Skocz do zawartości

przegrzewajacy sie sporting


qbatbg

Rekomendowane odpowiedzi

witam szukalem szukajka ale nic nie znalazłem, a więc problem jest taki ze moje CCS sie przegrzewa nawet w trasie mam ponad 90stopni( około 110) a jak chwile w korku to wskazówka prawie do 130 dochodzi ale kontrolka czerwona nie swieci niedawno mialem wymieniana pompe płynu chłodzacego i to od tej pory tak mam. Czy ktos moze mi powiedziec gdzie szukac przyczyny wszystkie węże sa gorace uklad jest dobrze odpowietrzony chlodnica tez cała goraca termostat poszcza tak okolo 70-80 stopni wentylator chodzi jak szalony. Boje sie go przegrzac bo miałem wszyskie zimeringi wymieniane bo puszczały a podobno jak sie silnik przegrzeje to znowu moze szlak trafic gume na zimeringach i znów bedzie lac olejem.

Prosze o jakąs rade i z góry dziekuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam szukalem szukajka ale nic nie znalazłem, a więc problem jest

> taki ze moje CCS sie przegrzewa nawet w trasie mam ponad

> 90stopni( około 110) a jak chwile w korku to wskazówka prawie

> do 130 dochodzi ale kontrolka czerwona nie swieci niedawno

> mialem wymieniana pompe płynu chłodzacego i to od tej pory tak

> mam. Czy ktos moze mi powiedziec gdzie szukac przyczyny

> wszystkie węże sa gorace uklad jest dobrze odpowietrzony

> chlodnica tez cała goraca termostat poszcza tak okolo 70-80

> stopni wentylator chodzi jak szalony. Boje sie go przegrzac bo

> miałem wszyskie zimeringi wymieniane bo puszczały a podobno jak

> sie silnik przegrzeje to znowu moze szlak trafic gume na

> zimeringach i znów bedzie lac olejem.

> Prosze o jakąs rade i z góry dziekuje.

Mozę termostat zdechł.

Może lipna pompa wody i nie wyrabia.

Zaczął bym od termostatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mozę termostat zdechł.

> Może lipna pompa wody i nie wyrabia.

> Zaczął bym od termostatu.

witam tez myslałem ze termostat moze sie zgred jeden nie do konca otwiera i chamuje troche przepływ i z tad takie cyrki.

I tu mam pytanie czy ja moge termostat całkiem wyciagnąc na okres prpby ( wakacji) wiem bedzie sie dłuzej nagrzewał ale lepiej tak niz jakby miał sie przegrzewac. Druga sprawa słyszałem ze nie kazdy termostat mozna wyjąc to zalezy podobno czy ma jeden grzybek czy dwa taki z jednym podobno mozna wyjąc a z dwoma nie.

i w końcu trzecia sprawa bo tez podobno moze czujnik takie jaja pokazywac i chcialem sie zapytac o który konkretnie chodzi o ten co jest wkrecony w kolektor ssący???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam szukalem szukajka ale nic nie znalazłem, a więc problem jest

> taki ze moje CCS sie przegrzewa nawet w trasie mam ponad

> 90stopni( około 110) a jak chwile w korku to wskazówka prawie

> do 130 dochodzi ale kontrolka czerwona nie swieci niedawno

> mialem wymieniana pompe płynu chłodzacego i to od tej pory tak

> mam. Czy ktos moze mi powiedziec gdzie szukac przyczyny

> wszystkie węże sa gorace uklad jest dobrze odpowietrzony

> chlodnica tez cała goraca termostat poszcza tak okolo 70-80

> stopni wentylator chodzi jak szalony. Boje sie go przegrzac bo

> miałem wszyskie zimeringi wymieniane bo puszczały a podobno jak

> sie silnik przegrzeje to znowu moze szlak trafic gume na

> zimeringach i znów bedzie lac olejem.

> Prosze o jakąs rade i z góry dziekuje.

uszczelka pod głowicą poszła i sie przegrzewa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłodnica może mieć już kanały pozapychane

mam to samo u siebie temperatura potrafiła dojść przy ostrej jeździe nawet do 110 na wskaźniku

termostat wymieniony płyn też pompa wody jakieś około 30tyż i została tylko chłodnica w moim przypadku i ja na nią stawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chłodnica może mieć już kanały pozapychane

> mam to samo u siebie temperatura potrafiła dojść przy ostrej jeździe

> nawet do 110 na wskaźniku

> termostat wymieniony płyn też pompa wody jakieś około 30tyż i została

> tylko chłodnica w moim przypadku i ja na nią stawiam

nieno ja swoim jechałem sobie spokojnie wczoraj w trasce 90-100km/h i lapał około 110stopni całą droge a stało sie tak od mometu wymiany rozadu i pompy wody wczesniej tak nie było niewiem moze pompa ma mniej łopatek i nie wyrabia ale zeby az tak w trasie sie nagrzał to nigdy nie miałe po miescie tak samo czy w korku czy w trasie to około 110stopni mało kiedy spadnie do normalnych 90stopni. czy to napewno UPG bo nie kopci na bialo ani płynu mi nic nie ubywa nie widac typowych objawow UPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nieno ja swoim jechałem sobie spokojnie wczoraj w trasce 90-100km/h i

> lapał około 110stopni całą droge a stało sie tak od mometu

> wymiany rozadu i pompy wody wczesniej tak nie było niewiem moze

> pompa ma mniej łopatek i nie wyrabia ale zeby az tak w trasie

> sie nagrzał to nigdy nie miałe po miescie tak samo czy w korku

> czy w trasie to około 110stopni mało kiedy spadnie do normalnych

> 90stopni. czy to napewno UPG bo nie kopci na bialo ani płynu mi

> nic nie ubywa nie widac typowych objawow UPG

Sprawdź i oczyść podłączenie kabelka na czujniku temperatury na głowicy. Jak będzie zaśniedziałe może powodować błędy odczytu temperatury. Może tylko wskaźnik źle pokazuje, a temperatura jest Ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam szukalem szukajka ale nic nie znalazłem, a więc problem jest

> taki ze moje CCS sie przegrzewa nawet w trasie mam ponad

> 90stopni( około 110) a jak chwile w korku to wskazówka prawie

> do 130 dochodzi ale kontrolka czerwona nie swieci niedawno

> mialem wymieniana pompe płynu chłodzacego i to od tej pory tak

> mam. Czy ktos moze mi powiedziec gdzie szukac przyczyny

> wszystkie węże sa gorace uklad jest dobrze odpowietrzony

> chlodnica tez cała goraca termostat poszcza tak okolo 70-80

> stopni wentylator chodzi jak szalony. Boje sie go przegrzac bo

> miałem wszyskie zimeringi wymieniane bo puszczały a podobno jak

> sie silnik przegrzeje to znowu moze szlak trafic gume na

> zimeringach i znów bedzie lac olejem.

> Prosze o jakąs rade i z góry dziekuje.

Zaczalbym od tego czy czujnik wskazuje wlasciwa temp. bo dlubanie w glowicy jest troche kosztowniejsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> podmień czujnik od kogoś innego albo podjedź na kompa i zobacz jak

> jest rzeczywiście temperatura

> przypomniało mi się że jak u mnie takie błędy wyskakiwały to potem

> padł czujnik i zaczął pokazywać stale 130

Panowie a co to oznacza jak sie nagrzał pojezdziłem chwile po miescie miał temperaturke około 110stopni zgasiłem go juz podblokiem chciałem delikatnie korek odkrecić zeby nie buchnęło a słyszałem bulgotanie takie jakby w nagrzewnicyczy to sie płyn zagotował ( w co wątpie bo to takie chwilowe) czy jest faktycznie zle odpowietrzony, czy to niestety UPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panowie a co to oznacza jak sie nagrzał pojezdziłem chwile po miescie

> miał temperaturke około 110stopni zgasiłem go juz podblokiem

> chciałem delikatnie korek odkrecić zeby nie buchnęło a słyszałem

> bulgotanie takie jakby w nagrzewnicyczy to sie płyn zagotował (

> w co wątpie bo to takie chwilowe) czy jest faktycznie zle

> odpowietrzony, czy to niestety UPG

Ja bym go jeszcze raz dobrze odpowietrzyl , pare min roboty , a jedno mialbys pewne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja bym go jeszcze raz dobrze odpowietrzyl , pare min roboty , a jedno

> mialbys pewne

zauwazyłem jeszcze taką przypadlość na pracujacym silniku na wskazówce około 110stopni odkrecam delikatnie korek ze zbiorniczka zeby upuscic cisnienie cisnienie zeszło odkrecam całkiem korek i nic zadnych babelków ani nic i za chwile zaczyna poziom płynu rosnąc wiec zakreciłem zeby gejzera nie robic pod blokiem i bulgotanie czasem slychac niewiem moze sie w głowicy płyn gotuje czy cos??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zauwazyłem jeszcze taką przypadlość na pracujacym silniku na

> wskazówce około 110stopni odkrecam delikatnie korek ze

> zbiorniczka zeby upuscic cisnienie cisnienie zeszło odkrecam

> całkiem korek i nic zadnych babelków ani nic i za chwile zaczyna

> poziom płynu rosnąc wiec zakreciłem zeby gejzera nie robic pod

> blokiem i bulgotanie czasem slychac niewiem moze sie w głowicy

> płyn gotuje czy cos??

Źle odpowietrzony i tyle.....

A panowie, bo do końca się nie znam, a jak z pompą wody jest w tych autach??? może pompę szlag trafił.... miałem tak w audisi i po wymianie pompy odpowietrzałem chyba z 100 razy i dopiero ktoś wpadł na pomysł żeby co jakiś czas odkręcić korek w zbiorniczku i odpowietrzy się samo.... tylko w audi jest inny układ i samoodpowietrzający się smile.gif

a kolega korek wymienił??? choć wątpię że to wina zwaorka w koreczku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zauwazyłem jeszcze taką przypadlość na pracujacym silniku na

> wskazówce około 110stopni odkrecam delikatnie korek ze

> zbiorniczka zeby upuscic cisnienie cisnienie zeszło odkrecam

> całkiem korek i nic zadnych babelków ani nic i za chwile zaczyna

> poziom płynu rosnąc wiec zakreciłem zeby gejzera nie robic pod

> blokiem i bulgotanie czasem slychac niewiem moze sie w głowicy

> płyn gotuje czy cos??

To chyba jednak glowica frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> > To chyba jednak glowica - przynajmniej u mnie tak było

oooooooooooo nie beksa.gif no to furka idzie spac na jakis miesiąc bo cieniutko z kasą a inne wydatki niestety mam buu.gif

bo jezdzic z tym to stanowczo nie da rady chyba ze by mi na silniku nie zalezało mam racje??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> oooooooooooo nie no to furka idzie spac na jakis miesiąc bo

> cieniutko z kasą a inne wydatki niestety mam

> bo jezdzic z tym to stanowczo nie da rady chyba ze by mi na silniku

> nie zalezało mam racje??

Jeśli głowica to nie jeździć frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli głowica to nie jeździć

a ile moze kosztowac zrobienie glowicy i czy prócz wymiany samiej uszczelki trzeba cos robic planowac czy cos. nie znam sie na tym dlatego pytam zeby mi jakis fachman nie wciskał kitu i nie zdzierał kasy chce zeby było dobrze zrobione.

A to pech ehhhhhhhhhhhhh buu.gifprzezuce sie na miesiąc na rower albo do agenta mamusi crazy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> głowice "zabielić", nowa upg, nowa uszczelka pod dekielek zaworów,

> nowy pasek, nowy napinacz, nowa pompa wody

caly roząąd był wimieniany jakis miesiąc temu moze zrobiłem z 1000kilometrow musze na prawde rozżąd wymieniac od nowa?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> caly roząąd był wimieniany jakis miesiąc temu moze zrobiłem z

> 1000kilometrow musze na prawde rozżąd wymieniac od nowa?????

To jak rozrząd jest swieży to zostaw , pomyslalbym natomiast nad wymianą uszczelniaczy itp , zeby przy jednej robocie miec wszystko na jakiś czas z głowy i tylko jezdzic.

Ja jakieś 2 lata temu w Warszawie za taka robote + kpl. rozrazd dałem ok 700

Niech mechanik obluka przy okazji w jakim stanie jest BROK - to taki kapselek ktory orginalny kosztuje ok 7 zeta , a jak jest w nim mikro dziurka to powoli wycieka płyn chłodzący i potem robota bedzie sporo drozsza , a tak to za jednym razem sie zrobi.

Pozdrowienia dla kol. Gienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wymieniłem UPG okazało sie ze była zepsuta wymieniony termostat normalnie w silniku wszystko gra gitara a dale sie grzeje na postoju powuzej 90stopni jak go w trasie przycisne tak 120km/h to 110stopni. chlodnica jest cała goraca pomozcie gdzie szukac przyczyny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panowie wymieniłem UPG okazało sie ze była zepsuta wymieniony

> termostat normalnie w silniku wszystko gra gitara a dale sie

> grzeje na postoju powuzej 90stopni jak go w trasie przycisne

> tak 120km/h to 110stopni. chlodnica jest cała goraca pomozcie

> gdzie szukac przyczyny

To ze chłodnica jest ciepła nie znaczy ze działa jak trzeba, jeżeli nigdy nie była wymieniana to 99% jest zamulona i drożna może w 50%, chłodnice na allegro wyrwiesz poniżej 100zl.

A w kwestii uszczelki to wiesz jak była uszkodzona? Głowica rozumiem tylko zabielona wiec nie była sprawdzana na szczelność a w ekstremum funkcji może się okazać ze ma mikropęknięcia.

Dorobić można dodatkowy włącznik wiatraka bo może czujnik nie załącza jak trzeba.

Jeszce inna ekstremalna dosyć sytuacja może być zły montaż pompy wody czyli mechanior zapodał za dużo silikonu na uszczelnienie i uszczelniło nie to co trzeba i poleciało w silnik.

Przyczyn kilka może być ale zaczął bym od spięcia na krótko wentylatora przed kolejna jazda (wyciągasz wtyczkę robisz zworę i się kreci) jak to nie pomoże wyjąć chłodnicę i zobaczyć czy nie przytyła parę kg, w ekstremalnych sytuacjach ustawiasz nawiew na maks gorące powietrze wentylator na maxa i fundując sobie ta mini saunę zbijasz temp silnika (mi padł went tydzień temu i tak chwilowo jeżdżę).

Tak czy inaczej pamiętaj ze nagrzewnica to tez chłodnica i może uratować sytuacje.

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To ze chłodnica jest ciepła nie znaczy ze działa jak trzeba, jeżeli

> nigdy nie była wymieniana to 99% jest zamulona i drożna może w

> 50%, chłodnice na allegro wyrwiesz poniżej 100zl.

> A w kwestii uszczelki to wiesz jak była uszkodzona? Głowica rozumiem

> tylko zabielona wiec nie była sprawdzana na szczelność a w

> ekstremum funkcji może się okazać ze ma mikropęknięcia.

> Dorobić można dodatkowy włącznik wiatraka bo może czujnik nie załącza

> jak trzeba.

> Jeszce inna ekstremalna dosyć sytuacja może być zły montaż pompy wody

> czyli mechanior zapodał za dużo silikonu na uszczelnienie i

> uszczelniło nie to co trzeba i poleciało w silnik.

> Przyczyn kilka może być ale zaczął bym od spięcia na krótko

> wentylatora przed kolejna jazda (wyciągasz wtyczkę robisz zworę

> i się kreci) jak to nie pomoże wyjąć chłodnicę i zobaczyć czy

> nie przytyła parę kg, w ekstremalnych sytuacjach ustawiasz

> nawiew na maks gorące powietrze wentylator na maxa i fundując

> sobie ta mini saunę zbijasz temp silnika (mi padł went tydzień

> temu i tak chwilowo jeżdżę).

> Tak czy inaczej pamiętaj ze nagrzewnica to tez chłodnica i może

> uratować sytuacje.

> pozdr.

witam jutro to wszystko posprawdzam głowica była planowana ale chłodnicy narazie nie wymienie bo cieniutko z kasa wymienie czujnik od wentylatora i zobaczymy w ostatecznosci ta chłodnica nie szczesna a czy do wyjecia chlodnicy musze zdiac przedni zderzak bo kiedys juz ja wyjmowalem ale wtedy mialewm zdiety zxderzak a nie chce mi sie z pasowaniem go na miejsce bawic

a upg była uszkodzona tak ze kompresja waliła do płynu na chyba 1 albo 4 cylindrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sory, ale tutaj zapytam jaką chłodnicę kupić do 1.1 spi bo w sklepie mają 3 rodzaje do tego silnika jednego producenta oczywiście czyli valeo. Są różne długości i grubości, czy brać największą ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sory, ale tutaj zapytam jaką chłodnicę kupić do 1.1 spi bo w sklepie

> mają 3 rodzaje do tego silnika jednego producenta oczywiście

> czyli valeo. Są różne długości i grubości, czy brać największą ?

Witam mi sie wydaje ze najlepiej wziąść o najwiekszych wymiarach zewnetrznych a jak najcieńszą bo wtedy chyba wieksza powierzchnią oddaje ciepło no ale musi Ci pasowac do uchwytów no i z drugiej strony nawet jak bedzie wieksza chlodnica to nic nie da jak na przyklad jej część bedzie zaslonieta załózmy zdeżakiem w którym nie ma wycietego wlotu.

Ja soobie kupie najwiekszą jak mi tylko do uchwytów podejdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mi sie wydaje ze najlepiej wziąść o najwiekszych wymiarach

> zewnetrznych a jak najcieńszą bo wtedy chyba wieksza

> powierzchnią oddaje ciepło

im wiekszy i grubszy radiator, tym ma wieksza powierzchnie.

Twoja teoria nie jest prawdziwa.

> no ale musi Ci pasowac do uchwytów no

przeciez byla mowa, ze sa to do cento...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A czy można odwrotnie wpiąć wtyczkę zasilającą wentylator ? To znaczy

> nie będzie dmuchał na chłodnicę tylko odwrotnie

Raczej nie bo tam masz chyba prowadzenie. I pasuje tylko w 1 stronę o ile dobrze pamiętam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak sprawidzic czy chłodnica jest drożna ?

> bo moja to chyba ma juz 10 l i chyba przez to mi sie grzeje autko jak

> ocenic czy ja wymienic? nie cieknie ale temp łapie szybko:(

> i w trasie mam 90 a w miesicie wiecej idzie:)

Witam juz wszystko wymienione prócz chlodnicy ale kurcze nie chce sie pchac bardzo w koszty i tu moje pytanie bo w sklepie mi powiedzieli zebym wlał odkamieniacz do układów chlodzenia. i tu moje pytanie czy ktos to kiedys stosował i czy to cos dało i czy nie zaszkodzi naprzykład uszczelce pod glowica

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Lepiej nie stosować odkamieniaczy bo można jeszcze bardziej zepsuć

> lepiej nową chłodnicę i będzie wiadomo czy UPG

wlasnie upg byla wymieniana w sumie wszystko prócz chłodnicy bylo wymienione i dale sie grzeje no moze troszke mniej chyba ze ja panikuje teraz mi w trasie niby 90stopni trzyma ale w miescie w korkach to 110 i dopiero w trasie spada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam mi sie wydaje ze najlepiej wziąść o najwiekszych wymiarach

> zewnetrznych a jak najcieńszą bo wtedy chyba wieksza

> powierzchnią oddaje ciepło no ale musi Ci pasowac do uchwytów no

> i z drugiej strony nawet jak bedzie wieksza chlodnica to nic nie

> da jak na przyklad jej część bedzie zaslonieta załózmy zdeżakiem

> w którym nie ma wycietego wlotu.

> Ja soobie kupie najwiekszą jak mi tylko do uchwytów podejdzie.

Nie ma co kombinować - zwykła chłodnica od CC wystarcza do wychłodzenia silnika 1.2 w warunkach rajdowych, więc raczej to nie to jest u Ciebie problemem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam jutro to wszystko posprawdzam głowica była planowana ale

> chłodnicy narazie nie wymienie bo cieniutko z kasa wymienie

Możesz ją spróbować udrożnić - zdemontuj, przepłukaj w jedną i drugą stronę, najlepiej jakimś płynem do odkamieniania, ale uważaj, jeżeli chłodnica jest ALU, to niektóre środki nie nadają się do tego (np. "kret" do zlewów się nie nadaje).

Sprawdź też drożność wszystkich przewodów.

> czujnik od wentylatora i zobaczymy w ostatecznosci ta chłodnica

> nie szczesna a czy do wyjecia chlodnicy musze zdiac przedni

> zderzak bo kiedys juz ja wyjmowalem

Ze zdjętym zderzakiem będzie dużo wygodniej, ale da się to zrobić bez zdejmowania.

Czujnik od wentylatora możesz po prostu zewrzeć (np. jakimś dodatkowym wyłącznikiem) i wentylator będzie chodził cały czas.

Ale jeżeli przegrzewa Ci się przy 120km/h, to to fałszywy trop - przy takiej prędkości masz idealny przepływ powietrza również bez wentylatora.

A pompa wody w jakim tam jest stanie? Bo to też tak co 100-150kkm wypada wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a co może być przyczyną przegrzewania się w jeździe miejskiej i na

> postoju a jak przybutuję w trasie ostro to spada do 80 stopni...

> chłodnica już nie wyrabia?

Niewłączający się wentylator, a więc albo się zablokował, albo silnik, termowyłącznik, bezpiecznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wentylator chodzi..

Więc może być niewydolna pompa wody - tłumaczyłoby to dlaczego jak jedziesz na wysokich obrotach to chłodzi, a na wolnych się przegrzewa.

Zastanawia jeszcze to że mówisz że temperatura spada do 80C - nie powinna tak spadać.

Może termostat się zaciął w lekko otwartej pozycji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Możesz ją spróbować udrożnić - zdemontuj, przepłukaj w jedną i drugą

> stronę, najlepiej jakimś płynem do odkamieniania, ale uważaj,

> jeżeli chłodnica jest ALU, to niektóre środki nie nadają się do

> tego (np. "kret" do zlewów się nie nadaje).

> Sprawdź też drożność wszystkich przewodów.

> Ze zdjętym zderzakiem będzie dużo wygodniej, ale da się to zrobić bez

> zdejmowania.

> Czujnik od wentylatora możesz po prostu zewrzeć (np. jakimś

> dodatkowym wyłącznikiem) i wentylator będzie chodził cały czas.

> Ale jeżeli przegrzewa Ci się przy 120km/h, to to fałszywy trop - przy

> takiej prędkości masz idealny przepływ powietrza również bez

> wentylatora.

> A pompa wody w jakim tam jest stanie? Bo to też tak co 100-150kkm

> wypada wymienić.

witam pompa wody była wymieniona na orginalna łącznie z całym rozżadem UPG wymieniona termostat tez wymienionyi jak go zapale to chocby chodził nawet i 4 godziny sam spokojnie na wolnych obrotach to trzyma 90pare stopni czujnik wentylatora wymieniony bo wentylator wlanczal sie jak chcial teraz jest lepiej no ale jak jezdze po miescie i stane w korku to lapie 110 stopni dopiero jak rusze to zaczyna sie chłodzic. chyba jednak chłodnica nie wyrabia bo juz wszystko wymienione oprócz niej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurczaczek naprawdę kombinujesz i bronisz się przed wymiana, biorąc pod uwagę cenę chłodnicy Valeo ok 200zl to taka chodniczka kosztuje grosze:

http://www.allegro.pl/item671382047_fiat_cinquecento_seicento_900_chlodnica_wody_nowa.html

PS. parę dni temu kopiłem CCS (w średnim stanie na części) i tam tez jest zabity wiatrak w drodze do domu zrobiłem szybki tuning i spryskiwacz tylnej szyby teraz spryskuje chłodnice +ogrzewanie na maksa i nawet w korku 100st nie przekracza smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kurczaczek naprawdę kombinujesz i bronisz się przed wymiana, biorąc

> pod uwagę cenę chłodnicy Valeo ok 200zl to taka chodniczka

> kosztuje grosze:

> http://www.allegro.pl/item671382047_fiat_cinquecento_seicento_900_chlodnica_wody_nowa.html

> PS. parę dni temu kopiłem CCS (w średnim stanie na części) i tam tez

> jest zabity wiatrak w drodze do domu zrobiłem szybki tuning i

> spryskiwacz tylnej szyby teraz spryskuje chłodnice +ogrzewanie

> na maksa i nawet w korku 100st nie przekracza

hehe to Mcgiver z Ciebie kolego ja juz wtopiłem 500zł na usuniecie tej usterki i nie mam kasy dla tego bronie sie przed wymianą chłodnicy kupiłem dziś środek do odkamieniania i sprobóje co mi zależy jak nic nie da albo zeżre chłodnice to i tak do wymiany a jak pomoże to będe się bardzo cieszył bo 20zł a 200zł to na dzień dzisiejszy dla mnie mega różnica:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hehe to Mcgiver z Ciebie kolego ja juz wtopiłem 500zł na usuniecie

> tej usterki i nie mam kasy dla tego bronie sie przed wymianą

> chłodnicy kupiłem dziś środek do odkamieniania i sprobóje co mi

> zależy jak nic nie da albo zeżre chłodnice to i tak do wymiany a

> jak pomoże to będe się bardzo cieszył bo 20zł a 200zł to na

> dzień dzisiejszy dla mnie mega różnica:D

weź nie kombinuj tylko wymień tą chłodnicę bo za jakiś czas znowu UPG się odezwie icon_rolleyes.gif i znowu wydasz sporą kasę a tak to w 200zł lekko się zamykasz z nową chłodnicą i bańką borygo

a i jeszcze jedna ważna sprawa - próbowałeś odpowietrzać układ chłodzenia?? Może chłodnica jest ok tylko gdzieś się jakiś bąbel powietrzny zrobił i nie ma ochoty wyjść...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.