Skocz do zawartości

Golf IV TDI 4motion za i przeciw


SZCZURS

Rekomendowane odpowiedzi

> To kup benzynę w sekwencji.

> Niech ktoś zorientowany napisze co szybciej padnie :

> - mechanizm 4x4 w golfie

> - TDI V6

> A może coś starszego byś chciał ?

Właśnie nie za bardzo bo im starsze tym większe prawdopodobieństwo że nalatane miliony kilometrów.

2002r bariera której nie chciałbym przekroczyć bo nie należe do osób które zmieniają samochód jak rękawiczki ( czyt. przy pierwszej lepszej okazji )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Właśnie nie za bardzo bo im starsze tym większe prawdopodobieństwo że

> nalatane miliony kilometrów.

> 2002r bariera której nie chciałbym przekroczyć bo nie należe do osób

> które zmieniają samochód jak rękawiczki ( czyt. przy pierwszej

> lepszej okazji )

Nie ma taniego i dobrego 4x4.

Może zrezygnuj z tego, będzie Ci łatwiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie ma taniego i dobrego 4x4.

> Może zrezygnuj z tego, będzie Ci łatwiej.

Cóż mam pół roku- może coś znajdę z 4motion a jak nie to zwykłego przednio-napędowca sobie kupie i już ale nie większy niż golf. Nie ukrywam, że troszkę zniechęciliście mnie do kupna auta z w/w układem napędowym skromny.gif

Ale cóż sam się o to prosiłem pisząc tego posta.

Zarazem bardzo doceniam wasze zdanie ma ono spore znaczenie.

Jedynie co to martwi mnie to ( a w zasadzie powinno cieszyć)że nie dowiedziałem się czy kryje się coś nieciekawego i chodzi tu o awaryjność tego systemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Właśnie nie za bardzo bo im starsze tym większe prawdopodobieństwo że

> nalatane miliony kilometrów.

> 2002r bariera której nie chciałbym przekroczyć bo nie należe do osób

> które zmieniają samochód jak rękawiczki ( czyt. przy pierwszej

> lepszej okazji )

za 35 tysi nie kupisz nic dobrego co ma quattro, a występuje to od A4 wzwyż, może Passat, ale wątpię. Tym bardziej nie kupisz dobrego dizla. Jak chcesz iść w tym kierunku, to powyżej 40 tys możesz już przebierać w rocznikach od 2002.

I to tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jedynie co to martwi mnie to ( a w zasadzie powinno cieszyć)że nie

> dowiedziałem się czy kryje się coś nieciekawego i chodzi tu o

> awaryjność tego systemu.

z tego co wiem, to pod względem awaryjności haldex nie sprawia jakichś większych problemów ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Do poczytania to .

Ekspertem od Torsena, to ja nie jestem, ale mam wrazenie, ze to, co w tym poscie popelniono na temat tego systemu przeniesienia napedu, to jakas tragiczna pomylka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ekspertem od Torsena, to ja nie jestem, ale mam wrazenie, ze to, co w

> tym poscie popelniono na temat tego systemu przeniesienia

> napedu, to jakas tragiczna pomylka...

z całą pewnością w tamtym opisie brakuje jeszcze ołtarzyka grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z całą pewnością w tamtym opisie brakuje jeszcze ołtarzyka

Też odniosłem takie wrażenie. ( zupełnie jak test sponsorowany )

Nic nie ujmując autorowi jest tamwręcz łopatologicznie wyjaśnione działanie Haldex-a lecz zapomniał dodać tam paru minusów cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak

To przemysl jeszcze kilka razy.

Tylnie amortyzatory ztcw. do wersji 4x4 sa inne niz do normalnych.

Wiele samochodow z takim wlasie napedem skonczylo porozbijanych na kretych drogach bo jest nieprzewidywalny - nigdy nie wiesz kiedy sie dolaczy, jak mocno i co zrobi.

IMO lepszym rozwiazaniem bedzie zwykle FWD w takim golfie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dowie sie co to znaczy mulenie przy wyzszych predkosciach ?

U mnie tak jest..

.. jak sie konczy gaz to przy depnieciu sie muli..

.. chyba to przez 4x4 grinser006.gif

Tak powaznie, to przekonalem sie sam jakie sa roznice jak zaczelem jezdzic autami z 4x4, pierwsza zima, to ronda bralem bokiem biglaugh.gif, za to nie zdazylo sie ze mi przodem mielil, szybciej tyl zarzucal. Choc np w Cherokim jest to mniej zauważalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> aaaa to bailando, bo jak jezdzilem kiedys terenówka to dzialało to

> tylko przy niskich predkosciach dlatego moja aluzja do orania

> pola

rozne marki = rozne rozwiazania, raz bawilem sie Teracanem wlasnie na polu biglaugh.gif i jak wrzucilem reduktor (wlaczane elektronicznie sick.gif), to go potem nie moglem wylaczyc, balem sie ze kolejne 600km (Ryga), ktore mialem do przejechania w ten dzien przejade do 40km/h. Nie znam dokladnie mechanizmu Hyuandaya, ale tam AFAIR reduktor razem jest z jakas blokada, w Subaru, jest po prostu inne przelozenie, i kazdy bieg robi sie krotszy, daje to inne mozliwosci samochodu, tak jakby w rowerze zmienic przerzutke przednia i nadal operowac tylnimi grinser006.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.