zefir Napisano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2009 po czym odróżnić 1.2 60 km od 1.2 75 km?? bo jutro jade po szrotach pojeździć poszukać silnika. A i jeszcze jedno czy 1.2 16V podejdzeszło by pod skrzynie z 1.0?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2009 > po czym odróżnić 1.2 60 km od 1.2 75 km?? bo jutro jade po szrotach Jesli silnik z calego samochodu to po kolektorze dolotowym. 60 mialy plastikowy 75 alu. Jesli goly slupek to pierwsze co mi przychodzi to to ze 60 mialy lape silnika mocowana do glowicy a 75 nieco nizej na bloku. Pozatym kanaly dolotowe w glowicy. 75 bedzie miala wieksze. > pojeździć poszukać silnika. A i jeszcze jedno czy 1.2 16V > podejdzeszło by pod skrzynie z 1.0?? Fire to Fire Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2009 > Jesli goly slupek to pierwsze co mi przychodzi to to ze 60 mialy lape > silnika mocowana do glowicy a 75 nieco nizej na bloku. A ja mysle ze to zalezy od dawcy a nie od odmiany silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ceka1 Napisano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2009 > po czym odróżnić 1.2 60 km od 1.2 75 km?? Sądzę, że podstawą powinien być tutaj typ silnika, z tabliczki auta lub z pierwszej części numeru silnika. 176A7.000, 176B4.000 etc. Dane silników z e-data. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2009 > po czym odróżnić 1.2 60 km od 1.2 75 km?? bo jutro jade po szrotach > pojeździć poszukać silnika. A i jeszcze jedno czy 1.2 16V > podejdzeszło by pod skrzynie z 1.0?? tu czytaj.. Zobacz sobie ten temat, o tym jak z bratem przekładaliśmy 1.2 16v. I będziesz miał wszystkie odpiowiedzi co do swapa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2009 > po czym odróżnić 1.2 60 km od 1.2 75 km?? bo jutro jade po szrotach > pojeździć poszukać silnika. A i jeszcze jedno czy 1.2 16V > podejdzeszło by pod skrzynie z 1.0?? Jak już będziesz szukał 16V to może 1.4 16V FIRE. Będziesz pierwszy w Polsce, a cena za taki piec pewnie podobna, jak 1.2 16V. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zefir Napisano 27 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2009 znalazłem tylko jedno 1.2 goły słupek za 850zł z przebiegiem 140tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
james89 Napisano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2009 > Jak już będziesz szukał 16V to może 1.4 16V FIRE. Będziesz pierwszy > w Polsce, a cena za taki piec pewnie podobna, jak 1.2 16V. znalezienie 1.4 w cenie 1.2 graniczy z cudem... co dopiero osprzęt +elektronika. Zależy czy robiłbyś na tej z 1.4 czy 1.2. W każdym razie dużo tańsze wychodzi 1.2...niestety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2009 > Jak już będziesz szukał 16V to może 1.4 16V FIRE. Będziesz pierwszy > w Polsce, a cena za taki piec pewnie podobna, jak 1.2 16V. Absolutne minimum za silnik 1.4 16v to 1600zł - goły u świadomych sprzedawców... Oczywiście da się wyrwać za cenę 1.2, ale trzeba mieć dużo szczęścia... bo jest pewien myk... Jeśli miałoby to funkcjonować na osprzęcie boscha, to nie zmieści się w 3 tys..... taka cena za hybrydę... Nawet jeśli miałby kompletne PIIFL/stilo/GP/pandę 1.4 16v, to nie odpali tego po przekładce... nie wspominając o wariatorze w nowszych 1.4. Chyba, że na magnetti, ale wtedy remap albo świnia... z kolei nie ma wielu dobrodziejstw jakie daje bosch... np knock sensor Ew. odpalać takie coś na megasquircie, ale wiem że u nas nikt się na to nie porwie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2009 > Nawet jeśli miałby > kompletne PIIFL/stilo/GP/pandę 1.4 16v, to nie odpali tego po > przekładce... nie wspominając o wariatorze w nowszych 1.4. A możesz rozwinąć czemu? Wychodzi na to, że jeśli ktoś chce mieć szybkie uno to najtaniej wyjdzie 1.6 16v. Mocowanie silnika opanowana, bez cięcia i spawania samej łapy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2009 Mogłem się zapędzić i uogólnić do jednej budy. Późno było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2009 > A możesz rozwinąć czemu? > Wychodzi na to, że jeśli ktoś chce mieć szybkie uno to najtaniej > wyjdzie 1.6 16v. > Mocowanie silnika opanowana, bez cięcia i spawania samej łapy Jest już magistrala CAN, body komputer i komunikacja pomiędzy tymi elementami. Nas z punktu widzenia swapa interesuje tylko sterowanie silnikiem, a niestety tutaj ecu komunikuje się z pozostałymi urządzeniami na pokładzie - centralka airbag, body, immo2, czujniki... Co do opłacalności, to zgadza się 1.6 16v to najtańsza opcja. Osobiście uważam, że tu silniki fire lepiej wypadają w takiej konfrontacji - ze względu na znacznie mniejszą wagę, a zrobienie np. takiego 1.2 16v na podobne osiągi wcale nie jest bardzo kosztowne - na elektronice magnetti już na starcie jest 86km - praktycznie standardem jest, że na seryjnym silniku wychodzi 90km. Poza tym fire daje możliwość założenia skrzyni 6 biegowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2009 > Jest już magistrala CAN, body komputer i komunikacja pomiędzy tymi > elementami. Nas z punktu widzenia swapa interesuje tylko > sterowanie silnikiem, a niestety tutaj ecu komunikuje się z > pozostałymi urządzeniami na pokładzie - centralka airbag, body, > immo2, czujniki... Jednym słowem przekombinowane. I to tak aby "nam" jak najbardziej uprzykrzyć życie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2009 > Jest już magistrala CAN, body komputer i komunikacja pomiędzy tymi > elementami. Nas z punktu widzenia swapa interesuje tylko > sterowanie silnikiem, a niestety tutaj ecu komunikuje się z > pozostałymi urządzeniami na pokładzie - centralka airbag, body, > immo2, czujniki... > Co do opłacalności, to zgadza się 1.6 16v to najtańsza opcja. > Osobiście uważam, że tu silniki fire lepiej wypadają w takiej > konfrontacji - ze względu na znacznie mniejszą wagę, a zrobienie > np. takiego 1.2 16v na podobne osiągi wcale nie jest bardzo > kosztowne - na elektronice magnetti już na starcie jest 86km - > praktycznie standardem jest, że na seryjnym silniku wychodzi > 90km. Poza tym fire daje możliwość założenia skrzyni 6 > biegowej. 1.2 jakoś do mnie nie przemawia, żeby mogło dorównać 1.6 Ok, można dłubać, modzić itp ale to dopiero są koszty a takie 1.6 od razu ma ponad 100 koni i pięknie ciągnie. Skrzynia nie jest aż tak droga, poza tym ta z 1.4 powinna pasować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jonten Napisano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2009 Teraz tak mówisz - ale kiedyś 1,2 był jak marzenie - czasy sie zmieniły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2009 > Teraz tak mówisz - ale kiedyś 1,2 był jak marzenie - czasy > sie zmieniły Hola hola 1.2 dalej jest BOSKI, ale nie może dorównać 1.6 - nawet ten 16v. A tak w ogóle to ja bym chciał 3.2 v6 250 koni i żadne turbo by mi nie było potrzebne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogibabu Napisano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2009 > Hola hola 1.2 dalej jest BOSKI, ale nie może dorównać 1.6 - nawet ten > 16v. > A tak w ogóle to ja bym chciał 3.2 v6 250 koni i żadne turbo by mi > nie było potrzebne ach to jak już tak gadasz to lepiej od razu HEMI 575 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2009 > ach to jak już tak gadasz to lepiej od razu HEMI 575 Nie przypominam sobie żeby grupa fiata montowała taki w jakimkolwiek aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogibabu Napisano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2009 > Nie przypominam sobie żeby grupa fiata montowała taki w jakimkolwiek > aucie a 3,2 V6 montowała ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
podwys Napisano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2009 w alfach są takie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2009 > a 3,2 V6 montowała ??? nooooooo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misq Napisano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2009 > nooooooo nie noooo tylko tooooo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2009 > nie noooo tylko tooooo hmmm, ciasno by bylo przy sankach ale... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2009 > nie noooo tylko tooooo Nie denerwuj mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misq Napisano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2009 > Nie denerwuj mnie mnie też pomarzyć zawsze można Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jonten Napisano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2009 Marzenia czasem się spełniają !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maly35 Napisano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2009 > nie noooo tylko tooooo uno 4x4 ciekawa koncepcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2009 > uno 4x4 ciekawa koncepcja myślałem, że tylko u mnie takie wizje,.. ale teraz już wiem z czego części zwinąć ;p;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2009 > uno 4x4 ciekawa koncepcja Bardziej się opłaca poszukać Pandy Mk1 4x4 niż przerabiać Uniaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2009 > Bardziej się opłaca poszukać Pandy Mk1 4x4 niż przerabiać Uniaka Bredzisz chuopaku bredzisz Samo przerobienie uniaka na 4x4 to juz jest nie lada wyczyn. ALe wtedy to juz autko malo uzytkowe. Pozatym kto przy takich modach bawi sie w oplacalnosc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2009 > Bredzisz chuopaku bredzisz Samo przerobienie uniaka na 4x4 to juz > jest nie lada wyczyn. ALe wtedy to juz autko malo uzytkowe. > Pozatym kto przy takich modach bawi sie w oplacalnosc. Nie będę odpowiadał temu "przerośniętemu paplarzowi od rzeczowemu" (zresztą i tak mnie ignoruje to nie widzi co piszę) więc napiszę pod Twoim postem co myślę. A myślę że porównywanie napędu lanci integralki z napędem od pandy 4x4 to tak jak przyrównanie sc van do kamaza - w końcu oba ciężarowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2009 > w alfach są takie To od razu pakowac V8 z Themy 8.32 - moze i slabszy ale zadne V6 nie podrobi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2009 > To od razu pakowac V8 z Themy 8.32 - moze i slabszy ale dzwieku zadne > V6 nie podrobi... w themie tam już jest ciasno przy v8 to w uno mógłby chyba po prostu się nie zmieścić, w końcu wszystko ma swoje kresy możliwości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2009 No V6 jeszcze jakos widze, ale V8 to juz poza obrysem autka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2009 > Bredzisz chuopaku bredzisz Samo przerobienie uniaka na 4x4 to juz > jest nie lada wyczyn. ALe wtedy to juz autko malo uzytkowe. > Pozatym kto przy takich modach bawi sie w oplacalnosc. Widzisz Ja piszę o normalnym aucie a nie zaś o sportowym wynalazku, który z serią może prócz pewnej części karoserii ma już niewiele wspólnego Poza tym skoro w Pandzie 4x4 jest silnik 1.1 to pewnie i 1.2 też by mógł spokojnie pracować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maly35 Napisano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2009 > Widzisz Ja piszę o normalnym aucie a nie zaś o sportowym wynalazku, > który z serią może prócz pewnej części karoserii ma już niewiele > wspólnego Poza tym skoro w Pandzie 4x4 jest silnik 1.1 to > pewnie i 1.2 też by mógł spokojnie pracować z tego co pamietam pande 1 4x4 napedzal silnik 1000 w pandzie 2 montuja 1,2 16V lub 1,3 multijet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2009 > 1.2 jakoś do mnie nie przemawia, żeby mogło dorównać 1.6 > Ok, można dłubać, modzić itp ale to dopiero są koszty a takie 1.6 od > razu ma ponad 100 koni i pięknie ciągnie. > Skrzynia nie jest aż tak droga, poza tym ta z 1.4 powinna pasować. Zawsze powtarzam, że wszystko należy rozpatrywać indywidualnie. Dla jednego bardziej opłaca się włożenie 1.6, dla innego coś z fire. Siłą rzeczy patrzę na to subiektywnie i np. w przypadku mojego byłego uniaka bardziej kalkulowało się 1.2, a moc nie będzie odbiegała od 1.6 Cieszy mnie to, że ludzie przekładają, modyfikują Fajnie się ogląda pomysły innych, konfrontuje z własnymi koncepcjami - to zawsze w większym gronie przynosi nowe wnioski, tak jak tu na forum. A skoro już mowa o większych motorach, to powoli do punciaka szykuję pierwsze 2.0 16vT bez rzezbionych półosi i łap Chyba że ktoś mnie uprzedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2009 > Widzisz Ja piszę o normalnym aucie a nie zaś o sportowym wynalazku, > który z serią może prócz pewnej części karoserii ma już niewiele > wspólnego Poza tym skoro w Pandzie 4x4 jest silnik 1.1 to > pewnie i 1.2 też by mógł spokojnie pracować Tyle, że to 4x4 z pandy jest nieprzystosowane pod większe moce i szybko się rozsypie. Lui swego czasu badał ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2009 > Tyle, że to 4x4 z pandy jest nieprzystosowane pod większe moce i > szybko się rozsypie. Lui swego czasu badał ten temat. Chyba, że Myślałem, że te skrzynie podobnie jak konwencjonalne nadają się do zamontowania nieco mocniejszego silnika z racji pewnej rezerwy wytrzymałościowej. Jeśli faktycznie temat był przebadany z wynikiem negatywnym to Panda odpada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zefir Napisano 28 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2009 a swoją drogą bo w sumie mam w piwnicy 1.1 i zastanawiam się czy by go nie wsadzić zamiast 1.0 , nawet gadałem z mechanikiem bo mam sprzęgło do roboty to przyokazji by wsadził tylko pytanie co oprócz kompa i słupka potrzebuje?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misq Napisano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2009 > w themie tam już jest ciasno przy v8 to w uno mógłby chyba po prostu > się nie zmieścić, w końcu wszystko ma swoje kresy możliwości tylko że z napędem od integrale objedziesz z zerowymi umiejętnościami pro kierowce z V8 w unie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2009 > tylko że z napędem od integrale objedziesz z zerowymi umiejętnościami > pro kierowce z V8 w unie co 4 to nie dwa :D swoją drogą mielibyście pomysł co możnaby jako 4x4 użyć jeszcze w unie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2009 > z tego co pamietam pande 1 4x4 napedzal silnik 1000 Raczej 1100. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zzajac Napisano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2009 > Raczej 1100. oba silniki byli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.