strazak1 Napisano 18 Maja 2009 Udostępnij Napisano 18 Maja 2009 Witam szanownych kolegów i proszę o jedną konkretną odpowiedź na pytanie. Pamiętam że z jakiegoś fiata pasują całe zwrotnice z tarczami i zaciskami... tylko który to był fiat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sperber Napisano 18 Maja 2009 Udostępnij Napisano 18 Maja 2009 > Witam szanownych kolegów i proszę o jedną konkretną odpowiedź na > pytanie. > Pamiętam że z jakiegoś fiata pasują całe zwrotnice z tarczami i > zaciskami... tylko który to był fiat? siena / palio Zwrotnik nie musisz wymieniać. Wystarczą tarcze, klocki, zaciski, jarzma, ew. osłony tarcz. klikaj tu i tu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simon1989 Napisano 18 Maja 2009 Udostępnij Napisano 18 Maja 2009 Czesc. Ja tez planuje wymiane fabrycznych hamulcow(ktore nie sa zle) na zestaw z palio/siena. Raczej zaloze zestaw z tarczami 240mm, bo moje pancerne 13" felgi speedline bylyby za male dla zestawu o srednicy tarcz 257mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 18 Maja 2009 Udostępnij Napisano 18 Maja 2009 > Witam szanownych kolegów i proszę o jedną konkretną odpowiedź na > pytanie. > Pamiętam że z jakiegoś fiata pasują całe zwrotnice z tarczami i > zaciskami... tylko który to był fiat? jesli ma być tańsza wersja to można zastosować jarzma , zaciski i klocki z cc/sc i tarcze hamulcowe z uno diesle (240x12mm) pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ortes Napisano 19 Maja 2009 Udostępnij Napisano 19 Maja 2009 > jesli ma być tańsza wersja to można zastosować jarzma , zaciski i > klocki z cc/sc i tarcze hamulcowe z uno diesle (240x12mm) > pozdr A jak wygląda kwestia wymiany bębnów z tyłu? Ile trzeba przerabiać? Opłaca się to to to? Na tarcze rzecz jasna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xyz321abc Napisano 19 Maja 2009 Udostępnij Napisano 19 Maja 2009 > A jak wygląda kwestia wymiany bębnów z tyłu? Ile trzeba przerabiać? > Opłaca się to to to? Na tarcze rzecz jasna Najbardziej opłacalne jest chyba znalezienie całej belki z turbawki, bo rzeźbić w tym co jest to chyba nie warto....ale to moje zdanie, niech sie wypowiedzą Ci co wiedzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
james89 Napisano 19 Maja 2009 Udostępnij Napisano 19 Maja 2009 > Najbardziej opłacalne jest chyba znalezienie całej belki z turbawki, > bo rzeźbić w tym co jest to chyba nie warto....ale to moje > zdanie, niech sie wypowiedzą Ci co wiedzą nie ma wiele rzeźbienia,jeśli masz zestaw. Nie ma żadnej filozofii,montujesz flansze w miejsca bębnów,do nich przykręcasz zaciski i jedyna rzeźba jaką musisz zrobić,to dać dystans 5mm,który wejdzie do wnętrza zamocowania tarczy na piaste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xyz321abc Napisano 19 Maja 2009 Udostępnij Napisano 19 Maja 2009 > nie ma wiele rzeźbienia,jeśli masz zestaw. Nie ma żadnej > filozofii,montujesz flansze w miejsca bębnów,do nich przykręcasz > zaciski i jedyna rzeźba jaką musisz zrobić,to dać dystans > 5mm,który wejdzie do wnętrza zamocowania tarczy na piaste Możesz coś niecoś więcej powiedzieć? ciekawi mnie ten temat, a manuala z tego co wiem to o tym jeszcze ni ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 19 Maja 2009 Udostępnij Napisano 19 Maja 2009 > A jak wygląda kwestia wymiany bębnów z tyłu? Ile trzeba przerabiać? > Opłaca się to to to? Na tarcze rzecz jasna Tego Ci nie powiem - nie robiłem tego w uno to wystarczy solidnie podciągnąć korektor siły hamowania żeby wzmocnić układu hamulcowego takie podciągnięcie w połączeniu z zmianą przodu daje naprawdę solidne efekty. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simon1989 Napisano 19 Maja 2009 Udostępnij Napisano 19 Maja 2009 Co to znaczy podciągnąć kolektor siły hamowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 19 Maja 2009 Udostępnij Napisano 19 Maja 2009 > Co to znaczy podciągnąć kolektor siły hamowania? znaczy tyle, że "sugerujesz" mu obciążenie tylnej osi - korektor myśli, że tył jest obciążony i daje większe ciśnienie. a robi się to w ten sposób: masz mieć pusty wóz, zatankowany, z fabrycznym wyposażeniem i 45kg w bagażniku (5d) lub 55kg (3d) i dodatkowo wieszasz - wg instrukcji - 6kg na korektor i dokręcasz jego uprzednio poluzowaną dźwignię. i podciągasz go albo dając mniej do bagażnika, albo - jak ja - wieszając więcej np. 8kg młoteczek to działa i czuć różnicę !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 19 Maja 2009 Udostępnij Napisano 19 Maja 2009 > znaczy tyle, że "sugerujesz" mu obciążenie tylnej osi - korektor > myśli, że tył jest obciążony i daje większe ciśnienie. a robi > się to w ten sposób: masz mieć pusty wóz, zatankowany, z > fabrycznym wyposażeniem i 45kg w bagażniku (5d) lub 55kg (3d) i > dodatkowo wieszasz - wg instrukcji - 6kg na korektor i dokręcasz > jego uprzednio poluzowaną dźwignię. i podciągasz go albo dając > mniej do bagażnika, albo - jak ja - wieszając więcej np. 8kg > młoteczek to działa i czuć różnicę !! dokładnie - tyle że przesadzić nie można - tył ma się minimalnie później blokować od przodu inaczej auto będzie bokiem stawać. ja mając uniaka zawsze podciągałem na maksa a potem robiłem próby na żużlu i asfalcie i ewentualne popuszczenie aż do osiągnięcia optimum. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sperber Napisano 19 Maja 2009 Udostępnij Napisano 19 Maja 2009 > dokładnie - tyle że przesadzić nie można - tył ma się minimalnie > później blokować od przodu > inaczej auto będzie bokiem stawać. > ja mając uniaka zawsze podciągałem na maksa a potem robiłem próby na > żużlu i asfalcie i ewentualne popuszczenie aż do osiągnięcia > optimum. No dokładnie. Ja u siebie naciągnąłem na maxa bo i tak w tym uchu naciągającym mam owalny, nie okrągły otwór. Niby zaczął lepiej hamować.... ale ale... bębny po dynamiczniejszej jeździe (czyli w zasadzie po każdej ) są gorące - dotknięcie palcem samego bębna parzy po chwili. Faktycznie po mocnym naciśnięciu hamulca czuje się, ze tył chce uciekać. Teraz popuściłem lekko i będę obserwował - nie chcę za dużo prób z blokowaniem kół robić bo szkoda mi nowych miękkich opon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 19 Maja 2009 Udostępnij Napisano 19 Maja 2009 bez regulacji na szutrze nie blokuja mi sie tylne kola podciagnac powiesze mlot 10kg i zobacze co wyjdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
james89 Napisano 20 Maja 2009 Udostępnij Napisano 20 Maja 2009 > Możesz coś niecoś więcej powiedzieć? ciekawi mnie ten temat, a > manuala z tego co wiem to o tym jeszcze ni ma słucham,co chciałbyś wiedzieć? z tego co wiem,to belka z UT od zwykłej różni się tylko tą flanszą która do normalnej belki też możesz normalnie zamocować. Tak jak mówiłem,jeśli masz komplet z UT tzn - flansze,zaciski,jarzma,osłony tarcz,przewody hamulcowe,linka ręcznego,no i oczywiście tarcze do środka których musisz dać stoczony dystans. To nie ma żadnego problemu z mocowaniem do zwykłej uniakowej belki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 23 Maja 2009 Udostępnij Napisano 23 Maja 2009 powiesiłem 10kg i delikatnie się ruszyło poniżej tego miejsca w ktorym bylo seryjnie wiec dociągnąłem kilka mm teraz jak się cofa i hamuje to czuć ze tył siada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WoWo001 Napisano 23 Maja 2009 Udostępnij Napisano 23 Maja 2009 > powiesiłem 10kg i delikatnie się ruszyło poniżej tego miejsca w > ktorym bylo seryjnie > wiec dociągnąłem kilka mm > teraz jak się cofa i hamuje to czuć ze tył siada Regulator siły hamowania ruszałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 23 Maja 2009 Udostępnij Napisano 23 Maja 2009 > Regulator siły hamowania ruszałeś? tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.