sebaok Napisano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2008 Jak myślicie ile da się wyciągnąć kunia i niutka z tego zestawu ?? Wątek jest bardzo Freshi ...pare osób mnie pyta co i jak ...więc myśle sprecyzować odpowiedz a może niema sensu?? Wiosenne wyścigi zbrojeń trwają..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
InterMan Napisano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2008 > Jak myślicie ile da się wyciągnąć kunia i niutka z tego zestawu ?? > Wątek jest bardzo Freshi > ...pare osób mnie pyta co i jak ...więc myśle sprecyzować odpowiedz a > może niema sensu?? > Wiosenne wyścigi zbrojeń trwają..... Brat Felixa ma T na LPG tylko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaok Napisano 26 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2008 > Brat Felixa ma T na LPG tylko ma turbo ok a szacunkowa moc ? jakie doładowanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2008 > Jak myślicie ile da się wyciągnąć kunia i niutka z tego zestawu ?? > Wątek jest bardzo Freshi > ...pare osób mnie pyta co i jak ...więc myśle sprecyzować odpowiedz a > może niema sensu?? > Wiosenne wyścigi zbrojeń trwają..... to juz zalezy od indywidualnych zdolnosci jak masz dobrze painta opanowanego to i z pincet wycisniesz pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaok Napisano 26 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2008 > to juz zalezy od indywidualnych zdolnosci > jak masz dobrze painta opanowanego to i z pincet wycisniesz > pozdr. Słuchaj ale na paaaincie moge i sejset pocisnąć Nie oto chodzi zeby sie błaźnić Felix kiedys był swoim kropkiem na hamowni i wypluło 90pare koni .......wykresu brak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kędzior1435053370 Napisano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2008 > Jak myślicie ile da się wyciągnąć kunia i niutka z tego zestawu ?? > Wątek jest bardzo Freshi > ...pare osób mnie pyta co i jak ...więc myśle sprecyzować odpowiedz a > może niema sensu?? > Wiosenne wyścigi zbrojeń trwają..... a jaki jest powód zakładania do turbodoładowanego silnika 1.2 gazu? pytam z czystej ciekawości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
InterMan Napisano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2008 > ma turbo ok a szacunkowa moc ? jakie doładowanie? 133KM i 175Nm przy 0,8bar turbina TD04 silnik seria 1.2 8v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
InterMan Napisano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2008 > a jaki jest powód zakładania do turbodoładowanego silnika 1.2 gazu? > pytam z czystej ciekawości. u mnie akurat powodem są koszty, na sekwencji mój komputer ma program pod T i tylko ptaszka trzeba kliknąć, a jak będzie naprawdę to się okaże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaok Napisano 26 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2008 > a jaki jest powód zakładania do turbodoładowanego silnika 1.2 gazu? > pytam z czystej ciekawości. Twoja Ciekawśc bedzie zaspokojona 1 cena paliwa 2 moment kiedy występuje stukowe spalanie jest późniejszy niż w przypadku zasilania Pb. 3 Badania trwają .....nowe BMW zasilane jest gazem co nie znaczy ze jest prekursorem w badaniach nad tym zasilaniem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaok Napisano 26 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2008 > 133KM i 175Nm przy 0,8bar turbina TD04 silnik seria 1.2 8v ładny wynik .....ciekawe jaki stopień spreżania ma ten silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kędzior1435053370 Napisano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2008 > Twoja Ciekawśc bedzie zaspokojona > 1 cena paliwa akurat dla mnie żaden argument. Jak kogoś stać na samochód, na wyszukane tuningi, to tym bardziej stać go na paliwo. O obecnych cenach nie wspominam (tankowalem wczoraj na markowej stacji za 3.15 zł/l pb95) bo na przestrzeni najbliższych miesięcy kwestia wzrostu cen jest niewiadoma. > 2 moment kiedy występuje stukowe spalanie jest późniejszy niż w > przypadku zasilania Pb. co w przypadku doładowania jest dość istotną sprawą, rozumiem > 3 Badania trwają .....nowe BMW zasilane jest gazem co nie znaczy ze > jest prekursorem w badaniach nad tym zasilaniem... badania również trwają nad hybrydami, silnikami na wodór, na wodę i nad samochodami z silnikami elektryczynmi (choćby Tesla) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaok Napisano 26 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2008 > Wiosenne wyścigi zbrojeń trwają..... Pewien wykres .....PS. było bardzo gorąco co dla turbo nie jest najlepsze.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2008 dziwny ten wykres jakby niebylo skali to po ksztalcie krzywych obstawialbym ze kolorem czerwonym narysowany jest moment a niebieskim moc pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2008 > dziwny ten wykres jakby niebylo skali to po ksztalcie krzywych > obstawialbym ze kolorem czerwonym narysowany jest moment a > niebieskim moc > pozdr. moc jest iloczynem obrotow i momentu - wiec tam gdzie moment delikatnie wzrasta , moc musi gwałtowniej - ja tak rozpoznaje krzywe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sydney_20 Napisano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2008 > ładny wynik .....ciekawe jaki stopień spreżania ma ten silnik? Seryjny Jeszcze jakieś pytania ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2008 > moc jest iloczynem obrotow i momentu - wiec tam gdzie moment > delikatnie wzrasta , moc musi gwałtowniej - ja tak rozpoznaje > krzywe moze mi jeszcze wyjasnisz w jaki sposob dodajesz 2a do 2ch moze napisze inaczej, gdyby byly dwa oddzielne wykresy bez opisanych osi, na jednym moment, na drugim moc, to jak bys obstawil - ktory jest ktory bo ja bym w ciemno strzelal ze czerwony to moment pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2008 > moze napisze inaczej, gdyby byly dwa oddzielne wykresy bez opisanych > osi, na jednym moment, na drugim moc, to jak bys obstawil - > ktory jest ktory bo ja bym w ciemno strzelal ze czerwony to > moment > pozdr. jak dwa odzielne to bym zlozyl kartki razem i popatrzyl pod swiatlo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sydney_20 Napisano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2008 > moze mi jeszcze wyjasnisz w jaki sposob dodajesz 2a do 2ch > moze napisze inaczej, gdyby byly dwa oddzielne wykresy bez opisanych > osi, na jednym moment, na drugim moc, to jak bys obstawil - > ktory jest ktory bo ja bym w ciemno strzelal ze czerwony to > moment > pozdr. Ja tam się wogole z Toba nie zgadzam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2008 > jak dwa odzielne to bym zlozyl kartki razem i popatrzyl pod swiatlo a jakby noc byla i na dodatek prad zabrali pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2008 > Ja tam się wogole z Toba nie zgadzam... alez prosze cie bardzo kazdy moze miec wlasne zdanie pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2008 > a jakby noc byla i na dodatek prad zabrali > pozdr. jakby byla noc i brak pradu to albo bym spał , albo , a nie jakies wykresy ogladac po ciemku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2008 a jest jakas przewaga noPB nad LPG przy takim projekcie? np. czy temp zaworow (chlodzenie paliwem) ma jakies znaczenie itp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaok Napisano 26 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2008 > a jest jakas przewaga noPB nad LPG przy takim projekcie? np. czy temp > zaworow (chlodzenie paliwem) ma jakies znaczenie itp? Po 3letniej eksploatacji przy zachowaniu seryjnych luzów zaworowych niewidac w zasadzie sensu remontowania (strachy na lachy ) głowicy ..... Jedyny pic to taki ze jest to instalka wielopunkowego wtrysku gazu (jednak było warto ) Trudno mi powiedzieć ile wypluje hamownia na benie ... bo soft napewno bedzie inny do Pb Co do EGT przy takiej mocy jest w zakresie 850C przy pełnym obciażeniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaok Napisano 26 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2008 > dziwny ten wykres jakby niebylo skali to po ksztalcie krzywych > obstawialbym ze kolorem czerwonym narysowany jest moment a > niebieskim moc > pozdr. niebieski - moment Nm czerwony - moc KM Ps.zapomniałem dodać turbina to garrett T2 (niedługo bedzie większy ślimaczek) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konew Napisano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2008 > Pewien wykres .....PS. było bardzo gorąco co dla turbo nie jest > najlepsze.... 1.1 turbo na 1.45 bara robiło moc 156 koni i 210 niutków ..... coś słabiutko ci tam dmucha w tą strychline Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaok Napisano 27 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2008 > 1.1 turbo na 1.45 bara robiło moc 156 koni i 210 niutków ..... coś > słabiutko ci tam dmucha w tą strychline wersja bieda LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo_BB Napisano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2008 ile to pali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RUFF Napisano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2008 > ile to pali? Zapewnie mniej niż pb. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2008 > niebieski - moment Nm > czerwony - moc KM > Ps.zapomniałem dodać turbina to garrett T2 (niedługo bedzie większy > ślimaczek) no pięęęęęęęęęęęęęęęęękny wykres namalowałeś no poprostu mniód malina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2008 > Zapewnie mniej niż pb. zapewne więcej..... nawet na 99.9% jestem pewiem że więcej spali lpg niż pb. jedną dziesiątą pozostawiam na wygłupy pod tytułem mega opóźnianie zapłonu i zdejmowanie paliwa celem udowodnienia że spali mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2008 Turbo + LPG ? Moim zdaniem jedno wyklucza drugie. Albo robisz coś bez kompromisów i idziesz w osiągi, albo idziesz w cięcie kosztów i ładujesz LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adrian1981 Napisano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2008 No jakoś nie za fajnie to brzmi aż zimno się robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaok Napisano 1 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2009 > no pięęęęęęęęęęęęęęęęękny wykres namalowałeś no poprostu mniód malina Tak wykresik zapodała hamownia Grabowskich Maciek powiedział zebym przyjechał jak bedzie okło 14C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaok Napisano 1 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2009 > Turbo + LPG ? > Moim zdaniem jedno wyklucza drugie. Albo robisz coś bez kompromisów i > idziesz w osiągi, albo idziesz w cięcie kosztów i ładujesz LPG Duzo wiesz w temacie..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaok Napisano 1 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2009 > zapewne więcej..... nawet na 99.9% jestem pewiem że więcej spali lpg > niż pb. > jedną dziesiątą pozostawiam na wygłupy pod tytułem mega opóźnianie > zapłonu i zdejmowanie paliwa celem udowodnienia że spali mniej Naturalnie pali wiecej zależy jak jeździsz spalane od 8,5litra do 13-15 zależy od pogody i od nastroju kierowcy ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2009 > Turbo + LPG ? > Moim zdaniem jedno wyklucza drugie. Albo robisz coś bez kompromisów i > idziesz w osiągi, albo idziesz w cięcie kosztów i ładujesz LPG w 2006 najszybsza na cwiartke byla hunda lpg turbo powered by vtg i zapitalała AZ MIŁO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2009 > w 2006 najszybsza na cwiartke byla hunda lpg turbo powered by vtg i > zapitalała AZ MIŁO Ale na LPG chyba nie startowała tylko na Gasolinie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2009 > Duzo wiesz w temacie..... To niech mi ktoś to wytłumaczy Będę mądrzejszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2009 > Ale na LPG chyba nie startowała tylko na Gasolinie ? nie miało baku benzyny chyba nawet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2009 > nie miało baku benzyny chyba nawet miała wyjęty zbiornik z tyłu a z przodu w nadkolu "zbiornik" na paliwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2009 > Tak wykresik zapodała hamownia Grabowskich Maciek powiedział zebym > przyjechał jak bedzie okło 14C wbij sobie do głowy że inercia+lekkie turbo = wynik z zada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RUFF Napisano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2009 Osiągi przy takim spalaniu są calkiem wystarczajace. Pozatym silnik jest sterowany w pelni programowalnym kompem to prawie jak Stand Alone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2009 > miała wyjęty zbiornik z tyłu a z przodu w nadkolu "zbiornik" na > paliwo jak u nas w stalowej sie zepsuł na 1/4 to go holowali bo nie byl w stanie jechac na benzynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaok Napisano 4 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2009 > wbij sobie do głowy że inercia+lekkie turbo = wynik z zada Masz racje przecie.... to lajcik jest po to jest zima aby coś naknuć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaok Napisano 4 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2009 > To niech mi ktoś to wytłumaczy Będę mądrzejszy ....sie nie fochuj Temat jest ciekawy ,,Gaz to zło,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jataman Napisano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2009 > Duzo wiesz w temacie..... najwiecej wiesz ty slyszalem ze w kazdej kwesti a powiedz jak to jest ze jak pomierzylem luzy zaworowe w twojej tjunowanej glowicy, gdzie zawory liczyles z dokladnoscia do trzech miejsc po przecinku to na wydechowych wyszly 1.8mm przy plytce 4.0mm a na ssacych 0.9mm na plytce 4.1mm? a przeciez mowiles ze paradowskim wyslales glowice rysunki "techniczne" i w ogole to tjun mastersztyk moj ty zloto usty czekamy na nastepne twoje tjuny, czy jak przy 14st wyjdzie kupa to na co zwalisz? szczesliwego nowego roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaok Napisano 4 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2009 > najwiecej wiesz ty slyszalem ze w kazdej kwesti > a powiedz jak to jest ze jak pomierzylem luzy zaworowe w twojej > tjunowanej glowicy, gdzie zawory liczyles z dokladnoscia do > trzech miejsc po przecinku to na wydechowych wyszly 1.8mm przy > plytce 4.0mm a na ssacych 0.9mm na plytce 4.1mm? a przeciez > mowiles ze paradowskim wyslales glowice rysunki "techniczne" i w > ogole to tjun mastersztyk > moj ty zloto usty czekamy na nastepne twoje tjuny, czy jak przy 14st > wyjdzie kupa to na co zwalisz? > szczesliwego nowego roku Dostali na wzór seryjne .... pod seryjny wałek ... Taka sama głowica będzie u mnie ... Napewno zamieszcze wynik przy niższej temperaturze... Szczęśliwego nowego roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2009 > jak u nas w stalowej sie zepsuł na 1/4 to go holowali bo nie byl w > stanie jechac na benzynie bo na benie nie jeździ, beny "dolewa" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2009 > ....sie nie fochuj Temat jest ciekawy ,,Gaz to zło,, Sie nie fochuję, tylkom ciekaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.