Skocz do zawartości

WRC bez fabrycznego Subaru


Ozarek

Rekomendowane odpowiedzi

> poinformowano o wycofaniu fabrycznego teamu Subaru z rajdowych

> mistrzostw świata 2009.

sciana.gif

I czego ja będę słuchał w Mikołajkach?? Prykania CitroPeżoli??

pad.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I czego ja będę słuchał w Mikołajkach?? Prykania CitroPeżoli??

niby Prodrive i SWRT zapewniają wsparcie dla niefabrycznych teamów, ale jak to Impreza w innych barwach crazy.gif

Też do mikołajek dla tego dźwięku chciałem jechać, a teraz oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Quote:

> Koncern Fuji Heavy Industries zwołał konferencję prasową, na której

> poinformowano o wycofaniu fabrycznego teamu Subaru z rajdowych

> mistrzostw świata 2009.

> autoklub.pl

Nadszdl kres rajdow na Swiecie swieca.gif

Najpierw Mitsubishi teraz Subaru, rece opadaja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Quote:

> Koncern Fuji Heavy Industries zwołał konferencję prasową, na której

> poinformowano o wycofaniu fabrycznego teamu Subaru z rajdowych

> mistrzostw świata 2009.

> autoklub.pl

sądzę, że celują w S2000, pewnie jak i pozostali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nadszdl kres rajdow na Swiecie

> Najpierw Mitsubishi teraz Subaru, rece opadaja.

Ciekaw jestem jak za rok zachowają się Citroen i Ford - mówi się że kryzys ma potrwać w przyszłym roku, a jeżeli wejdą nowe przepisy, to na 2010 trzeba będzie zbudować od podstaw nowe WuRCe. Może się zdarzyć tak że 2009 to będzie ostatni sezon WRC z fabrycznymi teamami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sądzę, że celują w S2000, pewnie jak i pozostali

nie wiem czy doszukiwałbym się tu drugiego dna.

Subaru od dawna ma problemy w WRC, wyniki dużo poniżej oczekiwań, samochody totalnie niekonkurencyjne.

Decyzja ogłoszona po zamknięciu list zgłoszeniowych na 2009. Z drugiej strony Subaru to rajdy, a rajdy to Subaru.

Wie ktoś czy z Amerykańskiego serialu też się wycofali ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ciekaw jestem jak za rok zachowają się Citroen i Ford - mówi się że

> kryzys ma potrwać w przyszłym roku, a jeżeli wejdą nowe

> przepisy, to na 2010 trzeba będzie zbudować od podstaw nowe

> WuRCe. Może się zdarzyć tak że 2009 to będzie ostatni sezon WRC

> z fabrycznymi teamami.

Cirtroen, jeszcze przed ostateczną decyzją FiA o przepisach technicznych, zapowiedział, że nie interesują ich rajdy S2000...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cirtroen, jeszcze przed ostateczną decyzją FiA o przepisach

> technicznych, zapowiedział, że nie interesują ich rajdy S2000...

No to zostaje Ford... tyle że amerykańska część koncernu jest na skraju bankructwa, więc europejska też będzie musiała mocno ograniczyć wydatki. Chyba nadchodzi koniec WRC w obecnym kształcie, ale to nie musi wyjść WRC na złe - pozostają prywatne teamy i walka może być bardziej wyrównana. Teraz prywatnym było ciężko rywalizować z fabrycznymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cirtroen, jeszcze przed ostateczną decyzją FiA o przepisach

> technicznych, zapowiedział, że nie interesują ich rajdy S2000...

Nie interesuja bo nie maja auta S2000. Mysle ze gdyby zrobili WRC w autach S2000 to by byl strzal w dziesiatke. Zobaczcie ile by wystartowalo teamow fabrycznych. Fiat, Peugot, VW i wiele innych ktore buduja takie auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niedługo i tak przecież wszystkie wurce mają być na bazie S2000...

No i co w tym złego?

Coś się kończy coś zaczyna...

Kierowcy bardzo chwalą S2000,

a jeśli można tanio podnieść zabawę przez dodanie turbo,

to po co przepłacać?

WRC w pewnym momencie i tak stało by się przerostem formy nad treścią...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja wiem, że może jakimś idealistą jestem w tej kwestii, mam utopijną

> wizję rajdów, które są też i dla kibiców. Kierowcy chwalą S2000

> ... gdzie?? Chyba w Polsce gdzie wurców nie ma na dobrą sprawę.

Oj nie gadaj, to, że Wurców nie ma nie znaczy, że to złe auta są...

Kuchar mówił, że są bardzo dobre. Inne punkty hamowania, inne trzymanie nawierzchni...

Osobiście jestem za upraszczaniem konstrukcji aut z dwóch powodów.

po pierwsze to kierowcy mają walczyć, a nie auta...

to ogólnie bo wiadomo, że w tym sporcie się tego nie oddzieli...

po drugie cięcie kosztów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie interesuja bo nie maja auta S2000. Mysle ze gdyby zrobili WRC w

> autach S2000 to by byl strzal w dziesiatke. Zobaczcie ile by

> wystartowalo teamow fabrycznych. Fiat, Peugot, VW i wiele innych

> ktore buduja takie auta.

teoretycznie 2010 to S2000 z kitem WRC więc wszystko jest możliwe.

Tylko nakłady na konstrukcje całkiem innego auta klasy S2000 znowu uderzą po kieszeni. Zobaczymy co się z tego rozwinie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> teoretycznie 2010 to S2000 z kitem WRC więc wszystko jest możliwe.

Ja tylko nie rozumiem jednego.. czemu sie zaprali wszsycy producenic, ze w S2000 musi byc Turbo..bo co..?? Bo wolne są?? bo zawodnicy beda sie cofac w rozwoju wsaidajac do wolniejszych aut??

Wystarczy spojżeć na IRC, ME i narodowe mistrzostwa..S2000 jest mnustwo.. i daja sobei rade, idą wściekle po OSach, a dzwiek motoru keconego wysoko jest piękny.. serduszka.gif

Ni erozumiem tej polityki, bo potem bezie tak, ze powstanei kolejny podział na auta S2000 i S200+, bo jeden nie beda konkurencyje z drugimi..po czym S2000 bez turbo stana w miejscu, bo nik ni ebedzie chciał wsiasc do wolniejszego auta, a uturbione znowu stana sie za drogie.. i błędne koło....

Owszem..WRC sa piekne, pieknie jada, są idealne...ale ze wzgledow finansowym nie zmienial bym nic, tylko pozosotał przy taich S2000 jakie są...a WRC zakazał... smutne, ale najtańsze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja tylko nie rozumiem jednego.. czemu sie zaprali wszsycy producenic,

> ze w S2000 musi byc Turbo..bo co..?? Bo wolne są?? bo zawodnicy

> beda sie cofac w rozwoju wsaidajac do wolniejszych aut??

> Wystarczy spojżeć na IRC, ME i narodowe mistrzostwa..S2000 jest

> mnustwo.. i daja sobei rade, idą wściekle po OSach, a dzwiek

> motoru keconego wysoko jest piękny..

> Ni erozumiem tej polityki, bo potem bezie tak, ze powstanei kolejny

> podział na auta S2000 i S200+, bo jeden nie beda konkurencyje z

> drugimi..po czym S2000 bez turbo stana w miejscu, bo nik ni

> ebedzie chciał wsiasc do wolniejszego auta, a uturbione znowu

> stana sie za drogie.. i błędne koło....

> Owszem..WRC sa piekne, pieknie jada, są idealne...ale ze wzgledow

> finansowym nie zmienial bym nic, tylko pozosotał przy taich

> S2000 jakie są...a WRC zakazał... smutne, ale najtańsze...

chyba celuja w to ze S2000 do narodowych mistrzostw a S2000+ do WRC i to chyba byloby logiczne rozwiazanie bo fabryczbne teamy sprzedawaly by te same rajdowki tylko z "normalnym Kitem" a do WRC dochodzilby "tylko" kit turbo ale wlasciwie bylyby to te same auta

a Citroenowi sie nie dziwie bo nie ma bazy na auto S2000 C4 jest za wielka C3 jakos slabo nadaje sie na rajdowke C2 za mala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja tylko nie rozumiem jednego.. czemu sie zaprali wszsycy producenic,

> ze w S2000 musi byc Turbo..bo co..?? Bo wolne są?? bo zawodnicy

> beda sie cofac w rozwoju wsaidajac do wolniejszych aut??

> Wystarczy spojżeć na IRC, ME i narodowe mistrzostwa..S2000 jest

> mnustwo.. i daja sobei rade, idą wściekle po OSach, a dzwiek

> motoru keconego wysoko jest piękny..

> Ni erozumiem tej polityki, bo potem bezie tak, ze powstanei kolejny

> podział na auta S2000 i S200+, bo jeden nie beda konkurencyje z

> drugimi..po czym S2000 bez turbo stana w miejscu, bo nik ni

> ebedzie chciał wsiasc do wolniejszego auta, a uturbione znowu

> stana sie za drogie.. i błędne koło....

> Owszem..WRC sa piekne, pieknie jada, są idealne...ale ze wzgledow

> finansowym nie zmienial bym nic, tylko pozosotał przy taich

> S2000 jakie są...a WRC zakazał... smutne, ale najtańsze...

Pewnie boja sie ze zawodnicy fabryczni z lepszymi kierowcami by ich objezdzali. Mysle ze Loeb niema sobie rownych ale ilu jest i bylo kierowcow w WRC ktorzy nie nadawali sie na to miejsce wcale a startowali tylko dlatego ze mieli dobrego sponsora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.