaryjności VW, tego mi nikt nie wmówi. Tak samo jak nikt nie wmówi mi że Fiaty sie psują na potęgę- w rodzinie Fiaty są odkąd pamiętam czyli przynajmniej 20 lat.

Oba auta uważam za dobre, Bravo pod względem stylistycznym rewelacyjne- chociaż jeździ tego już sporo zawsze sie za Bravolcem obejrzę na ulicy wink.gif

Jak już napisałem na innym kąciku wybór padł na Golfa między innymi z racji tego że całe życie jeździmy Fiatami- to tak jakby cały czas jeść na obiad schabowe- chcieliśmy spróbować czegoś innego.

Jak się będzie autem jeździć zobaczymy- odbiór za niecałe 2 miesiące. Na jeździe próbnej auto wywarło na mnie bardzo dobre wrażenie, mam nadzieję że w trakcie codziennego użytkowania będzie tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oj Panowie ten wasz sarkazm jest niesamowity Tylko sie tak

> zastanawiam, czy Wy przypadkiem nie uprawiacie tutaj tego co

> sami zarzucacie posiadaczom Golfów

Nie uprawiamy zlosnik.gif

> Ja sam niedawno kupowałem samochód i pod uwagę brałem m.in Golfa V

> silnikiem 1,4 TSI, Bravo T-jet 120 i kilka innych. Wygrał Golf

> Nie to żebym był przeświadczony o niesamowitej bezawaryjności

> VW, tego mi nikt nie wmówi.

Powinieneś sie domyśleć z kogo sobie drwimy wink.gif

> Jak już napisałem na innym kąciku wybór padł na Golfa między innymi z

> racji tego że całe życie jeździmy Fiatami- to tak jakby cały

> czas jeść na obiad schabowe- chcieliśmy spróbować czegoś innego.

Na szczęście mam ten komfort, że w robocie i nie tylko jeżdżę innymi markami niż fiat i nie mam tego problemu grinser006.gifhehe.gif

> Jak się będzie autem jeździć zobaczymy- odbiór za niecałe 2 miesiące.

> Na jeździe próbnej auto wywarło na mnie bardzo dobre wrażenie,

> mam nadzieję że w trakcie codziennego użytkowania będzie tak

> samo.

Nikt nie mówi, że Golf to zły samochód. niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odbylem jazde golfem 6 i jestem pod duzym wrazeniem wyciszenia wnetrza! jezdze obecnie na jazdach testowych bravo 1.9 120km emotion i ten silnik jest po prostu strasznie glosny. fakt, faktem,ze raczej kupie bravo 1.9 150 emotion,lecz golf przy 180km/h (silnik 1.4 122 tsi) bije bravo pod tym wzgledem niesamowicie. wiem,ze nie mozna porownywac diesla z benzyna,lecz na jazdy bravo w turbo benzynie jeszcze czekam(jezdzilem 1.4 90km,ale ten silnik jest wielka porazka w bravo,nie wiem jak ludzie moga czyms takim jezdzic. chyba,ze po miescie,to ok). materialy we wnetrzu golfa tez sa lepsze i lepiej spanowane,ale najwieksza wada bravo sa przednie fotele ktore nie maja odpowiedniego podparcia uda i barkow,gdzie w golcie fotele sa swietne. tak ciagle o tym aucie mysle,ale raczej padnie na bravo glownie ze wzgledu ma silnik i cene...i oczywiscie ze wzgledu na wyglad zewnetrzny i wewnetrzny!:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiem,ze nie mozna porownywac diesla z

> benzyna,

skoro wiesz to po co porownywales grinser006.gif

> ale najwieksza wada bravo sa przednie fotele

> ktore nie maja odpowiedniego podparcia uda i barkow,

kolego to odpusc sobie ta dziadkowa wersje emotion i sprawdz wersje sport ktora ma lepsze fotele zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezdze obecnie na jazdach testowych bravo 1.9 120km

> emotion i ten silnik jest po prostu strasznie glosny.

Mogłeś poprosić o jazde próbną Golfem TDI wtedy wiedziałbyś jaki hałaśliwy może być diesel 893goodvibes.gif

Co do foteli to w Sporcie czy jak mam ja Pakiecie Sport to też inna bajka ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mogłeś poprosić o jazde próbną Golfem TDI wtedy wiedziałbyś jaki

> hałaśliwy może być diesel

Te nowe mają już Common Rail, podobno kultura pracy zdecydowanie lepsza niż TDI. Ja wczoraj jeździłem Golfem VI TSI 122KM, i tez zauważyłem że jest świetnie wyciszony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Te nowe mają już Common Rail, podobno kultura pracy zdecydowanie

> lepsza niż TDI.

Tak ale mowa jest o starym (ale jarym) motorkuMjet120,i dla niego naodpopwiedniejszą konkurencją jest stare(ale jare)TDI pompowtrysk.Dobre ,stare trochę wolne motory ale podatne na ,,chipa'' grinser006.gif.Do nowego TDI najwłaściwszym odpowiednikiem są motory 1.6Mjet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jestem dziadkiem,bo mam 22lata. kwestia jest taka,ze auto jest dla mojej mamy i ja bede z niego takze lub przede wszystkim korzystac;) ,a ze mama ma juz swoje lata i nie chce sporta,a w sporcie fotele sa rewelacyjne...w gre wchodzi 1.4 tjet 120 dynamic (z dodatkami za 14tys) i 1.9 emotion 150km. Myslalem o 1.6 120km ,lecz jak sie dowiedzialem ze wymiana filtra dpf to koszt min. 2000zl ,a w innym salonie mowili o 3000 to zaczalem namawiac na .9 emotion ze starym rocznikiem ,zeby taniej wyszlo. Sam jestem wielkim fanem wloskich aut i zawsze jak czytam te wszystkie testy w AS i innyc niemieckich gazetach to mi sie chce smiac,ze tak dyskryminuja fiata,lecz golf 6 jest pierwszym ktory zrobil na mnie wrazenie,a na dodatek nie jest az tak drogi jak to zawsze bylo w przypadku golfa. mam nadzieje,ze na ten weekend uda sie zalatwic 1.4 tjeta na jazdy i zobacze jak on pracuje. dzis mi sie udalo osiagnac chyba stopien mistrzowski jazdy eco , 3.6 l/100km 270751858-jezyk.gif i to po miescie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stopien mistrzowski jazdy eco ,

> 3.6 l/100km i to po miescie...

Ja toyota potrafię zejść przy jednostajnej jeździe do 3,2 ON/100km

Tylko ile przy takiej jeździe dwumasa wytrzyma ... wymiana kosztowna, więc wole spalić ponad litr więcej i jechać szybciej i nie niszczyć silnika zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> stopien mistrzowski jazdy eco ,

> Tylko ile przy takiej jeździe dwumasa wytrzyma ... wymiana kosztowna,

> więc wole spalić ponad litr więcej i jechać szybciej i nie

> niszczyć silnika

Kontynuuj kolego i wyjaśnij dokładnie czemu wolna(90km/h) i jednostajna jazda ma wielki wpływ na koło dwumasowe? szybciej padnie? napisz mi bo ja czesto tak jezdze smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak ale mowa jest o starym (ale jarym) motorkuMjet120,i dla niego

> naodpopwiedniejszą konkurencją jest stare(ale jare)TDI

> pompowtrysk.Dobre ,stare trochę wolne motory ale podatne na

> ,,chipa'' .Do nowego TDI najwłaściwszym odpowiednikiem są

> motory 1.6Mjet.

a nie prawda.. zaden 1.9 120KM nie jest starym motorem, technologia CR 2 generacji siedzi w nim i teksty stary ale jary i nie mozna go do tdi porownac sa nie na miejscu...

taki ten tdi na cr nowy ze sie tylko smiac zostaje.. biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kontynuuj kolego i wyjaśnij dokładnie czemu wolna(90km/h) i

> jednostajna jazda ma wielki wpływ na koło dwumasowe? szybciej

> padnie? napisz mi bo ja czesto tak jezdze

Chodzi o jazdę na niskich obrotach. Wtedy dwumas musi tłumić większe drgania skrętne..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.