Toudi_90 Napisano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2009 Po stłuczce miałem zagientą maske z prawej strony na rogu, a że jeszcze nie pracuje tylko sie ucze więc każdy grosz sie liczy. Postanowiłem wyklepać starą i zrobić wlot który w niedalekiej przyszłości bedzie doprowadzał powietrze do zimnego dolotu:) NO i jeszcze tak jakoś zrobiło się BAD GAŁY:p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2009 > Po stłuczce miałem zagientą maske z prawej strony na rogu, a że > jeszcze nie pracuje tylko sie ucze więc każdy grosz sie liczy. > Postanowiłem wyklepać starą i zrobić wlot który w niedalekiej > przyszłości bedzie doprowadzał powietrze do zimnego dolotu:) > NO i jeszcze tak jakoś zrobiło się BAD GAŁY:p ten wlot to do czego? a bad look tylko po całości maski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
podwys Napisano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2009 tak jam maras pisze... badlook tylko po całości bo tak to się raczej nie różni od tych plastikowych brewek a wlot niezależnie do czego bym sobie odpuścił... ale co tam się komu podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toudi_90 Napisano 19 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2009 Wlot ma doprowadzać powietrze do stożka który niedługo sie pojawi pod maską;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toudi_90 Napisano 19 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2009 Zapewniam Cie że różni sie od plasikowych brewek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
podwys Napisano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2009 no wiem, że się różni w takim razie wytłumacz mi czemu nie po całości? a w ogóle to poka fotkę na aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toudi_90 Napisano 19 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2009 Nie ma sprawy tylko ją zrobie Ale chyba masz racje z tym po całości, też nad tym myślałem Zawsze jeszcze mozna przerobić, maska jeszcze nie jest polakierowana. Narazie pomalowałem na czarno ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
podwys Napisano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2009 a tak z ciekawości jak to zrobiłeś? blacha czy coś innego qrde w sumie jutro odbieram samochód od blacharza, prostował i malował maskę... że też nie wpadłem na zrobienie bed looka, całkiem fajnie to wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemas Napisano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2009 a nie lepiej było zrobić wlot wklęsły, a nie wypukły ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toudi_90 Napisano 19 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2009 oto i foto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toudi_90 Napisano 19 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2009 Nie wklęsły by doprowadzał powietrze nie po mojej myśli;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemas Napisano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2009 > Nie wklęsły by doprowadzał powietrze nie po mojej myśli;p a przy wypukłym nie zabiorą dowodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toudi_90 Napisano 19 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2009 blacha+diaks+migomat+szpachla+ =BAD LOOK a no i młotek jest bardzo potrzebny:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toudi_90 Napisano 19 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2009 Nie powinni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemas Napisano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2009 > Nie powinni bo taki wlot w razie wypadku z pieszym rozdziera go na dwie części Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
podwys Napisano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2009 zdecydowanie zrób bed looka na całości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
torba Napisano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2009 a jak to jest z tym bad lookiem na całości , jak wtedy sie otwiera maskę? bezpośrednio z kabiny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
podwys Napisano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2009 nie wiem, bo nie mam dobre pytanie w sumie ale parę osób ma, czyli się da może niech one się wypowiedzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toudi_90 Napisano 19 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2009 właśnie dlatego nie robiłem na całości....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marecki78 Napisano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2009 > właśnie dlatego nie robiłem na całości....... a nie chcesz do kompletu takiej klapy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iXman Napisano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2009 > oto i foto mi tam się podoba taki mod z machą i ciekawie nawet wygląda ... tak niespotykanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavel_156 Napisano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2009 > a jak to jest z tym bad lookiem na całości , jak wtedy sie otwiera > maskę? bezpośrednio z kabiny ? Eee tam Paluch w dziurkę i jedzieszszszsz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2009 O ile badlook jest dość kontrowersyjny, w tym sensie, że niespotykany ale ciekawy całkiem (tylko te dzióbki powinny iść równolegle do atrapy) o tyle wlot to ... sorry ale będę brutalny - totalna porażka. Wygląda jak ruski tekturo-tuning, w ogóle nie pasuje do niczego, nie wspominając o tym jak jest niebezpieczny. Mi się kojarzy z szatkownicą do kapusty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2009 > Wlot ma doprowadzać powietrze do stożka który niedługo sie pojawi pod > maską;p bez większej rzeźby takie doprowadzenie mam od strony atrapy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2009 Co do wlotu to troszkę ni w pięć ni w dziewięć. Jak by był może bardziej zaokrąglony . Bad no cóż oryginalny. Jeśli tak ma zostać to mógłbyś go troszkę bardziej dopasować bo atrapy bo nachodzi na nią. A to wygląda jak by ci ktoś z pełnego Bad looka wyciął blachę ze środka. Ogólnie oryginalne wyjście. Nie odbieraj tego źle bo ja też mam cudaczne błotniki u siebie więc poniekąd rozumiem inwencje twórczą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2009 > bez większej rzeźby takie doprowadzenie mam od strony atrapy Ja też. Mam chłodnicę od 1.4 i zostało sporo miejsca na dolot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2009 > Ja też. Mam chłodnicę od 1.4 i zostało sporo miejsca na dolot. ja mam ciut inaczej, zamiast tych rurociągów mam w tym miejscu stożek - ciągnie powietrze zza atrapy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2009 > ja mam ciut inaczej, zamiast tych rurociągów mam w tym miejscu stożek > - ciągnie powietrze zza atrapy Ja jeszcze nie mam stożka, poza tym mam tam niedaleko kolektor wydechowy... więc stożek będzie ale jak u Puzona - przy błotniku i odgrodzony od silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2009 > Ja jeszcze nie mam stożka, poza tym mam tam niedaleko kolektor > wydechowy... więc stożek będzie ale jak u Puzona - przy błotniku > i odgrodzony od silnika. też tam mam kolektor i odgrodziłem go i tak podczas jazdy powietrze owiewa stożek więc gorące powietrze z pod maski może zasysane być tylko w korkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2009 > też tam mam kolektor i odgrodziłem go Zapomniałem, że już nie mam odwrotnie jak fajerki bo sam mam fajerkę > i tak podczas jazdy powietrze owiewa stożek więc gorące powietrze z > pod maski może zasysane być tylko w korkach Nie tyle o zasysanie mi chodzi co o topienie wszystkiego co się nawinie w pobliże kolektora - jakieś złączki itp... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2009 > Zapomniałem, że już nie mam odwrotnie jak fajerki bo sam mam fajerkę > Nie tyle o zasysanie mi chodzi co o topienie wszystkiego co się > nawinie w pobliże kolektora - jakieś złączki itp... nie zauważyłem a mam kolektor oddzielony plastikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2009 > nie zauważyłem a mam kolektor oddzielony plastikiem Bo Ty po prostu nie potrafisz rozgrzać kolektora do białości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2009 > Bo Ty po prostu nie potrafisz rozgrzać kolektora do białości w tym moja słabość nawet gdy obroty na czerwonym polu to kolektor dalej taki sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2009 > w tym moja słabość > nawet gdy obroty na czerwonym polu to kolektor dalej taki sam Wiesz to tak jak często się mnie ludzie pytali... Ty chyba trzymasz cały czas gaz na maxa? A ja umierałem ze śmiechu i nie potrafiłem im przetłumaczyć, że "gaz na maxa" to takie banalne i zupełnie nieodpowiednie określenie bo ja musiałem (przy 899) do tego gazu na maxa jeszcze używać takich sztuczek, trików i udziwnień techniki jazdy, że w pale się nie mieści aby utrzymać tempo zadziwiające kierowców wypaśnych furmanek Dobra koniec offtopingu P.S. Ostatnio w TESCO słyszałem jak kasjerka zwraca się do drugiej: Ja teraz idę, to najwyżej wejdziesz na moim LOGINGU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2009 >Ja teraz idę, to najwyżej wejdziesz na moim LOGINGU się nie ma co śmiać: jest JOGA, jest JOGIN i jest JOGING, więc wg kobiecej logiki (o ile coś takiego występuje w przyrodzie ) jest LOGIN to musi być LOGING. pytanie, co to jest LOGA? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2009 > Ja też. Mam chłodnicę od 1.4 i zostało sporo miejsca na dolot. A najlepsze to jest takie coś: zamiast seryjnego plastiku przy chłodnicy - wieje na lewy błotnik i tam można spokojnie wpakować filtr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djcg Napisano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2009 no bad look nie wyglada za dobrze. ja moge zademonstrowac jak to ostatnio wyszlo na moim w polaczeniu z przerobionym grillem niestety na zdjeciu nie widac siatki w grillu, ale na zywo wyglada to swietnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joshi Napisano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2009 > no bad look nie wyglada za dobrze. ja moge zademonstrowac jak to > ostatnio wyszlo na moim w polaczeniu z przerobionym grillem > niestety na zdjeciu nie widac siatki w grillu, ale na zywo wyglada to > swietnie fotka nie bangla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SlawekS Napisano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2009 > Ja też. Mam chłodnicę od 1.4 i zostało sporo miejsca na dolot. Tak się zastanawiam.... nie gaśnie Ci na lpg przy podłączeniu obydwu tych "rurek" co idą do filtra powietrza? Chyba że już nie masz lpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dobieslawb Napisano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2009 Ten badlook jakoś dziwnie wygląda. Nie do końca podoba mnie się. Lepszy byłby na całej szerokości maski. Co do zimnego powietrza.... wiem, że moje pytanie jest retoryczne: Czy obniżenie temperatury powietrza dolotowego nie szkodzi silnikowi? Tak się zastanawiam... w sumie, to dodatkowy dolot ciepłego powietrza znad kolektora ma służyć oszczędzaniu paliwa - czyli jakby szybciej nagrzewać silnik. Się tak właśnie zastanawiam czy takie coś zastosować w moim UNO. Będzie czas na myślenie podczas długich jesiennych wieczorów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2009 > Co do zimnego powietrza.... wiem, że moje pytanie jest retoryczne: > Czy obniżenie temperatury powietrza dolotowego nie szkodzi > silnikowi? > Tak się zastanawiam... w sumie, to dodatkowy dolot ciepłego powietrza > znad kolektora ma służyć oszczędzaniu paliwa - czyli jakby > szybciej nagrzewać silnik. Ciepłe powietrze znad kolektora jest w zasadzie potrzebne tylko do tego, żeby silnik się nieco szybciej nagrzewał. Natomiast jeśli chodzi o osiąganą moc to lepiej gdy do cylindrów dostaje się możliwie jak najzimniejsze powietrze, bo wtedy ma ono największą gęstość, czyli w tej samej objętości dostarczasz silnikowi nieco więcej tlenu do spalenia Choć w zasadzie ciekawe czy w takim wypadku dałoby się odczuć jakąkolwiek różnicę, a gdyby ktoś chciał zmierzyć to pewnie i tak mieściłoby się to w granicach błędu. No ale zawsze to większa satysfakcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2009 Ostatnio koledzy na IKP pisali o hamowaniu JTD fiata i właśnie jeden miał bardzo mały IC i przy 30 stopniowym upale pokazał dużo mniej Nm niż w chłodny dzień. No ale to się bardziej tyczy silników z Turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2009 > Tak się zastanawiam.... nie gaśnie Ci na lpg przy podłączeniu obydwu > tych "rurek" co idą do filtra powietrza? Chyba że już nie masz > lpg Mam lpg i nie gaśnie mi. Jedyny negatywny efekt jest taki, że lekkie naciśnięcie pedału gazu nie daje żadnej reakcji, dopiero ciut głębsze powoduje wzrost obrotów ale już odpowiednio większy. Trochę to niewygodne przy spokojnej jeździe np. na mieście albo na wysokim biegu turlanie się ze stałą prędkością - czyli wtedy, kiedy trzeba lekko musnąć pedał gazu, żeby jechać. Na szczęście 90% czasu jadę z gazem w podłodze, więc problemu nie ma. Osiągi z tym dolotem może 2% lepsze niż bez. Następny etap - wywalenie mixera (będzie blos), zmiana kopułki dolotu na większą, całego dolotu na większą średnicę i stożek. Nawiew zimnego zostanie ale już jako doprowadzanie w okolice stożka a nie szczelnie do dolotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2009 > się nie ma co śmiać: jest JOGA, jest JOGIN i jest JOGING, więc wg > kobiecej logiki (o ile coś takiego występuje w przyrodzie ) > jest LOGIN to musi być LOGING. pytanie, co to jest LOGA? Nie wiem, ale za to wiem co to jest ŚLOGA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dobieslawb Napisano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2009 > Ciepłe powietrze znad kolektora jest w zasadzie potrzebne tylko do > tego, żeby silnik się nieco szybciej nagrzewał. Natomiast jeśli > chodzi o osiąganą moc to lepiej gdy do cylindrów dostaje się > możliwie jak najzimniejsze powietrze, bo wtedy ma ono największą > gęstość, czyli w tej samej objętości dostarczasz silnikowi nieco > więcej tlenu do spalenia Choć w zasadzie ciekawe czy w takim > wypadku dałoby się odczuć jakąkolwiek różnicę, a gdyby ktoś > chciał zmierzyć to pewnie i tak mieściłoby się to w granicach > błędu. No ale zawsze to większa satysfakcja To akurat wiem Wiem, że moje spostrzeżenia nie będą miarodajne, ale mam wrazenie, ze przy wysokiej temperaturze i podwyższonej wyilgotności auto nie chce jechać. Silnik jest dużo słabszy. Nie zauważyłem różnic w pracy silnika w zależności od temperatury na zewnątrz..... ale o zimnym dolocie i tak myślę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2009 > wiem co to jest ŚLOGA co to takiego? a może to osoba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2009 > co to takiego? a może to osoba? Nie, to taki mega młot którego trzonek to drąg a na końcu jest drewniany klocek. Taką ślogą można np. wbijać grube i długie kołki w ziemię (np. takie do podtrzymywania młodych, przechylających się jabłonek). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RobertUnoGT Napisano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2009 > a nie chcesz do kompletu takiej klapy?? Ile taka klapa miała by kosztować ? Moja już mi się znudziła swoim wyglądem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2009 > Ile taka klapa miała by kosztować ? Moja już mi się znudziła swoim > wyglądem Quote: a za całą klapę chcę 150... ale odbiór osobisty... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marecki78 Napisano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2009 > Ile taka klapa miała by kosztować ? Moja już mi się znudziła swoim > wyglądem przecie pod linkiem wszystko napisane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.