opti_ Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 tekst artyk. i oczywiscie wypowiedzi: "Zdecydowanie Golf. Jest nowszy, lepiej wykonany, posiada genialny silnik oraz świetne wnętrze. Kosztuje więcej, ale różnica w cenie między porównywanymi egzemplarzami zwróci się przy odsprzedaży." "Ja bym wybrał Golfa. Siedziałem w Bravo i mnie nie zachwyciło (wykonaniem także nie)... Golfik ma DSG i jest Golfem,którego bardzo lubie i szanuje." "Bravo jest świetnym samochodem, ale na codzień dla mnie osobiście byłby nietrafiony, wnętrze mi nie pasuje troszkę a sam samochód się troche opatrzył ze względu na ilość jeżdżących Fiatów Bravo " "zdecydowanie Bravo, bo Golf to Golf, jest niemiecki, szpetny, wcale nie jest rewelacyjnie wykonany (mit bezawaryjnych VW zostal obalony miedzy innymi ostatnio przez dlugodystansowy test Passata w AutoBildzie). W zasadzie jedyna wada Bravo to, to ze co drugie auto na swiatlach to Bravo ;p Gdzies czytalem, ze Fiat ma w planach sedana na bazie Bravo, ktorego chce nazwac Tempra, mysle ze im by to na dobre wyszlo. Ale i tak wole opatrzone Bravo niz szkaradnego Golfa" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jay_21 Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > tekst artyk. > i oczywiscie wypowiedzi: > "Zdecydowanie Golf. Jest nowszy, lepiej wykonany, posiada genialny > silnik oraz świetne wnętrze. Kosztuje więcej, ale różnica w > cenie między porównywanymi egzemplarzami zwróci się przy > odsprzedaży." > "Ja bym wybrał Golfa. > Siedziałem w Bravo i mnie nie zachwyciło (wykonaniem także nie)... > Golfik ma DSG i jest Golfem,którego bardzo lubie i szanuje." > "Bravo jest świetnym samochodem, ale na codzień dla mnie osobiście > byłby nietrafiony, wnętrze mi nie pasuje troszkę a sam samochód > się troche opatrzył ze względu na ilość jeżdżących Fiatów Bravo > " > "zdecydowanie Bravo, bo Golf to Golf, jest niemiecki, szpetny, wcale > nie jest rewelacyjnie wykonany (mit bezawaryjnych VW zostal > obalony miedzy innymi ostatnio przez dlugodystansowy test > Passata w AutoBildzie). W zasadzie jedyna wada Bravo to, to ze > co drugie auto na swiatlach to Bravo ;p Gdzies czytalem, ze Fiat > ma w planach sedana na bazie Bravo, ktorego chce nazwac Tempra, > mysle ze im by to na dobre wyszlo. Ale i tak wole opatrzone > Bravo niz szkaradnego Golfa" Nie przejmuj się... Oni leczą poprostu kompleksy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 Mi sie podobaja teksty o solidnosci, ergonomii i urodzie.. a.. no i ze "golf to golf".. No coz, ja mialem okazje jezdzic obydwoma i ... i widac co wybralem Tak wiec nie wszyscy uwazaja Golfa za fajniejszy samochod Poza tym, dlaczego nie porownali Sporta tylko Emotion? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 3 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > Poza tym, dlaczego nie porownali Sporta tylko Emotion? bo gulf tyz bez spojlerow byl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 3 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 dobry tekst "troche opatrzył ze względu na ilość jeżdżących Fiatów Bravo " ale za to golfa to nie idzie uswiadczyc widac na ulicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jay_21 Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > dobry tekst "troche opatrzył ze względu na ilość jeżdżących Fiatów > Bravo " > ale za to golfa to nie idzie uswiadczyc widac na ulicy Golf jest na tyle brzydki (wg mnie przynajmiej), że faktycznie ciężko go zauważyć na ulicy. Co innego Bravo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > tekst artyk. > i oczywiscie wypowiedzi: > Ja obecnie z tych dwóch aut też bym wziął Golfa. Lepszy silnik i przede wszystkim DSG, do tego zawieszenie wielowahaczowe, a nie belka skrętna. To są konkrety. Cena pewnie wyjdzie identyczna jeśli policzyć ją jako koszt eksploatacji łącznie z utratą wartości na przestrzeni 2-3 lat. Design i reszta mnie mało interesuje, choć chyba Fiat jednak ładniejszy. Z drugiej strony z całej gamy kompaktów Bravo jest dla mnie w tym momencie na drugim miejscu (wyłączając konkurencji jedynkę rzecz jasna) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jay_21 Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > Lepszy silnik i A w czym konkretnie ten silnik jest lepszy od T-Jet'a ? Może jakieś szczgóły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > A w czym konkretnie ten silnik jest lepszy od T-Jet'a ? Może jakieś > szczgóły? Więcej koni, więcej momentu, lepiej ciągnie od niskich obrotów, a do tego niższe spalanie. Fiatowski silnik jest świetny, ale ten od VW to perfekcja jak dla mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > Ja obecnie z tych dwóch aut też bym wziął Golfa. Lepszy silnik i > przede wszystkim DSG, do tego zawieszenie wielowahaczowe, a nie > belka skrętna. To są konkrety. Ja z tych samych powodów z tych dwóch wziąłbym Bravo. Przede wszystkim fajna, ręczna 6-cio biegowa skrzynia, a nie jakieś skomplikowane wynalazki. Po drugie właśnie prosta belka skrętna, anie jakieś wielowahacze, które będą pewnie mniej trwałe i kilkukrotnie droższe w naprawie. > Cena pewnie wyjdzie identyczna > jeśli policzyć ją jako koszt eksploatacji łącznie z utratą > wartości na przestrzeni 2-3 lat. > Design i reszta mnie mało interesuje, choć chyba Fiat jednak > ładniejszy. > Z drugiej strony z całej gamy kompaktów Bravo jest dla mnie w tym > momencie na drugim miejscu (wyłączając konkurencji jedynkę rzecz > jasna) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > Więcej koni, więcej momentu, lepiej ciągnie od niskich obrotów, a do > tego niższe spalanie. Fiatowski silnik jest świetny, ale ten od > VW to perfekcja jak dla mnie. Obawiam się, ze tu akurat możesz mieć rację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > Ja z tych samych powodów z tych dwóch wziąłbym Bravo. Przede > wszystkim fajna, ręczna 6-cio biegowa skrzynia, a nie jakieś > skomplikowane wynalazki. Po drugie właśnie prosta belka skrętna, > anie jakieś wielowahacze, które będą pewnie mniej trwałe i > kilkukrotnie droższe w naprawie. > > jasna) Ale ja nie twierdzę, że to jest wybór dla każdego. Jeszcze nie jeździłem żadnym samochodem na tyle długo by cokolwiek robić w zawieszeniu. Ręczna skrzynia już mi się znudziła. Ale ludzie mają różne potrzeby. Dla kogoś innego wygląd golfa może być nieakceptowalny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jay_21 Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > Ale ja nie twierdzę, że to jest wybór dla każdego. Jeszcze nie > jeździłem żadnym samochodem na tyle długo by cokolwiek robić w > zawieszeniu. Ręczna skrzynia już mi się znudziła. Ale ludzie > mają różne potrzeby. Dla kogoś innego wygląd golfa może być > nieakceptowalny. Zgadzam się, każdy kupi to, w czym się będzie lepiej czuł.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 Quote: Za tak już niemal luksusowo wyposażonego Golfa przyjdzie nam zapłacić 82 350 zł. Jest to trochę więcej niż konkurent, ale w zamian mamy auto cieszące się, chcąc nie chcąc, większym prestiżem. Brakuje tylko złotych klamek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > Ale ja nie twierdzę, że to jest wybór dla każdego. Jeszcze nie > jeździłem żadnym samochodem na tyle długo by cokolwiek robić w > zawieszeniu. Ręczna skrzynia już mi się znudziła. Ale ludzie > mają różne potrzeby. Dla kogoś innego wygląd golfa może być > nieakceptowalny. no no, ja też tak nie twierdzę . Ja na przykład lubię się przyzwyczaić do atuka, dbać i jeździć nim dosyć długo. Do automatu, chociażby super hiper nowoczesnego nigdy bym się nie przyzwyczaił. Zawsze by zmieniał biegi nie wtedy co bym chciał, chociażby miał 100 trybów pracy A wygląd jak wygląd - też nigdy nie było to dla mnie najważniejsze kryterium. Trzeba przyznać że nowy golf nie jest brzydki, taki zwyczajny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > Ja z tych samych powodów z tych dwóch wziąłbym Bravo. Przede > wszystkim fajna, ręczna 6-cio biegowa skrzynia, a nie jakieś > skomplikowane wynalazki. Po drugie właśnie prosta belka skrętna, > anie jakieś wielowahacze, które będą pewnie mniej trwałe i > kilkukrotnie droższe w naprawie. > > jasna) Golff z tego co się orientuję jest tańszy od NB, oczywiscie nie mówię o najtańszym golasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > no no, ja też tak nie twierdzę . Ja na przykład lubię się > przyzwyczaić do atuka, dbać i jeździć nim dosyć długo. Do > automatu, chociażby super hiper nowoczesnego nigdy bym się nie > przyzwyczaił. Zawsze by zmieniał biegi nie wtedy co bym chciał, > chociażby miał 100 trybów pracy > A wygląd jak wygląd - też nigdy nie było to dla mnie najważniejsze > kryterium. Trzeba przyznać że nowy golf nie jest brzydki, taki > zwyczajny. DSG nie jest automatem w tradycyjnym sensie. To skrzynia dwusprzęgłowa. Możesz biegi zmieniać ręcznie, tyle że zmiana następuje w ułamku sekundy. Dla mnie automat to rozwiązanie na co dzień. Ręczna zmiana tylko wtedy gdy wiem, że automat sobie nie poradzi ( i tu masz rację, że żaden automat nie przewidzi sytuacji na drodze) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > Golff z tego co się orientuję jest tańszy od NB, oczywiscie nie mówię > o najtańszym golasie Tia, z silnikiem 1.6 102 KM, który pali jak smok i jest delikatnie mówiąc, "trochę mułowaty". Tak naprawdę silniki warte zainteresowania w VW zaczynają się od 1.4 TSI 122KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > Tia, z silnikiem 1.6 102 KM, który pali jak smok i jest delikatnie > mówiąc, "trochę mułowaty". Tak naprawdę silniki warte > zainteresowania w VW zaczynają się od 1.4 TSI 122KM. Nie chce mi się wchodzić do konfiguratora. Wczoraj rozmawiałem z bratem, porównywał wersję NB 120 i G 120 km. Dokładajac wyposażenie pakietami do VW to Golf był tanszy od NB EDIT: z konfiguratora wynika, że golf w wersji Trendline 1,4 122 KM kosztuje 65 750 zł, a NB Dynamic 1,4 120 KM 63 890 zł. Do Golfa dodałem pakiet 990 , oraz tak dobrałem wszystkie dodatki aby było tak samo w Golfie i NB. Chyba, że czegos nie mozna, ale to juz pierdoły. We fiacie uwzględniłem cenę promocyjną. Golf ma bardzo tanie dodatki, np. czujniki w kołach 200 zł, czy ESP 800 zł Przy wersjach droższych juz nie jest taki różowo Highline 1,4 160 KM to juz wydatek jak na moje potrzeby 84940, ale wypas jest juz konkretny i mamy DSG, z którego nie mozna zrezygnować.Wersje 5D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > DSG nie jest automatem w tradycyjnym sensie. To skrzynia > dwusprzęgłowa. Możesz biegi zmieniać ręcznie, tyle że zmiana > następuje w ułamku sekundy. Dla mnie automat to rozwiązanie na > co dzień. Ręczna zmiana tylko wtedy gdy wiem, że automat sobie > nie poradzi ( i tu masz rację, że żaden automat nie przewidzi > sytuacji na drodze) wiem. Ale IMHO kupować automat, żeby zmieniać biegi ręcznie to trochę "głupio" Ja wiem jak działa DSG i że jest to chyba aktualnie najlepiej dopracowane tego typu rozwiązanie na rynku, ale mimo to bym tego nie chciał. Dla mnie jazda samochodem, to miedzy innymi przyjemność z tego że nad nim panuję. Nie znoszę żadnych automatów, od czujnika wycieraczek, przez ESP, na skrzyni biegów kończąc. Niech zmienia biegi nawet w ciągu 1 nanosekundy. Ja ręką będę zmieniał nawet 2 sekundy a i tak będę miał większą frajdę z jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > wiem. Ale IMHO kupować automat, żeby zmieniać biegi ręcznie to trochę > "głupio" > Ja wiem jak działa DSG i że jest to chyba aktualnie najlepiej > dopracowane tego typu rozwiązanie na rynku, ale mimo to bym tego > nie chciał. Dla mnie jazda samochodem, to miedzy innymi > przyjemność z tego że nad nim panuję. Nie znoszę żadnych > automatów, od czujnika wycieraczek, przez ESP, na skrzyni biegów > kończąc. Niech zmienia biegi nawet w ciągu 1 nanosekundy. Ja > ręką będę zmieniał nawet 2 sekundy a i tak będę miał większą > frajdę z jazdy No dobra, ale możesz zmieniać ręcznie i mieć z tego korzyść :-), no ale kwestia gustu... Ja akurat odwrotnie, lubię technikę, że jednak sporo jeżdżę, to nie pogardziłbym automatem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > No dobra, ale możesz zmieniać ręcznie i mieć z tego korzyść :-), no > ale kwestia gustu... Ja akurat odwrotnie, lubię technikę, że > jednak sporo jeżdżę, to nie pogardziłbym automatem. Na szczęście każdy lubi co innego i dzięki temu nie jest nudno EDIT: Tak jako ciekawostka: w sobotę mój ojciec odbiera Hyundaia i30. On ma wielowahacz z tyłu. Zrobię małe porównanko z Bravolotem No i za jakieś parę lat będę mógł się przekonać jak trwałe jest to rozwiązanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > No i za jakieś parę lat będę mógł się przekonać jak trwałe jest > to rozwiązanie w KIA dają na to 5 lat gwarancji... w hyundaiu 3 Nie słyszałem generalnie aby jakoś to się mocno psuło. W focusie masz od ładnych paru lat... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 3 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > Więcej koni, więcej momentu, lepiej ciągnie od niskich obrotów, a do > tego niższe spalanie. Fiatowski silnik jest świetny, ale ten od > VW to perfekcja jak dla mnie. 10KM wiecej i 10Nm wiecej wzgledem tjeta w wersji sport.. BTW - to kiedy tego szajskiego diesla sprzedajesz i kupujesz majstersztyka w wydaniu G6? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ScFuNbAnDit Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 Po rozczarowaniu 5 passatami z dsg i tymi wszystkimi "niezawodnymi" wynalazkami VW, nigdy ale to nigdy bym nie kupił VW, mit umarł na początku lat 90 o niezawodnosci. Pozatym połowa albo i wiecej ludzi żyje w swoim świecie Vw Golf to Golf...a nigdy fiatem nie jechali o przepraszam 126p, 125p. Wspomnienia pozostały... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > 10KM wiecej i 10Nm wiecej wzgledem tjeta w wersji sport.. > BTW - to kiedy tego szajskiego diesla sprzedajesz i kupujesz > majstersztyka w wydaniu G6? ale te Nm, przy znacznie niższych obrotach... i to jest największa zaleta oprócz niższego spalania. Nie kupuję majstersztyka, czekam aż wypuści swój majstersztyk pewna firma z Bawarii w wersji 1,6 , ale do tego czasu będę chyba zmuszony kupić jeszcze jednego szajskiego diesla, bo za biedny jestem na porządnego benzyniaka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 3 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > ale te Nm, przy znacznie niższych obrotach... i to jest największa > zaleta oprócz niższego spalania. znaczy mowisz ze 2.9l by mozna bylo na nim osiagnac? > Nie kupuję majstersztyka, czekam aż wypuści swój majstersztyk pewna > firma z Bawarii w wersji 1,6 , ale do tego czasu będę chyba > zmuszony kupić jeszcze jednego szajskiego diesla apokalipsa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > znaczy mowisz ze 2.9l by mozna bylo na nim osiagnac? zależy w jakim aucie , ale tak serio, to wynik poniżej 4 litrów jest imho realny. Masz tu technikę bezpośredniego wtrysku, która daje nawet do 10% mniejsze zużycie paliwa. > apokalipsa Już się zdążyłem przyzwyczaić do diesla. Przestał mnie już tak bardzo irytować jak na początku. Skoro jest tańszy to trza brać i nie wydziwiać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 3 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > zależy w jakim aucie , ale tak serio, to wynik poniżej 4 litrów jest > imho realny. a to jak tylko ponizej 4l to cienko > Już się zdążyłem przyzwyczaić do diesla. Przestał mnie już tak bardzo > irytować jak na początku. Skoro jest tańszy to trza brać i nie > wydziwiać. tdci miales przecie i irytowal Cie mimo tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > zależy w jakim aucie , ale tak serio, to wynik poniżej 4 litrów jest > imho realny. Masz tu technikę bezpośredniego wtrysku, która daje > nawet do 10% mniejsze zużycie paliwa. Bo fiat zostawił furtkę dla tych co lubią gaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seicodriver Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 jak czytam te wypowiedzi to chyba jakieś ułomy istne to piszą golf ładniejszy środek lepsze wykonanie i lepszy silnik w d...ach sie im chyba poprzewracało albo sie z h... na głowy pozamieniali...sory ale nie mogłem sie powstrzymać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > a to jak tylko ponizej 4l to cienko > tdci miales przecie i irytowal Cie mimo tego TDci więcej palił i miał o wiele gorszą dynamikę i elastyczność. Strasznie długo się rozgrzewał, miał spory potencjał na awarię wtrysków, do tego doświadczyłem notlaufa i ograniczenia mocy silnika po dłuższej jeździe autostradą z prędkością ok 180 km/h. Do tego beemka ma start&stop, więc główna przyczyna nerwów tj klekot na postoju została wyeliminowana. No i najważniejsze nie płacę więcej za diesla, więc nie mam co narzekać. Do tego wszystkiego dochodzi fakt wyważenia auta. W jedynce dwulitrówka to podstawowy silnik (podstawowy w sensie najbardziej popularny, bo dostępny aż w pięciu wersjach mocowych), a auto przewidziane jest też pod silniki 3 litrowe. Tak więc jest cała masa powodów dla których mogę zdzierżyć diesla w beemce, a nie zdzierżyłbym w Fordzie, a tym bardziej we Fiacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 3 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > jak czytam te wypowiedzi to chyba jakieś ułomy istne to piszą golf > ładniejszy środek lepsze wykonanie i lepszy silnik w d...ach > sie im chyba poprzewracało albo sie z h... na głowy > pozamieniali...sory ale nie mogłem sie powstrzymać nic nie martw.. chocby bravo rozdawali za free to i tak golf bedzie lepszy mimo ze trzeba bedzie zaplacic za niego BTW - G6 ma juz doswietlanie zakretow.. wiec jesli bedzie jakis test w tv to odrazu napisza ze wypas sprawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 3 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > TDci więcej palił i miał o wiele gorszą dynamikę i elastyczność. > Strasznie długo się rozgrzewał, miał spory potencjał na awarię > wtrysków, do tego doświadczyłem notlaufa i ograniczenia mocy > silnika po dłuższej jeździe autostradą z prędkością ok 180 km/h. o i w czyms sie w koncu zgadzamy > Do tego beemka ma start&stop, więc główna przyczyna nerwów tj > klekot na postoju została wyeliminowana. nie denerwuje Cie to gaszenie silnika co swiatla? > No i najważniejsze nie > płacę więcej za diesla, więc nie mam co narzekać. Do tego > wszystkiego dochodzi fakt wyważenia auta. W jedynce dwulitrówka > to podstawowy silnik (podstawowy w sensie najbardziej popularny, > bo dostępny aż w pięciu wersjach mocowych), a auto przewidziane > jest też pod silniki 3 litrowe. no wiemy wiemy.. jak bmw to juz diesel staje sie wypasem pod NB tez jest przewidziany motor 2.4mj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > o i w czyms sie w koncu zgadzamy > nie denerwuje Cie to gaszenie silnika co swiatla? No właśnie nie denerwuje, tylko cieszy. Zapada błoga cisza zamiast kle kle kle > no wiemy wiemy.. jak bmw to juz diesel staje sie wypasem Wprost odwrotnie. Wypasem jest benzyniak, ale mnie nie stać by dopłacić 20-30 tys za taki wypas, tyle że diesel aż tak bardzo nie męczy jak gdzie indziej z powodów o których pisałem powyżej. > pod NB tez jest przewidziany motor 2.4mj Spoko, szkoda tylko, że auto pływa w zakrętach już mając 1,9 pod maską... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VANT Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 Ciekawi mnie ten 1.4 z G6....ak to jest zrobione że ma i kompresor i turbo?? przecież powinno być albo jedno albo drugie..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > Ciekawi mnie ten 1.4 z G6....ak to jest zrobione że ma i kompresor i > turbo?? przecież powinno być albo jedno albo drugie..... poczytaj se (sorki ale pliterki mi sie kaszania tutaj) http://www.ilot.edu.pl/Journal%20of%20KONES%202006%20no1/04/12.pdf w skrocie: - sprezarka - wysoki moment ale przy wyzszych obrotach (przy malym silniku czasami brakuje cisnienia) - kompresor - wysoki moment od niskich obrotow w sumie najpierw moment daje kompresor a potem sprezarka sie wtraca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VANT Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > poczytaj se (sorki ale pliterki mi sie kaszania tutaj) > http://www.ilot.edu.pl/Journal%20of%20KONES%202006%20no1/04/12.pdf > w skrocie: > - sprezarka - wysoki moment ale przy wyzszych obrotach (przy malym > silniku czasami brakuje cisnienia) > - kompresor - wysoki moment od niskich obrotow > w sumie najpierw moment daje kompresor a potem sprezarka sie wtraca kurde fajne rozwiązanie......no i nie powinno być turbo dziury....Nie powiem silnik fajnie się zapowiada.....do tej pory myślałem że to fiat trzasnął fajnym silnikiem 1.4 a tu masz...vw też..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > - kompresor - wysoki moment od niskich obrotow > w sumie najpierw moment daje kompresor a potem sprezarka sie wtraca Albo mi się wysra sprężarka, albo kompresor, albo jedno i drugie....Polak nie kupi ... ..używanego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > Albo mi się wysra sprężarka, albo kompresor, albo jedno i > drugie....Polak nie kupi ... > ..używanego marudzisz... jak sie wysra kompresor to sie go zdrutuje i bedzie turbodziura, a jak sprezarka, to tez sie zdrutuje bo w sumie wazne zeby kopalo przy starcie spod swiatel, potem moze juz mulic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > marudzisz... jak sie wysra kompresor to sie go zdrutuje i bedzie > turbodziura, a jak sprezarka, to tez sie zdrutuje bo w sumie > wazne zeby kopalo przy starcie spod swiatel, potem moze juz > mulic wiem, zartowałem, VW i awaria - te dwa słowa nigdy razem nie wystepują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaco Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > wiem, zartowałem, VW i awaria - te dwa słowa nigdy razem nie > wystepują Znam takiego gościa co ma swojego 15 letniego VW (kupił ładnych parę lat temu z niemiec) i ani jednej awarii uwaga ani jednej Przebieg dokładnie nie wiem, ale 120-150 kkm. Jedyne co mu padło to jjakiś czujnik za 20 zł. Wersja to gołe POLO classic. Nie wiem czy cokolwiek mu się tam chociaż zużywa..i czy to spala benzyne czy nie (silnik 1.6) Kolor czerwony - najlepszy na świecie - lakier specjalny nie do zniszczenia i wogóle - ten kolor ten błysk - Facet gnoi wszystko co nie ma znaczka VW jak leci... może Audi i Mercedesa oraz BMW nie... Możesz mieć 150 KM 1.9 ale on i tak będzie szybszy, zgoda jak jadę prawym pasem niewięcej niż 130 to mnie wyprzedzi Co jak co, ale to jest WIELKA PRZESADA. Pozdrawiam tego Pana Co do Golfa VI - poczekamy zobaczymy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaco Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 Takie zestawienie - zbierając trochę info z gazetek i netu - napiszę na korzyść Bravo bez problemu. Gość nie jechał ani jednym, zebrał info i trochę popisał. Ci z komentarzy tak samo - w Golfie usiądą w salonie - do Fiata nie pójdą. I golf i tak będzie lepszy, ale znają oba na wylot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > Ja obecnie z tych dwóch aut też bym wziął Golfa. Lepszy silnik i > przede wszystkim DSG, do tego zawieszenie wielowahaczowe, a nie > belka skrętna. a ile dopłaty jest do DSG ? i coś więcej o silniku VW ? bo za dużo o nim nie wiem i odbiegając - zaciekawiła mnie wypowiedź jednego gościa który do konkurentów bravo wrzucił A3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaco Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > i odbiegając - zaciekawiła mnie wypowiedź jednego gościa który do > konkurentów bravo wrzucił A3 To jest nic. W dzisiejszym AŚ jest porównanie Golfa z konkurencją- OCZYWIŚCIE NIE MA BRAVO - ale za to są: BMW Serii 1, Opel Astra, Mitsubishi Lancer, Ford Focus, Kia Cee`d I uwaga: KRÓLEM komapktów został GOLF VI Miejsce drugie UWAGA - Kia Ceed, Trzecie - Focus A więc ciekawe co jakby w teście było jeszcze Bravo, np. to 2.0 165 KM MJ Ponieważ Golf był 2.0 TDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > To jest nic. > W dzisiejszym AŚ jest porównanie Golfa z konkurencją- OCZYWIŚCIE NIE > MA BRAVO - > ale za to są: > BMW Serii 1, Opel Astra, Mitsubishi Lancer, Ford Focus, Kia Cee`d > I uwaga: > KRÓLEM komapktów został GOLF VI > Miejsce drugie UWAGA - Kia Ceed, Trzecie - Focus > A więc ciekawe co jakby w teście było jeszcze Bravo znając AŚ to ostatnie by było Bravo ze względu na zbyt rzadkie przeglądy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > znając AŚ to ostatnie by było Bravo ze względu na zbyt rzadkie > przeglądy i bębny z tyłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaco Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > i bębny z tyłu To zależy od wersji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > i bębny z tyłu no raz w systemie był błąd i all wersje bravo miały bębny z tyłu ... makarony coś na modziły i poprawiania było tylko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > no raz w systemie był błąd i all wersje bravo miały bębny z tyłu ... > makarony coś na modziły i poprawiania było tylko miałem na myśli test w Motorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.