Kovic Napisano 17 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2008 > Ale dalej nie wiem ile > Właśnie Ale ryzyko zwiększone. To kup benzynę w sekwencji. Niech ktoś zorientowany napisze co szybciej padnie : - mechanizm 4x4 w golfie - TDI V6 A może coś starszego byś chciał ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZCZURS Napisano 17 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 17 Listopada 2008 > To kup benzynę w sekwencji. > Niech ktoś zorientowany napisze co szybciej padnie : > - mechanizm 4x4 w golfie > - TDI V6 > A może coś starszego byś chciał ? Właśnie nie za bardzo bo im starsze tym większe prawdopodobieństwo że nalatane miliony kilometrów. 2002r bariera której nie chciałbym przekroczyć bo nie należe do osób które zmieniają samochód jak rękawiczki ( czyt. przy pierwszej lepszej okazji ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kovic Napisano 17 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2008 > Właśnie nie za bardzo bo im starsze tym większe prawdopodobieństwo że > nalatane miliony kilometrów. > 2002r bariera której nie chciałbym przekroczyć bo nie należe do osób > które zmieniają samochód jak rękawiczki ( czyt. przy pierwszej > lepszej okazji ) Nie ma taniego i dobrego 4x4. Może zrezygnuj z tego, będzie Ci łatwiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maczo111 Napisano 17 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2008 Do poczytania to . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZCZURS Napisano 17 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 17 Listopada 2008 > Nie ma taniego i dobrego 4x4. > Może zrezygnuj z tego, będzie Ci łatwiej. Cóż mam pół roku- może coś znajdę z 4motion a jak nie to zwykłego przednio-napędowca sobie kupie i już ale nie większy niż golf. Nie ukrywam, że troszkę zniechęciliście mnie do kupna auta z w/w układem napędowym Ale cóż sam się o to prosiłem pisząc tego posta. Zarazem bardzo doceniam wasze zdanie ma ono spore znaczenie. Jedynie co to martwi mnie to ( a w zasadzie powinno cieszyć)że nie dowiedziałem się czy kryje się coś nieciekawego i chodzi tu o awaryjność tego systemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mario_ Napisano 17 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2008 > Właśnie nie za bardzo bo im starsze tym większe prawdopodobieństwo że > nalatane miliony kilometrów. > 2002r bariera której nie chciałbym przekroczyć bo nie należe do osób > które zmieniają samochód jak rękawiczki ( czyt. przy pierwszej > lepszej okazji ) za 35 tysi nie kupisz nic dobrego co ma quattro, a występuje to od A4 wzwyż, może Passat, ale wątpię. Tym bardziej nie kupisz dobrego dizla. Jak chcesz iść w tym kierunku, to powyżej 40 tys możesz już przebierać w rocznikach od 2002. I to tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZCZURS Napisano 17 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 17 Listopada 2008 > Jedynie co to martwi mnie to ( a w zasadzie powinno cieszyć)że nie > dowiedziałem się czy kryje się coś nieciekawego i chodzi tu o > awaryjność tego systemu. z tego co wiem, to pod względem awaryjności haldex nie sprawia jakichś większych problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olleo Napisano 17 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2008 > Do poczytania to . Ekspertem od Torsena, to ja nie jestem, ale mam wrazenie, ze to, co w tym poscie popelniono na temat tego systemu przeniesienia napedu, to jakas tragiczna pomylka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olleo Napisano 17 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2008 > Ekspertem od Torsena, to ja nie jestem, ale mam wrazenie, ze to, co w > tym poscie popelniono na temat tego systemu przeniesienia > napedu, to jakas tragiczna pomylka... z całą pewnością w tamtym opisie brakuje jeszcze ołtarzyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZCZURS Napisano 17 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 17 Listopada 2008 > z całą pewnością w tamtym opisie brakuje jeszcze ołtarzyka Też odniosłem takie wrażenie. ( zupełnie jak test sponsorowany ) Nic nie ujmując autorowi jest tamwręcz łopatologicznie wyjaśnione działanie Haldex-a lecz zapomniał dodać tam paru minusów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ref Napisano 17 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2008 > Tak To przemysl jeszcze kilka razy. Tylnie amortyzatory ztcw. do wersji 4x4 sa inne niz do normalnych. Wiele samochodow z takim wlasie napedem skonczylo porozbijanych na kretych drogach bo jest nieprzewidywalny - nigdy nie wiesz kiedy sie dolaczy, jak mocno i co zrobi. IMO lepszym rozwiazaniem bedzie zwykle FWD w takim golfie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 17 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2008 > Dowie sie co to znaczy mulenie przy wyzszych predkosciach ? U mnie tak jest.. .. jak sie konczy gaz to przy depnieciu sie muli.. .. chyba to przez 4x4 Tak powaznie, to przekonalem sie sam jakie sa roznice jak zaczelem jezdzic autami z 4x4, pierwsza zima, to ronda bralem bokiem , za to nie zdazylo sie ze mi przodem mielil, szybciej tyl zarzucal. Choc np w Cherokim jest to mniej zauważalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 17 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2008 > aaaa to bailando, bo jak jezdzilem kiedys terenówka to dzialało to > tylko przy niskich predkosciach dlatego moja aluzja do orania > pola rozne marki = rozne rozwiazania, raz bawilem sie Teracanem wlasnie na polu i jak wrzucilem reduktor (wlaczane elektronicznie ), to go potem nie moglem wylaczyc, balem sie ze kolejne 600km (Ryga), ktore mialem do przejechania w ten dzien przejade do 40km/h. Nie znam dokladnie mechanizmu Hyuandaya, ale tam AFAIR reduktor razem jest z jakas blokada, w Subaru, jest po prostu inne przelozenie, i kazdy bieg robi sie krotszy, daje to inne mozliwosci samochodu, tak jakby w rowerze zmienic przerzutke przednia i nadal operowac tylnimi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olleo Napisano 18 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2008 > z całą pewnością w tamtym opisie brakuje jeszcze ołtarzyka Ale ja pisze o torsenie - wiskoza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.