golobek Napisano 4 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2005 O co w tym chodzi i jak zrobic short shifta w seicento ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lui Napisano 4 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2005 > O co w tym chodzi i jak zrobic short shifta w seicento ??? Jeste to system skracajacy skok drazka. Mozna to zrobic wymieniajac drazek(czesc dolna dluzsza dluzsza od seri), albo zminienajac (brka słowa:() "coś" przy skrzyni biegów. A jaki masz tam system zmiany biegów? Jeśli na linkach to można obudowe z dolu zalozyc na góre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
golobek Napisano 4 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2005 > Jeste to system skracajacy skok drazka. Mozna to zrobic wymieniajac > drazek(czesc dolna dluzsza dluzsza od seri), albo zminienajac > (brka słowa:() "coś" przy skrzyni biegów. A jaki masz tam system > zmiany biegów? Jeśli na linkach to można obudowe z dolu zalozyc > na góre. Seicento 1.1 mpi z 2002 roku, jak zdejme panej srodkowy to od lewarka odchodza dwa preciki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mobii Napisano 4 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2005 > Jeste to system skracajacy skok drazka. Mozna to zrobic wymieniajac > drazek(czesc dolna dluzsza dluzsza od seri), albo zminienajac > (brka słowa:() "coś" przy skrzyni biegów. A jaki masz tam system > zmiany biegów? Jeśli na linkach to można obudowe z dolu zalozyc > na góre. jaka obudowe z dolu na gore?? tez bym byl zainteresowany czyms takim moze wiecej szczegolow, bardziej prostym jezykiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marwalx Napisano 4 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2005 > Seicento 1.1 mpi z 2002 roku, jak zdejme panej srodkowy to od lewarka > odchodza dwa preciki. dwa ciegna -selekcja i wybieranie ale reszta chetnie sie dowiem ciekawi mnie dół na góre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bogaczpawel Napisano 4 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2005 > dwa ciegna -selekcja i wybieranie > ale reszta > chetnie sie dowiem ciekawi mnie dół na góre kolega GPRally ma takie cudo, biegi wchodzą ponoć idealnie ale o szczegóły uderzajcie do niego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab Napisano 4 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2005 > jaka obudowe z dolu na gore?? tez bym byl zainteresowany czyms takim > moze wiecej szczegolow, bardziej prostym jezykiem Krotki manual (bez kanału nie próbować:-)) Pod autem, w tunelu jest przykrecona kaseta od dzwigni zmiany biegow. Od gory odlaczamy linki od dzwigni Od dolu wyciagamy linki z kasety. Odkrecamy kasete 4 sruby M8 Wyciagamy tapicerke spod kokpitu zeby sie nie zapalila;-) Nad tunelem, posrodku przegrody czolowej wiercimy dziurę wiertarka, uwazając zeby nic nie przeiercic po drugiej stronie (np przewody paliwowe, przekladnia kierownicza itp) Powiekszamy wywiercona dziure szlifierka do rozmiarow takich zeby przeszly przez nia linki 2 lub 3 zalezy czy CC czy SC Przekładamy linki (z kanału) Teraz musimy zamontowac konsole w srodku auta, potrzebne beda 4 szt prety gwintowane M8 i rurki zeby M8 w nie weszło. Troche to zagmatwane ale inaczej nie umiem tego wyjasnic. Montujemy to do kupy i przykrecamy konsole w srodku auta. Podlaczamy linki i gotowe. W razie pytan pytac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marwalx Napisano 4 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2005 > Krotki manual (bez kanału nie próbować:-)) > Pod autem, w tunelu jest przykrecona kaseta od dzwigni zmiany biegow. > Od gory odlaczamy linki od dzwigni > Od dolu wyciagamy linki z kasety. > Odkrecamy kasete 4 sruby M8 > Wyciagamy tapicerke spod kokpitu zeby sie nie zapalila;-) > Nad tunelem, posrodku przegrody czolowej wiercimy dziurę wiertarka, > uwazając zeby nic nie przeiercic po drugiej stronie (np przewody > paliwowe, przekladnia kierownicza itp) > Powiekszamy wywiercona dziure szlifierka do rozmiarow takich zeby > przeszly przez nia linki 2 lub 3 zalezy czy CC czy SC > Przekładamy linki (z kanału) > Teraz musimy zamontowac konsole w srodku auta, potrzebne beda 4 szt > prety gwintowane M8 i rurki zeby M8 w nie weszło. Troche to > zagmatwane ale inaczej nie umiem tego wyjasnic. > Montujemy to do kupy i przykrecamy konsole w srodku auta. > Podlaczamy linki i gotowe. > W razie pytan pytac... z tego co napisałes to zrozumiałem ze polega to na przeniesieniu tej puszki z spodu nadwozia do wnetrza -no niezle to wyglada w srodku tak elegancko i futurystycznie i to tak do codziennej jazdy po miescie a co to daje ? tyle ze możesz [musisz ] skrócic drazeki ,wiecej siły potrzeba a jakie sa jeszcze zalety takiego rozwiazania nie prosciej i lepiej zmienic skrzynke? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 4 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2005 > z tego co napisałes to zrozumiałem ze polega to na przeniesieniu tej > puszki z spodu nadwozia do wnetrza -no niezle to wyglada w > srodku tak elegancko i futurystycznie Ale sie sprawdza, widziałem jak sie jeździ z takim rozwiązaniem, drążek skrócony ale i umieszczony prawie przy kierownicy, wygodne jak nie wiem, czas przełożenia skraca się dodatkowo o ten potrzebny do sięgnięcia do drążka. A wygląd - no cóż coś za coś, zawsze coś można to jakimś laminatem zabudować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lui Napisano 4 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2005 Drazek masz blizej kierownicy, mozesz go sobie dodatkowo skrocic dzieki czemu bedziesz mial krotszy skok, co przekałada się na szybszą zmianę biegów, i także dobre jest w jezdzie rajdowej, gdzie trzeba i krecic kierownica i zmieniac biegi, puszczas wtedy kierownice na krotszy czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab Napisano 4 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2005 > z tego co napisałes to zrozumiałem ze polega to na przeniesieniu tej > puszki z spodu nadwozia do wnetrza -no niezle to wyglada w > srodku tak elegancko i futurystycznie i to tak do codziennej > jazdy po miescie a co to daje ? tyle ze możesz [musisz ] > skrócic drazeki ,wiecej siły potrzeba a jakie sa jeszcze zalety > takiego rozwiazania nie prosciej i lepiej zmienic skrzynke? Trudno opowiedziec o zaletach, Trzeba z tym pojezdzic i sie przyzwyczaic, a potem to juz same zalety sa. A drazka nie trezba skracac. Mozna zrobic patent, ze skok lewarka jest ok 2 cm od biegu do luzu... I nie wiem co ma do tego zmiana skrzyni biegow?? A co do wygladu to i tak mam w aucie tylko gola blache, wiec konsola sie niczym szczegolnym nie wyroznia;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marwalx Napisano 4 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2005 > Trudno opowiedziec o zaletach, Trzeba z tym pojezdzic i sie > przyzwyczaic, a potem to juz same zalety sa. A drazka nie trezba > skracac. Mozna zrobic patent, ze skok lewarka jest ok 2 cm od > biegu do luzu... > I nie wiem co ma do tego zmiana skrzyni biegow?? no nic z ta skrzynia a za info ale ja to tylko po wsi wiec zostawie jak jest ,trzymanie tej skrzyneczki w srodku to tylko w wersji wyczynowej a jak sie ma sprawa z z tym patentem ? cos wiecej lub jasniej ,trzeba zmienic ta dzwigienke ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wozonko Napisano 5 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2005 > Trudno opowiedziec o zaletach, Trzeba z tym pojezdzic i sie > przyzwyczaic, a potem to juz same zalety sa. A drazka nie trezba > skracac. Mozna zrobic patent, ze skok lewarka jest ok 2 cm od > biegu do luzu... > I nie wiem co ma do tego zmiana skrzyni biegow?? > A co do wygladu to i tak mam w aucie tylko gola blache, wiec konsola > sie niczym szczegolnym nie wyroznia;-) Mozna jakies foto prosic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 5 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2005 Najprościej to skrócić drążek do 10 cm, wyciągnąc fotel i siedzieć na podłodze. Wtedy masz takiego shorta, że hoho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marwalx Napisano 5 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2005 > Najprościej to skrócić drążek do 10 cm, wyciągnąc fotel i siedzieć na > podłodze. Wtedy masz takiego shorta, że hoho tak własnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gosia160 Napisano 5 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2005 > z tego co napisałes to zrozumiałem ze polega to na przeniesieniu tej > puszki z spodu nadwozia do wnetrza -no niezle to wyglada w > srodku tak elegancko i futurystycznie W zeszłym tygodniu przesniosłem tę "puszkę" do wnętrza (dołączam foto)...do seryjnego auta raczej tego nie polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 5 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2005 > W zeszłym tygodniu przesniosłem tę "puszkę" do wnętrza (dołączam > foto)...do seryjnego auta raczej tego nie polecam. foto nie bangala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 5 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2005 > Krotki manual (bez kanału nie próbować:-)) > Pod autem, w tunelu jest przykrecona kaseta od dzwigni zmiany biegow. > Od gory odlaczamy linki od dzwigni > Od dolu wyciagamy linki z kasety. > Odkrecamy kasete 4 sruby M8 > Wyciagamy tapicerke spod kokpitu zeby sie nie zapalila;-) > Nad tunelem, posrodku przegrody czolowej wiercimy dziurę wiertarka, > uwazając zeby nic nie przeiercic po drugiej stronie (np przewody > paliwowe, przekladnia kierownicza itp) > Powiekszamy wywiercona dziure szlifierka do rozmiarow takich zeby > przeszly przez nia linki 2 lub 3 zalezy czy CC czy SC > Przekładamy linki (z kanału) > Teraz musimy zamontowac konsole w srodku auta, potrzebne beda 4 szt > prety gwintowane M8 i rurki zeby M8 w nie weszło. Troche to > zagmatwane ale inaczej nie umiem tego wyjasnic. > Montujemy to do kupy i przykrecamy konsole w srodku auta. > Podlaczamy linki i gotowe. > W razie pytan pytac... z całą pewnością NIEWIESZ co to jest Short Shift Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 5 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2005 Skróć drążek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SinkER Napisano 5 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2005 witam ja znalazlem takie fotki na necie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SinkER Napisano 5 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2005 i Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wozonko Napisano 5 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2005 A w tamacie nie biega o skrocenie drogi lewarka? To co tu jest to poprostu jego podniesienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SinkER Napisano 5 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2005 Dla mnie to tak wyglada ten krotki manual co jest opisany powyzej, a tam nie ma mowy o obcinaniu drazka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SinkER Napisano 5 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2005 Ale moge przyznac racje, ze nie jest to dokladnie co w temacie. Tak jak napisalem ilustruje to tylko przelozenie skrzynki na gore. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lui Napisano 5 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2005 Zeby skrocic skok drazka trzeba zwiekszyc dlugos czesci "ciagnietej ", lub skrocic czesci "pociagajacej " - nie wiem jak to opisac, ktorejs z dzwigienek mechanizmu zmiany biegow. Pierwsza taka dzwigienka jest sam drazek, tzraba by skrocic czesc wystajacą, lub wydluzyc tą drugą, dolną, następnie (w uno, pewnie tak samo albopodobnie jak w cc) są dwie dzwigienki przy skrzyni, z nimi trzeba by zrobi to samo. Najprostsciej skrocic drazek zmiany biegow, tylko ze jak go skrocimy bedziemy musieli zmieniac biegi przy samej podlodze, wiec trzeba wtedy cala obudowe dac wyzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab Napisano 5 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2005 > z całą pewnością NIEWIESZ co to jest Short Shift Wydaje mi sie jednak ze WIEM, tylko tego nie napisalem. Ja mam skok lewarka ok 3 cm i to bez skracania drazka wiec to jest chyba shost no nie??? Odpisalem za to jak przeniesc konsole biegow do wnetrza auta. Fotka nie jest aktualna, jescze jest tapicerka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrzaskun Napisano 7 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2005 fajnie ten ręczny zrobiony, jak bedziesz sie spieszył to łapy mozna pocharatać o te wystające śruby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 7 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2005 > Wydaje mi sie jednak ze WIEM, tylko tego nie napisalem. Ja mam skok > lewarka ok 3 cm i to bez skracania drazka wiec to jest chyba > shost no nie??? Odpisalem za to jak przeniesc konsole biegow do > wnetrza auta. > Fotka nie jest aktualna, jescze jest tapicerka to po kiego wała piszesz o przenoszeniu lewarka jak pytanie było o short shifter Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lui Napisano 7 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2005 A ja powiem że to jest short shifter-skraca CZAS potrzebny na puszczenie kierownicy zmiane biegu i z powrotem ręka na kierownice. po pierwsze w temacie było pytanie co to jest short shifter więc nie ma napisane o jaki short shifter mu chodziło:) Więc po co od razu jechać na innych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 7 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2005 > A ja powiem że to jest short shifter-skraca CZAS potrzebny na > puszczenie kierownicy zmiane biegu i z powrotem ręka na > kierownice. po pierwsze w temacie było pytanie co to jest short > shifter więc nie ma napisane o jaki short shifter mu chodziło:) > Więc po co od razu jechać na innych Short Shifter skraca skok lewarka.... więc nijak się to ma do czasu od momentu puszczenia kierownicy do wbicia biegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lui Napisano 7 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2005 Zależy jak kto na to patrzy. Fakt faktem chodzi mi o to żeby od razu nie najerzdrzać na ludzi, jak powiedzieli coś OT, bo w takim wypadku, trzeba zjechać by prawie wszystkich userów,, wystarczy spojrzeć o czym jest połowa postów w temacie o skrzypiącym kuble. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 7 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2005 > Zależy jak kto na to patrzy. no właśnie nie jak na to się patrzy tylko tak poprostu jest... Fakt faktem chodzi mi o to żeby od razu > nie najerzdrzać na ludzi nikt na nikogo nienajechał..... , jak powiedzieli coś OT, bo w takim > wypadku, trzeba zjechać by prawie wszystkich userów,, wystarczy > spojrzeć o czym jest połowa postów w temacie o skrzypiącym > kuble. niechcesz ....nieczytaj ja tam problemu niewidze...... denerwują mnie poprostu posty w których useria jest wprowadzana w błąd........ wpisz sobie w gugle "Short Shift" i się sam dowiesz co to jest...... i niema tu prawo bytu żadna interpretacja..... Short Shift ma swoją zasade działania..... i to jest fakt...... No offence Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab Napisano 7 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2005 > to po kiego wała piszesz o przenoszeniu lewarka jak pytanie było o > short shifter Jakbys zauwazyl ze odpowiadalem na pytanie kol. Mobii jak przeniesc konsole do wnetrza auta, to bys sie tak nie bulwersowal. EOT z mojej strony. PS masz blad w podpisie... co to jest "NIESKOŃCZONEGO SIĘ LAGA" Auta wolnossące maja jedną wadę.......... nigdy nieskończonego się laga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lui Napisano 7 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2005 Ewentualnie "niekończącego się laga" chyba bardziej o to chodziło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jataman Napisano 7 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2005 > Ewentualnie "niekończącego się laga" chyba bardziej o to chodziło z angielskiego never ending Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.