Skocz do zawartości

A teraz konkretnie - 147 w benzynie


kravitz

Rekomendowane odpowiedzi

A miala byc Skoda Octavia sciana.gif

Zonie auto wybieramy.

Zalozenia niby proste. ma byc ladne, ma miec kopa, ma miec 5 drzwi, ma miec dobre wyposazenie i ma miec maks 3 lata. (kop to pojecie wzgledne, ale zalozmy ze 9s do setki i mniej to juz jest ok).

Juz przymierzalem sie do Skody Octavii 1.8T, jak bum cyk cyk icon_rolleyes.gif

Dzisiaj w salonie zona ogladala jednak Alfe 147. Tak to jest to !!

I tu nastapil maly problem.

Nawet ja, milosnik wloskich ksztaltow i benzynowych wiertarek mam obawy dotyczace benzyn w Alfie, wiec powiedzialem zonce ze tu bedzie dobry dieselek.

150KM, bedzie fajnie jezdzic.

Odpowiedz (cytuje): a co z klekotem ? faint.gif

Przeciez nie powiem ze nie ma, bo mnie zabije damska torebka irked.gif

Pytanie zupelnie na miejscu.

Czy takie 2.0 TS przy normalnej miejskiej jezdzie z ciezkim butem, przy regularnym serwisowaniu i wymienianu wszystkiego na oryginalach ma szanse sie nie psuc ?

Nie mowie o wariatorze, bo zakladam ze wymieniam razem z rozrzadem co 50tys km ok.gif

W gre wchodzi auto uzywane, 2006 rok lub nowsze.

Aha, tak OT. Widac w salonie ze 147 to schodzacy model oslabiony.gif Tapicerka taka sama jak w najtanszych wersjach Seicento, a na srodku tunelu takie chamskie niewykrojone przez automat slady po guzikach ktore kiedys tam mialy byc i jakas funkcje pelnic no.gif

Powinni zakonczyc produkcje tego, a nie robic z zacnej marki Poloneza sick.gif

Edit: Do ktorego roku robili TS powyzej 1.6 ? icon_eek.gif

Patrze na allegro i nie widze nic powyzej 2004 roku. Pozniej juz tylko diesel faint.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powinni zakonczyc produkcje tego, a nie robic z zacnej marki Poloneza

Premiera następcy zapowiadana jest dopiero na przyszły rok.

> Edit: Do ktorego roku robili TS powyzej 1.6 ?

> Patrze na allegro i nie widze nic powyzej 2004 roku. Pozniej juz

> tylko diesel

Przynajmniej z rok już nie ma 2.0.

Na dokładkę jakiś czas temu słyszałem że zaprzestali produkcji wersji 3d wink.gif Kombinują wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0 TS jest do 2006 roku.

Co do materiałów i tapicerek to moim zdaniem po lifcie to spieprzyli ... tak jak wyglad zegarów.

2.0 TS z wymianami oleju co 10 tys.km nie ma prawa się psuć ok.gif

Ja zastanawiam się nad Selespeedem 3D dla mojej mulher.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 2.0 TS jest do 2006 roku.

> Co do materiałów i tapicerek to moim zdaniem po lifcie to spieprzyli

> ... tak jak wyglad zegarów.

Dokladnie.

Nowe zegary sa do d....

Lift byl w 2006 ?

Dla mnie ten rocznik jest graniczny i chetnie kupilbym przedliftowy. Bardziej podoba mi sie wnetrze i zdecydowanie bardziej przod ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 2.0 TS jest do 2006 roku.

> Co do materiałów i tapicerek to moim zdaniem po lifcie to spieprzyli

> ... tak jak wyglad zegarów.

> 2.0 TS z wymianami oleju co 10 tys.km nie ma prawa się psuć

> Ja zastanawiam się nad Selespeedem 3D dla mojej

Poczytaj fora AR jakie ludzie mają problemy z T.S. (głównie chodzi o awarie osprzętu elektronicznego i mało wytrzymałe panewki).

I nie zrozumcie mnie źle - ten silnik to nie jest kupa złomu, której trwałość jest na poziomie silników Formuły 1, ale tak jak wielkrotnie pisalem - idea fajna, pomysły super (zmienne fazy, twin spark, spore zaawansowanie techniczne jak na czasy, w ktorych został zaprojektowany), ale wykonanie tegoż i pewne detale w projektowaniu sprawiły, że T.S. to silnik kapryśny i mogący przyspożyć właścicielowi sporo problemów.

...a do tego pali za dużo do osiągów które oferuje zlosnik.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No wiec jeszcze raz. To T.S. sa awaryjne, czy nie ?

Są niestety te silniki wymagają bardzo duzej uwagi.

Może nie są bardzo awaryjne raczej drogie w eksploatacji.

> Bo z tego co czytam to z tym MJ same klopoty

Ostatnio czytam duzo po forach i widzę że dzieje sie cos

niedobrego z MJ .

Osobiscie polecam zwykła JTD

> Kupiles jakas 156 czy auto zastepcze ?

Kupilem 156 2.5 V6 skórka momo 98 r. serduszka.gif

Muszę czymś jeździć hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ładna, ładna, gratulejszyn wpadnę kiedy obejrzeć

Jeszcze wymaga trochę pracy , ale nie jest źle jak na 11 lat !

Naprawdę byłem mile zaskoczony po przesiadce z prawie nowej GT.

V-ka jest zwarta nic sie nie telepie prowadzi się dobrze i jedzie jak po szynach.

Moim zdaniem GT ma coś zwalone jest bardziej niestabilna i nerwowa na drodze !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moje wypowiedzi, które znikły, były o wysokiej awaryjności alfy 147 z

> silnikiem benzynowym, więc jak sądzę, były na temat.

Artih źle zaczął, to poleciało wszystko pod nim.

Dla niewyżytych 'piewców' awaryjności Alf chyba założę oddzielny podwieszony wątek.

Zaspokoi to może ciekawskich a może komuś coś rozjaśni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Artih źle zaczął, to poleciało wszystko pod nim.

> Dla niewyżytych 'piewców' awaryjności Alf chyba założę oddzielny

> podwieszony wątek.

> Zaspokoi to może ciekawskich a może komuś coś rozjaśni.

Nie chodzi o "niewyżytość" tylko o to, żeby przestrzec potencjalnych kupców przed silnikami T.S. zlosnik.gif.

PS Ja sprzedałem moją, ale co widzę na ulicy 145/146 to się oglądam z łezką w oku. W sumie znam silnik T.S teraz jak własną kieszeń i czasem się zastanawiam, czy by jeszcze raz jako drugie auto w rodzinie nie zapodać sobie 145ki z silnikiem 2.0 T.S. z końcówki produkcji (2001 rok).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> A miala byc Skoda Octavia

> Zonie auto wybieramy. [ciach]

W obecnej chwili cieżko jest znalezc jakiekolwiek powody by polecic AR 147 - model schodzacy, slaba trwalosc i jakosc wykonania no i awaryjne i niczym nie wyrozniajace sie silniki TS oslabiony.gif

Jesli juz koniecznie 147 to IMHO tylko diesel - optymalnie 1.9 JTD 150 KM Q2. Slabsze JTD tez w sumie daja rade ok.gif a szpere zawsze mozna dolozyc we wlasnym zakresie.

Octavia 1.8T to juz jednak troche zabytek muzealny od strony konstrukcyjnej - silnik to mocny atut, ale rozwiazania z zakresu bezpieczenstwa, design'u czy komfortu są już grubo sprzed ponad dekady grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W obecnej chwili cieżko jest znalezc jakiekolwiek powody by polecic

> AR 147 - model schodzacy, slaba trwalosc i jakosc wykonania no i

> awaryjne i niczym nie wyrozniajace sie silniki TS

> Jesli juz koniecznie 147 to IMHO tylko diesel - optymalnie 1.9 JTD

> 150 KM Q2. Slabsze JTD tez w sumie daja rade a szpere zawsze

> mozna dolozyc we wlasnym zakresie.

> Octavia 1.8T to juz jednak troche zabytek muzealny od strony

> konstrukcyjnej - silnik to mocny atut, ale rozwiazania z zakresu

> bezpieczenstwa, design'u czy komfortu są już grubo sprzed ponad

> dekady

Kupiłby wieś... wink.gif

Niestety Alfa i Skoda odpadly

Alfa - poliftowa nam sie nie podoba

Octavia - jest za duza. Bylismy w salonie i taki werdykt zapadl.

Mamy jedno autko na oku, ale moze najpierw zobaczymy na zywo, bo znowu bedzie tak ze wypytam i wyjdzie kiszka wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kupiłby wieś...

> Niestety Alfa i Skoda odpadly

> Alfa - poliftowa nam sie nie podoba

> Octavia - jest za duza. Bylismy w salonie i taki werdykt zapadl.

> Mamy jedno autko na oku, ale moze najpierw zobaczymy na zywo, bo

> znowu bedzie tak ze wypytam i wyjdzie kiszka

Samo rozeznawanie tematu pt. 'co by tu kupic', oglądanie, porównywanie itp. to też spora frajda wink.gif

Mnie też AR kusi - z tych wiekowo mających w okolicach 5 lat to 166 FL 3.2 - choc przyznam, że przód przed liftem podobał mi się bardziej, tak samo zresztą jak w przypadku 147 i 156.

Z nowszych i niestety droższych to oczywiście 159 i Brera - ale mając na względzie kosmiczną utrate wartości to i te dwa modele już niebawem będą w zasięgu hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chyba trochę przesadzasz leci tak samo na łeb na szyję jak każda AR.

> Dwuletniego diesla można kupić poniżej 50 tys.

I to mnie cieszy, bo sentyment do marki pozostał, a 159ka jest po prostu piękna serce.gif i zapewne będzie moim następnym autem grinser006.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.