kuzyn Napisano 11 Marca 2009 Udostępnij Napisano 11 Marca 2009 Witam Jako że szukajka nie dała mi odpowiedzi to chciałbym kolejny raz poruszyc temat alarmu do Stilo Wiem już, że polecacie alarm firmy Seo.Dzwoniłem do hurtowni, która miała w swojej ofercie ten alarm i powiedziano mi, że mogę miec problem z jego montażem w Stilo. Powiedzcie jakie są Wasze doświadczenia z tym produktem? A może jest jakiś inny równie dobry alarm pasujący do Stilo. Chciałbym też zapytac czy macie może jakiś godny polecenia warsztat (najlepiej z okolic Katowic), gdzie mógłbym bez obaw zostawic auto na montaż alarmu i ewentualnie blokady biegów. Pacjent to Stilo 1.2 16v z 2003 Dzięki za pomoc i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gordon_Shumway Napisano 11 Marca 2009 Udostępnij Napisano 11 Marca 2009 => linka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OldHorse Napisano 11 Marca 2009 Udostępnij Napisano 11 Marca 2009 > (...) auto na montaż alarmu i ewentualnie blokady biegów. > Pacjent to Stilo 1.2 16v z 2003 Kup ty se, chłopie, porządną polisę AC/ KR zapomnij o alarmach i blokadach skrzyni biegów Mamy rok 2009, nie 1989. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stiluss Napisano 11 Marca 2009 Udostępnij Napisano 11 Marca 2009 > Kup ty se, chłopie, porządną polisę AC/ KR ZTCW właśnie do zawarcia polisy AC, potrzebne są minimum 2 zabezpieczenia. Jedno Stilo ma Immobiliser, a drugie to alarm, albo coś innego. IMHO warto sprawdzić, czy ubezpieczyciel ma jakieś konkretne wymagania w tym temacie, jakieś atesty czy coś Dlatego chyba warto mieć alarm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ampi89 Napisano 11 Marca 2009 Udostępnij Napisano 11 Marca 2009 > ZTCW właśnie do zawarcia polisy AC, potrzebne są minimum 2 > zabezpieczenia.(...) Mój ma tylko immobiliser i nie robili problemów w PZU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuzyn Napisano 11 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2009 > => linka Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuzyn Napisano 11 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2009 > Kup ty se, chłopie, porządną polisę AC/ KR będzie > zapomnij o alarmach i blokadach skrzyni biegów > Mamy rok 2009, nie 1989. Tzn też jesteś zdania, że te wszystkie blokady, alarmy są nic nie warte? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariush1 Napisano 11 Marca 2009 Udostępnij Napisano 11 Marca 2009 > że mogę miec problem z jego montażem Po montażu poprzedni właściciel miał problem z czujnikami ruchu w kabinie - w sumie nawet nie wiem czy ultradźwięki czy pojemnościowe założyli, teraz jest już ok. W poprzednim samochodzie alarm zakładałem w tyskim Batexie CLIC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stiluss Napisano 11 Marca 2009 Udostępnij Napisano 11 Marca 2009 > Mój ma tylko immobiliser i nie robili problemów w PZU Zaczną je robić dopiero przy wypłacie, jakby co. Czego oczywiście nie życzę Jak ja ubezpieczałem to tak było, jak jest teraz to nie wiem. Ale, żeby się nie okazało, że przy wykupie to nie ma kłopotu, a potem juz się schody zaczną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OldHorse Napisano 11 Marca 2009 Udostępnij Napisano 11 Marca 2009 > ZTCW właśnie do zawarcia polisy AC, potrzebne są minimum 2 > zabezpieczenia. W Warcie nie trzeba, na pewno nie przy tej marce i wartości pojazdu. Wystarczy fabryczny immobiliser. Powtarzam: jest rok 2009, nie 1989 ani 1999 Ja nawet miałem założony alarm Lineaccesori, poprzednia właścicielka zapłaciła za niego 600 zł, ale w momencie zakupu i ubezpieczania samochodu nie działał z powodu rozprogramowanego kluczyka, więc ubezpieczycielowi powiedziałem, że alarmu nie ma. Potem przy okazji programowania kluczyków kazałem elektrykowi go wymontować. Jednym z powodów, dla których wybrałem Stilo, a nie jakiegoś fałweja czy innego opelka-dezelka, była jego niewielka popularność wśród złodziei. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OldHorse Napisano 11 Marca 2009 Udostępnij Napisano 11 Marca 2009 > Tzn też jesteś zdania, że te wszystkie blokady, alarmy są nic nie > warte? Nie tyle nic nie warte, co raczej kłopotliwe w użyciu. Miałem wątpliwą przyjemność używania służbowej Astry z blokadą skrzyni biegów. Co się na ten wynalazek nakląłem to moje Wystarczy mi zabezpieczenie w postaci ubezpieczenia KR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekkoc Napisano 11 Marca 2009 Udostępnij Napisano 11 Marca 2009 najlepsze alarmy na rynku wiem bo montuje chcesz taki alarm zapraszam na tel 603 222 095 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ampi89 Napisano 11 Marca 2009 Udostępnij Napisano 11 Marca 2009 > Zaczną je robić dopiero przy wypłacie, jakby co. (...) a kto go weźmie dlatego mam w rodzinie 2 fiaty a nie VW i się nie martwię tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drkk76 Napisano 11 Marca 2009 Udostępnij Napisano 11 Marca 2009 > Ja nawet miałem założony alarm Lineaccesori A ja takowy wciąż mam W karcie wpisane jest, że to autoalarm META. Swoją drogą, to ciekawe, ile to warte jest Gdy ubezpieczałem samochód w PZU, to też mówiono mi, że Stilo zajmują jedno z ostatnich miejsc w rankingach kradzieży. I dobrze! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mikustcz Napisano 11 Marca 2009 Udostępnij Napisano 11 Marca 2009 Ja też uważam, ze dzisiaj alarm jest raczej niepotrzebny, mam w moim po poprzednim właścicielu blokadę skrzyni biegów, założoną w salonie ze względu na zniżkę AC, ale jej nie używam, a alarm to jak sie zepsuje tylko akumulator potrafi rozładować. Zresztą tak: są 2 typy złodziei pierwszy typ to wieśniaki, którzy chodzą "na kołpaki" i jak widzą , że w aucie mruga dioda to już sobie odpuszczają wejście do środka. Drugi typ to zawodowcy, którzy wchodzą do samochodu jak do swojego, i żaden alarm, immo czy blokada skrzyni biegów nie robi dla nich różnicy, ewentualnie jakieś samo-robne zabezpieczenia ukryte włączniki przekaźników mogą ich zaskoczyć ale jeśli nie odjada w przeciagu 40-50 sekund odpuszczają sobie i spierda..ją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuzyn Napisano 11 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2009 Troszkę dzisiaj pojeździłem i podzwoniłem po warsztatach i padło na SEO Tak czy inaczej dzięki za radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuzyn Napisano 11 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2009 > Nie tyle nic nie warte, co raczej kłopotliwe w użyciu. Miałem > wątpliwą przyjemność używania służbowej Astry z blokadą skrzyni > biegów. Co się na ten wynalazek nakląłem to moje > Wystarczy mi zabezpieczenie w postaci ubezpieczenia KR. Ja mam "Miśka" na skrzynie w Punto.Miałem także w CC i sądzę, że uratował mi on CC przed zajumaniem.Skończyło się na wyłamanym zamku. Osobiście nie zauważyłem większych niedogodności związanych z używaniem blokady biegów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 11 Marca 2009 Udostępnij Napisano 11 Marca 2009 > Nie tyle nic nie warte, co raczej kłopotliwe w użyciu. Imho nic nie warte Sekundnik nie zrobi pelnego obrotu a blokada jest "obejdziona". Zabezpieczenia generalnie rozroznia sie na 2 kategorie -dla nas -dla ubezpieczyciela jedynym rozwiazaniem "dla nas" jest indywidualne odciecie zaplonu, reszta to szroty. Sa jeszcze godne uwagi alarmy sprzegniete z gps'em i firma ochroniarska specjalizujaca sie w monitoringu samochodow .... ale to nie dla psa kielbasa . Nie ta liga fiacik - dla ubezpieczyciela.. zalozyc, pokazac na czas ogledzin agenta ubezpieczeniowego, wylaczyc , wyjac. Nie wozic zbednych kilogramow. Jak sie kto zasadzi na auto to zadne wyjce nie pomoga, a agenciarz i tak ma w tabelce "10 zabezpieczen" wiec spisz spokojnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OldHorse Napisano 12 Marca 2009 Udostępnij Napisano 12 Marca 2009 > Osobiście nie zauważyłem większych niedogodności > związanych z używaniem blokady biegów W Astrze bolec i zamek były z prawej strony. Wsiadasz w deszczu do auta, wpuszczasz moknącego pasażera, po czym zaczynasz mu gmerać pod nogami, żeby wyjąć blokadę. Pół biedy, jeśli wieziesz przystojną pasażerkę, gorzej jeżeli jest brzydka albo podwozisz kolegę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariush1 Napisano 12 Marca 2009 Udostępnij Napisano 12 Marca 2009 > pierwszy typ to wieśniaki, którzy chodzą "na kołpaki" i jak widzą , > że w aucie mruga dioda to już sobie odpuszczają wejście Właśnie dla takich wieśniaków zakładam alarm. Jasne, że jak ktoś kumaty się zainteresuje to psu na buty taki alarm się zda. Ale dwukrotnie wieśniaki rozbijały mi szybę gdy migająca dioda nie wierciła ich tępych umysłów. Zajedwabiste uczucie jak podchodzisz rano do auta w drodze do roboty a tam kupa szkła i zalany fotel po całonocnych opadach... No i kur... rozgrzebana saszetka z płytami bo wieśniak się nagrzał na leśnego dzbana w Biedronce i szukał 3.5 w twoim aucie. Odpukać w niemalowane odkąd miga dioda w mym bolidzie wszystkie szyby całe a wieśniaki nadal grasują bo już kilkakrotnie widziałem rozbite szkło na parkingu. W prawie 40-sto tysięcznym mrowisku migająca dioda to nieodzowny element wyposażenia nawet roweru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 12 Marca 2009 Udostępnij Napisano 12 Marca 2009 > auta, wpuszczasz moknącego pasażera, po czym zaczynasz mu gmerać > pod nogami, żeby wyjąć blokadę. To zalezy od urody pasażerki Gdzie te czasy gdy w maluchu mozna było sobie "pomacać" ... niby to regulując nawiew ciepłego powietrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ramok Napisano 12 Marca 2009 Udostępnij Napisano 12 Marca 2009 > To zalezy od urody pasażerki > Gdzie te czasy gdy w maluchu mozna było sobie "pomacać" ... niby to > regulując nawiew ciepłego powietrza Mnie, ze względu na nikłą szerokość wnętrza i odległość fotela od kierownicy, ręka zawsze "myliła" lewarek od biegów z kolankiem -taka jest/była wersja oficjalna Swoją drogą ręka sama "szła" mi w tamte okolice i gdy nie jechałem ze swoją dziewczyną musiałem się mocno pilnować, żeby jednak trafić w lewarek i smyrać go po własnej nodze (wrzucanie jedynki to koszmar -idealnie dostawałem w rzepkę własnego kolana Maluch to nie auto dla kogoś, kto ma 190cm wzrostu). A obecnie kolanka to już tylko oglądam, ale za to podczas smyrania łydki mojej (czytaj: blokada skrzyni ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OldHorse Napisano 12 Marca 2009 Udostępnij Napisano 12 Marca 2009 > Właśnie dla takich wieśniaków zakładam alarm. Jasne, że jak ktoś > kumaty się zainteresuje to psu na buty taki alarm się zda. Ale > dwukrotnie wieśniaki rozbijały mi szybę gdy migająca dioda nie > wierciła ich tępych umysłów. Jeżeli tylko o to chodzi, wystarczy migająca dioda LED za 2 złote, nie potrzebujesz alarmu za dwie stówy plus montaż. BTW nie wiem, jak u Was, w moim Stilonie po zamknięciu zamka miga czerwona dioda na drzwiach kierowcy. P.S. jeżeli zostawiasz w samochodzie na wierzchu saszetkę z płytami, która dla przechodzącego lumpa wygląda jak saszetka z pieniędzmi, to... sam jesteś sobie winien. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariush1 Napisano 12 Marca 2009 Udostępnij Napisano 12 Marca 2009 > to... sam jesteś sobie winien. Nie była na wierzchu a na dolnej półce - trzeba się było na prawdę przyłożyć żeby ją z zewnątrz wylukać Dla ciekawości zabrali też książkę serwisową i instrukcję - sam nie wiem po jakiego licha ją woziłem. Jak włożyłem przy zakupie tak wyjęli ją dopiero złodzieje. Ech nie ma o czym mówić, tylko golenie łamać sk.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom0978 Napisano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2009 Pozwolę się tu przyłączyć, bo nie znalazłem nigdzie odpowiedzi na moje pytanie. A mianowicie mam pod maską z lewej strony zamontowany wyłącznik krańcowy ale do niczego nie podłączony. Zardzewiał nawet styk od kabla. Czy taki wyłącznik montuje się seryjnie w stilo do seryjnego alarmu, czy może mój został jakoś przerobiony i ktoś zapomniał go podłączyć, a może kabelek gdzieś się wypiął? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.